register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OTXL järelkaja   1 2  
Poster Message
rustang
  
Moderator
OTXL järelkaja
Parimate ringide pdf.
04.05.2014 at 21:27
rustang
  
Moderator
OTXL järelkaja
Teel Pärnusse sadas lund ja rahet - vihmast rääkimata - kuid kohapeal ilm selgines ning õhtupoole oli päike väljas. Kohal oli väga eksklusiivne kooslus kiiretest autodest, kiireima ringi tegi seekord Tarmo, Roulil oli probleeme autoga.
04.05.2014 at 21:44
joonas
OTXL järelkaja
Ajavõtu info on näha ka järgneval lingil http://joonas.pri.ee/ringiajad/otsing/

Uuenes ka top 50 http://opentrack.ee/top50.php

Neid, kes registreerimise lehte ei kasutanud, top tabelis näha ei ole.

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
04.05.2014 at 22:03
wirx
  
OTXL järelkaja
Kahjuks ei jõudnud uue pidurikettad USA-st kohale ja kuna vanadel oli läbivaid pragusi päris mitmeid, tuli rahulikumalt võtta pidurdamisel ja vähem sõite teha. Mootori seaduste jätsin samuti talviseks, ehk siis umbes 60-70hj vähem, kui sügisesel viimasel opentrackil oli. Vahe oli sees ka rehvides - eelmisel aastal kasutasin Michelini Supersporte, siis sel aastal olid all Michelin CUP2-d. Suht vähese pingutamise peale tuli ajaks 0.1seki aeglasem tulemus, kui eelmisel aastal võimsama autoga kõvasti pingutades. Eeldavasti on ringiaegade vahe supersport vs cup2 umbes 1.5-2s auto24ringil, kurvikiirused olid 3-4km/h kiiremad, kohati isegi 10km/h+, samas kohati olid jälle aeglasemad :). Üritus oli muidu igati hästi korraldatud, ainult et need kiired-aeglased läksid vahepeal ikka väga sassi, mingil hetkel oli aeglaste rivis sõitmas terve posu autosi, mis alla 1:28 sõidavad. Möödasõite tuli neil igatahes väga tihti teha, aga eks põhjus oli ka selles, et hommiku poole sadas lund, siis vihma ja alles peale kella 3 oli rada kuiv ning kõik tahtsid viimast võtta.
Mõned klõpsud- https://www.facebook.com/media/set/?set=a.858087387550671.1073741900.100000482547030&type=1&l=1c4c8f4a25

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
04.05.2014 at 22:54
ollm3
 
OTXL järelkaja
Järjekordselt väga mahe üritus!
Väike viga Top 50 tabelis 4. koha ei sõitnud mitte Arvo Tiirmaa vaid Oliver Tiirmaa.

Päris head pildid ka!
04.05.2014 at 23:09 1 edit. Last edited 04.05.2014 at 23:12 by ollm3
ESipp
 
OTXL järelkaja
Spin FM kurvist otse pannud Imprezal oli gopro ka peal, kas näeb youtube-s ka kordust ja mis juhtus?
04.05.2014 at 23:44
m33lis
OTXL järelkaja
Tänud korraldajatele, oli väga tore spordipäev :)

Kuivav rada andis väga hea võimaluse pidamise piire kompida ning libisemist harjutada.
Aeg võiks muidugi paar-kolm sekundit kiirem olla.. aga see selleks :)

Jääme aga järgmist ootama!

____________________________
VW Golf 2 Super 1600
05.05.2014 at 00:03
Kren99
 
OTXL järelkaja
Tänan korraldamast !



Video hommikusest rongkäigust.
05.05.2014 at 00:47
rustang
  
Moderator
OTXL järelkaja
quote:
ollm3:
Väike viga Top 50 tabelis 4. koha ei sõitnud mitte Arvo Tiirmaa vaid Oliver Tiirmaa.


Parandasin selle ära, kui keegi omab veel täpsustavat infot näiteks tegelikult all olnud rehvide vms kohta siis andke teada - soovitavalt meili teel - ja muudan ära.

Avo
05.05.2014 at 09:18
Kuuno_L
 
OTXL järelkaja
Igati meeldiv üritus oli! Kiirete ja aeglaste segunemine toimus tõesti aga eks sõidujanu oli kõigil suur...

