register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Ringraja BMW M3   1 2 3 4 5 6  
Poster Message
bagiauto
 
Ringraja BMW M3
Veidike lisaraskust tagasillale :D:





15.03.2015 at 21:40
peep
 
Moderator
Ringraja BMW M3
See auto võiks Palangas kuni 3l. klassis küsija olla, tõsi peaksite veel teise mootori tegema.
15.03.2015 at 22:44
bagiauto
 
Ringraja BMW M3
Väike drosselite sünkroniseerimine. Päris paika momendil ei saanud- tuleb vahetada paar kulunud plastmass vidinat...



15.03.2015 at 23:51
bagiauto
 
Ringraja BMW M3
Paar hädist videojuppi ka (mootor veel stendis käimata):




16.03.2015 at 01:17 1 edit. Last edited 16.03.2015 at 01:20 by bagiauto
bagiauto
 
Ringraja BMW M3
Momendil meie poolt kõik, jääb veel klaaside paigaldamine, stendimine ja palju-palju sillaseadistamist ja hiljem seadistamist rajal:





26.03.2015 at 15:52
bagiauto
 
Ringraja BMW M3
Vahepeal dünopingis ka käidud. Tuli 385 hj. ja 414 Nm . Esimene sõidukatse ka tehtud.
Veel mõni pisiasi lõpetada ja saabki ringrajale...
29.05.2015 at 09:52
HoCi
  
Ringraja BMW M3
Vägev projekt ikka. Huvipärast küsiks, et mis aega selline auto peaks olema suuteline sõitma auto24ringil?

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
29.05.2015 at 10:25
bagiauto
 
Ringraja BMW M3
Pole õrna aimugi... kuid varsti saab näha. Tõenäoliselt läheb mingi aeg seadistamiseks enne kui kiired ringid võimalikud on. Äkki on ikka kiirem kui eelmine kollane...:) Samas kuna pidurid oluliselt paremad, siis kust see kiirus tekkida saaks :D
29.05.2015 at 11:01 1 edit. Last edited 29.05.2015 at 11:03 by bagiauto
bagiauto
 
Ringraja BMW M3
Saime auto kaalu ka koos 35 liitri kütusega teada: 1075 kg
29.05.2015 at 11:50
peep
 
Moderator
Ringraja BMW M3
Väga hea tulemus !
29.05.2015 at 11:51
bagiauto
 
Ringraja BMW M3
Tubli poiss !!!



28.06.2015 at 23:23
uzzac
 
Ringraja BMW M3
Pill liikuks ikka sirgel täitsa uskumatult hästi edasi. Ringiajas on veel paar sekki kindlasti peidus, aga super töö!

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
29.06.2015 at 08:49
bagiauto
 
Ringraja BMW M3
Tänud. See oli esimene võistlus nii sellele autole, kui ka sõitjale. Räägivad jah, et pidi sirgetel kiire olema ja sõitjad räägivad, et koguaeg on libe. Oleks taha laiemaid rehve vaja...
Naljakas, et selline vabalthingav võib sirgel ka kiire olla ja pole 900 hobujõudugi. Õnneks on momenti pikalt. 3500-7000 on ka logide järgi sõiduvahemik. See hirm, et standard nukkide ja vanosega lahjaks jääb küll veel ei kummita. Võidusõidu nukkidaga võiks üle 500 hj ka saada, aga momendi kadu altpoolt vist pigem vähendaks kiirust...

