register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Honda Integra Type-R   1 2 3  
Poster Message
lauri_s
 
Honda Integra Type-R
Olles mõned korrad opentrackil käinud ja auto24 ringi pisikuga nakatunud oli võimalus 118kw delsoli kõrvale soetada 140kw Integra type-r.

Kuigi ma olen palju aega kulutanud CRX-i täiustamisele ning 1:35 ringiaeg polnud enam kaugel, siis on tekkinud üsna palju mõtteid seoses uue sõidukiga.. nimelt on Integra tehasest välja tulnud juba paremini juhitavana kui ma delsoli suutsin teha.

Mootoriks on legendaarne B18C6 mootor koos S80 käigukastiga, millel torsen LSD. Pidurid on juba sobiliku mõõduga ning kere jäikuseks on tehasest paigaldatud ette nii üles kui alla strutbar, ees all stabikas ning tagumisele stabikale lisaks ka strutbar pagassis... jah, kõik see on juba tehasest.

Kaalu on põhimõtteliselt sama palju kui delsolil ~1100kg ning suurem väändemoment ja rohkem kw peaksid juba järgmisel OT-l tunda andma..

Talv on nüüd tulekul ja vast on aega auto üle käia ning kõik vajalik enne uut rajahooaega ära teha.

Paar pilti ka:





Kui olen saanud auto korralikult üle vaadata siis ka lähemalt mis plaanis ja kuidas edasi.. seniks kena nädalavahetust opentracki rahvale :)
12.12.2014 at 22:21 2 edits. Last edited 08.04.2015 at 18:18 by lauri_s
rolantsik
Honda Integra Type-R
ilus
13.12.2014 at 14:33
KaroK
Honda Integra Type-R
Ära siis kohe üle tuuni - jäta raha ka korralike UUTE kiiresõidurehvide jaoks.
Enne veendu õlituse suutlikkuses ning vajadusel soeta suur vaheseintega karter - võid nõu pidada Artman racingu Karjusega.

Terv

____________________________
KaroK
Agito Performance OÜ
Lahendame probleeme Tartus
13.12.2014 at 16:15
lauri_s
 
Honda Integra Type-R
Mis siin ikka tuunida, auto peaks praeguses konditsiooniski olema üksjagu kiirem crx-ist. Kevadeks on esimene plaan lihtsalt ring peale käia erinevate hooldustega ja veenduda, et kuskilt midagi ära pole kukkumas - ehk siis kõik, mis oluline, peab olema ka korras.

Ei ole veel jõudnud ise seda "sõbrapilti" teha, aga minu üllatus oli suur kui ITR-i delsoli kõrvale ajasin... minu väike delsol ei paistagi enam nii väike..


13.12.2014 at 18:37 1 edit. Last edited 13.12.2014 at 18:45 by lauri_s
peep
 
Moderator
Honda Integra Type-R
Honda peale mõeldes tuleb mul silme ette esimesena just see mudel. Mõistliku hinnaga klassika (erinevalt näiteks E30 M3) ja paljude arvates parim esiveoline mis kunagi toodetud.
13.12.2014 at 20:09
uzzac
 
Honda Integra Type-R
Väga äge ja teistsugune liikur, nagu su delsol-gi. Kiired ringe :)

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
14.12.2014 at 14:25
lauri_s
 
Honda Integra Type-R
Tänud positiivsete sõnade eest.

Mis delsoli puutub, siis kel huvi võib teatepulga üle võtta ja minu asemel 1:35te püüdma minna auto24 ringil
15.12.2014 at 21:23
sponge
Honda Integra Type-R
quote:
lauri_s: Tänud positiivsete sõnade eest.

Mis delsoli puutub, siis kel huvi võib teatepulga üle võtta ja minu asemel 1:35te püüdma minna auto24 ringil
Puhas seks on see uus pill. Aga palju sa crx-i eest soovid ? Kõigi lisadega toyota avensis 2006a masinat ei taha + sinult raha. Nahksisu ja jutud, bens , manuaal.
16.12.2014 at 13:27
lauri_s
 
Honda Integra Type-R
Toyota huvi ei paku, aga kui crx-ist huvitatud oled, siis olen avatud pakkumistele...

ITR arvele võtmises ilmnes paar pisikest tagasilööki, nimelt esituledelt ei suudetud leida dot v E märgist, saan laenuks teised tuled ja proovin uuesti :)
16.12.2014 at 21:01
lauri_s
 
Honda Integra Type-R
Integra tänase seisuga arvel, lühike number saadud ning boonuseks ka 2 aastat kehtivat ülevaatust... järgmine on oktoober 2016.

