register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Võidusõiduintsidendid  
Poster Message
hall
 
Võidusõiduintsidendid
Meil on võistlustel aeg-ajalt teemaks avariid ja süüdlased ja karistused jne. Üldiselt on meie senine loogika lähtunud eeldusest, et seni kuni eessõitja tagatelg on eespool tagasõitja esiteljest, on ees liikujal õigus valida trajektoori - katta, keerata peale, pidurdada jne. Tagant otsasõidu korral on alati süüdlaseks taganttulija. Sel teemal on nüüd viimaselt Montreali F1 GP-lt otsus, kus kõik päris nii ei ole:http://sport.postimees.ee/2821392/avarii-pohjustanud-perezile-maarati-karistus

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
09.06.2014 at 10:25
Jesper
 
Võidusõiduintsidendid
Vormel Ühes ei ole seda esi- ja tagatelje reeglit, vt F1 Sporting Regulations, punkt 20.4:
quote:
20.4 Any driver defending his position on a straight, and before any braking area, may use the full
width of the track during his first move, provided no significant portion of the car attempting
to pass is alongside his. Whilst defending in this way the driver may not leave the track
without justifiable reason.
For the avoidance of doubt, if any part of the front wing of the car attempting to pass is
alongside the rear wheel of the car in front this will be deemed to be a ‘significant portion’.



____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
09.06.2014 at 10:58
Cardo
 
Võidusõiduintsidendid
Eelmine aasta Monacos ei suutnud Massa isegi ilma kaasliiklejateta end rajal hoida. Osad karistused on ikka väga arusaamatud.
09.06.2014 at 23:42

Võidusõiduintsidendid
10.06.2014 at 12:21
BlueStang
 
Võidusõiduintsidendid
nojah - sisuliselt tahtis siis Perez kurvi sisenedes ennast Vettelist ning Massa omakorda kohe Perezist ja Vettelist korraga "mööda pidurdada", aga läks nagu vähe viltu...

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
10.06.2014 at 12:37
rustang
  
Moderator
Võidusõiduintsidendid
Tundub, et Massa oleks saanud pisut vasakule tõmmata ja avarii ära hoida aga ju siis toimus kõik liiiga kiiresti.
10.06.2014 at 14:08
Cardo
 
Võidusõiduintsidendid
Ennem kui Massa pardakaamerast pilti ei näidata võiks küll ütelda, et Perez sõitis suht otse(otseks). Hiljuti nägin Laagris, kuidas üka uus Bentley suutis fooritaga end nii rekka kõrvale sättida, et jäi oma tahavaatepeeglist ilma. Hoia pikki ja külgvahet, siis ei juhtu ka midagi ...
10.06.2014 at 15:10
Ruslan
Võidusõiduintsidendid
Perez tegi kõik õieti, ka Massa. Sirge lõpus suurelt kiiruselt pidurdamisel Massal lihtsalt ei olnud võimalik enam kuskile keerata. Mina ei karistaks kedagi antud olukorras. Vettelil aga vedas;)

____________________________
Ruslan
58163273
zr1@hot.ee
10.06.2014 at 15:12
uzzac
 
Võidusõiduintsidendid
Mina näen Perezi ja ainult Perezi süüd. Videotest on näha, et hetkel, mil Massa auto nina on üle tema tagaratta, keerab noormees peale. Ju siis ei vaadanud peeglisse.

Miks ta üldse peale keerab on arusaamatu, tahaks nagu "näidata" end Vettelile, kuigi vahe on möödasõiduks rohkem kui kalendri jagu pikk. Massa oli lihtsalt valel ajal vales kohas, tõsi kui ta oleks kaugemalt proovinud mööda pressida, siis poleks tõenäoliselt kokkupõrget toimunud, aga kes see ikka meelega mustale rajaosale niiväga ilmaasjata sõita tahab.


____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
10.06.2014 at 15:25
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Võidusõiduintsidendid  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.