Poster |
Message |
rustang Moderator |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
OT XVIII toimub 8. septembril Pärnus Estringi suurel rajal. Registreeritud 60 autot. Hilinenud soovijad pannakse ootelehele.
Ajavõtusüsteem EAL Timing. Juhend EAL numbriga 100/RR.
Ajakava:
11:00 – 11:45 osalejate dokumentide kontroll, transpondrite paigaldus
11.45 sõitjate koosolek
12.00 kontrollringid
12.10 ajasõitude algus
18:00 (orienteeruvalt) ajasõitude lõpp
Osalemissoovist anda teada meiliaadressile rustang (att) kuku ee, meili palun kirjutada:
1. osaleja nimi ja "nick" OT foorumis
2. auto mark, mudel, vl. aasta.
3. auto reg. nr.
4. kasutatav rehvitüüp
5. kontakttelefon
6.09 keskpäevase seisuga kindlad osalejad:
Mihkel BMW M3
Que Ford Focus STI
Joonas Porsche 944S
Graabel Audi 90, 1990
Crac Nissan 200SX
Rasmus Honda Accord, 2005
Jesper Ford Escort 1971
Peep Mitsubishi EVO IX 2006
Sfinks VW, Golf G60, 1990
Hry Bmw 325i M-Tech2 E30 `89
Ruudi VAZ 2105 1982
Matukas VW Polo G40, 1992
Maurtz Opel Vectra 2.5 v6 1993
Jaanus Ford Focus STI
MOC Seat Leon 2.0 TFSI FR 2006
Janek Volvo S60R, 2005a
Andris Audi RS4
Bluestang Ford Mustang GT, 1995
Tehnik VW Golf 2 1988
Kaupokax BMW 330 D 2004
M33lis VW Golf
Meelis Mitsubishi Lancer Evo 5
Sommu VW Golf 1986
Henri Bmw M5 2005
Kristjan Porsche 993 C2
Erik Porsche 964
Gintaras Porsche 944S2
Nerijus Porsche 911 Cabrio
Tõnis Porsche 944S2
Allan Porsche 924 "S"
Ülari Porsche 968
Peeter Porsche 964 C2
Aarne Impreza STI
Eiki BMW M3
Raul VW Scirocco
Rustang Ford Escort 1973
Reameez Mazda 3 GT 2.0, 2006
Kronja Honda Civic Type R, 2004
Jura Mitsubishi EVO IX 2006
Pert VW Golf 3 1995
Jaak BMW 328 v.l.a.2000
Wirx Porsche 911 2001
Python MB 190 EVO1 1989
Indrek Honda Civic Typer-R 2007
Ralfs Mitsubishi Evo9
Madis Nissan 200sx 1994.
Meph BMW 316i 2.5L 1994
Erik BMW Z3
Lauri Subaru Impreza 2000
Lauri Seat Leon Cupra, 2007
Allan Subaru Impreza
Eero Subaru Impreza
Sign BMW M5, 3.8, 1994
Kuuno Hyundai Coupe 2.0T 1997
|
27.08.2007 at 07:38 |
12 edits. Last edited 06.09.2007 at 21:42 by rustang (Moderator)
|
rustang Moderator |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
Käisin hommikul Pärnus märkimaks maha "pidurdusmärkide" asukohti - paneme kurvide ette teeserva tahvlid samas stiilis kui F1 radadel. Üks mõte oli tähistada ka näiteks apeksid aga vaatame, mis sellest saab. Garfield arvas, et erinevate rehvide ja veoskeemide korral on trajektorid erinevad ning universaalset apeksikohta ei ole. |
02.09.2007 at 11:04 |
|
matukas |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
Et siis väliskurvi poole peale ala 50m, 100m, 150m. Kuskohast see arvestus käima hakkab? Kurvi alguse kohast?
Teoreetiliselt on siis vaid 2 kohta, kuhu neid märke toppida. S-kurvi ja shikaani ette ju ei näe mõtet. Ja S-kurvi ning Uute kurvide vahemaa on ka olematu.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
02.09.2007 at 11:16 |
1 edit. Last edited 02.09.2007 at 11:17 by matukas
|
que |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
quote: rustang: Käisin hommikul Pärnus märkimaks maha "pidurdusmärkide" asukohti - paneme kurvide ette teeserva tahvlid samas stiilis kui F1 radadel. Üks mõte oli tähistada ka näiteks apeksid aga vaatame, mis sellest saab. Garfield arvas, et erinevate rehvide ja veoskeemide korral on trajektorid erinevad ning universaalset apeksikohta ei ole.
Väga hea mõte - vähem kogenenumad (nt. ise) saaksid mingi punkti silmi ette (hetkel ainult küngas) - nüüd siis veel vaid online ajasüsteem ja siis juba nagu päris |
02.09.2007 at 11:45 |
|
rustang Moderator |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
quote: que: Väga hea mõte - vähem kogenenumad (nt. ise) saaksid mingi punkti silmi ette
Sa mõtled apeksid märkida? Kes võiks olla see inimene kes need asukohad määrab 8nda varahommikul - on vabatahtikke?
|
02.09.2007 at 18:11 |
|
rustang Moderator |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
Esialgne kokkulepe on ka apeksikohtade tähistamiseks olemas. Kuiva ilma tahaks tõesti! |
03.09.2007 at 12:17 |
|
Garfield |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
quote: rustang: Esialgne kokkulepe on ka apeksikohtade tähistamiseks olemas. Kuiva ilma tahaks tõesti!
