register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno   .. 4 5 6 7 8 9 10 ..  
Poster Message
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
ma ütleks et ei ole sobitanud paketti suvalisele autole vaid ikkagi selle auto järgi teinud. küsimus pigem kui õigesti, aga kõike annab parandada

Täna oli õhtul aega, et coilid alla kruvida ja alustada ka wisefabi juppide paigaldust. Alguses oli suht tuumafüüsika, aga üks pool sai paika. Natukene on vaja muuta detaile kuna päirs 1:1 ei ole s13 tagaosa, aga see juba väike mure.

rehvid sain ka kätte ja päris laiad papud tunduvad kohe. valisin need kuna kuskil siin foorumis käis läbi et slick peidab sõitja vigu?? ja seetõttu las esialgu olla need...


siin esimesed coilid paigas ja sillaosed laiali jaotatud


peale pikka proovimist, saime ühe poole alla. Omajagu aega kulub veel paika keeramiseks...


üks üldpilt


siin üks vaade tagant. võrreldes vanaga on aero suhtes olukord parem kuna sillaosad ei ulatu nii alla enam! Samuti on alumine õõts maapinnaga suht paralleelselt


siin näha et alumine õõts palju rohkem nurga all ja jääb ka aerole ette


valmis meisterdatud armatuurlaud. minuarust v kena tööd tehtud. Veel vaja katta mingi riidega aga igati rahul -> www.efekt.ee

06.02.2015 at 00:32 1 edit. Last edited 06.02.2015 at 00:34 by Kuuno_L
hall
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Õõtsa horisontaalsust vaata ikka siis kui auto rataste peale toetub. See, mis asendis ta siis on kui auto tungi peal, pole oluline.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
06.02.2015 at 09:22
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
sedam ü tlesingi aga pilt vale, alla lastes vajus õigesse asendisse, seal pildil on allapoole suunaga.... :)
06.02.2015 at 10:03
uzzac
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Vaatan seda tunksi ja nutt tuleb peale. Soeta korralik "racing" tungraud, usu su elu läheb kõvasti paremaks :)

Meil selline juba tubli 10 aastat vastu pidanud, 5-6 tõstega on rattad maast lahti, mitte ei pea end iga tõste juures higiseks rapsima. Osadel on komplektis ka toed, mis kuluvad alati marjaks ära.
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/tooriistad-tosteseadmed-tugijalad-pressid-tungraud-tungrauad-ratastel/hudrauliline-garaazi-tungraud-voidusoidu-autodele-1500-profitool

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
06.02.2015 at 11:41
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
See pole minu garaaz aga samas tungraud kuluks ära ikka vast. Ma ise olen rohkem vaatleja muidu ja teen hooti kui tuleb suurem tuhin peale ala tahaks uued coilid alla saada:)
Kunagi sai ehitatud piisavalt ja enam pere arvelt ei taha tunde raisata:)
06.02.2015 at 14:33
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
õhtu möödas ja asjad edenevad ilusti. mõningaid pilte töökäigust:

irooniana on varem soovitatud tungraud osutunud nõrgimaks lüliks seal garaazis, aga eks iga tehnikaga võib juhtuda asju...puruks oli läinud mingi tüüs, mis hoiab rõhku ehk tung ei jaksa enam midagi üles tõsta...


sobitamine...



rehvid ka velgedel peal, sõiduisu aina kasvab...




vaikselt pannakse ka juhtmestikku tagasi...

