register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : VW Jetta ´82 VR6 syncro  
Poster Message
jeff01
  
VW Jetta ´82 VR6 syncro
Kui moded arvavad, et selle auto koht pole siin võib vabalt teema kustutada.

Võrreldes originaaliga on ebamugavast ja stabilisaatorvarrasteta kalduvast 44kw paadist saanud tegelikult väga lahe auto mis pakub arvestatavat sõidunaudingut. Kuigi sisu praktiliselt pole ei ole mugavusvarustus eriti kannatanud kuna seda polnud ka originaalis.

Mootor : VR6 2,9 (140kw) mootor (Ajus miskit muudetud ja käib üle 8000 RPM)
Ülekanne: VR6 Syncro käigukast 2.0 Syncro vahekast 1,8 Syncro tagadiffer
Pidurid: Passat G60 pidurisüsteem. Piduritesse sai 2a tagasi zimmermanni kettad ja ferodo klotsid, uued torud, vedelik, supportid remonditud jne
Vedrustus: Golf 3 Syncro Colioverid (Suht noname) tõstetud amordikannud tagasillal
VR6 juhtmestik ja kaitsmekarp koos VR6 kellade ja MFA kangiga (õli temp, küttekulu jne)
Golf 4 esimesed rummud ja laagrid mis on puuritud nii 4*100 kui 5*100 peale
Custom bensiinpaak 22L (Tankimine originaal kohast ning näidik armatuuris toimib)
Hetkel sees: Porsche 944 nahkistmed, olemas ka sarco sprint korv + 4 punkti sparco rihmad.
Stabikaga esi ja tagasillad
Jahutusradikas pagasiruumi viidud, et teha ruumi plaanitavatele ITB-dele ja parandada kaalujaotust...2 Slim fan-i
Alumiiniumist pagasiruumi põhi + salongi ja pagasiruumi vaheline sein.
Kaotatud tagasillast ülejooksu sidur ja vaakumlülituse asjad ja nelikvedu on pidev.
aku pagansikus + massilüliti

Kõik see kokku teeb üksinda sõduks kerge istmega alates 990kg auto kaalu (Hetkel kasutan igapäevaselt ja sisu on sees veidi enam)

Kiirendusomadustelt on asi vabalthingava kohta päris tore ja teeb 0-100 veidi kiiremini kui supergolf R32, focus RS Audi vanemad ESSid, imprezad vms. 400m sõitnud ajaga 13,7 Koos seisab sigahästi.







Ilmselt ei saa jutu põhjal aimu kuid kui suvel veel minu käes on ja kellelgi huvi võin vabalt proovida anda.
Auto on lumeradadel super, fooritaga super, asfalt ja kurvid super kui temaga veidi sõitma õppida ja kõik muu ülivõrdes aga ma lihtsalt ei raatsi teda lumerajal ära käkkida ja kuna mul 2 projekti pooleli siis on see auto tegelikult saadaval... nagu ecc rajapäev või eilne lumerajavõistlus näitas siis tegelikult pole selles hinnaklassis vastaseid just palju. Hind on alla 3000€
19.01.2014 at 18:46 6 edits. Last edited 19.01.2014 at 19:03 by jeff01
Deodor
VW Jetta ´82 VR6 syncro
Palju on 60 jala kiirenduse aeg?
20.01.2014 at 09:15
jeff01
  
VW Jetta ´82 VR6 syncro
mul oli kulunud vana visco ja 2mm jäägiga 185 lamellid all kui 13,7 sõitudes oli see 2,0 Ühes sõidus oli see 1,9 kuid siis proovisin 14,0 indeksisse mahtuda ja lasin lõpus gaasi maha kuid tuli 13,8
Mul on olemas vajalikud tükid visco likvideerimiseks nii, et see on kiiresti uuesti taastatav. Oli plaan see vähemalt talveks ja dragiks teha kuid samas tahtsin enne veidi lumeraja kogemust saada, et teaks vahet märgata (viscoga / ilma)
Lukus viscoga peaks 1,8 60ft ja 13,5 olema kenasti saavutatav sest seni sain startida vaid ~3000 pöördega

Kui auto mulle sobiva hinnaga omanikku ei vaheta siis plaanid on sellised:
visco kaotamine - vähemalt 0,2s ajaparandust
piiraja tõstmine, et saaks kolmandaga lõpetada ilma 50m piirajas sõitmata - 0,1 parandust
ITB-d + torukollektor + MS ja õigem seade (Originaal hoiab 10 segu WOT alas) ~ min paarkümmend kw juurde ja 0,2s ajaparandust.
Auto arvele kahe kohalisena ning kaalu veel 50kg kärpida - 0,1 parandust.

Ehk, et püüan vabalthingavaga jõuda nii 12s lähedale kui võimalik.

Tegelikult pakuti kommiraha eest 2,8 mootorit, millesse saaks puurida minu kolvid sisse ja saaks eriti tiheda ja kõrgema surveastmega mootori kokku panna kuid pole vist viitsimist sest praegune 2,9 töötab väga hästi. 2a tagasi on sellel vahetatud miski hulk tihendeid, kette, taldasid jne. Vb kunagi teen miskit tagavaraks.

