register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno   .. 5 6 7 8 9 10 11 ..  
Poster Message
ICE
  
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Vähemasti saad veel raha kulutada mõnusasti, korralik rääbis ikka väljast :)
Sõidetud aeg on hää muidugi.

____________________________
Petrolheads.ee
27.05.2015 at 11:01
lordvampire
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Niihull see asi ka pole. Kellele ilu, kellele rääbis. Auto hoiab ilusti, kõik asjad mis küljes on õiged. Kui aero valmis saab võibolla teeb kuuno mingi vinüüli ka.
27.05.2015 at 12:47
malloc
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Kas need tagarattad istuvad nii kummaliselt SX-i silla pärast? Garaazifotodel nagu nii "mööda" ei tundunud.
27.05.2015 at 15:48 2 edits. Last edited 27.05.2015 at 15:50 by malloc
HoCi
  
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Kui Kuuno selle auto häälde saab suurema jõuga ja autoga ära harjub ning rooste endalt maha saab, siis ma kujutan ette, et ta istutab end päris korralikult kõrgele kohale OT TOP50 tabeli võrdluses. Ma juba ootan neid kommentaare Kuunolt, mida ka wirx oma teemas mainis, et suurema jõuga on keerulisem head aega sõita :D

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
27.05.2015 at 16:40
wirx
  
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Keerulisem, aga lõbusam ;)

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
27.05.2015 at 20:42
HoCi
  
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Selle vastu ei vaidle mul mitte üks juuksekarv :)

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
27.05.2015 at 22:18
ICE
  
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
quote:
lordvampire: Niihull see asi ka pole. Kellele ilu, kellele rääbis. Auto hoiab ilusti, kõik asjad mis küljes on õiged. Kui aero valmis saab võibolla teeb kuuno mingi vinüüli ka.

See polnudki väga tõsiselt mõeldud :) Küll Kunn pilli ilusaks ka teeb.

____________________________
Petrolheads.ee
28.05.2015 at 22:57
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
tagarattad on jah väheke tagapool ja ilmselt tänu sx'i tagasillale ja wisefabi juppidele, aga selline asetus rinka suhtes vist ainult parem?

läheb küll hästi kokku aga järgnev ei ole nüüd otseselt ICE postitusest tulenev :)

kuigi algselt ei plaaninud üldse sel aastal auto välimusega tegeleda, siis tänu ühele heale inimesele nimega Jarmo, sai väike kannapööre tehtud ja otsustasime auto kiletada.

Igasugused eri variandid on juba kasutuses ja väga originaalitseda ei osanud ja valisin pmst olemasolevate materjalide seast selle mis endale rohkem meeldis - rohelise matt kile

Mainin ära, et keegi ei arvaks et me näituse autot teeme ehk ettevalmistus ei ole ideaalne, aga oluliselt parem kui ma oleks ise tahtnud loota :)

mõned pildid tegemistest:
ettevalmistused pahtli ja krundiga



tiivaööred olid aastatega päris räsitud, aga haamriga saadi suuremad mõlgid välja. loodan et rajal neid juurde ei tekita



esimesed tükid välja lõigatud


ja peale kantud. Ise kartsin rohkem aga mida edasi seda lihtsamaks tundus paigaldus minevat (kui tagatuli välja jätta, mis oli päris keerukas pusimine)


esimene valmis detai


ja kapott. Avastasime ka väikese praagi materjalis, aga vbl kes ei tea, ei saa aru




väike ülevaade. Tahaks juba tervet autot näha, nagu teine masint täitsa...

13.06.2015 at 01:11
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
väike update. Vaatasin ise ka väheke youtube videosid kuidas mingeid keerukamaid kohti teha ja tõdesin et oleks ainult varem seda teinud... Päris head nipid sai selgeks

esimese hooge rebisin täna kile väheke katki ka kuna oli külm, aga sai suht heaks lõpuks...

14.06.2015 at 21:01
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
quote:
Kuuno_L:

ja kõige lõppu lause, mis läheb kategooriasse "söön oma mütsi ära..." aga eesmärke peab seadma niiet hooaja lõpus tahaks sõita 1:25 sisse

müts jääb alles selles korraks :)

nädalavahetus oli pikalt oodatud ringraja ürituste aeg. Laupäeval mannerg ja pühap OT

Laupäeval sai paar väikest ringi ka skylinega tehtud ja varasem kartus osutus tõeks, et auto kipub üle kuumenema peale paari ringi. Seekord soosis seda ka kõrgem temp...
Pühapäeva sai alustatud kohe seade ülevaatamisega koos Mihkliga Jõujaamast. Kuna üksi keeruline, siis teadja inimesega oluliselt parem. Rõhku ei tõstnud vaid otsustasime et silub olemasolevat niipalju kui saab. tänu karmimatele nukkadele oli tükk tegemist et kütuse tabel enamvähem paika saada ka mujal kui WOT alas.