07.02.2015 at 00:28
Erik 78
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Lihtsalt vahemärkusena, need federali rehvid olid meie jaoks pettumus. Ei pea nad märjaga ega kuivaga. Õppimiseks ilmselt ok variant, kuna koguaeg on natuke libe.
09.02.2015 at 11:21
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Tänud info eest! Mis laiusega sõitsite ja palju rõhku oli
09.02.2015 at 16:19
Ivalo
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Sama siin. 595 RS-R olid veel enam-vähem, kuna ka ootused olid madalamad aga fz-201 oli ikka suur pettumus, ei suutnud isegi 595 aega üle sõita nendega. Jah päevad rajal pole vennad ja käsi ka kindlasti roostes aga ootused olid igal juhul kõrgemad. Lisaks on tegu väga raskete rehvidega. Rõhud soojalt mõlemal 2,3 kanti. Mõõdud küll kitsamad kui sul (225/45/R17) aga auto ka paarsada kg kergem. Eks ma sõidan oma 201ed ära käe harjutamiseks aga arvan, et õige oleks siiski kohe Michelinid võtta. :)
09.02.2015 at 22:18
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
kas see on õige, et piduri ja siduri vedeliku anumad võiskid olla mitte pedalboxi küljes vaid kõrgemal kui piduri torud jooksevad vahepeal anumatest kõrgemale? üleval pildil ka nähe et mul piduritoru jooksevad üle käigukasti ja seega kõrgemal kui anumad ise...
09.02.2015 at 23:38
Erik 78
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
quote:
Kuuno_L: Tänud info eest! Mis laiusega sõitsite ja palju rõhku oli

No meil on need lausa tillukesed 205/50/15 ja rõhku soojalt 2,2 - 2,3 aga võrreldes Toyoga R888`ga ringiajad kardiradadel lausa u. 2 sekki kehvemad, nii märjalt kui kuivalt. Meie masinal kaks juhti pidevalt seljas, nii et tihendi ja rehvi omavahelisest sobivuses eriti küsimus pole.
10.02.2015 at 12:29
ICE
  
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Hinnavahe R888 ja 595RSR vahel sellisele mõõdule 285 18" on pea 3 kordne :(
Ise proovin Achilles 123S ära kunagi.


____________________________
Petrolheads.ee
10.02.2015 at 15:36 1 edit. Last edited 10.02.2015 at 15:37 by ICE
HoCi
  
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Federali ja Toyo hinnavahe on tõesti päris ulmeline. Aga, et federal kohe 2 sekki aeglasem on...paras pettumus. Mõtlesin ise vahepeal, et võtaks ja prooviks siis neid Federale aga lugedes seda teemat, siis isu läks küll ära. Kas Toyo uut R888 mudelit ka hakkab saama lähiajal ja mis hinnaga see on?

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
10.02.2015 at 16:11
twist
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
quote:
Kuuno_L: kas see on õige, et piduri ja siduri vedeliku anumad võiskid olla mitte pedalboxi küljes vaid kõrgemal kui piduri torud jooksevad vahepeal anumatest kõrgemale? üleval pildil ka nähe et mul piduritoru jooksevad üle käigukasti ja seega kõrgemal kui anumad ise...
Toimib ka nii. Kõrgemale tõstmisega teeksid oma elu veidii lihtsamaks nii õhutamise kui vedeliku lisamise seisukohalt. Kuskil tuleseinal ikka nende jaoks ruumi on.
Samas peebu M3 on samase lahendusega.
11.02.2015 at 11:44 1 edit. Last edited 11.02.2015 at 14:08 by twist
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
väga kiired ajad niiet pole jõudnud midagi uuendada, aga kiiruga lükkan paar pilti üles.

sisu kaabeldus käib uuesti ja asjade loogiline paigutus. Massilülitid tulid vastavalt reeglistikule ja aju ning muud kontrollerid uuele kohale.
Siinkohal võiks kindlasti küsida et miks kohe ei võinud teha ilusti...oleks aga siis poleks sõita jõudnud eelmine hooaeg :)


loodan et järgmine nädal jõuab rohkem edasi liikuda





kuna klapikambri kaas ja sl kolle tulid mustast pulbervärvist välja väga koleda pruunina, siis läksid need ka maha ja uuesti värvi
26.03.2015 at 01:05
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
asjad jälle edasi liikunud ja nüüd niikaugel et auto uuesti käib :)

teha laias laastus jäänud
tagasild alla
pidurid õhutada
klaasid ette
nipet näpet veel
seadistada

halvasti näha aga poolikud nuppude kinnitused roolile...proovisin sellise nurga alla panna, et ei jääks ette, aga samas lihtne vajutada

