Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Performer by Agito PerformanceNagu Kaspar juba mainis, on asja ideeks ehitada tänavalegaalne rajapäeva auto.
Praeguseks on projekt nii kaugel, et esimene prototüüp on sõitmiskõlbulik ja näitas oma potensiaali viimasel OpenTrackil.
Kevadeks peab masin olema tootmisküps ja teine auto juba "puhtandina" valmis ehitatud.
Paralleelselt asume tegelema tüübikinnituse hankimisega, et saaks tuleval aastal huvilistele valmistada juba numbritega autosid.
Performeri projekteerimine algas natuke rohkem, kui aasta tagasi ideest ja esimestest raami visanditest.
Paika said pandud gabariidid ja sõlmede esialgsed lahendused.
Seejärel asus projekti peainsener, tudengivormeli kasvandik, TTÜ magister ja paberitega autoinsener Kristjan Eenola, paika panema vedrustuse punkte.
Selleks kasutas ta SusProg 3D vedrustuse kinemaatika tarkvara.
Kui vedrustuse punktid paigas sai nende järgi modelleerida raami
Väike katsetus raami rakisega
Esimest korda rahvaees - Motoexotika 2014
Enamvähem
Ja rajal
Selle dünaamilise hetke jäädvustas Reijo Sipp - aitäh !
Performer by Agito PerformanceHetkel näeb masin väga ilus välja, loodan et tulede ja suunatuledega koledamaks ei lähe.
Mõningane aerodünaamika võiks ka asja ilusamaks teha.
KTM X-Box võiks inspiratsiooniks kasutada.
10.11.2014 at 13:10
Performer by Agito Performance
quote:-XR-: Hetkel näeb masin väga ilus välja, loodan et tulede ja suunatuledega koledamaks ei lähe.
Esimesel pildil juba suunad ja päevasõidutuled küljes
quote:-XR-: Hetkel näeb masin väga ilus välja, loodan et tulede ja suunatuledega koledamaks ei lähe.
Mõningane aerodünaamika võiks ka asja ilusamaks teha.
KTM X-Box võiks inspiratsiooniks kasutada.
Sa mõtled ilmselt KTM X-Bow`d ? Ex nad kipu segi ikka minema, Juke box, gear box, mail box, tip box,...
quote:-XR-: Hetkel näeb masin väga ilus välja, loodan et tulede ja suunatuledega koledamaks ei lähe.
Mõningane aerodünaamika võiks ka asja ilusamaks teha.
KTM X-Box võiks inspiratsiooniks kasutada.
Sa mõtled ilmselt KTM X-Bow`d ? Ex nad kipu segi ikka minema, Juke box, gear box, mail box, tip box,...
U got the point näeb rohkem nagu box välja kui bow
Performer by Agito PerformanceKui seda kaunist torude kogumit vaadata ...
siis kere poolest pigem, miski etno / futu Espera Grand Prix, 2014 - see Sparro on küll ees mootoriga.
või segu 50-te ... 60-te vormelitest. BAC Mono on ka kena, aga selline on juba olemas!
Performer by Agito PerformanceSelle pilliga võib küll väga äge emotsioon olla sõita. Kiluvatid pole küll midagi ulmet aga kaalu/jõu suhe ja see väike kaal kurvis võib olla küll midagi väga teistsugust tavalise 1000+kg kereautoga võrreldes.
Performer by Agito PerformanceSee 150hj on baaside baas
Reaalselt saab selle võimsuse ja kaalu suhte vabalt tõsta 1:1 juurde - üle selle oleks juba suhteliselt ekstreemne
Oleme ka teiste sarnaseks eesmärgiks loodud masinatega kursis
1. põhimõtteliselt on kõik 550+kg
2. ja neist omakorda suurem osa maksab 60000+ Eur
Ei ole talv otsa lihtsalt liugu lasknud - läbitud on päris palju testikilomeetreid jääl + suvised umbes 120 ringi Auto24 ringil
Kõik tundub endiselt toimivat.
(Mitte väga hea) piigi jaoks on ka võimsust piisavalt.
Juhitavus on suurepärane ja lai irve näol on garanteeritud.
Kui väga külma ilmaga sõita püsib irve ka päris pikka aega peale rajalt naasmist.
Järgmiseks etapiks on valmistada nn. külgpontoonid ja katmikupaneelid.
Ka on vaja hakata külge meisterdama mkm määrusele vastavaid tulesid ja vilesid, et kevadeks registreerimismärgid külge saada.
Osalesime nädalavahetusel Motoexotika messil Tartus.
Paraku läks kiireks ja ununes väljapanekust õigel ajal teada anda, kuid autot saab alati vaadata meie juures Raadil.
Töö masina arendamisel käib ja tootmisküpseks peaks projekt saama umbes 5 kuu pärast.
Performer on ligi kuu aja taguse seisuga kukutatud OT tabeli esikohalt. Pool aastat on ka hea tulemus.
Sel hooajal ei ole paraku veel õnnestunud rajal paremat aega sõita.
Tegeletud on peamiselt sõlmedega, mis kiiremaks ei tee või ei ole lihtsalt veel masina külge jõudnud.
Performer by Agito PerformanceKihvt asi. Mul on isegi südasuvisest OT'st paar head pilti sellest bagist. Teid oli seal 2 tk ja muud moodi mina vahet ei teinud kui kiivri järgi.
Milliseid kiiruseid sellise aparaadiga A24 kõige kiirema lõigu peal saavutada õnnestub?
Performer by Agito PerformanceTänud komplimendi eest !
Me ise küll proovime masinat pigem vormeltüüpi autoks kutsuda, aga praegu, ilma aerodünaamiliste lisadeta võib ka muidu nimetusi kohata
Ülekanne piirab kiiruse kuskil 250 peal, aga nii suuri numbreid veel näinud ei ole.
Kui mootorist kõik võimalikud hobused üles leida, siis ei oleks ilmselt probleemi.
Hetkeseisuga on töös masin seerianumbriga 002 ehk "Vigadeparandus"