Poster |
Message |
JõuJaam |
Porsche 924 Ringo
Auto on ehitatud 2000 aastal, et sellega osaleda Porsche 924 CUP võistlussarjas.
Pärnu uue raja sünni ja huviga rada proovida, sai 2013 suve alguses vanurile taas hing sisse puhutud.
Seis 2013a lõpus:
Mootor ja käigukast:
2,5l 8V R4 120kW + õlijahutus
944 käigukast + LSD + shortshifter
Pidurid ja rattad:
Ees -
944 S2/Turbo 4pot Brembo
298mm kettad
Ferodo DS2500 klotsid
Taga-
Originaal
Wilwood pidurikraan
Wisefab pidurivoolikud
Vaheflantsid, et kasutada Audi/MB velgesid. (odavaim variant 8,5-9" velgede leidmiseks)
24/64/17 slikid
Kere ja Salong
Üleliigne eemaldatud, full race
Wisefab laiendid (rataste mahutamiseks)
2x Sparco iste
OMP rool
3" traksid
Turvapuur
Vedrustus
Ees -
Custom coilover + kollane koni
Taga -
Kollane koni
Parim aeg 1:33:318
Tänud kõigile, kes aitasid 2013 aastal rajal püsida:
Motul - õlid ja määrdeained
Atoy - varuosad
Proplastik
Porsche9xxShop.eu - Porsche uued ja kasutatud varuosad
CMF Service - Rehvitööd
Peamised plaanid 2014 hooajaks
Vedrustuse kinemaatika, vedrud, amordid jne
Pidurite upgrade
Mootori swap 3,0 16v 176kW
Jõudu!
Ringo
____________________________
auto24ring JõuJaam Service
+372 58 5588 58 |
22.12.2013 at 22:06 |
5 edits. Last edited 30.11.2015 at 22:19 by JõuJaam
|
peep Moderator |
Porsche 924 Ringo
Olen korra sellisega sõitnud ja meenub päris korralik alajuhitavus. Kuidas see masin käitub ? |
24.12.2013 at 11:13 |
|
jeff01 |
Porsche 924 Ringo
Esimootoriga 9xx porgede juhitavus on minu jaoks selline, et klassikalist raske nina alajuhitavust tal pmt pole üldse. Ei tea kas 50:50 kaalujaotusest või millestki muust. Küll aga on ta tagaotsa ette saamine paras pingutus ja siis kui läheb oled pmt üle pingutanud kui ei oma korralikku sõidukogemust selle autoga. Keeruline seletada aga kui õige sillaseadega autot proovid siis ei sarnane see minumeelest ühelegi teisele tehaseseades autole. (Ilmselt mul ka kogemus väike) Vähemalt pole see kuidagi bmwga sarnane miskipärast.
Veidi lihtsam seletada seda, et vast 90% neist autodest on ninapauguga sest "uus" omanik kes rohkem bmw käitumist eeldab laseb kusagil külje ette ja kui laseb üle visata siiis keerab varakult vastu sest eeldatakse kena üle libisemist aga tavaliselt haagib kohe kinni kui auto otse on ja sõidetakse teelt välja kuna rattad on kuhugi suunda keeratud mitte otseks. Driftilembelisele justkui õudusunenägu mis minul võttis 2a tänavakogemust, et enamvähem kindel olla kuidas käitub kui jubedalt üle pingutada.
Samas sõitsin ühe 944ljaga eelmise hooaja lumeradasid ja lumel saan aru küll millest sa räägid.....samas polnud ma tollel autol silda reguleerinud ja esirehvide välisservad olid räsitud....ehk polnud neil enam külgpidamine see mis peaks. Tänu kaalujaotusele võis siiski monomähkijaga vastu astuda LSDga sigullidele ja bmw-dele. |
25.12.2013 at 13:40 |
|
joonas |
Porsche 924 Ringo
Ootan põnevusega kuidas see mootor valule vastu peab.
8V tundub olevat töökindlam, vähemalt siis, kui kasutusel on tehasest pandud pöörete piiraja mis jääb madalamale kui 16V mootoritel.
Minu kogemus on, et kui õli kuumaks läheb, siis õlirõhk langeb ja nii saab kepsusaaledest kiiresti jagu. Samas USA vennad väidavad, et nende masinatel on rõhk alati 5 bar ja rohkem.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
30.12.2013 at 15:39 |
|
rollingjack |
Porsche 924 Ringo
Kiire juba niigi, vaevalt, et 3 liitrine seda autot aeglasemaks teeb. Pigem jah, veidi alajuhitavaks, nina ju raskem.