Pärast on hea vabandada - see apeksikoht oli vale koha peal, et ei saanudki head ringiaega.
____________________________
Focus RS |
03.09.2007 at 12:47 |
|
Jesper |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
Noh, eks see oleneb tasemest. Mul läks Riias ringiajast hoobilt mitu sekundit maha kui avastasin, et apeksite koha peal muru ei kasva |
03.09.2007 at 12:59 |
|
rustang Moderator |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
quote: Garfield: Pärast on hea vabandada - see apeksikoht oli vale koha peal, et ei saanudki head ringiaega.
Näiteks minu ringiajad kõiguvad päris hullusti, sekund siia-sinna on tavaline, siis ehk tekib mingi rütm ja arusaamine kudas kurv õnnestus. Igaüks võib ju oma trajektoori sättida koonusest veidi ette-tahapoole, need kes rada valdavad niikuinii neid koonuseid ei vahi.
|
03.09.2007 at 13:04 |
|
Garfield |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
quote: Jesper: kui avastasin, et apeksite koha peal muru ei kasva
Huvitav miks? Ja rustang tahab sinna lausa mingid postid panna
____________________________
Focus RS |
03.09.2007 at 13:23 |
|
rustang Moderator |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
Idee on USA-st, kus HPDE üritustel algajate koolitamiseks märgitakse kõik kurvid 3 koonusega, turn-in, apex ja track-out.
Kasvõi siin toodud materjalides on nii tehtud - tahaks ka proovida. Äkki on hea? |
03.09.2007 at 13:39 |
1 edit. Last edited 03.09.2007 at 13:41 by rustang (Moderator)
|
peep Moderator |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
Audi tehase korraldatud rajaüritustel on ka alati need kolm punkti märgitud olnud, mugav on küll. |
03.09.2007 at 14:31 |
|
tehnik |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
No kui algajad Te siis ikka olete, või kuipalju algajaid käib OT üritustel "?" Vaadates näiteks viimase AC Track Day ringiaegasid, siis tundub et need koos šikaaniga on vähemalt suhteliselt sama kiired nagu tegelike sportautode ajad mõnel tegelikul võistlusel ilma šikaanita ? Või olen ma asjast väga valesti aru saanud ?
http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=615385
|
03.09.2007 at 22:00 |
|
Jesper |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
No ma arvan et keskmise OT-lase sõiduoskuse kohta sedasi foorumis sõna võtmine on oioi kui libe tee , aga diplomaatiliselt väljendudes ja ringiaegade hajuvust vaadates.. khm, noh, võiks ju neid koonuseid korra proovida. Stig pole meist keegi Nagu Rustang juba mainis pole nende point niivõrd täpse ja ainuõige koha markeerimine, kuivõrd toimida visual reference point'ina. |
03.09.2007 at 23:07 |
1 edit. Last edited 03.09.2007 at 23:09 by Jesper
|
tehnik |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
Arvan, et minu sõnavõtt foorumis ei tähenda midagi mida peaks tõsiselt võtma, vaid lihtsalt olukorraga tutvumist !
Seega võiks veel arvata et ilma tähistamata rada oleks rohkem maantee sarnane ja harjutab orienteeruma sisetunde järgi mida on maanteel rohkem vaja, kuid samas tähistatud rada annaks teada kuidas tegelikult sõita tuleks et kiiremini ring läbida ja mida muidu ei tarvitse ise avastadagi. |
04.09.2007 at 00:31 |
|
Jesper |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
Ei, ma ei mõelnud sinu sõnavõttu vaid enda oma mis hoiatusele kohe järgnes
Aga maanteesõidu harjutamine ei ole trackday puhul nagu otsene eesmärk, vaevalt et keegi läheb omandatud oskusi otseselt maanteele kasutama, sest tüüpilise maantee-kurvi võiks ringrajaga sama riskitaseme juures ilmselt mingi 180-200ga läbida. Pigem on suhe igapäevaliiklusega umbes nagu tervisespordil, et kui käid õhtuti jalkat mängimas, siis ei võta hommikul töö juures trepist üles ronimine ähkima, mis siis et näiteks pealelöökide tehnika on tavaelus suhteliselt kasutu oskus Kurvi läbimise tehnika omandamine on lihtsalt kirsimari seal juures, mis teeb asja huvitavamaks.
Muidugi on igaühel veidi erinev lähenemine ja filosoofia, aga see on minu oma. |
04.09.2007 at 01:55 |
|
Lembit |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
Noh, mina olen küll nii vähe harjutanud ja vägagi minimaalse sõiduoskusega, et igasugused visuaalsed lisareferentsid oleks teretulnud.
