Poster |
Message |
hall |
1.-3.mai treeninglaager
Kevadise treeninglaagri info on üleval ja registreerumine avatud. Talv on ilmselt tekitanud piisava sõidunälja, mistõttu soovitan registreerumisega kiirustada. Kohtade arv on piiratud.
http://www.auto24ring.ee/est/uudised/64/01-03-mai-treeninglaagri-registreerumine-avatud
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
21.02.2014 at 10:46 |
|
migmig |
1.-3.mai treeninglaager
Pean kirjutama ja arvamust avaldama. Ärge pahandage
Sellised pooletunnised testisesioonid kevdaisel testil on minu meelest halb plaan, sest nende ajal auto seadistusi muuta on ülimalt raske. Ainuke asi mille jõuab paika sättida on tagatiib.
Praeguse ajakava juures tekiks minu meelest selline efekt, et kui paned seadistuse katsetamisel mööda, siis sõidadki pool tundi aeglasemalt kui varem, sest sessiooni jooksul ei ole aega seadeid tagasi või teistpidiseks keerata.
Praeguse formaadi juuures ei näe väga põhjust treeninglaagris osalemiseks, parem ja odavam tuleks endale lihtsalt päevakaart osta. |
28.02.2014 at 09:38 |
|
hall |
1.-3.mai treeninglaager
See on kindel, et vähema liiklusega päeval saab rohkem sõita, aga kuna nädalavahetustel, ja veel eriti kevadel, on liiklus tihe, on paratamatu, et mingi jaotus erinevatele gruppidele tuleb teha. Kui ka muul suvalisel päeval tekib rajale erinevat sorti liiklust, jagame selle niikuinii erinevateks gruppideks. Lahendus privaat-testiks on samas olemas - võib rentida raja just nii pikaks ajaks nagu vaja ja saab sõita just nii nagu soov on
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
28.02.2014 at 23:05 |
|
Jesper |
1.-3.mai treeninglaager
Pigem ma arvan, et võinuks olla üks päev kereautodele, üks päev vormelitele ja üks tsiklitele. Vähem passimist ja mugavam.
Anoh peaasi et üldse toimub
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
01.03.2014 at 12:53 |
1 edit. Last edited 01.03.2014 at 13:11 by Jesper
|
Juhan Tuhk |
1.-3.mai treeninglaager
Jesper, hea ettepanek, aga ei tööta Eestis. Täpselt samamoodi kui siin pole võimalik 1.aprilliks koguda EMV sarjas osalemise tasu terveks hooajaks ja muid mujal maailmas töötavaid süsteeme rakendada... Eelmisel aastal Andrese pakutud hooaja soodusregistreerimine muutus ju täiesti jaburaks kui seda müüdi ja kingiti sõbrale edasi või tuldi ikkagi keset suve raha tagsi küsima.
Mõni ei saa 30 minutiga autot seadistada, teine tuleb esimest korda rajale ja saa 10- minutiste sessidega arugi, kuhu kurvid pööravad jne. Lisaks peaks leidma aja, et sõitjatele reeglite koolitus ja väike teadmiste kontroll läbi viia
|
03.03.2014 at 17:37 |
|
Jesper |
1.-3.mai treeninglaager
Nojah, tunnetuslik küsimus - minu arust pole midagi jaburat selles, kui osta poest soodushinnaga 4-pack ja see üksi lakkumise asemel hoopis koos kolme sõbraga ära lahendada. Vastupidi, nii on hoopiski lõbusam!
Rahvavabariigi "mujal maailm" võidusõidukultuuri kohta ei oska sõna võtta, põle säheduse nimega maale veel sattund
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
04.03.2014 at 02:41 |
|
migmig |
1.-3.mai treeninglaager
Jesperi varjant mulle väga meeldib.
Kindlasti palju väiksemad kulud ja kui treening kestab terve päeva (lõunapausiga), ei tohiks kellelgi piisava kilometraasi saavutamisega probleeme tekkida. |
04.03.2014 at 09:55 |
1 edit. Last edited 04.03.2014 at 09:56 by migmig
|
Juhan Tuhk |
1.-3.mai treeninglaager
Sõitjate teooriakoolitus toimub 1.mail ja 3.mail kell 13:00 - 14:30.
Testi on võimalik teha samadel päevadel 15:00 - 16:00.
Mõlemal päeval on kella 11-st võimalik saada vastuseid tehnilistes küsimustes, soovi korral ka autode kaalumine ja müra mõõtmine. |
21.04.2014 at 21:11 |
|