Delsoli veel ametlikult "mehele" pole pannud, aga tundub, et ongi käes viimased päevad truu kaaslasega...

Integrale tellitud ära ka rihmavahetuse jupid ning jaanuari alguses plaan koos õlivahetustega rihmad vahetada.

22.12.2014 at 23:44
lauri_s
 
Honda Integra Type-R
Natuke on ITR nüüd ka hoolt saanud, nimelt vahetatud hammasrihm koos vajalike pudinatega, uued küünlad ja käigukasti õli.

Praegu olen vedrustuse valimise teel, sest hetkel originaalamordid, mis väsinud ning mingid X madaldusvedrud. Ilmselgelt pole parim igapäevasõiduks ja vahel ka rajal käimiseks. Olen hetkel natuke kahevahel, KONI vedrud koos kollaste reguleeritavate amortidega tõestasid end hästi Delsoli all, kuid nüüd isutas Kuuno mind BC coiloveritega mis võiks justkui üksjagu paremad olla rada proovides...

Käisin üle ka pidurid, kõik olid üksjagu peal ning klotsid ei liikunud hästi, kevadeks plaanin alla saada korralikumad klotsid ning taha uued kettad ja ka kõik voolikud vahetada armeeritute vastu.

Samuti kandsin hoolt selle eest, et honda kevadeks oluliselt kergemaks ei pudeneks, ehk siis sai lastud teha korralik roostetõrje ning põhi kaetud ka kivikaitsega.



17.01.2015 at 21:16
lauri_s
 
Honda Integra Type-R
Sai esimene samm OT suunas tehtud, tellisin BC BR coiloverid ära. Päris rinkasuunitlusega ei ole, aga kuna auto on ikkagist igapäeva(töö)auto, siis peab olema sellega ka linnavahel mõnus vurada :)

19.01.2015 at 22:26
lauri_s
 
Honda Integra Type-R
Täna sai kindluse mõttes ka silindrite surved üle mõõdetud ning pilt oli päris hea:

Kõik silindrid üsna võrdsed
01.02.2015 at 19:07
lauri_s
 
Honda Integra Type-R
Coilid käes, ning kindluse mõttes sai ka pulkadeks kruvitud ja amortidele natuke "kuiva trenni" tehtud. Kruvisin hetkel kokku samasse seisu, mis nad tehasest tulid, aga kas ehk on siinolijatest kellelgi häid näpunäiteid mis valemiga vedru peaks kinni keerama, et ta oleks mõistlik esimesteks testideks? Sõber mäletas midagi sellisest loogikast, et keerad vedru pinge alla (loksu enam ei ole) ja siis 1cm kokkupoole. Ma esimese hooga BC lehelt ei leidnud ka midagi selle kohta.

Vaatan, ehk saaks varsti juba alla kruvitud, kaugel see suvigi enam on - saaks auto nina natuke rohkem maast lahti ja ei peaks enam sahka mängima teede peal :)

04.02.2015 at 23:12
Jesper
 
Honda Integra Type-R
Niisama ei ole seal midagi keerata, kõigepealt paned autole alla, siis reguleerid soovitava kliirensi paika ja siis kaalude peal krutid lõplikult tabureti jalad ühepikkuseks :)

http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=219

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
04.02.2015 at 23:22
lauri_s
 
Honda Integra Type-R
Tänud, seda vastust oligi vaja.

Muidugi õhku jääb üks küsimus veel, kuna vedru pinget saab eraldi peale keerata (taldrikuid kokku kruvides) siis kus võiks see nö nullpunkt olla, et sealt kaalusid hakata kerima? Mõte on selles, et kas ma keeran vedrudele lihtsalt pinge peale ja siis kaaludele või keeran vedrud juba korralikult pinge alla (võrdselt) ja siis kaaluma?
05.02.2015 at 08:01
Jesper
 
Honda Integra Type-R
See kahe reguleerimisvõimaluse süsteem võimaldab lihtsalt amorti auto suhtes üles-alla liigutada, et piirasendid keskmisest asendist sama kaugele ajada ja max pikenenud amordi puhul vedrule veel mingi väike pinge peale jääks. Nurgakaalu mõttes pole vahet kumba sa keerad ja valdaval enamikul coiloveritest üldse polegi seda alumist mutrit.