Siis sai ükskuid mutreid kinni keeratud, mis ilmselt ennast lahti väristanud ja uut radika korki otsitud. Kell 18.45 oli hetk kus sain auto seadistamisest piisavalt maha jahutatud ca 80 kraadile et teha oma päeva üks ja ainuke kiire ring. Sain selle ka videosse, mille proovin homseks üles laadida aga tulemuseks siis seatud eesmärk 1:25.5xx
Siia juurde juba kulunud lause, mis tuleb ka videost tegelikult välja et ruumi on veel küll. Kiirused on ka päris head juba nt peale stardi sirget näitas spido korra 211kmh.
kiires kurvis lasen ikka liiga palju kiirust aga küll seda silub...
06.07.2015 at 01:30
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
klipp ka sõidust

06.07.2015 at 11:21
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
väike nõu küsimus

mul on pandud 2 ventikat - üks tõmbama, teine suruma piltlikult. Tegu on mishimoto ventikatega mille labad on sirged. Netist leidnud igast postitusi kus öeldakse et ainult tagurdpidi käima panemine ei aita vaid peab ka labad ringi keerama. On kogemusi?

Mul läheb rajal auto ca 2-3 ringi peale kuumaks ja kohti kust muret otsida on mitu. esimese asjana tundus peale maha sõitmist et rõhku ei ole sees ehk radika kork vbl läbi või pole korralikult õhk välja saanud...see pidi Rb mootori tüüp mure olema. Igaks juhuks kaalun ka seda ventika labade võimalust...

tnud!
09.07.2015 at 23:32
twist
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
quote:
Kuuno_L: väike nõu küsimus

mul on pandud 2 ventikat - üks tõmbama, teine suruma piltlikult. Tegu on mishimoto ventikatega mille labad on sirged. Netist leidnud igast postitusi kus öeldakse et ainult tagurdpidi käima panemine ei aita vaid peab ka labad ringi keerama. On kogemusi?


Kogemus Mishimotoga. On küll vahet, mis pidi labad on. Nt fikseeri vent kruustangide vahele ning proovi ühtpidi ja teistpidi labadega katsetada. Inimkäsi on nii tundlik küll, et selle vahe tunneb ära.
10.07.2015 at 00:52
hall
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Sõidu ajal peaks jahutussüsteem suutma toimida liikuva õhuga ilma ventilaatoriteta. Viga ei saa olla ventikates.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
10.07.2015 at 08:06
rustang
  
Moderator
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Serõiga nõus, ventilaator on paigal seisva auto jaoks.
10.07.2015 at 09:37
rustang
  
Moderator
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
quote:
Kuuno_L:
Enamvähem valmis kapotialune




Kas siin ees radika juures suunatakse õhuvool radikast läbi, kas on olemas vastavad õhusuunajad?
10.07.2015 at 09:39
peep
 
Moderator
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Silma järgi tundub see radikas väike aga ma ei näe kui kaugele alla ta ulatub kuid eestpoolt peaks kindlasti olema radika ümbrus kinni, et õhk ikka läbi voolaks mitte ümber.
10.07.2015 at 09:46 1 edit. Last edited 10.07.2015 at 09:47 by peep
Marvin
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Kas see kuumus sealt kapoti alt ka kuhugi välja saab ?
10.07.2015 at 09:57
HoCi
  
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
See kuumaks minemise probleem oli ainult nüüd viimasel OT'il või koguaeg olnud? Kui ainult viimasel, siis ma ei mõtleks üle, sest päris mitmed autod hakkasid jahutusvedeliku tempi üles viskama mõne ringiga.

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
10.07.2015 at 09:57 1 edit. Last edited 10.07.2015 at 09:58 by HoCi
lennukiga
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
See ju tähendab, et kõigil neil autodel on jahutussüsteemi tuuning aiataha läinud, mitte seda, et see normaalne on.



