register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Le Mans   1 2 3 4 5 6  
Poster Message
rustang
  
Moderator
Le Mans
Väga põnev intervjuu Derek Belliga, 5-kordse leMansi võitjaga.
26.06.2016 at 21:11
rustang
  
Moderator
Le Mans
Siin lubatud LeMans 2016 reisikiri. Vormistasin selle pdf-na, äkki on nii mugavam lugeda.
28.06.2016 at 10:54
Aspelund
Le Mans
Kas number 5 Toyota oleks võinud lõpetada teise kohaga, kuid nad ei oleks probleemide tekkimisel üle finišijoone sõitnud? Porsche oleks küll võitnud, kuid neil piisanuks teiseks kohaks seejärel vaid napist venimisest üle finišijoone.
28.06.2016 at 12:12 1 edit. Last edited 28.06.2016 at 12:14 by Aspelund
rustang
  
Moderator
Le Mans
Jah oleks küll. Kui oleks oodatud ära Porsche möödumine enne finishijoont ja siis üle veeretud siis oleks Toyota olnud 2. ja 3.

Seda on ajaloos palju tehtud - lastakse võitja-auto mööda, et ei peaks enam ühte lisaringi sõitma, misiganes põhjusel: kütus otsakorral, tehnikaprobleemid vms.
28.06.2016 at 13:08
Garfield
  
Le Mans
quote:
rustang: Jah oleks küll. Kui oleks oodatud ära Porsche möödumine enne finishijoont ja siis üle veeretud siis oleks Toyota olnud 2. ja 3.
Seda on ajaloos palju tehtud - lastakse võitja-auto mööda, et ei peaks enam ühte lisaringi sõitma, misiganes põhjusel: kütus otsakorral, tehnikaprobleemid vms.
Olen minagi teinud...


____________________________
Focus RS
28.06.2016 at 13:31
Jesper
 
Le Mans
Täpsemalt oleks pidanud Porsche kaks korda mööda laskma, aga põhimõte sama jah.

Reisikiri on väga äge :) kusjuures mul on tunne et nii uskumatu kui see ka pole, siis sattusin vist eelmine aasta samade sakslaste kõrvale, vt hall VW paremas servas:



Midagi nad seal üks hommik kõvasti ja vihaselt seletasid, aga arvasin et küllap pani Hans eelmisel õhtul Helmuti õlled luba küsimata pintslisse ja täpsemalt torkima ei läinud.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
28.06.2016 at 15:47 2 edits. Last edited 28.06.2016 at 16:15 by Jesper
hall
 
Le Mans
quote:
rustang:
Seda on ajaloos palju tehtud - lastakse võitja-auto mööda, et ei peaks enam ühte lisaringi sõitma, misiganes põhjusel: kütus otsakorral, tehnikaprobleemid vms.

Tegin minagi nii 2011 aastal Palangas. Tol korral küll tulemust see ei mõjutanud, aga andis võimaluse võitja järel esimeste seas finišilipp saada ;)


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
28.06.2016 at 16:30
peep
 
Moderator
Le Mans
Peab ikka mõni aasta seal ise ära käima. :) Jesper, Sa käisid tsikliga ? See teeb vist kohapealse liikumise lihtsamaks ?
28.06.2016 at 20:29
Marvin
Le Mans
quote:
peep: Peab ikka mõni aasta seal ise ära käima. :) Jesper, Sa käisid tsikliga ? See teeb vist kohapealse liikumise lihtsamaks ?
Mõnusa seltskonnaga läheks sinna isegi. Kas just kaksrattaga, selle peale peaks veel mõtlema - aga iseenesest seda ei välistaks.
28.06.2016 at 21:23
Jesper
 
Le Mans
Tsikliga jah, aga no ma käisin ikka mujal ka :)

Kohapeal liikumise osas pole erilist vahet, kui miski sõiduk üldse seda oluliselt lihtsamaks teeb, siis jalgratas. Aga saab ka täitsa jala hakkama, tramm viib Tetre Rouge'ist otse Carrefouri tänapäeval ja raja piirides liiguvad eribussid.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
28.06.2016 at 22:25 1 edit. Last edited 28.06.2016 at 22:25 by Jesper
rustang
  
Moderator
Le Mans
Kohapeal sai 30.- eest päevaks jalgratta rentida aga me ei näinud mõtet, siis lohista seda ratast igalepoole ja valva ja... Kaks kätt taskus on lõppkokkuvõttes mugavam. Eks prantslased on saanud seda korralduslikku külge aastakümneid harjutada ja üldiselt kõik toimib. Pealtvaatajaid oli sel aastal 263 tuhat aga mingit klaustrofoobiat või ahistamise tunnet ei tekkinud, igal pool oli ruumi liikuda, oma istepingile kohta leida jne. Laupäevaõhtune rock-kontsert oli üks erand ja muidugi lõputseremoonia :)
28.06.2016 at 23:02 1 edit. Last edited 28.06.2016 at 23:07 by rustang
Jesper
 
Le Mans
Fantastiline illustratsioon moodsa LMP1 kerereeglitest:



____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
31.08.2016 at 21:34
Jesper
 
Le Mans
Vaikselt hakkab jälle põnevust üles kerima :)

Le Mans Spotter Guide

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
13.06.2017 at 14:43
rustang
  
Moderator
Le Mans
Kerib jah!