29.06.2015 at 10:53
uzzac
 
Ringraja BMW M3
Eks tahab pill ja piloot natuke harjumist ka saada, kurvis sõitsin talle järgi ja mul on Avoni ZZR tänavaslikk 215 laiusega. Natuke seadet timmida, endaga tööd teha ja 1.19.** ei tohiks olla probleem.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
29.06.2015 at 12:41
Ivalo
 
Ringraja BMW M3
Vaatasin mylapsist aegu ja vaba klass on selle auto jaoks üks number liiga suur.
Mõnes nõrgemas klassis oleks tegu ilmselt päris konkurentsivõimelise autoga (jõu ja väände numbrid on ikka muljetavaldavad vabalthingava kohta).
Ilmselt seda on siin juba mainitud aga mis klassis osalemise eesmärgiga see auto üldse ehitati?
29.06.2015 at 13:43 1 edit. Last edited 29.06.2015 at 23:35 by Ivalo
bagiauto
 
Ringraja BMW M3
Alguses vist taheti lihtsalt eelmisele kollasele järglast. Töö käigus asi muutus ja selline ta sai. Eks seda sai vaadatud, et ta Baltic openisse sobiks, kuid seda sellepärast, et mujale kohe kindlasti ei sobinud...
29.06.2015 at 15:21
sponge
Ringraja BMW M3
mis selle masina parimaks ajaks siis jäi? :P
17.07.2015 at 16:55
bagiauto
 
Ringraja BMW M3
1.21.955 oli suurel võidusõidul...
Vahepeal üritatud mõningaid asju muuta, kuid pole vist trehvanud ilmaga, et sõita...
18.07.2015 at 00:50
bagiauto
 
Ringraja BMW M3
Auto on terve suve ringi vuranud ja nüüd on käes hetk jälle pilk peale visata. Ühtki suuremat probleemi ei meenu.



Rutiinse kontrolli käigus tuli küll üks nõrk koht välja:







Ehk siis tagumine poolraam on ka ringraja auto jaoks liiga nõrk. Oleme neid ralliautode jaoks juba mitu tükki torudest teinud. Ei pääse ka siin ilma...
01.12.2015 at 01:38
hents99
  
Ringraja BMW M3
Veidi elastsem plastpuks oleks vist kompromiss, mitte lahendus?

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
01.12.2015 at 11:05
bagiauto
 
Ringraja BMW M3
quote:
Veidi elastsem plastpuks oleks vist kompromiss, mitte lahendus?

Võibolla, kuid sellisele kompromissile ei taha minna. Rallikate puhul on silla seade koguaeg peale sõitu vale- poolraam "elab". Kardan, et natuke pehmemad puksid ei pruugi ka aidata.
Teeme sellise ja mure murtud...

01.12.2015 at 11:19
Jesper
 
Ringraja BMW M3
Kas see "elamise" probleem pole mitte geomeetriline? Ma päris sadakindel ei ole, aga minuarust kui ma seda jurakat viimati käte vahel liigutasin, siis alumine õõtshoob tahtis kuidagi pöörata või väänata ennast, mille peale loobusin algsest plaanist see kahest õhukesest plekitükist koosnev kaigas täisjäigaks keevitada.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
01.12.2015 at 11:24 1 edit. Last edited 01.12.2015 at 11:25 by Jesper
Henri_
 
Ringraja BMW M3


Wisefabil on varsti (ralli) E36 jaoks päris huvitav lahendus tulemas.

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
01.12.2015 at 12:47
bagiauto
 
Ringraja BMW M3
quote:
Kas see "elamise" probleem pole mitte geomeetriline? Ma päris sadakindel ei ole, aga minuarust kui ma seda jurakat viimati käte vahel liigutasin, siis alumine õõtshoob tahtis kuidagi pöörata või väänata ennast, mille peale loobusin algsest plaanist see kahest õhukesest plekitükist koosnev kaigas täisjäigaks keevitada.


Ei ole, poolraam lihtsalt deformeerub. On proovitud ka peale keevitada, kuid sellega ka jamad.
01.12.2015 at 13:04
bagiauto
 
Ringraja BMW M3
quote:

Wisefabil on varsti (ralli) E36 jaoks päris huvitav lahendus tulemas.


Seda ühe teise meie tehtud auto peal katsetatakse jah, eks näis mis saab...
01.12.2015 at 14:51
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Ringraja BMW M3   1 2 3 4 5 6  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.