(Piirajaga selline mure, et ma ei saa aru kuidas kuid hetkel ei lase see miili sõita ega midagi sest iga käiguga kukub see järjest madalamale kuigi kiiruseandurit ajju ei jookse. Kohapeal käib tunduvalt üle 8000 ja iga käiguga järjest vähem....kolmandaga mida vajan eriti pikalt käib vaid 6400 ja viiendast ei hakka rääkimagi.
20.01.2014 at 09:31 1 edit. Last edited 20.01.2014 at 09:35 by jeff01
jeff01
  
VW Jetta ´82 VR6 syncro
Võib panna teema lukku või kustutada kuna auto läks sõbra kasutusse.
Ilmselt on lumega kõik selleks aastaks ja auto läheb varsti madalaks, tänavaslikkidele, uue värvi alla ja müüki sest omal ja sõbralgi on projekte liiga palju. Ahjaa, vahepeal sai osaletud rakveres ühel lumeraja võistlusel ja esimeses voorus sõidetud teise koha aeg....teise vooru esimeses ringis päeva kiireim aeg ja teisel ringil kaotatud parem esiratas (Võistlusvelgedega jäid poldid veidi lühikeseks ja keermed polnud enam head) Teises voorus siis aega kokkuvõttes ei saanud vaid lõpetasin purunenud pidurikettaga. Kolmandas voorus otsustasin nö hirmutamise mõttes siiski startida (ilma supporti / ketta / piduriõli ja toimivate piduriteta) lootuses, et keegi pingutab üle kui mind stardis näeb....õnnestus....tulemuseks kolmas aeg ja kokkuvõttes kolmas koht :D
18.02.2014 at 21:10
woush
VW Jetta ´82 VR6 syncro
Ilmatsalu jäärajal jäi aga see auto suht kindlalt alla 500kg raskemale 4wd audi A4jale ;)

Pidin lihtsalt kirjutama midagi :D
19.02.2014 at 15:41 1 edit. Last edited 19.02.2014 at 15:41 by woush
jeff01
  
VW Jetta ´82 VR6 syncro
Jäägu sulle su arvamus. Loodame, et sul hakkas kergem.
Minu arvamus oleks see, et ilmatsalus ei jäänud jetta audile alla vaid minu sõiduoskus jääl polnud piisav audi võitmiseks. Tõsi küll keskdiffer tulnuks paaris kohas kasuks kuid seda vaid puhtal jääl. Kolmandas voorus möödusin rehvist kehvade tulede ja pilkase pimeduse tõttu valelt poolt ja vaid mu 20 trahvisekundi tõttu suutsid mind ka selles voorus edestada.
Tulemuseks siis minul neljas ja audil kolmas koht 14 osaleja hulgast. Minu arvamus põhineb racechrono logil mille järgi jäipuudu vaid stabiilsusest sest kui ma suutnuks 3 ringi veel nii sõita nagu mu parim olnuksin kokkuvõttes teine. Olin pmt esimest korda neliveolisega jääl sest pole varem nelivedust ei omanud ega jääl proovinud ja rehvid sain alles enne võistlust.
19.02.2014 at 18:01 3 edits. Last edited 19.02.2014 at 19:10 by jeff01
hall
 
VW Jetta ´82 VR6 syncro
quote:
jeff01: Jäägu sulle su arvamus. Loodame, et sul hakkas kergem.
Minu arvamus oleks see, et ilmatsalus ei jäänud jetta audile alla vaid minu sõiduoskus jääl polnud piisav audi võitmiseks. Tõsi küll keskdiffer tulnuks paaris kohas kasuks kuid seda vaid puhtal jääl. Kolmandas voorus möödusin rehvist kehvade tulede ja pilkase pimeduse tõttu valelt poolt ja vaid mu 20 trahvisekundi tõttu suutsid mind ka selles voorus edestada.
Tulemuseks siis minul neljas ja audil kolmas koht 14 osaleja hulgast. Minu arvamus põhineb racechrono logil mille järgi jäipuudu vaid stabiilsusest sest kui ma suutnuks 3 ringi veel nii sõita nagu mu parim olnuksin kokkuvõttes teine. Olin pmt esimest korda neliveolisega jääl sest pole varem nelivedust ei omanud ega jääl proovinud ja rehvid sain alles enne võistlust.

Oleks ma kohale tulnud ja kõige kiiremini sõitnud, oleks võitnud :D

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
19.02.2014 at 19:13
jeff01
  
VW Jetta ´82 VR6 syncro
19.02.2014 at 20:46
nudrat
VW Jetta ´82 VR6 syncro
Kuidas seda mootori detailide pesu vanni kasutate? Kas esmalt kuumaks ära ja siis sisse vms? Kas Tpuhtax või Delta force? (Mul läks miski igatahes valesti kuna jätsin ööseks kütma ja hommikul oli meeletult vastik plöga detailide küljes.


____________________________
nudrat
01.11.2014 at 09:25
Trabi
VW Jetta ´82 VR6 syncro
Kütta pole vaja. Kui temp on 30 plussi on juba suht ok. Segu peab olema õiges vahekorras või tsipake kangem. Mina kadutan T-puhtax i Turbo nimelist keemiat ja siiani olen tulemusega rahul.
01.11.2014 at 19:30
Cardo
 
VW Jetta ´82 VR6 syncro
Seoses ühte teist liikurit imetlema mindes sai ka see imevidin rajapeal ära nähtud. Algul ei meenunud teema üldse ja sai pikalt imestatud pagasnikust tõusva tossu üle. Tundus, et summuti on pooleks sõidetud ja läbi pagassi luugi tuleb summuti toss välja. Alles hiljem sain aru millega tegu. Liikus küll. Edu!
17.10.2015 at 18:22
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : VW Jetta ´82 VR6 syncro  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.