____________________________
Have fun and be safe! |
30.12.2013 at 22:09 |
|
JõuJaam |
Porsche 924 Ringo
alajuhitavus:
Ei ütleks, et auto oli alajuhitav. Kõige ebameeldivam oli järsematesse kurvidesse sisse keeramine nagu näiteks Motuli kurv. Kinemaatikaga tegeledes leidsin selle probleemi põhjuseid ja lahendusi. Suvel kaaludes oli auto kaalujaotus 50/50. Hetkel ei näe probleemi, et 3.0l mootori kasutuselevõtmine rikuks kaalujaotuse. Lisaks tuleb modifikatsioone kere juures.
to Joonas ja õlituse probleemid:
Kahjuks ei ole eriti kursis sinu auto ja mootori saagaga, kui ei eksi siis 2x teise kepsusaale probleeme esinenud. Esimese küsimus on kui palju panid rõhku kepsude, väntvõlli jm detailide mõõdistamisele. Teine punkt kasutatav mootori õli. Ise julgen kasutada vaid Motul V seeria õlisid (usk ja kogemus ). Eelnevalt olen rajal käinud 2,5l ja 2,5l Turbo mootoriga 944ga. Kepsusaale probleem ei ole kummitanud. Suvel käisime probleemivabalt rajal ka JõuJaama Porsche 968 700hp projektiga. Võrreldes tehase mootoriga on antud mootoritel paigaldatud vaid "oil pan baffle kit". 924 -le paigaldame ka accusumpi.
Pildiblogi senistest tegevustest:
Auto kaalumine, "lasti" paigutamine, massikeskme määramine
Vajalike custom detailide joonestamine
Esisilla kinemaatika enne ja pärast:
____________________________
auto24ring JõuJaam Service
+372 58 5588 58 |
25.01.2014 at 23:07 |
7 edits. Last edited 30.11.2015 at 22:21 by JõuJaam
|
joonas |
Porsche 924 Ringo
quote: to Joonas ja õlituse probleemid:
Kahjuks ei ole eriti kursis sinu auto ja mootori saagaga, kui ei eksi siis 2x teise kepsusaale probleeme esinenud. Esimese küsimus on kui palju panid rõhku kepsude, väntvõlli jm detailide mõõdistamisele. Teine punkt kasutatav mootori õli. Ise julgen kasutada vaid Motul V seeria õlisid (usk ja kogemus ). Eelnevalt olen rajal käinud 2,5l ja 2,5l Turbo mootoriga 944ga. Kepsusaale probleem ei ole kummitanud. Suvel käisime probleemivabalt rajal ka JõuJaama Porsche 968 700hp projektiga. Võrreldes tehase mootoriga on antud mootoritel paigaldatud vaid "oil pan baffle kit". 924 -le paigaldame ka accusumpi.
Jah, kaks korda teine kepsusaale.
2006 õli Valvoline 10W60 tänavaliikluses.
2008 õli Valvoline VR1 Racing 5W50 täissünt Pärnus ringrajal.
Mina ise mootoriremonti ei teinud. Mootori tööd tegi Tõukur OÜ. Väntvõll sai esimesse remontmõõtu koos esimses remontmõõdus saaledega. Andsin töökojale tehasemanuali, kus kirjas kõik mõõdud ja tolerantsid. Ise mõõte üle ei kontrollinud.
Nüüd olen kasutanud Motuli V 20W60 ja jälgin õli temperatuuri. Minu autol kipub see karteris kiiresti üle 120 kraadi minema, siis olen hoo maha võtnud.
Kuhu on plaan accusump mahutada ja kuidas plaanid seda sisse ja välja lülitada?
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
08.02.2014 at 22:07 |
|
JõuJaam |
Porsche 924 Ringo
Vaenlane ei maga...
Kereliited üle keevitatud ja kere lapitud siit sealt.
Istme ja trakside kinnitused tehtud.
Kütusetrassi, põhjaplaadi jms kinnitused ettevalmistatud.
Tagasillast kaotatud torsioonid, õõtshoobade kinnitused tehtud reguleeritavaks ja uniballide peale.
Esimestele õõtshoobadele uued kinnitused tehtud.
Tagumised koopad suuremaks lõigatud.
Enamus jupid saadetud liivapritsi ja pulbervärvi.