Enda auto ei ole veel valmis ja seetõttu jagasime sugulasega del sol'i. Kõige rohkem huvitas kui sarnane on olemasolev simulaator ja pärisrada - 65% ütleks.
Sirged on päriselus justkui lühemad ja vaateväli parem, aga kas kasu ka oli nö kuivast trennist- usun et oli päris palju.

Suurima efekti andis minuarust skip barber'i going faster. Pani mõtlema sellele kuidas rada ette kujutada ja valida sõidutrajektoore. Soovitan kindlasti!

Tulemuseks oli minupuhul see et eelmine aasta sõitsin esimest korda uue raja peal skylinega (täis slikiga), tulemuseks 1.35 (~10 ringi). Nüüd del soliga 1.37,8 ja tänavarehviga. (15 ringi kuskil sõidetud)
erinevus ~115kw vs 300kw

trajektoori õppimiseks selline auto ideaalne minu arust!
Racechrono näitas ideaalseks rinigajaks 1.35.xx ehk seda oleks huvitav püüda

tänud korraldajatele!

05.05.2014 at 09:40
hall
 
OTXL järelkaja
quote:
ESipp: Spin FM kurvist otse pannud Imprezal oli gopro ka peal, kas näeb youtube-s ka kordust ja mis juhtus?

Imprezadega sõitjad peaks oma auto pidurid vist üle vaatama :) Lühikese aja jooksul on kaks Imprezat sama moodi pidurid kaotanud. Väidetavalt olla põhjus olnud oma kohalt lahkunud piduriklotsis, mis viitab omavahel mitte kokkusobivale pidurikompunnile - liiga õhuke ketas laia sadula vahel.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
05.05.2014 at 09:43
HrHunt
OTXL järelkaja
Nüüd tagantjärele aegu vaadates on see Subaru BRZ üllatavalt nobe. Kas seal on mingi oluline erinevus stockist? Vähemasti rendi-Toyota põhjal ei jäänud küll muljet et selline aeg võimalik oleks (tänavarehviga). Päris huvitav oleks RaceChrono vms logi näha selle masina kohta.

Tänud korraldajatele!

____________________________

05.05.2014 at 11:36
peep
 
Moderator
OTXL järelkaja
Kõigepealt tänan osalejaid mõistliku käitumise eest nii rajal kui boksialal !

Silma jäi vaid üks kuid väga ohtlik olukord, kui Impreza juht jalutas raja välisservas kiires kurvis, samal ajal kui autod rajal sõitsid. Kui teie auto küljest midagi pudeneb, siis palun ärge minge seda ise ära tooma, korraldajad toovad kõik asjad teile kätte ja midagi kaotsi ei lähe. Kui on välitmatu autost väljumine, siis kõndige/seiske ohutus kohas ja kurvi välisserv seda ei ole !

Väga positiivne oli raja parendused, väljasõidualade viimistlus ohutumaks rehvide/velgede jaoks, killustik ja stardifoor. Mis peamine, rajatöötajate tiimi asjalik tegutsemine. Plate rentimine oli samuti abiks. Aeg mil kogu orgunn piirdus kolmejalgse pabertahvi püsititamisega telgi alla ja ühe lipumehega tundub kui kauge ajalugu. :D

Sessioonidega juhtus see, et kuna päeva esimene pool oli märg ja teises pooles püsis vihma oht, siis need ei toiminud oodatul viisil aga ma usun, et tavaoludes on sellest ikkagi abi ehk järgmine kord proovime jälle.

Isiklikult oli tore üritus, kuna ma polnud juba neli aastat OT'l sõitnud ja nii naljakas kui see ka ei ole, ma olen enne vaid ühe korra sel rajal kiiresti sõitnud, 2012 sügisel. Seega jõudsin lõpuks peale Pariisis käimist Nuustakule. Päris ennast rahuldavat ja autole sobivat sõidujoont kolme sessiooniga paika ei saanud aga oli fun ja see on ju peamine. :)

Top 50 sai uue liidri ja hakkab ka muidu kuju võtma, sinna pääsemiseks tuleb juba päris kiiresti sõita ja on hea näha niivõrd erinevat tehnikat seal. Ladast Ferrarini on meie üritust iseloomustanud juba algusest peale ja mõlemad on ühtmoodi teretulnud ka tulevikus. ;)
05.05.2014 at 11:51
Ivalo
 