Kobayashi ruulis Toyotaga kvalis aga noh see kõik on eelmäng.

http://www.lemans.org/en/News/lap-records-broken-across-all-classes-in-final-le-mans-qualifying/46965
16.06.2017 at 16:27
Jesper
 
Le Mans
Ma jõudsin hilja arvuti taha ja ei leidnud kohta, kellele vaatamise eest raha kanda, seega...



____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
17.06.2017 at 16:12 1 edit. Last edited 17.06.2017 at 16:12 by Jesper
Jesper
 
Le Mans
Noh, korras kah. Nii vara pole ammu magama saanud :D

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
18.06.2017 at 03:06
Marvin
Le Mans
quote:
Jesper: Noh, korras kah. Nii vara pole ammu magama saanud :D
Minus võttis maad tõsine arusaamatus - et kas tõesti lahenebki kogu asi poole tunni jooksul ära. Laheneski. Kui just selle ühe kiire autoga nüüd midagi enam ei juhtu, on kõik paigas. Aga iseenesest oleks omajagu naljakas, kui üldpjedestaali hõivaksidki LMP2 autod :)
Seda Ginetta LMP1 autot on ikka väga vaja.
18.06.2017 at 08:56
Jesper
 
Le Mans
Finišilipp on juba ammu langenud, aga andmine käib edasi:

1. Rebellion #13 sai üldarvestuse kolmandalt kohalt disklafi - kuna neil oli sõidu viimasel veerandil vaja enne igat käivitamist starterit veidi haamriga koputada, selleks aga omakorda tuli kapott maha võtta, siis nad olid kavalad ja lõikasid kapoti sisse augu, mille kaudu sai mugavalt pika torni abil vajalikud paugud ära anda. Paraku on homologeeritud juppide tahtlik modifitseerimine keelatud, võib-olla oleks see isegi sinnapaika jäänud, aga parc fermes tabati mehaanik, kes üritas augule teibitükki peale sokutada. Selline asi ajas kohtunikud korralikult närvi ja tulemus käes.
https://www.racer.com/wec-le-mans/item/141586-stewards-dq-lm24-p2-podium-finisher

2. Toyota #7 sidurivea põhjuseks spekuleeritakse ühte liigset stop-and-god, mille põhjustas rajakohtunikega äravahetamiseni sarnases kombinesoonis juht, kes tahtis Kobayashile lihtsalt edu soovida. Kobayashi arvas et kohtunik näitab talle luba boksiteelt lahkuda, sõitis minema, boksist muidugi karjuti kõrva et WTF!!!???!!, mille peale ta uuesti peatus ja siis lõpuks õigel ajal minema sõitis. Kuna Toyota stardib boksist elektri jõul, siis pole sidur ette nähtud korduvateks paigaltvõttudeks - varu on ainult nii palju, kui hädaolukordadeks vaja. Koerustüki autor Vincent Capillaire sai 1000€ trahvi, aga mingeid suuremaid sanktsioone ei järgnenud, kuna tegelikult pahatahtlikkus puudus.
https://streamable.com/kvdca

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
20.06.2017 at 12:32 1 edit. Last edited 20.06.2017 at 12:32 by Jesper
rustang
  
Moderator
Le Mans
LMP1 tuleviku osas on kõik lahtine. Loodeti Peugeot naasmist lähiaastatel, enam eriti ei loodeta (artikkel).

06.10.2017 at 09:41
rustang
  
Moderator
Le Mans
Toyota siiski jätkan LMP1 autoga. Artikkel.
20.11.2017 at 10:06
Jesper
 
Le Mans
AMR Vantage GTE :love :love :love :burnout

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
22.11.2017 at 02:31
anryo
  
Le Mans
Amazon Videos on vaadatav 2015.a. Le Mans'i ajal tehtud 6-osaline doksari. Minule, kui võhikule oli väga põnev vaatamine ja palju sai selgemaks. Tekkis isegi huvi, et äkki peaks ka kunagi vaatama minema kogu seda möllu! ;)
Soovitan vaadata, kes pole näinud.
https://www.amazon.com/dp/B072HSW166

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
07.12.2017 at 10:36
peep
 
Moderator
Le Mans
https://assets.lemans.org/explorer/pdf/courses/2018/24-heures-du-mans/entry-list-24-heures-du-mans-2018.pdf?goal=0_dd514e9f6a-311db8f8e4-159343985

Nr 44 - kõva, väga kõva ! :hail
09.02.2018 at 23:01 1 edit. Last edited 09.02.2018 at 23:02 by peep
Raceboy
 
Le Mans
See on tõesti superuudis!


https://sport.postimees.ee/4404951/vagev-asmer-stardib-le-mansi-24-tunni-soidul?_ga=2.151664445.525938580.1518259013-2142787760.1513355044

____________________________
www.vems.ee
10.02.2018 at 13:43
peep
 
Moderator
Le Mans
https://www.motorsportmagazine.com/news/sports-cars/montoya-compete-le-mans-24-hours

Tulemuste poolest on Montoya "triple crownile" lähemal kui Alonso, 3'st 2 olemas. Muidugi seal tal üldvõidu peale võimalust pole aga ikkagi kõva sõna !
28.03.2018 at 17:12
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Le Mans   1 2 3 4 5 6  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.