4wd pump ja puhastamist ootav differ



Kuna skyline tagasild päris hästi wisefabi tükkidega ei istunud, siis oli kiirem ja lihtsam variant 200sx oma alla panna. Esmaspäeval peaks pulbrist tagasi tulema ja siis koos alu puksidega uuesti alla



Enamvähem valmis kapotialune




surge tank koos pumpadega. ilmselt hea varuga aga sai 3x 044 pumpa

valmis lahendus
29.04.2015 at 21:34
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Mitu tihedat õhtut möödas ja auto omal jõul liikumas jälle.
Praegusekson enamvähem kõik vajalik OT'ks tehtud. Uksed ja klaasid küljes, esmane seade olemas, mis tuleb üle veel vaadata aga päris hea oli palju kergema autoga prooviringi teha. Tunnetus on hoopis teine asi kui varem, aga kindlasti mitte see, mis saaks olla...saan rajapeal rattakaldeid jne proovima hakata.

uus 4wd kontroller on ka paigas ja toimib. Väga mõnus varakult kurvist välja kiirendada ja juhiistme krval ka nupp kust saab kas käsitsi ette taha regullida või automaatprogrammi tugevust sättida.


küsimus camberi kohta: kas kiire ja õige variant on rehvi tempi mõõta peale sõitu et näha kas rehv on ühtlaselt soe? Saab teada kas nurk on liiga väike, suur?

mõni klõps
diffuuser ei ole veel küljes, aga äkki jõuab...


üks lisakell pandi paika nii et näen nii dash'i kui kella suht sama joone peal. Tänud tõnisele!


kapotialune piisavalt ok minujaoks arvestades et lihtsalt rinkapilliga. Igati positiivne et peale õlicoolerite jm töde ei ole jällegi ühtegi leket olnud. kõik vedelikud püsivad seal kus olema peavad


kütusejaam, mis teeb parajat lärmi aga jääb kõvasti alla skyline enda rida 6 helile :)
20.05.2015 at 20:51
Henri_
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
quote:
Kuuno_L:
küsimus camberi kohta: kas kiire ja õige variant on rehvi tempi mõõta peale sõitu et näha kas rehv on ühtlaselt soe? Saab teada kas nurk on liiga väike, suur?



(Kooli)teooria sel teemal on veidi erinev. Kui rehvitemperatuur boksi jõudes on äärtest ja keskelt võrdne, siis järelikult on camber vale. Seda seetõttu, et üldiselt ei sõida sa enne boksi jõudmist täiega, vaid rahulikult ja ratta välisäär pole koormust saanud vaid jõudnud juba jahtuda.

Võid alustuseks proovida näiteks välisääre hoida 5c väiksema temperatuuriga, kui keskkoha ja siseääre keskosast veel paar kraadi soojemana. Ja kui aega palju, siis proovida suurusjärke muuta.

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
20.05.2015 at 22:41
hall
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Tegelt võib ka ilma jahutusringita korraks rehvitemperatuure mõõtma tulla ;)

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
20.05.2015 at 23:25
uzzac
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Nagu Andres mainis, siis kõige õigem on sõita tempokalt ringiltotse boksiteele ja siis kohe mõõta. Lisaks tempile käi üle ka rõhud, et vältida suuri erinevusi auto nurkades.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
21.05.2015 at 09:14
rustang
  
