Ruslan |
AG Suvekarikas 2014 - II etapp Tabasalu 31.05
VÕISTLUSE REGLEMENT
EAL on kooskõlastanud ürituse toimumise (nr 31051). Lubatud on EAL sõitjalitsentside ja rahvaspordikaartide omanike osavõtt. Ei kehti RKAS Seesam kindlustuspoliis nr 7/32616.
Muidugi lubatakse peale ka tavasõitjad, kellel pole mingit litsentsi .
Aeg ja koht
- etapp toimub laupäeval 31. mail Tabasalu kardirajal http://www.kardirada.ee/
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 11.00
- proovisõidud 11.00-12.45
- võistlejate koosolek 12.45-12.55
- võistlussõidud orienteeruvalt 13.00-16.30
- autasustamine orienteeruvalt kell 16.30
- vabatreening orienteeruvalt 16.30-17.30
Korraldaja andmed
- võistluse korraldab Angelar Garage Autoklubi
- võistluse juht: Ruslan Pleshanov, tel 56078883, zr1@hot.ee
- võistluse sekretär: Darja Antonova
- ohutus-julgestusülem: Maksim Šarofost, tel 5511690
- peaajamõõtja: Konstantin Shibin, tel 55663949
- tehnilise komisjoni esimees: Konstantin Vedennikov, tel 56151153
Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõpeb 28. mail kell 24.00
- registreerimiseks tuleb saata e-mail aadressile zr1@hot.ee või kirjutada oma soov foorumisse
- ühe autoga on lubatud sõita kuni 3 osalejal (märkida registreerimisel), kes kõik maksavad osavõtutasu
- starti lubatakse 50 osalejat
- peale 28.05 vabade kohtade olemasolul on võimalik lisaregistreerimine, ka võistluspäeval
- kuni eelregistreerimise lõpuni on osavõtumaks 25 €/võistleja, mis peab olema tasutud ülekandega kuni 28.05
- makstud osavõtumaks ei tagastata
- osavõtumaks tasutakse ülekandega korraldaja arvele: Ruslan Plešanov EE272200221008481633
- peale eelregistreerimist osavõtumaks 30 €, maksta võistluspäeval sularahas
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
- peale võistluse lõppu (peale autasustamist) ka mitteosalejad võivad rajal sõita - 15 €/auto, ilma ajavõtuta
Ajavõtt
- elektrooniline
- kui esimene on puudu või rikkis, siis käsitsi stopperitega
Võistlusklassid
- A-klass, mootori võimsus kuni 80 kW
- B-klass, mootori võimsus 81-142 kW
- C-klass, mootori võimsus suurem, kui 142 kW
Autasustamine
- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta karikatega
- kui klassis on vähem kui 5 osalejat, siis autasustatakse ainult 1. koht
- parim naisvõistleja autasustatakse eriauhinnaga
- korraldaja ja sponsorid võivad välja panna lisaauhinnad
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist
Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (ilmub 30.05 internetis ja võistluse päeval infotahvlil)
- start fooriga
- arvestusse läheb 5 esimest ringi
- kokku on 3 vooru, arvestusse läheb 2 parimat
- NB! väikese osalejate arvu puhul tuleb 4 vooru ja 3 arvesse!
- igas voorus kiireim omas arvestusklassis saab ühe punkti, teise aja saavutanu saab kaks punkti jne. lõpptulemused selgitakse kohapunktide summa järgi. võrdse summa korral loeb parim vooru aeg
- valestardi korral süttib punane signaaltuli, seda peab jälgima. esimene valestart - stopp ja uuesti starti. teine valestart - diskvalifitseerimine sellel katsel. samuti ka esimese valestardi korral, kui osaleja ei peatanud ja läks ringile
- korraga lastakse rajale 3 autot, stardiintervall on 1/3 ringi
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused
- rehvid on vabad (naastrehvid on keelatud)
- mootori võimsus passi järgi, tuuning ei loe (välja arvatud mootori vahetus)
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
- õhtuse treeningu osalejatele kehtivad samad tehnilised tingimused ja reeglid, nagu põhivõistluse osalejatele (kiiver nii piloodil, kui ka kaasreisijal, kinnitatud turvavööd, tehniliselt korras auto, naastrehvide keeld, möödasõidu keeld)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu
- õhtuse treeningu osalejad samamoodi kirjutavad omavastutuse lepingule alla, nii piloot, kui ka kaasreisija
____________________________
Ruslan
58163273
zr1@hot.ee |