register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Õlivanni vaheseinad   1 2  
Poster Message
HoCi
  
Õlivanni vaheseinad
Ehk oskab keegi rääkida õlivanni vaheseinte kohta. Kuna autol olev mootor on väga kallis, siis olen nõus sinna raha panema, et vähemalt õlipuudusesse mootor ei sureks. Endal jäid silma sellised plaadid, mis saab keevitada õlivanni külge:

http://www.myhonda.nl/index.php/tegiwa-weld-in-sump-baffle-plates-honda-b-series.html

On sellisel lahendusel ka mingisugune miinus?

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
29.12.2013 at 17:16 1 edit. Last edited 29.12.2013 at 17:17 by HoCi
Kuuno_L
 
Õlivanni vaheseinad
heia

ma tellisin endale valmis tomei tüki. ideeliselt sama asi ja aitab ilmselt siis kui nt slikiga kurvis oled et õli väga ühte seina ei läheks
enda autole sain selle ühe tegelase soovitusel kes üks kogenenumaid skyline ehitajaid usas
29.12.2013 at 23:31
-fred-
 
Õlivanni vaheseinad
Mina sellisele lahendusele suuri lootusi ei paneks. Siin on üks pisut asisem karter. Mina olen kasutanud kahte vaheseintega karterit ning kummagiga ühest mootorist Audrus lahti saanud. Viimane kord suvisel OT-l, mille tunnistajaks Sa isegi olid.
29.12.2013 at 23:58
Ivalo
 
Õlivanni vaheseinad
Kui see "vahekorrus" on vale kujuga või sinna valesti paigaldatud, võib juhtuda, et teed asja hullemaks, kuna õlivõtturini ei pruugi õli enam tagasi jõuda.
Kindlasti tasuks eelistada mingeid proovitud lahendusi mida hondade puhul peaks jaguma- Fredi lingitud karter ilmselt töötab nii kuis peab.
30.12.2013 at 00:24
rolantsik
Õlivanni vaheseinad
B mootoriga hoog suureks läheb,siis peaks mõtlema ka teise probleemi peale - nimelt ei jõua õli alla tagasi.
30.12.2013 at 06:47
Raceboy
 
Õlivanni vaheseinad
Õige lahendus on kuivkarter. Ja asja mõistusega (mitte tingimata rahakotiga) lahendama minnes ei ole see väga kallis, eriti arvestades mootori remondi hinda.

____________________________
www.vems.ee
30.12.2013 at 09:43
uzzac
 
Õlivanni vaheseinad
Lisaks õige kujuga karterile tasub mõelda ka Accusumpi (~300€) peale, kui kuivkarterile hammas kohe peale ei hakka @ ~1000€.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
30.12.2013 at 13:01
Raceboy
 
Õlivanni vaheseinad
Pärast esimest mootoriremonti tundub see 1000€ väga väike summa... Lisaks saab selle eest heal juhul mõne lisahobujõu..

____________________________
www.vems.ee
30.12.2013 at 13:22
-fred-
 
Õlivanni vaheseinad
quote:
Raceboy: Pärast esimest mootoriremonti tundub see 1000€ väga väike summa...
Justnimelt. Mina igatahes kolmandat korda sama reha otsa enam astuda ei kavatse.
30.12.2013 at 13:28
uzzac
 
Õlivanni vaheseinad
quote:
Raceboy: Pärast esimest mootoriremonti tundub see 1000€ väga väike summa... Lisaks saab selle eest heal juhul mõne lisahobujõu..

See on üsna huupi pakutud summa. Paak ~500€, pump ~500€ ja lisaks oma äranägemise järgi kas AN või mingid odavamad liitmikud+vollad+karter+rihm+rihmarattad.

Lõplik summa sõltub suuresti sellest, palju ise nikerdada viitsimist ja oskust on, ning kui head diili õnnestub saada.

Samas see on korraliku kolvikomplekti raha, nii et kõige hullem ei tundugi...

ps. lisaks lisahobustele saab ka spec-list ühe cooli rea juurde :)

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
30.12.2013 at 13:32
Raceboy
 
Õlivanni vaheseinad
Kui veidi aega ja viitsimist on, siis korraliku pumba leiab ka soodsamalt (ebayst otsida nt), paagi saab ise teha, täpselt sellise, nagu vaja on (kuju järgi sinna kuhu tahad seda) ning voolikuühendused ei pea AN olema, piisaks ka hüdroühendustest. Rihmaratastega on kaasfoorumlasel hents99-l pikalt kogemusi, joonestamine+CNC pole probleem.