Samuti tundub mulle, et OT'l käiva rahva hulgas on selliste Schumacherite protsent, kes mingit abi ei vaja, oluliselt madalam, kui tänavaliikluses.
On ju üritus olemuselt ringrajatreening ja seal käivad enamuses need algajad, kellel treenida on vaja. Ässad, kellel treenida ei ole vaja, kihutavad võistlustel, ja eriti suured ässad, kellel ei ole vaja ennast võistlustel tõestamas käia, kihutavad tänaval. |
04.09.2007 at 08:16 |
|
tehnik |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
Jah nii see on - maanteel mitte kihutada "!" ja mulle tundub et sellised üritused aitavad maanteel rahulikumaks jääda. Mul oli kül pärast viimast AC Track Day-d selline tunne et gaasipedaal oli raskemaks muutunud . On tõepoolest hea et sellised üritused olemas on ning tähistatud rada kuluks mullegi ära, et teada saada kuidas tegelikult ringrajal sõitma peaks. Kahju et varsti talv tuleb ja kõik jääb pikaks ajaks pooleli . |
04.09.2007 at 08:46 |
|
Kuuno |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
enda kogemusest võin rääkida, et peale väikest ringrada võtab küll rahulikumaks üldise sõidu... Minupuhul mängis ka suurt rolli rahuliku igapäeva auto soetamine, sest igapäevaselt hyundaiga sõitmine ajas mõnikord kihutama kyll
Tähistuse kohapealt arvan, et endale tuleks samuti kasuks kui nad seal rajapeal oleks, aga kõige enam tahaks ise õppida hindama vahemaad ja õiget hetke millal pidurdada...
harjutamise asi vist? |
04.09.2007 at 09:05 |
|
Cardo |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
Minuarust räägite te oma loogikale vastu. Kui F1 , DTM, jamisiganes võistlustel on rajamärgid olemas, siis ei ole see lihtsalt ilupärast vaid omavad olulist rolli kiire ringi sõitmisel. Taevatähtede ja pilvede järgi võivad jalgratturid orienteeruda, kui kiirused on maksimaalsed ja tähtsad on sekundid ja nende kümnendikud, siis peab olema miskit millejärgi orienteeruda ja proovida piire enda ja oma auto vahel.
Paljud võistlejad kes on seinas lõpetanud, on vahest vabandanud , et ei olnud orjentiire kus pidurdada , mina olen selliseid väiteid kuulnud nii otse kui läbi kommentaatorite. Seega edu lipukeste ja tahvlite kasutamisel !! |
04.09.2007 at 16:56 |
3 edits. Last edited 04.09.2007 at 16:58 by Cardo
|
tehnik |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
Jah kui meenutada siis mulle on ka silma hakanud need märgistused vaadates maailmatasemel ringraja võistlusi. Järelikult on need tähised OT üritusel nagu edasiminek professionaalsema ringrajasõidu suunas. Seda on huvitav teada ja nii pääseb ise nagu lähemale olukorrale milles sõidavad ka profid.
Võibolla on selliste tähiste mõte profide puhul ka turvalisuses, sest kiirused on raja suhtes nii suured et lihtsalt sisetunde järgi orienteerumine oleks liiga riskantne.
Järelikult vajalikud asjad nii algajatele kui edasijõudnutele. |
04.09.2007 at 23:05 |
|
BlueStang |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
märgised on hea mõte - homme siis vaatab, mis talveautoks soetatud täiesti stock (ainult vööd panen rajasõiduks sisse) tänavarehviga GT mustang suurel rajal teeb - kui 1:15 ära tuleb, siis on ainest edasi nokitseda sellega |
07.09.2007 at 12:52 |
|
Garfield |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
quote: BlueStang: homme siis vaatab, mis talveautoks soetatud täiesti stock (ainult vööd panen rajasõiduks sisse) tänavarehviga GT mustang suurel rajal teeb - kui 1:15 ära tuleb, siis on ainest edasi nokitseda sellega
Kuule lõpeta nüüd jutt, seda aega sõideti 2005 aastal (aeglasema shikaaniga) diisel-Golfiga. Aga soovin kõigile meeldivaid sõiduelamusi, kahjuks seekord ei saa ma osaleda.
____________________________
Focus RS |
07.09.2007 at 16:02 |
|
BlueStang |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
quote: Garfield: Kuule lõpeta nüüd jutt, seda aega sõideti 2005 aastal (aeglasema shikaaniga) diisel-Golfiga.
Nojah - aga esimest korda eelmise stock GT-ga sõites tuli ajaks väikesel ringil 44.902. Kuskil oli arutelu, mis see suurele shikaaniga ringile teisendades teoreetiliselt oleks. Eks selle peab üritama üle sõita siis
|
07.09.2007 at 19:38 |
|
Jesper |
OT XVIII 08.09.2007 registreerimine lõppenud
Kardetavasti on suurel rajal see auto suhteliselt kiirem, suuremad kiirused ja pikk sirge. Aga eks varsti näeb. |
07.09.2007 at 22:25 |
|