register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Hyundai Coupe 2.7 V6 man 2004a  
Poster Message
pwx
Hyundai Coupe 2.7 V6 man 2004a
Tere!

Et kõik ausalt ära rääkida, peaks alustama sellest, et vanal Audru rajal on kunagi käidud mitme erineva autoga niisama oma lõbuks peenestamas.
Vette, OPC vectra ja mõned keskmisest kiiremad masinad veel, oli lõbus aga väga külge ei jäänud ning oli ka aja ja rahaliselt muud teha.

Nüüd kui uus rada sai valmis, sai selle suve jooksul seal päris mitu mitu korda käidud sõitmas enda autoga, korra renditud GT86 ja suve lõpuks ka Porsche World Road Show-l sõidetud.
Kokku jõudis uuele rajale viis korda.

Kokkuvõttes sain aru kuipalju fun see ikkagi on ja kuidas ma üldse sõita ei oska.. nii et võiks asja tõsisemalt kätte võtta ja vähemalt natuke autotunnetust parandada.

Nüüd jõuame siis autoni, kindlasti oleks parem võtta mõni E36 325 ja õppida tagaveoga kiiresti sõitma..

Kuid kuna see auto oli juba olemas, ja müües ei saa ma hetkel isegi niipalju et üks heas korras E36 võtta on odavam pigem sellega alustada.
Lisaks on tehnika korras ja mõni ükskik murekoht välja arvata tundus kõik enamvähem paras. Lisaks on sellega niikuinii odavam betooni sõita ju mõne 30keur kupeega. ( E36 oleks muidugi veel odavam )

Autost ise siis:

2004/08 esmase registreerimisega Hyundai Coupe ( 2003a keremudel ). Mingitel andmetel siseturu mudel. Kapotil, velgedel, roolil "Tuscani" logo.
2,7 V6 mootor, passi järgi 127kW ja revib kuni 7200 pöördeni ilusti. 6 käiguga manuaalkast, ja praktiliselt kõik täislisad mis sellele olemas on ( autom. kliima, soojendusega nahksisu, navi jms ). Välimus kõik originaal, tehnika ~enamvähem originaal. Eestisse toomisel läks vaja tüübikinnitust millegipärast ja passis lisainfos on 3 modifikatsiooni kirjas mulle arusaamatus keeles.


Välja näeb ta siuke:






Probleemikohad siis, mis järgmiseks suveks kindlasti vaja ära lahendada on:
Rehvid.. see suvi sai alguses pandud alla prooviks säästurehv, ja ei olnud hea mõte niikuinii. Muutus tuntavalt rohkem alajuhitavaks kui korraliku rehviga oli ja muidu ka halb ja mürarikas. Seda foorumit lugedes sain idee, et Federal RSR959 peaks olema nii odav kui ka hea. Üritaks leida 215/45/17 mõõdus sellised siis
Pidurid.. Tehase stock pidurid on küll head maanteel 200 pealt seisma jäämiseks umbes 1 kord. Aga peale nelja kuuma ringi ( enda sõiduoskuste järgi ) oli juba tunda kuidas annavad järgi ja vajavad jahutamist. Seega suveks peaks kindlasti ära vahetama vedeliku, kettad, klotsid. Supportide kallale vist siis kohe pole mõtet minna ?

Ja rohkem vist väga järgi aidata ei olegi.. summuti võib ju enda lõbuks ära teha ja ülejäänud upgreide asemel juba pigem uuema auto jaoks raha koguda.
Kaalu ei plaani ka vähendama hakata.. masin on veel mõned aastad igapäeva poekäruks ka. Pigem oli idee teha ära natuke parem mürasummutus ja naginaid vähendada.. kuid palju selline asi kaalu lisab ning amatööril ringil tunda on ?


Lisaks on sellest autost räägitud ka Top Gearis, ja mitte üldse väga halvas võtmes :D ( Series 2, Episode 3 )


-
Hans
06.11.2013 at 08:26
peep
 
Moderator
Hyundai Coupe 2.7 V6 man 2004a
Kõlab vägagi mõistliku plaanina ja kindlasti pole see auto harjutamiseks ja lõbutsemiseks sobimatu valik. Mis küsimust mürasummutuse kohta puutub, siis need lisakilod ei mõjuta raske tänavaauto puhul midagi, võid vabalt ära teha. Ainult siis ma mingit valjemat summutit küll paigaldama ei hakkaks. :)

Pidurisupportid vaata ikka üle, et nad vabalt liiguksid ja mina laseks ka tihendid ära vahetada. Better safe than sorry...
06.11.2013 at 10:46
Joel
 
Hyundai Coupe 2.7 V6 man 2004a
Kuidas tal iste on? Idamaade autodel on mõnikord üsna libe nahk ja siledad istmed, st kurvisõidul keeruline istmel püsida. Rajasõiduks oleks mõistlik soetada teine sett velgi-rehve - kasvõi juba sellegi pärast, et koju saada kui velg katki peaks minema. ABT vähendas Audi S2 alajuhitavust kunagi esisillal laiemaid velgi ja rehve kasutades - ehk väärib kaalumist.