____________________________
www.vems.ee
30.12.2013 at 14:01
Ivalo
 
Õlivanni vaheseinad
Just vaatasin, imprezale on bolt on komplekt ~4k EUR, honda jaoks on suurusjärk sama ma pakun.
Keskimst OT auto hinda arvestades, eks ta selline suhteliselt kõrge hinnaga garantii ole. :)
30.12.2013 at 14:09
Raceboy
 
Õlivanni vaheseinad
Võid osta ju mõne teise auto jaoks ja oma stock õlivanni ümber teha? Siit nt terve SBC komplekt 999usd eest saadaval: http://www.ebay.com/itm/NASCAR-Weaver-Dry-Sump-Pump-Oil-Pan-Roush-Tank-System-SBC-/310816182441?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item485e1690a9&vxp=mtr#ht_913wt_1363

3-4 stage pumpasid saab 300-400 euro eest: http://www.ebay.com/itm/3-STAGE-GAMBLER-DRY-SUMP-OIL-PUMP-W-28-TOOTH-PULLEY-DRAG-RACE-NASCAR-120413-14-/131073549928?pt=Race_Car_Parts&hash=item1e8497a668&vxp=mtr#ht_4604wt_1125

Kui mootorisse on korralik summa jõunumbri nimel sisse pandud (enamasti suurusjärgus 4-5k eurot), siis muutub selle auto turuhind niiehknaa juba teisejärguliseks. Hiljem tuleb endalt lihtsalt küsida, kui palju see aeg ja järgmise mootori remondi jupid maksavad, kui kiires kurvis kuivale jääb?

____________________________
www.vems.ee
30.12.2013 at 14:15 1 edit. Last edited 30.12.2013 at 14:17 by Raceboy
hents99
  
Õlivanni vaheseinad
Bolt-on võib olla kallis, aga kevadeni on jupp maad aega, võib ju veidi oma käekesi ka määrida ja ise komponentidest aretada....

Valmislahendus on alati kallim, aga ka mugavam.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
30.12.2013 at 14:19
bagiauto
 
Õlivanni vaheseinad
Minul kogemus, et isearetus võib oluliselt kallimaks minna ja need 300-400 taalased pumbad on väga kahtlased. Ma olen neid mõned tellinud- pole ükski selline olnud, et mõni kamber otsas poleks... õnneks saab kõiki juppe eraldi, kuid palju hinnaga ei võida.
30.12.2013 at 15:51 1 edit. Last edited 30.12.2013 at 15:52 by bagiauto
Raceboy
 
Õlivanni vaheseinad
quote:
bagiauto: Minul kogemus, et isearetus võib oluliselt kallimaks minna ja need 300-400 taalased pumbad on väga kahtlased. Ma olen neid mõned tellinud- pole ükski selline olnud, et mõni kamber otsas poleks... õnneks saab kõiki juppe eraldi, kuid palju hinnaga ei võida.

Kasutatud ostuga on alati risk, kuid jutt käibki sellest, kui on ajavaru asjade otsimiseks ja müüjatega suhtlemiseks. Olen sõbrale ostnud samuti kasutatud pumba ja müüja võttis pumba kenasti lahti, pildid ja mõõdud olemas ja hiljem kõik klappis.
Aga alati on võimalik osta 4000 eurot maksev bolt-on komplekt või siis üldse mitte osta ja paar korda mootorit remontida.

____________________________
www.vems.ee
30.12.2013 at 19:10
HoCi
  
Õlivanni vaheseinad
Aitäh põhjaliku tagasiside eest. Ma netist lugedes olen aru saanud, et kuivkarterit pigem vaja täisslikiga sõitmisel? Ma täisslikiga ei plaani sõitma hakata (vähemalt 2014 aastal mitte), rehviks jääb arvatavasti R888. Ehk ajab asja ära ikkagi praegu täiustatud õlivann/pann?


quote:
rolantsik: B mootoriga hoog suureks läheb,siis peaks mõtlema ka teise probleemi peale - nimelt ei jõua õli alla tagasi.

Roland, sinu kogemustest loeks pikemalt, kuna sina oled sama mootoriga sõitnud väga palju ringrada. Mis tingimustel selline probleem tekkima hakkab sellel mootoril?

Õlipump on minu autol originaal ja siiamaani pole ringrajal täheldanud õlirõhu kukkumist kurvides (olen pikkades vasakkurvides püüdnud jälgida aegajalt õlirõhukella, kuna õlivõttur on juhipool ja õli läheb selles kurvis õlivanni teise otsa.



____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
30.12.2013 at 19:21
Jesper
 
Õlivanni vaheseinad
Mul vbl on mingi nüanss nüüd kahe silma vahele jäänud ja Honda mootoritest tean ka ainult seda et nad tagurpidi käivad, aga kuivkarter ju ei lahenda seda Rolandi poolt mainitud õli kaanest alla jõudmise probleemi?

