Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
19.Oktoober TIME ATTACK näidispäev@auto24RINGHead kaasvõitlejad.
Enne veel, kui lumi maha tuleb, on mul au kutsuda kõiki kiiresõidu huvilisi Eesti ainsale ringrajale sõitma. Seekordne üritus erineb tavaliset opentracki päevast selle poolest, et jagame sõitjad vastavalt lähiriikides toimuvale Time Attack formaadile gruppidesse. Lisaks tavasõitudele toimuvad kvalifikatsiooni ja SuperLap stardid, seda küll show-formaadis, ehk siis tegu ei ole päris võistlusega.
Oleme sellele üritusele kutsunud osalema ka Leedu sõitjad (sealhulgas Leedu selle aasta meister TimeAttackis oma 656hj Mitsubishi VIII-ga) ja nimekaid Soome võistlejaid nagu Antti Oksa oma kurikuulsa 900kg kaaluva AUDI COUPE TimeAttack autoga ja oodata on ka paljusid teisi väliskülalisi. Muuhulgas on lubanud üritusel osaleda ka Eesti meister driftis Taavi Toomara oma BMW 2002-ga. Läbirääkimised käivad ka mitmekordse Eesti meistriga rallikrossis, Sten Ojaga, kelle 600+hj Mitsubihi Evo 6 ei ole kunagi Auto24ringi suurel ringil võistelnud.
Time Attack on autodele mõeldud võidusõidu sari, kus sisulislt puuduvad tehnilised piirangud auto võimsusele, aerodünaaamikale ja piduritele ning lahedaks teeb asja see, et sõita/võistelda saab ükskõik millega. Peale saavad nii drifti, rallikrossi, autoralli tehinikaga sõitvad võistlejaid, kui ka tavalised autod ja modifitseerirud tänavaautod. Reeglid on lihtsad, võidab see kellel on lõpuks kõige kiirem aeg. Tõsi, kõik autod päris ühes klassis ei võistle, liigitus avaürutusel saab olema selline:
Tänavaautod (aeglane grupp) - on klass mille juht on rajal esmakordselt ja kasutab tänavarehve
Tänavaautod (kiire grupp) - on klass mille juht on ringrajal varem sõitnud ja kasutab tänavarehve
Clubman klass - auto millel puudub turvapuur, semi-slick rehv on lubatud (toyo R888, Fedaral RS-R, Advan A048 jne.)
Modified klass - auto mis on varustatud turvapuuriga/turvakaarega ja sõidab semi-slick rehvidega (toyo R888, Fedaral RS-R, Advan A048 jne.)
Unlimited klass - täis-slikkidel auto, turvapuur on kohustuslik, siluettautod
Treeningutele järgenvad kvalifikatsioonid, mille 5 kiireimat igast grupist pääsvad edasi SuperLapile.
Superlap sisaldab endas ühte soojendusringi, SuperLap ringi, kus sõidetakse kirja aeg ja jahutusringi.
Superlapile lastakse autod 20 sekundiliste vahedega, et sõidud jääks võimalikult puhtad ja häirimatud teistest rajal olijatest.
Ajakava oleme üles ehitanud nii, et kõik saaksid piisavalt sõita. Loodetavasti soosib meie ettevõtmist ka ilmataat. Kohalikud entusiastid saavad oma kogemusi vahetada nii Soome, kui Leedu TimeAttacki sõitjatega.
Videod:
Antti Oksa 4wd Audi S2 650hp/900kg
Lisan siia mõned fotod 28.09 Ahvenistol toimunud Time
Attacki võistlusest.:
Ülejäänud pildid Ahvenistol toimunust leiate siit:
Üritus on n-ö. eelsoojendus 2014. aastal Auto24ringil toimuvale Põhja-Euroopa Time Attack võistluse etapile ja ühtlasi on see päev suurepärane võimalus tutvuda Time Attack'i, kui kiirelt populaarsust koguva võistluse formaadiga.
19.Oktoober TIME ATTACK näidispäev@auto24RINGAga täis-slikkidel tänavaautoga, millel puudub turvapuur ja juht on varem ringrajal sõitnud, peale ei saagi?
Täisslikk eeldab juba turvalisemat varustust jah, seekordsel üritusel on asjad üles ehitatud nii.