Õõtshoobade kinnituste valmistamine
Iste paigas
Liivaprits ja Pulbervärvimine
Kontakt ja info:
http://www.hekmato.ee/
Next step värvimine ja komplekteerimine.
____________________________
auto24ring JõuJaam Service
+372 58 5588 58 |
26.05.2014 at 11:41 |
4 edits. Last edited 30.11.2015 at 22:36 by JõuJaam
|
JõuJaam |
Porsche 924 Ringo
950kg 50/50
238hp 314Nm
Kui autoehitamise pohmell üle läheb siis pikemalt.
____________________________
auto24ring JõuJaam Service
+372 58 5588 58 |
18.09.2014 at 00:07 |
|
JõuJaam |
Porsche 924 Ringo
20.09 OT l esimeste ringidega parim aeg 1:28,9. Racechrono optimaalne 1:25, seega tahaks 1:26 püüda sellel aastal.
Kahjuks saime sõita vaid ühe sessiooni, seekord nõrgim lüli käigukast. Uus kast alla ja rajale....
OT 20.09
____________________________
auto24ring JõuJaam Service
+372 58 5588 58 |
21.09.2014 at 23:44 |
2 edits. Last edited 30.11.2015 at 22:57 by JõuJaam
|
JõuJaam |
Porsche 924 Ringo
Auto värvitud - Aitäh www.autovärvid.ee
Liivaprits ja pulbervärv www.hekmato.ee
Kütusesüsteem Vol I
BC vedrustus veel originaal kujul
BC vedrustus muudetud kujul
Uuenduskuuri läbinud poldid, mutrid
Custom käigukasti kinnitused by JõuJaam
Tagumiste õõtshoobade kinnituspunkte muutsime sillastendis. Seetõttu kõik sillatükid see aasta uut värvi ei saanud.
Mootoripadjad
Uuenduskuuri läbinud pidurisupportid
Kütusesüsteem Vol II
____________________________
auto24ring JõuJaam Service
+372 58 5588 58 |
27.09.2014 at 12:54 |
8 edits. Last edited 30.11.2015 at 22:58 by JõuJaam
|
JõuJaam |
Porsche 924 Ringo
Lülitite paneel
Accusump ja aku
MS3 Xtra juhtaju + tab asendamaks erinevaid näidikuid
Mootoriruum
____________________________
auto24ring JõuJaam Service
+372 58 5588 58 |
06.01.2015 at 12:58 |
1 edit. Last edited 30.11.2015 at 22:46 by JõuJaam
|
-XR- |
Porsche 924 Ringo
Kui tõesti see tabletipaneel sinna jääb, siis soovitan kindlasti peegeldusvastane kile peale panna.
Aitab nii päikse vastu kui ka selle vastu, et õnnetuse korral ei lenda killud laiali. |
06.01.2015 at 15:07 |
|
wax |
Porsche 924 Ringo
Kas need kütusetorude kinnitusklambrid on kusagil letikaup? |
06.01.2015 at 15:09 |
|
JõuJaam |
Porsche 924 Ringo
quote: wax: Kas need kütusetorude kinnitusklambrid on kusagil letikaup?
Ehituspoe letikaup
____________________________
auto24ring JõuJaam Service
+372 58 5588 58 |
06.01.2015 at 16:47 |
|
Jesper |
Porsche 924 Ringo
quote: -XR-: Kui tõesti see tabletipaneel sinna jääb, siis soovitan kindlasti peegeldusvastane kile peale panna.
Aitab nii päikse vastu kui ka selle vastu, et õnnetuse korral ei lenda killud laiali.
Selline puuteekraan ei anna eriti kilde. Minul isiklikult pole päike lugemist häirinud, sõitsin terve eelmise hooaja sarnase ips ekraaniga telefoni vaadates. Põhiprobleem on see et kui see Issanda poolt inimestele nende pattude eest nuhtluseks saadetud Android peaks tahtma mingit täiesti kontekstivälist veateadet kuvada (noh näiteks klassika et "jee leidsin wifi mis teeks" ), siis seda ei ole võimalik kindaga ära koristada ja ülejäänud sõit möödub pimeduses
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
06.01.2015 at 18:42 |
1 edit. Last edited 06.01.2015 at 18:43 by Jesper
|
JõuJaam |
Porsche 924 Ringo
Originaal: 208hp 280Nm
Tulemus: 238hp 314Nm
____________________________
auto24ring JõuJaam Service
+372 58 5588 58 |
15.01.2015 at 12:16 |
2 edits. Last edited 30.11.2015 at 22:35 by JõuJaam
|