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
30.12.2013 at 19:25 2 edits. Last edited 30.12.2013 at 19:32 by Jesper
Ivalo
 
Õlivanni vaheseinad
Lahendab ikka, tegemist ju sisuliselt suletud süsteemiga. Kui originaal vanni külge väljavõtted aretada ja originaal pump koos oma õlivõtturiga jätta, siis võib jah endiselt jamaks minna.
30.12.2013 at 20:41
hents99
  
Õlivanni vaheseinad
???

Kas õli allalangemine kaanest vanni on üldse probleemne ? Või pigem oletuslik?

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
30.12.2013 at 20:44
Ivalo
 
Õlivanni vaheseinad
Kuna praktiline kogemus pudub, siis pigem oletuslik.:) Roland muidugi oskab honda mootori kohta kindlasti rääkida kogemustele tuginedes.
Subaru kohta olen lugenud, et pärast "vaheplaadi" paigaldust on kuivale jäänud, kui tavalise normi jagu õli sees. Subarutel on õlivardal FULL märgist üleval pool veel üks märk, milleni peaks väidetavalt õli lisama juhul kui rajale minek. Ise pole viitsinud sellele kinnitust kusagilt otsida.
30.12.2013 at 20:58
Raceboy
 
Õlivanni vaheseinad
quote:
Ivalo: Lahendab ikka, tegemist ju sisuliselt suletud süsteemiga. Kui originaal vanni külge väljavõtted aretada ja originaal pump koos oma õlivõtturiga jätta, siis võib jah endiselt jamaks minna.

Seepärast modifitseeritaksegi originaalvanni selliselt, et ta poleks nii sügav.


____________________________
www.vems.ee
30.12.2013 at 22:42
bagiauto
 
Õlivanni vaheseinad
Veel õlirõhu teemadel- see õlirõhu tule jälgimine ei pruugi midagi aidata. Enda bagil olen loginud õlirõhku koos teiste andmetega. Sain võrrelda õlirõhku stendimise ajal (ehk siis auto paigal) ja hiljem võidusõitudel. Olenemata kuivast karterist oli pilt täiesti erinev. Üks mootor, mis mul kuivakarteri süsteemi pärast otsa sai (üks saale sulas kepsu külge nii, et polte ei saanud ka enam lahti keerata, sest olid kinni keevitund. Keps ise oli korralik ja katki ei läinud). Õlirõhk oli olemas kuni mootor ringi käis. 1.3 bar miinimum. Küll oli suuremal uurimisel näha, et pump on vahepeal vahtu-õhku löönud ja sellest on olnud täiesti piisavalt mootori rikkumiseks (õlirõhk kõikus 3.0-5 bar vahel). Raja iseärasuste tõttu ei jõudnud pumbad õli mootorist ära pumbata (põhjus oli karteri põhjas olevas sõelas). Tõenäoliselt oleks võinud mootori päästa läbi juhtploki tehtud kaitse, kus juhtplokk ise reageerib, kui õlirõhk mingil suuremal pöördel üle teatud sekundite alla etteantud taseme langeb.
Õlituli, mis tava autol põlema läheb, tähendab minu võidusõidumootorile seda, et võib rahulikult lõpuni sõita, sest mootor on nagunii nii otsas, et sealt enam midagi võtta pole... :D

quote:
Kasutatud ostuga on alati risk, kuid jutt käibki sellest, kui on ajavaru asjade otsimiseks ja müüjatega suhtlemiseks. Olen sõbrale ostnud samuti kasutatud pumba ja müüja võttis pumba kenasti lahti, pildid ja mõõdud olemas ja hiljem kõik klappis.

Jep, eks vahest trehvab ikka.
30.12.2013 at 23:52 1 edit. Last edited 30.12.2013 at 23:53 by bagiauto
Raceboy
 
Õlivanni vaheseinad
Noh, see sõltub kodutööst ja pigem on vastupidi: vahel ei vea.

____________________________
www.vems.ee
31.12.2013 at 00:15
HoCi
  
Õlivanni vaheseinad
Hm, et siis kas kuivkarter või pigem isegi mitte neid vaheseinu? Millest see õlipuudus karteris võib tekkida, mida Roland korra mainis?


quote:
-fred-: Siin on üks pisut asisem karter.

Selle õlivanni kohta olen lugenud, et õli pidi koguaeg tihendi vahelt lekkima..ei tea, kas pind natuke kõver või krt seda teab, mis seda õlivanni vaevab.

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
04.01.2014 at 01:50
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Õlivanni vaheseinad   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.