Pildil näha, et laba pole sirge. Pressure face on see kuhu poole ta on mõeldud õhku lükkama. Laba sisemises otsas tavaliselt paremini näha.
10.07.2015 at 12:40 1 edit. Last edited 10.07.2015 at 12:41 by lennukiga
HoCi
  
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Muidu üldse ei teekski suud lahti siin kogenud härrade vastu aga täiesti tehase arendusel hakkas temp. näidik tõusma 2-3 ringi andmisega eelmisel OT'il. Kuunol loomulikult juba selline arendus, kus sellised asjad tõesti peaks topelt üle kontrollima, et asi töötab ka ikka nii, nagu teoorias mõeldud.

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
10.07.2015 at 14:45
lordvampire
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Alu-radikas sai pandud minu ajal ainult selleks, et vana oli väsind, mitte tep probleemi pärast. Originaal radikas oli veel palju väiksem ja sellega ka probleeme ei olnud. Üldiselt 300kw seades mul ei olnud kordagi temp probleeme, sõitsid kuidas tahtsid.
10.07.2015 at 16:29 1 edit. Last edited 10.07.2015 at 16:33 by lordvampire
hall
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Auto juures seistes jääb silma:
- radika ees on õliradikas, selle ees omakorda hiigelsuur turbo vahejahuti;
- õhu juurdepääs on pigem kasin;
- tuulekoda radika ees praktiliselt puudub.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
10.07.2015 at 17:57
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
nädalavahetus oli tegus, proovisin esimesel võistlusel osaleda - Fastlap

Reedel sain auto pärnusse kus Andres Jõujaamast hakkas nurgakaaludega toimetama ja lõpptulemus jäi nii et diagonaalid paigas ja tulemus 58%-42% ja auto kaal koos juhiga 1370kg
Mõtted hakkasid kohe liikuma, mida teha et veel alla saada ja 30-40kg pigistan vbl ära.

Kokku oli võistlus 3mes osas- wolfrace, timeattack ja NETA(north european time attack)
Mina olin pro2500+ klassis kus oli lubatud DOT märgisega semi slikiga sõita. NETA sõitis täisslikiga.
timeattack jagati autode arvu tõttu 4'ja gruppi ja ma sattusin ca 18 autoga 2. gruppi. Kõige suurem osa oli igast hondasid, aga oli ka gt3 porsche, hunnik evosid ja esiotsas väga tõsised ja kiired masinad - rasmusspeedi r32 gtr ja corvette, lotus, Lätlaste lemmiku hambaarsti Jonas Poskuse Evo jne

Eestist oli kokku 3 võistlejat ja Roul tõi oma klassis esikoha ära street 2500+ klassis!

Esimesel katsel sain sõita 4-5 ringi massi sees ja parandasin veidi oma aega 1:25:4 peale. Pitti tulles oli esimene suurem ehmatus. Avasime kapoti ja mootori tagant viskas leegi välja. Andres reageeris kiirelt ja kustutas kõik ilusti ära. Lähemal uurimisel oli tegu kaanest tagasimineva õlivoolikuga, millel oli küll riie ümber, aga kuumus jäi peale... Voolik võeti ära ja tehti tehti pimedaks ning saime edasi sõita.
Teises voorus võtsime ühe radika ventilaatoritest testi mõttes ära ja sellega midagi hullemaks kindlasti ei läinud, pigem paremaks...
Rada sadas vahepeal märjaks ja saime oma grupis lihtsalt rahulikumas tempos harjutada.

Esimeses voorus välja sõidetud aeg aitas mul oma klassis kiirema 5 hulka saada (kokku 10 kohta finaalis). Finaal sõideti nagu timeattackis ikka-soendusring, kiire ring ja jahutus ring. Kuna rada oli veel väheke märg oli võimalus natukene suurem head aega saada, aga just kiire ringi lõpus juhtus väga tobe asi- intercooleri toru lendas lahti :)

Kokkuvõtteks oli väga palju kasulikku sellest üritusest ja pani erinevatele detailidele rohkem tähelepanu pöörama :)
13.07.2015 at 11:02
Taavi
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Ega ka sellel autol asjata kapott auguline polnud :)


http://www.worldtimeattack.com/index.php/interview-with-eric-hsu-from-cosworth-usa/xs-engineering-r32/


Ägedat lugemist ka:

http://www.evo.co.uk/features/features/288937/nissan_skyline_gtr_r32_calsonic_race_car.html

15.07.2015 at 10:49 1 edit. Last edited 15.07.2015 at 13:17 by Taavi
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno   .. 5 6 7 8 9 10 11 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.