Tegelikult on maailmas levinud tava et enamus klasse üles ehitatud tänavalegaalsetele rehvidele ja sõidetakse tänava autodega (mõnedes riikides on ka turvapuur tänaval lubatud), kuna soomlastel on klass kus täis-slikiga sõidetakse siis teeme seda ka seekord Eestis.
19.Oktoober TIME ATTACK näidispäev@auto24RING*Ilma ennustamisest, emotsioonideta*
Nii kauge aja taha ilma ennustamine on suhteliselt tänamatu tegevus mistahes sünoptikutele/arvutimudelitele. Sama hästi võib A. Kalliselt, Ennustaja-Edgarilt, I. Mangilt jt küsida Vastus on alati stiilis: "võib sadada vihma, aga ei pruugi, võib olla külm ja tuul, aga ei pruugi", ja alati hiljem öelda, et aga täppi läks ju
Eelmisel aastal oli 19.10 nt 18C sooja ja vihma ei tilkagi. Eelnevate päevade ennustused läksid täiega vett vedama (lubati 6-7C ja hoovihma).
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
19.Oktoober TIME ATTACK näidispäev@auto24RINGLoodetavasti saab see ala meil tuule tiibadesse, pole küll päris võidusõit aga kulud on samuti mõnevõrra madalamad.
19.Oktoober TIME ATTACK näidispäev@auto24RINGÜhesõnaga kui federal 595 all, siis kohe clubman klass? Mis see kangeima otsa tänavarehv siis olla võiks, kui federal poolslikiks loetakse. Kas kusagilt juba registreerunuid klasside kaupa vaadata ka saab? Iseenesest tundub hea võimalusena veel enne talve tulekut autot natuke testida, talvel jälle aega mootorit ehitada.
19.Oktoober TIME ATTACK näidispäev@auto24RINGHents99, sinu MB190 on ju meil rajal sõitnud? seega miks sa aeglasesse klassi soovid ennast paigutada? Tõsi me jätame tänavaautode omanikel puhtalt enda otsustada aga soovitan siiski ennem sõitnutel valida kiirem grupp. Juhul kui mõlemas klassis ei ole piisavalt reganuid (tänavaautode omas) siis tõstetakse need kaks klassi ilmselt kokku!
Ivalo kasutan sama rehvi oma GTR-i all ja see kindlasti on parema pidamisega rehv ringrajal kui ükskõik milline tehasest tuleva auto all olev rehv. Kuna tegu on näidispäevaga mitte võistlusega, siis antud jaotus aitab meil liigitada sõitjaid stiilis aeglased, kiired/aeglased , kiired, väga kiired, ülikiired autod.
See rehviteema on alati väga laiali valguv siis paneks listi üles mis meie arvates klassifitseeruvad n.ö poolslikiks või n.ö trackday rehviks.
Toyo Proxes R888
BFGoodrich g-Force R1
Michelin Pilot Sport Cup
Yokohama Advan A048
Yokohama Advan A048-R
Yokohama Advan Neova AD08
Yokohama A021-R
Yokohama Advan A032R
Silverstone FTZ Type RR
Kumho V70a
Federal FZ-201 Road
Federal 595 RS-R
Dunlop DZ03G
Silverstone S575 Tarmac
Silverstone S585
Toyo R1-R
Maxsport RB4
Maxsport RB5
Nankang Sportnex NS-2R
Dmack Track Day Tyre
Pirelli NEW P Zero Trofeo R
Pirelli NEW P7 Corsa Classic
Hankook Z212 Ventus
Kõik need rehvid on E-dot märgistusega. Võimalik et jäi kahe silma vahele midagi, palun parandage.
Kuna tegu on rajapäevaga (mitte võistlusega) mille vorm on lihtsalt time-attacki päeva sarnane siis proovime kõik huvilised grupeerida nii et mõlemad osapooled oleksid rahul!
19.Oktoober TIME ATTACK näidispäev@auto24RINGMõtlen ka siin osaleda, aga turvapuur on puudu, auto ja mina oleme suht aeglased aga rehvideks on mul tänavaslikid. Yoko AD08. Audrus olen sõitnud ca 400km. Mingi kogemus on olemas. Kahju et mingeid tavalisi tänavarehve pole. Aga eks vaatab mis saab.
