register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : E36 M3 amortide kõrvad  
Poster Message
kaspar99
E36 M3 amortide kõrvad
Uusi amorte (Bilstein B8) ostes ei arvestanud, et võiks panna ette m3 stabika. Nüüd oleks soov seda teha, aga amortidel puuduvad vastavad "kõrvad".
Kas oskab keegi pakkuda sellele lahendust? Keevitada, kuidagi vitstega või on sellised isearetused pigem mittekestva iseloomuga? Tegemist ainult rajaautoga.

Kaspar
09.05.2014 at 09:40
vvt
  
E36 M3 amortide kõrvad
quote:
kaspar99: Uusi amorte (Bilstein B8) ostes ei arvestanud, et võiks panna ette m3 stabika. Nüüd oleks soov seda teha, aga amortidel puuduvad vastavad "kõrvad".
Kas oskab keegi pakkuda sellele lahendust? Keevitada, kuidagi vitstega või on sellised isearetused pigem mittekestva iseloomuga? Tegemist ainult rajaautoga.

Kaspar

Üldisem jutt E36 kohta on see, et neil on 2 tüüpi stabika kinnitust, kuni 1995 oli stabika varda otsa kinnitus läbi "kondi", mis otsapidi käis amordi küljel oleva kõrva külge (et amort mõlemapoolne, olid kõrvad ees ja taga).
95-üles oli stabika kinnitus analoogne E30 omaga, ühe munakaga kont õõtsa küljes. Ma seda ei kontrollinud, kas ka stabikavardad erinevad on, aga kui kõrva pole, siis kas seda hilisemat, E30 tüüpi kinnitust kasutada ei saa?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
21.05.2014 at 17:54
Erik 78
E36 M3 amortide kõrvad
Seda et, kui originaalis on stabika kont kinnitatud amordi külge, siis õõtsa külge kinnitatuna (nagu E36 - E30) muutub stabikas oluliselt pehmemaks. Lihtne füüsika.
02.06.2014 at 10:16
mohsinj677
E36 M3 amortide kõrvad
Kas oskab keegi pakkuda sellele lahendust? Keevitada, kuidagi vitstega või on sellised isearetused pigem mittekestva iseloomuga? Tegemist ainult rajaautoga.


____________________________

http://www.citrix.com/
http://www.yale.edu/
http://www.braindumps.com/117-202.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Arizona_State_University
28.08.2014 at 15:40
Henri_
 
E36 M3 amortide kõrvad
Mul oli 2012a sama idee, kuid mind "päästis" avarii Bikerniekis ehk vahetasin endal lihtsalt pärast üht avariid esimesed coilid välja, siis juba õigete kõrvadega asjade vastu. Ideepoolest oleks võinud ju tervet tükki tuunida aga tol ajal oli üldine konsensus see, et surve all oleva amordi keevitamine iseenesest on juba huvitav idee, kuid mitte eriti mõistlik. Kui see pulkadeks lammutada ja keevitada, jääb alati see küsimus, et kas isetehtu jääb piisavalt tugev ning kas nt mõnes Riia või Kaunase kiiremas kurvis, seinte vahel, on kõige toredam, kui selline lahendus puruneb.

Lisaks majandusliku mõttekuse küsimus, ehk leiduks olemasolevatele püstakutele ostja ning saaks selle lisaraha (või aja, mis muidu kuluks raha teenimiseks) kulutada uute ja õigete tükkide ostmiseks.

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
28.08.2014 at 16:54 1 edit. Last edited 28.08.2014 at 16:56 by Henri_
kaspar99
E36 M3 amortide kõrvad
quote:
Henri_: Mul oli 2012a sama idee, kuid mind "päästis" avarii Bikerniekis ehk vahetasin endal lihtsalt pärast üht avariid esimesed coilid välja, siis juba õigete kõrvadega asjade vastu. Ideepoolest oleks võinud ju tervet tükki tuunida aga tol ajal oli üldine konsensus see, et surve all oleva amordi keevitamine iseenesest on juba huvitav idee, kuid mitte eriti mõistlik. Kui see pulkadeks lammutada ja keevitada, jääb alati see küsimus, et kas isetehtu jääb piisavalt tugev ning kas nt mõnes Riia või Kaunase kiiremas kurvis, seinte vahel, on kõige toredam, kui selline lahendus puruneb.

Lisaks majandusliku mõttekuse küsimus, ehk leiduks olemasolevatele püstakutele ostja ning saaks selle lisaraha (või aja, mis muidu kuluks raha teenimiseks) kulutada uute ja õigete tükkide ostmiseks.

Tänud, seda tahtsingi teada. Lootsin, et äkki on mingi läbiproovitud lihtne lahendus, ise leiutama ei hakka.
29.08.2014 at 11:09
Erik 78
E36 M3 amortide kõrvad
Poltliidestega kaks poolkuud ümber amordi omavahel kokku. Kõrva keevitab juba enne ühele poolkuule külge. Nii lihtne ongi. Kõrv võiks natuke tummisem olla, kont sikutab seda tublisti.
29.08.2014 at 12:16
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : E36 M3 amortide kõrvad  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.