OTXL järelkaja
quote:
serõi:
quote:
ESipp: Spin FM kurvist otse pannud Imprezal oli gopro ka peal, kas näeb youtube-s ka kordust ja mis juhtus?
Imprezadega sõitjad peaks oma auto pidurid vist üle vaatama :) Lühikese aja jooksul on kaks Imprezat sama moodi pidurid kaotanud. Väidetavalt olla põhjus olnud oma kohalt lahkunud piduriklotsis, mis viitab omavahel mitte kokkusobivale pidurikompunnile - liiga õhuke ketas laia sadula vahel.
Päris palju huvitavaid ja kiireid autosid on taaskord rajal olnud. :)
Sellel autol, mis pärast kiiret otse sõitis olid jah kunde poolt eest katted lahkunud (klots ja vedelik mõlemad tavalised), samal ajal kui juhi pool ees oli veel klotsi umbes pool alles.
Eks selliseid asju võib ikka juhtuda aga pidurid tasuks muidugi alati üle kontrollida.
05.05.2014 at 11:51
uzzac
 
OTXL järelkaja
quote:
peep:
Top 50 sai uue liidri ja hakkab ka muidu kuju võtma, sinna pääsemiseks tuleb juba päris kiiresti sõita ja on hea näha niivõrd erinevat tehnikat seal. Ladast Ferrarini on meie üritust iseloomustanud juba algusest peale ja mõlemad on ühtmoodi teretulnud ka tulevikus. ;)

Vaatan jah, et kiired autod on kiireks saanud. Pole midagi teha kui enda trandulett ka sõidukorda seada ja järgmisel OT-l aega parandada :)

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
05.05.2014 at 12:54
rustang
  
Moderator
OTXL järelkaja
Hea meel on, et tagumisest väravast pealesõit toimis ootuspäraselt. Rajapäeva kontekstis on see palju turvalisem kui tavapärane stardijärgne pealesõit ning lisaboonusena saab juba esimesel ringil aja kirja.
05.05.2014 at 13:04
wirx
  
OTXL järelkaja
http://opentrack.ee/top50.php
Kui TOP50 esiosa vaadata ainult tänavarehviga (T) sõitjaid siis on pilt juba tehasest väga kiirete autode päralt -
Porsche 911 Turbo 997
Audi R8 V10
Ferrari 458 Italia
Nissan GTR
Porsche 997 GT3
Chevrolet Corvette C7 Z51
Et ette poole saada tuleb täisslikki kasutada ning tihtilugu ka korralikult autot järele aidata.

Huvitav, kui selle M3-ga sõidaks veel paar meest, kas siis olekski top10-s enamus kohad M3 omad, hetkel on neid juba 3tk seal sees :D

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
05.05.2014 at 13:43
HrHunt
OTXL järelkaja
quote:
wirx:vaadata ainult tänavarehviga (T) sõitjaid siis on pilt juba tehasest väga kiirete autode päralt

Päris nii vist ikka ei ole, näe mingi Boxster end seal Corvette kõrval sisse seadnu. Kui see pole isegi S siis on ju suht kõva sõna.


____________________________

05.05.2014 at 13:53
hall
 
OTXL järelkaja
quote:
HrHunt: Nüüd tagantjärele aegu vaadates on see Subaru BRZ üllatavalt nobe. Kas seal on mingi oluline erinevus stockist? Vähemasti rendi-Toyota põhjal ei jäänud küll muljet et selline aeg võimalik oleks (tänavarehviga). Päris huvitav oleks RaceChrono vms logi näha selle masina kohta.

Tänud korraldajatele!