Moderator
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Vanakooli trikk on kriidiga kriipsude tegemine rehvi servale, kust on näha, mis on äärmine koht mis vastu asfalti on käinud (ja kriidi ära kulutanud). Saab teha mingeid järeldusi kallete ja rõhkude kohta.
21.05.2015 at 09:21
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
quote:
rustang: Vanakooli trikk on kriidiga kriipsude tegemine rehvi servale, kust on näha, mis on äärmine koht mis vastu asfalti on käinud (ja kriidi ära kulutanud). Saab teha mingeid järeldusi kallete ja rõhkude kohta.

hea lihtne point! :)

tnud
21.05.2015 at 11:01
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
täna teen risti kalendrisse! tervelt 1 päev on aega Ot'ni ja autoga pole otseselt midagi vaja teha :)
Homme saab siit sealt lihvida, aga üldiselt sõiduks valmis...

rõhku ilmselt praegu ei tõsta ja sõidan suht sama seadega mis varem, tahaks näha palju nii aega parandan. Küll tõstsin piiraja 7500 peale, mis sellele mootorile rohkem kohane.
Eesmärk on seekord alla 1:30 saada...

Kuna mind ja sõpra mõlemat vaevas kahtalselt käituv tagasild, siis käisime külas Ghostis kus poisid lahkelt oma driftikal wisefabi tükke näitasid. TÄNUD! Tuligi välja et A õõtsad olid vahetuses :) peale ringitõstmist sai Selle auto pidamine täiesti uue tähenduse minu jaoks. ca 100-110kmh sõites suht järsult paremale ja vasakule keerates oli tunne nagu sõidaks 50kmh. Mul puudub kogemus kw'de jm coilidega, aga praeguse tulemusega,(mida saab veel paremaks regullida) olen väga rahul!

Piduritega pole probleeme olnud aga ikkagi vedas sõber jahutuse torud ära, paha nad teha ei saa ilmselt...


pole vist ammu ühte Ot'd ni pingsalt oodanud kui seekord...:)
22.05.2015 at 23:48 2 edits. Last edited 22.05.2015 at 23:50 by Kuuno_L
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
Samuti OT seljataga ja tulemusega väga rahul. Loomulukilt kasvab süües isu aga auto näitas, et on suuteline oluliselt paremaks tulemuseks.

Põhilised muudatused olid:
rsr595 rehvid - 2,3bar rõhku sooja rehviga
bc racingu coilid - ees maksimumis, taga poole peal
wisefab tagasild-kamber ca 2 kraadi, toe in 2mm
4wd korda
uste arvelt kaalu maha
mootori seade sama, mis varem ehk jõudu juurde ei keeranud

sain sõita suhteliselt vähe kuna sattusin peale alati tiheda liiklusega hetkedel.
1. sõit sain 3 ringi teha ja jälitades mingit e36 bwd tulid 1:30.xx ehk 3 sek alla enda rekordist. üllatus oli suur kuna tulemus tuli väga lihtsasti
2.sõit tegin 2 ringi jälitades kollast ladat, mis oli väga lahe kogemus! ajaks 1:29.xx ja sellega sai sellele üritusele seatud eesmärk täidetud
3.sõit tegin 2-3 ringi ja lõhkusin natuke summuti toru ära kuna auto on oluliselt madalam kui enne ja ei osanud arvestada sellega. Ajaks tuli 1:27.xx

Nüüd vaja ees ratta kalded paika saada kuna parema esiratta camber oli 0 mis väga vale antud raja kohta ja nurgakaalud samuti paika, siis auto kenasti balansis.
Mõnel teisipäeval plaan pikemalt rajale sõitma minna kuna tundub et auto on kindlasti suuteline 1.24.xx ja alla sõitma :)

gopro peaks ka hankima kuna väga huvitavad kaadrid jäid salvestamata
25.05.2015 at 13:02
Kuuno_L
 
Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno
mõne ägedama pildi sain ka. tnud autorile!




26.05.2015 at 22:35
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Nissan Skyline R32 GTR - Kuuno   .. 4 5 6 7 8 9 10 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.