19.Oktoober TIME ATTACK näidispäev@auto24RINGMis vahet seal on, kus sõita? wirx sõidaks nt street klassis oma 997TT-ga, ilmselt kiiremini, kui nii mõnigi Unlimited klassi auto. See on ju demo-sõit, mitte võidusõit mõisa peale.
quote:Raceboy: Mis vahet seal on, kus sõita? wirx sõidaks nt street klassis oma 997TT-ga, ilmselt kiiremini, kui nii mõnigi Unlimited klassi auto. See on ju demo-sõit, mitte võidusõit mõisa peale.
seda muidugi seda naljakam ongi ju see, kuidas nad rajal koos sõitma peaks. ala 500whp Porke vs 200hp honda tänavarehviga ? Kiiruse vahe on ulmeline, aga no see selleks
19.Oktoober TIME ATTACK näidispäev@auto24RINGSee on siin juba ammu selgeks räägitud, et ideaalis peaks iga osaleja jaoks oma klass olema, muidu pole õige võistlus.
19.Oktoober TIME ATTACK näidispäev@auto24RINGTegelt vahet pole, sellised uued üritused ja võistlused on ainult teretulnud . Mina isiklikult käin neil üritustel seltskonna ja fiilingu pärast. Kohtume Audrus!
19.Oktoober TIME ATTACK näidispäev@auto24RINGMa ei tahaks midagi pahasti öelda, aga tundub, et poistel on testosteroonitase suht põhjas juba praegu. Ma suhteliselt pingutamata lugedes saan aru, et tegemist on põhimõtteliselt samalaadse üritusega kui igal nädalal teisipäeval, lihtsalt autod popimad-noortepärasemad ja kaunimad-nooremad neiud raja kõrval kontrollimas. Toonitage siis ikka mehepoegadele(kes keegi teiseks ei taha jääda) TÄIE TERAVUSEGA, et sõit pole mitte mõisa peale. Pärast seda jama vaja kui jälle mõni ilusa asja kaardu keeranud. PTÜI-PTÜI-PTÜI, üle vasaku õla!
Tervitab heasoovlik,
veekaheksa
____________________________
It's not about the result, it's about the emotion.
19.Oktoober TIME ATTACK näidispäev@auto24RINGMinu küsimus näitks oli tingitud mitte kiiruse vaid puhtratsionaalsel kaalutlustel - mul on slikid olemas ja ei tahaks vastu talve nüüd hakata enam mingit kõlblikku tänavarehvi või tänavaslikki soetama ning puuri ei taha ka sisse ehitama hakata selle ürituse jaoks.
Aga mis klassidesse endasse puutuvad, siis ürituse eesmärgist tulenevalt õigem oleks vast nn target-kiiruste vahemikke kasutada. Muidu wirx peab sellest hondast mööda sõitma hakkama ja ongi ajad mõlemal peetis.
19.Oktoober TIME ATTACK näidispäev@auto24RINGHuvitavamatest autodest on tänaseks reganud järgmised:
550hp nissan 200sx,
656hp evo VIII,
650hp audi S2 tubeframe, 900kg
600hp R32 skyline,
650hp 350z,
630hp BMW325ix,
650hp BMW 2002,
Mis klassidesse puutub, siis need on üldlevinud time-attacki reeglite järgi tehtud. Slikiga sõidetakse selles sarjas suhteliselt vähe, sommid on selle teinud endale, leedus on aga E-dot märgistusega rehv maksimaalselt lubatud. Ütlen veelkord tegu ei ole võislusega seega wirx ei pea hondast mööda sõima kui ta ei taha! Edaspidi on nad erinevates klassides mis on kubatuuriga seotud. Näidisüritusel on autod aga kahes grupis, kiired ja aeglased. Rahustuseks võin öelda et Wirx ei osale kahjuks seekord!
11.10.2013 at 08:38
1 edit. Last edited 11.10.2013 at 08:38 by audiophile
19.Oktoober TIME ATTACK näidispäev@auto24RINGMis ilmaga muret? Homme on ilus kuiv ja päike, samas õhk jahe - ideaalne sõiduilm. Mõtlesin isegi ennast raja äärde nillima ajada, rajale ise eriti ei kipu minema, kui slikiga peale ei lasta.
19.Oktoober TIME ATTACK näidispäev@auto24RINGÜritus toimub iga ilmaga. Meil on homseks tellitud ok ilm. Päike paistab ja on mõnusalt jahe õhk, et mootorist iga viimane ratsu välja meelitada