Rendi GT86-d, millel on all täiesti tavalised sageli no-name rehvid ja mis on automaatkastidega suudavad sõita 1.32,xxx. Rajarehv ja manuaalkast võtavad päris mitu sekundit veel maha.
See BRZ sõitis mu meelest Toyo 888 rehviga.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
05.05.2014 at 14:03
peep
 
Moderator
OTXL järelkaja
quote:
uzzac:
quote:
peep:
Top 50 sai uue liidri ja hakkab ka muidu kuju võtma, sinna pääsemiseks tuleb juba päris kiiresti sõita ja on hea näha niivõrd erinevat tehnikat seal. Ladast Ferrarini on meie üritust iseloomustanud juba algusest peale ja mõlemad on ühtmoodi teretulnud ka tulevikus. ;)

Vaatan jah, et kiired autod on kiireks saanud. Pole midagi teha kui enda trandulett ka sõidukorda seada ja järgmisel OT-l aega parandada :)

Tegelikult mulle meenus just see pilt - klassika ! :lol



Boxster on S, Avo vast saab selle lisada.
05.05.2014 at 14:15
HrHunt
OTXL järelkaja
quote:
serõi:
quote:
See BRZ sõitis mu meelest Toyo 888 rehviga.
Ok see T888 seletab. See mida pro-sõitjad või üksikud god-driverid nonamedega teha suudavad ei puutu hetkel asja.


____________________________

05.05.2014 at 14:21
Ivalo
 
OTXL järelkaja
quote:
wirx: http://opentrack.ee/top50.php
Kui TOP50 esiosa vaadata ainult tänavarehviga (T) ....
Selge on see, et rehvidest oleneb palju. Ja üleüldse, kust läheb joon tänavalegaalse semi-slicki- TS ja "tavalise" tänavarehvi- T vahel (kas pilot super sport on tänavarehv?).:) OT võlu ongi selles, et igaüks sõidab sellega mis tal on ja nii kiiresti kui oskab ja boonusena saab end teistega võrrelda. Ja kui kordi odavama autoga saab kallistele porgedele tuule alla teha, siis seda ägedam, mis sellest, et see päeva lõpuks nagunii midagi ei tähenda ja kedagi ei huvita peale osalejate endi. :)

05.05.2014 at 14:49
wirx
  
OTXL järelkaja
Egas mõisapeale sõit käi muidugi ja mingit vahet seal pole, millega sõidad. Supersport on igati täisväärtuslik tänavarehv - kulumisndeks on 300, mis on suurem, kui nt pilotspordil, vihmas peab sama hästi, kui teised tänava omadki ning kiiresti sõites läheb liiga kuumaks, mis on samuti iseloomulik tänavarehvile, ainus mitte iseloomulik asi tänavarehvile on väga ilusad ajad, mida superspordiga sõita võimalik on :)

Sellel autol olid minu mäletamist mööda samuti all TS rehvid, kui 2012a sõitis 13 Hannu Santasalo Porsche 911 996 GT3 CS mk1

Viimasel OT-l meeldis mulle 458 järgi sõitmine, täitsa lõbus oli kohe ning kahju, et kaamerat polnud autosse selleks sõiduks üles seadnud. Ka Ilja R8-ga tundus asja nautivad, kui oma ringe 10 omavahel "võidu" sõitsid.

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
05.05.2014 at 15:12
tomcat
OTXL järelkaja
Heh, ma ju teadsin küll, et mu auto on aeglane, aga et NII aeglane... Ikka kohe kõige aeglasem, kui jätta kõrvale need, kelle ringide arvu sai väljendada ühekohalise arvuga. Nii et Federal 595 SS-R ei aidanud tuhkagi. Või õieti aitas küll, nagu pidurdamisel ja eriti Spin FMi kurvis näha oli. Paraku jäi 99 kW abimootorist väheks, et sirgel edasi liikuda. Ühtlasi palun vabandust kõigi kähkusõitjate ees, kellel minust möödudes kiire ring tuksi läks. Omateada käisin ainult SLOW-sildiga tähistatud rajal, kuigi mitmed möödunud autod oli küll kõike muud kui SLOW.
Aga kui see pisiasi kõrvale jätta, siis muidu oli igati tore üritus. Vihmaga sõitmine polnud üldse nii kole, nagu ma kartsin. Aitäh korraldajatele.
05.05.2014 at 16:23
Jaanus K
OTXL järelkaja
Tänud korraldajatele!

Soft seguga Kumhod paraku kuiva asfaldi peal üle 2 kiire ringi korraga teha ei lubanud (isegi nii kerge auto all nagu MR2), kuid võrreldes eelmise korraga tuli ikka väike ajavõit. Märjaga toimisid rehvid üllatavalt hästi.
06.05.2014 at 18:47
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OTXL järelkaja   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.