____________________________
2xV8
06.11.2013 at 11:42
uzzac
 
Hyundai Coupe 2.7 V6 man 2004a
Oleme omanud peres sarnast Hyundai Tiburoni alates 2004. Meie isend on küll 2.0, aga noh laias laastus on sama auto. Istmed on sellel isendil ikka super hea seljatoe osaga, põhi jääb minu pikkuse juures natuke lühikeseks ja lamedaks. Sõiduomadusi ma väga ei kiida, sest alajuhitavus on ikka rohkem kui õudne. Ka meil võis asi olla suvalises tänavarehvis, ei ole pidanud vajalikuks mingi rajarehviga teda kiusata. Piduritega on meil kõvasti muresid olnud, neid on määritud ja hõõrutud korduvalt, kipuvad teised ikka kinni jääma või kehvalt toimima. Laias laastus on masin kenasti vastu pidanud ja erilisi murekohti ei ole. Loodan, et mõistliku vedrustusega on see alajuhitavus likvideeritav, ehk aitavad paremad rehvid ka kaasa. Edu igatahes!

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
06.11.2013 at 13:06
pwx
Hyundai Coupe 2.7 V6 man 2004a
Pidurisupportide all mõtlesin pigem seda, et jäävad originaalid ja neid ei hakka hetkel upgradema.
Kuskil 2a tagasi said ära vahetatud ka tutikate vastu, sest vanad olid kulunud ja väsinud, peaks üle kontrollima muidugi aga võiksid kesta veel.

Iste on hea, TypeR-i ja Audi S-ide korvid on muidugi paremad, kuid viga pole küll midagi, nahk libe jah, aga väga hästi toimib, kui rihm tõmmata järsku pingule ja siis istmega sõita ette, nii, et rihm enam järgi ei anna.
Tehase rehvimõõt on 215/45 17 tollistel tundub küll piisavalt hea kompromiss hetkel, Uued veljed suveks olid plaanis küll kuid peab veel mõtlemas kas samas mõõdus, või laiem/suurem.
Sisust paremat pilti väga pole


uzzac, facelift ?
Vedrustuse kohapealt muudeti kõikikidel 2004+ FL mudelitel niikuinii vedrustus pehmemaks ja inimlikumaks.. Aga V6-el on alati olnud kõvasti jäigem olnud, Kolleegi facelift 2.0 isendiga võrdlesin ja vahe nagu öö ja päev. Üks on pigem tavaline sõiduauto ja teisega tahavad hambad suust tulla. Samuti on kõik teed treppis, mis Focuse roolis tunduvad siledad :D

Võin järgmine hooaeg rajal proovida anda kui pärast sõidunippe jagad ;)

Aga tavaliste Dunlopi rehvidega oli väga okei sõita ka äkilisemalt, ja otse minemiseks pidi ikkagi pingutama. See suvi olid all Cooperi säästurehvid ja suve lõpuks olid need kaotanud kõik pidamisomadused, ka 30km/h kergemas kurvis ( Hea näide on Kaarli-Pst ja Tallinn-Paldiski kurv ) õnnestus auto otse libisemisesse lasta asfaldil
Samas talvel heade lamellidega liputab auto pigem saba lift-off iga või vasaku jalaga piduriga kaasa aidates.
06.11.2013 at 17:33
Ruslan
Hyundai Coupe 2.7 V6 man 2004a
Kunagi omasin 2 sellist autot, mis ostsin uuena.

Üks oli 2005-2006 kere 2.7 123 kW.
Sellega sõitsin kokku umbes 12 võistlust, ja enamus 2 piloodiga. Ütlen, et kuival asfaldil selle autoga sõita ei ole kerge. Auto ei ole stabiilne, kui sõita piiri peal. Peab olema väga tähelepanelik, sest auto kipub väheselgi võimalusel hüppama kõrvale (mõlemale poole) - pärast proovi püüa. Märjal asfaldil, kruusal ja jäärajal sõita on kergem, sest siis ta käitub nagu teisedki esiveolised. Täpset sõitu takistab veel see, et seest ei näe ega tunne auto gabariite - aknad on kitsad (nähtavus kehv) ja kere ise paisub akendest laiemalt. "Tünnirajal" Raplas sõitsin tänu sellele 2 peeglit katki ja teisel Coupe´l sõitsin talvel küljekarbid katki. Istmega olin rahul - toetas keha väga hästi. Originaal piduritega ei olnud mingeid probleeme. Mina kasutasin 16-tollised veljed. Proovisin 15" Nissani veljed ka korra - ei sobinud offseti tõttu. Teoorias Mazda veljed võiksid sobida, proovinud ei ole.