Sa võid võtta auto alt olemasoleva amordi ära ja siis selle max pikkuse ja min pikkuse ära mõõta, liita-lahutada soovitud madalduse ja sealt liikuma hakata, aga usun et lõpuks auto all läheb ikka mitu ringi kruttimist et lõplikult paika saada :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
05.02.2015 at 09:30 1 edit. Last edited 05.02.2015 at 09:39 by Jesper
ICE
  
Honda Integra Type-R
Täpselt nii teegi, nagu Jesperi viimane rida. Ja järgmine kord küsi kohe sealt, kust ostsid :P

____________________________
Petrolheads.ee
05.02.2015 at 17:43
uzzac
 
Honda Integra Type-R
Me oleme teinud nii - panime amordid alla ja siis kui rattad õhus keerasin vedru niipalju peale, et ei logiseks. Ülejäãnud timmimine käis juba kaalude peal.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
05.02.2015 at 19:06
lauri_s
 
Honda Integra Type-R
Kas kaalude peal reguleerimiseks peaks minu kaalu (enamvähem) ka juhiistmele sättima, et see juba sisse arvestada ning ka teatav kogus kütust või see läheks juba juuksekarva lõhki ajamiseks?
05.02.2015 at 19:16
Jesper
 
Honda Integra Type-R
Juht ja küte ka ikka jah, ja stabikad kaalumise ajaks lahti ning sillaseaded võiks enamvähem paigas olla. Juuksekarva lõhki ajamist alustasid sa juba coiloverite ostuga, nüüd pole enam midagi teha :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
05.02.2015 at 19:53
lauri_s
 
Honda Integra Type-R
Coilid all ja esimese reguleerimisega (tunde järgi) jäi taguots veidi madalamaks kui esiots... Nüüd vaja suvekad alla saada ja kõrgus paika ning sillaregulli.. Kuuldavasti on auto24 ring juba avatud sõitjatele..

15.03.2015 at 21:20
lauri_s
 
Honda Integra Type-R
Täna saabus pakike ITRile. Tellitud said Hardrace-i kõik sillapuksid, mis peaksid olema 150% jäigemad originaalidest. Laupäeval läheb vahetuseks.

Lisaks ka samad mootoripatjade jäigad sisud, mis vähendavad oluliselt mootori liikumist käiguvahetusel/käiguga pidurdamisel või kiirendamisel.




Tulekul on veel uued klotsid ning siis hakkab tasapisi looma.

Hädakoht on veel sisselase, mis hetkel on tavaline "hiinakas" lühikese toru ja sooja õhuvõtuga.


Hetkel veel ei tea mismoodi asi lahendada, ideaalis tahaks tellida endale sellise õhuvõtu, mida ülemaailma ITR-i omanikud kiidavad:

Paraku on hinnad üsna kosmilised (3-400€) ja ma pole veel otsustanud, kas tahan sellise raha eest seda osta..
08.04.2015 at 18:17 2 edits. Last edited 08.04.2015 at 18:25 by lauri_s
lauri_s
 
Honda Integra Type-R
Hetkel siis auto kõikide sillapukside vahetuses. Tagasilööke on üksjagu...

Avastasime ka seda, et juhipoolne ülemine õõtshoob oli lausa kõver ja alumist oli keevitatud ning seibe vahele topitud:


Osad tagasilla poldid puksi sees väga kinni ja lahti keerates murdusid pead...


Vaadates katalüsaatori juurest summutit, sisi on muidugi selge, et ära tuleb lõigata 5cm kaugemalt kui kat lõpeb - keegi insener on vahepeale peenema torujupi organiseerinud..,.


Samuti sai vahepeal leitud hea hinnaga väljalaske kollektor, mis on omajagu tummisem ning peaks aitama mootorilt vabamalt hingata:



Praegu on väike plaan jõuda SR avalaksule auto 400m aega mõõtma. Kuigi ITR on rohkem rajale mõeldud, siis huvitav oleks näha 400m vahet võrreldes delsoliga.
12.04.2015 at 22:56 1 edit. Last edited 12.04.2015 at 23:06 by lauri_s
Aspelund
Honda Integra Type-R
Kas need kõverad detailid ei viita auto kohtumisele mõne kõvema objektiga tema varasemas (vist Leedu?) elus?
13.04.2015 at 11:55
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Honda Integra Type-R   1 2 3  
Log in: Username: Password:
Lost account
 
© tqhq.ee 2000 - 2017.