register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Daytona 24 2014  
Poster Message
peep
 
Moderator
Daytona 24 2014
Stardib just nüüd, otseülekanne Motorsi pealt.

Kvali tulemused:

1. (99-P) Alex Gurney/Jon Fogarty/Memo Gidley, Corvette DP, 1:38.270, 130.416 mph

2. (90-P) Richard Westbrook/Michael Valiante/Mike Rockenfeller, Corvette DP, 1:38.487, 130.129

3. (5-P) Joao Barbosa/Christian Fittipaldi/Sebastien Bourdais, Corvette DP, 1:38.658, 129.903

4. (9-P) Burt Frisselle/Brian Frisselle/John Martin, Corvette DP, 1:38.838, 129.667

5. (02-P) Scott Dixon/Tony Kanaan/Marino Franchitti, Ford EcoBoost Riley DP, 1:38.948, 129.523

6. (10-P) Wayne Taylor/Max Angelelli/Jordan Taylor, Corvette DP, 1:39.023, 129.424

7. (0-P) Andy Meyrick/Katherine Legge/Alexander Rossi, DeltaWing DWC13 Elan, 1:39.270, 129.102

8. (01-P) Scott Pruitt/Memo Rojas/Jamie McMurray, Ford EcoBoost Riley DP, 1:39.424, 128.902

9. (60-P) John Pew/Oswaldo Negri, Jr/AJ Allmendinger, Ford EcoBoost Riley DP, 1:39.761, 128.467

10. (6-P) Klaus Graf/Lucas Luhr/Alex Brundle, Nissan Oreca, 1:39.829, 128.380
25.01.2014 at 21:57 3 edits. Last edited 21.02.2014 at 22:51 by peep
peep
 
Moderator
Daytona 24 2014



Ferraril oli tehniline rike ja tagant tulnud kvalifikatsiooni võitnud Corvette prototüübi juht ei märganud teda otse silma paistnud päikese tõttu. Juhid on teadvusel ja haiglas järelvalve all. Punased lipud ja tund aega võistlus seisis.

Stream:

http://origin.imsa.com/camera/united-sportscar/track-camera-1

live tulemused:

http://scoring.imsa.com/

ja siit leiab alternatiivseid linke:

http://www.autoguide.com/auto-news/2014/01/watch-2014-24-hours-daytona-live-streaming-online.html

Mulle isiklikult pakub huvi GTLM klass ja 12,5 tunni järel on 911 käes kaksikjuhtimine, vahe alla ühe sekundi ! :)
26.01.2014 at 10:41 1 edit. Last edited 26.01.2014 at 10:42 by peep
Marvin
Daytona 24 2014
Kellaaega ja varjude suunda arvestades tundub, et #99 lihtsalt ei näinud #62-e - päike oli näkku.
26.01.2014 at 13:12
peep
 
Moderator
Daytona 24 2014
GTLM Porsche vs. Corvette
GTD Ferrari vs. Audi vs. Porshce

vahed vaid loetud sekundid peale 20,5 tundi ! Ja prototüübi klassis on samuti vaid juuksekarv liidrite vahel, lõpp tuleb kui sprindivõistlus. :)
26.01.2014 at 18:38
-XR-
Daytona 24 2014
quote:
peep: Porshce




Peep, paranda kohe ära ;) Muidu visatakse veel Porsche klubist välja!
26.01.2014 at 18:53
peep
 
Moderator
Daytona 24 2014
Võidusõidus juhtub nii mõndagi. :D
26.01.2014 at 19:04
Marvin
Daytona 24 2014
quote:
peep:Juhid on teadvusel ja haiglas järelvalve all.
Viimased uudised räägivad, et Memo paraneb jõudsalt ning loota on täielikku tervenemist.
Need uuema aja kiirestisõiduautod on ikka müstiliselt turvalised.

28.01.2014 at 00:03
peep
 
Moderator
Daytona 24 2014
Ma kogu sõitu ei jälginud mõttega, oskab keegi öelda, kas üliväikesed vahed lõpus enamustes klassides olid põhim. turvaautode kasutamisega tekitatud ? Mahajääjad vist siiski ringi järgi sõita ei tohtinud ?

Igatahes lõpp oli väga pingeline, just midagi sellist mida pealtvaatajad näha sooviksid.
28.01.2014 at 10:00
Jesper
 
Daytona 24 2014
Üks vaatenurk asjale: http://www.autoextremist.com/fumes1/2014/1/27/the-nascar-ization-of-major-league-sports-car-racing-a-bitte.html

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
28.01.2014 at 10:02
peep
 
Moderator
Daytona 24 2014
Ma midagi sellist aimasin aga selle mehe seisukohtadega eriti nõus pole. See ala on eelkõige show ja alles seejärel sport - puht majanduslikel põhjustel. Kõigepealt tulevad vaatajad ja siis alles võistlejad. Milleks vaadata võistlust, kus võitja on selge juba kolm ringi enne lõppu ?

Ilmselt Euroopas ei saaks selliseid printsiipe rakendada kuna publik ei võtaks neid vastu aga seal on teised lood, asi on sisse töötatud ja toimib. Miks muidu NASCAR need sarjad üle sai võtta, mitte vastupidi ? Kuid ega copy/paste puhul pole edu garanteeritud, eks elu näitab.
28.01.2014 at 10:42 1 edit. Last edited 28.01.2014 at 10:42 by peep
Jesper
 
Daytona 24 2014
Nojah, selle ülevõtmise suhtes ma nii kindel poleks - Sebringis, Road Americal, Long Beachil jne sai vaatajad kokku ka ilma kollasteta jebimata, olid teleülekanded jne. Euroopa LMS oli alati palju halvemas seisus.

Anoh kodanik Panoze täpsete motiivide üle spekuleerimisega ma isiklikult pead vaevata ei viitsi, mingid dildowingid, Nissani pikalt saatmine, sarja müümine, eks igaüks võib oma varaga teha mis tahab.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
28.01.2014 at 11:45 2 edits. Last edited 28.01.2014 at 11:48 by Jesper
Jesper
 
Daytona 24 2014
Ja veel üks vaatenurk, seekord kahe tiimijuhi oma, kellest üks jooksutab DP ja teine P2 autot: http://www.gordonkirby.com/categories/columns/theway/2014/the_way_it_is_no418.html

Ma isiklikult ei kujutanud enne ette, mis nipiga üldse on võimalik see DP nimeline naelakast P2-ga ära võrdsustada, või kuidas keegi üldse sellisele ideele saab tulla, anoh jah, see kollastega pidurdamine on kindlasti üks võimalus.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
28.01.2014 at 15:43
peep
 
Moderator
Daytona 24 2014
Lahe video, öine Daytona piloodi silmade läbi:

21.02.2014 at 22:52
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Daytona 24 2014  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.