Ringiajad, sõidetud Toyo R888 rehviga:
- vana Audru 1:07.441
- Rapla 55.875
- Tabasalu 46.441
- Käina 47.878
- Iru 34.500

Vastupidavusest... Juba 3. võistlusel, kui auto läbisõit oli 900 km, kulusid ratta tikkpoldid-mutrid ära. Metall hakkas kooruma ja mutrid jooksid kinni, tikkpoldid katki... Garantiisse nad panna ei õnnestunud, ja pidin oma raha eest kõik tikkpoldid ja mutrid välja vahetama. Panin mõõdu järgi Chrysleri tikkpoldid, mis kestsid edaspidi ilusti. Siis, kui läbisõit oli umbes 4000 km ja selja taga umbes 10 võistlust, sai vahetatud garantii korras 1 pooltelg ja mõlemad tagumised rattalaagrid. Natuke hiljem ka siduri peasilinder. Siis, kui läbisõit oli 4700 km, müüsin auto maha. Varsti tuli ostja tagasi - ees kolks pidurdamisel. Selgus, et 1 esimene piduriklots oli pooleks. Kuigi katte paksus oli veel 4 mm. Samas, klotsid kestsid 12 võistlust x 2 pilooti ära. Praegu Yaris TS-ga vahetan piduriklotsid iga teise-kolmanda võistluse tagant:)

Teine oli 2007-2008 kere 2.7 121 kW. Sellega sõitsin ainult 1 kord asfaldil. Rehvid olid juba kulunud, tulemus oli kehv. Selle eest talvel käisin väga palju ja edukalt jääraja võistlustel - võitsin selle autoga palju karikaid. Jääl sõita oli väga lihtne - 3. käik sisse ja terve rada läbi. V6 mootori jõudu on piisavalt palju, et isegi aeglastes kohtades on väga hea 3. käiguga sõita.
Müüsin auto maha, kui läbisõit oli umbes 10000 km. Midagi remontima ei pidanud, välja arvatud AC kompressor, mis oli algusest vigane.

____________________________
Ruslan
58163273
zr1@hot.ee
06.11.2013 at 21:07
pwx
Hyundai Coupe 2.7 V6 man 2004a
10.000 km peale vist väga ei maksa küsida, kuidas naginatega oli?
Enda omale on 3 aastat eesti teid ikka neid väga palju juurde toonud.
Jäärada võib mõelda, kuid siis peaks talveks panema natuke asisema rehvi M+S asemele ja väiksema velje, vähemalt 17 veljel tehasemõõdus rehv põrutab ikka väga korralikult iga kühmu ja ebatasasuse peale, niipalju kui ma kuskil ise proovinud olen.

Mõlemad olid manuaalid?
06.11.2013 at 21:54 1 edit. Last edited 06.11.2013 at 21:55 by pwx
Ruslan
Hyundai Coupe 2.7 V6 man 2004a
Mõlemad olid vaiksed jah. Ja mõlemad manuaalid. Kuulsin, et need käigukastid paigaldati ka Toyota, Nissan ja teistele jaapani markide sportmudelitele (mis sõitsid igal pool maailmas päris ringrada). Ja manuaal käigukastiga 2.7 Coupe tehase hind oli kallim, kui automaat käigukastiga. Samuti auto kliirens on 2.7 manuaalil väiksem, kui 2.7 automaadil ja mõlemal 2.0 mudelil - sportlikum vedrustus.

____________________________
Ruslan
58163273
zr1@hot.ee
06.11.2013 at 22:22
pwx
Hyundai Coupe 2.7 V6 man 2004a
Nii, nüüd siis sellise valikuni jõudnud.

Kas tellida kuskilt algselt plaanitud Federali RSR 595
või võtta Goodyear Eagle F1 ASYMMETRIC2
mida saaks ka antud mõõdus päris okei hinnaga.
21.04.2014 at 21:31
wirx
  
Hyundai Coupe 2.7 V6 man 2004a
Goodyear Eagle F1 ASYMMETRIC2 peaks olema üks parimaid tänavarehve, kõrvale võid veel vaadata Michelin Supersporti, aga selle hind on kindlasti kallim ning igas mõõdus neid ka ei tehta.

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
22.04.2014 at 15:30
HrHunt
Hyundai Coupe 2.7 V6 man 2004a
Federal kannatas 911 C4 all väga hästi toorest kütmist. Kui fookuses eelkõige rada siis soovitaks. Kui tänav siis pigem mitte.

____________________________

22.04.2014 at 15:36
pwx
Hyundai Coupe 2.7 V6 man 2004a
Hooldused ja iluvead tehtud, järgmine nädal saab uued klotsid/kettad alla ja rehvid siis võiks kannatada sõitmist juba.

Aga krt, esindus küsib uksetihendite eest 2x ~500eur Kas maksabki see kummiriba niipalju või on eesti esindused ikka eriti ahned..
Kust võiks veel uurida ?
23.05.2014 at 12:12
MESHUGGAH
  
Hyundai Coupe 2.7 V6 man 2004a
Tervist, proovi küsida siit http://www.koreaauto.ee/

____________________________
www.angelar.ee
30.05.2014 at 14:43
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Hyundai Coupe 2.7 V6 man 2004a  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.