register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Sillaregull  
Poster Message
jeff01
  
Sillaregull
Lugu selline, et 82a jettal tahaks lasta sillad reguleerida kuid siin on mõni aga.
nimelt pole auto enam esiveoline vaid 4wd, istub G3 coilidel, taga pole enam tagasild vaid sõltumatu vedrustus jne.
Ma pole kindel mida tal reguleerida saab kuid vähemalt esisilla külgkallet ja kokkujooksu ikka. Kas eksin kui ütlen, et esisild reguleeritakse tagasillajärgi? aga kui auto madalamaks laskmisega seoses on tagarattad veidi lääpas? Kas peaksin tõstma coilidest miski kindla külgkalde saavutamiseks?

Kuidas käituksite?
Kas on mingeid parameetreid mida sillareguleerijale esitada?

Soov oleks siis mitte liialt rehviservu kulutada kuid hea sõidetavus asfaldil.
ettetänades.
05.08.2013 at 09:59 1 edit. Last edited 05.08.2013 at 12:05 by jeff01
hall
 
Sillaregull
Eksid.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
05.08.2013 at 12:29
peep
 
Moderator
Sillaregull
Mina otsiks reguleerija kes suudab soovitusi jagada. Enne kui spetsialisti poole pöördud mõtle läbi, mille jaoks eelkõige Sa soovid seda autot kasutada ja millistes asjades oled valmis kompromissi tegema kui autot kasutatakse rohkem kui ühel otstarbel ? Netis vaevalt keegi nii selgeltnägija on.
05.08.2013 at 12:44
Lembit
Sillaregull
"Soov oleks siis mitte liialt rehviservu kulutada kuid hea sõidetavus asfaldil"

Esimese asjana keera tagumised rattad nii püsti, kui vähegi kannatab väljanägemise (või milleiganes pärast ta sul madaldatud on) mõistes.
Esisilla külgkalle ca 1,5 korda see külgkalle, mis taga.
Mõlemas sillas väike kokkujooks: kummipuksidega vedrustuses mingi 4 mm paneks mina alustuseks.

Tõenäoliselt on tulemuseks setup, mis tänaval sõites sööb siseservasid päris korralikult, aga sõidetavus peaks talutav olema.
Rehvide siseserva rohkem kulumist saad kompenseerida veidi suurema kokkujooksuga (siis kulub suurem osa rehvi pinnast kiirelt, mitte ainult siseserv).

Kui tahad peenemaks minna, või midagi konkreetsemat saavutada, siis tuleb hakata sillajuppe ümber ehitama.

PS. Ligema nädala jooksul läheb üks Jetta Syncro vanarauda. Kui tahad sealt küljest midagi soodsalt saada, siis võta ühendust.
05.08.2013 at 13:03
jeff01
  
Sillaregull
Tänud Lembit, miskit sain.
Tartus on sillareguleerijad kõik sellised, kes oskavad vaid programmi järgi paika keerata kui täpne mudel öelda ning kui mul ühel autol esirehvide servad linnasõidul 1 kuuga peale regulli ära kulusid ütles reguleerija, et mida sa siis saavutada tahad, omal tagasild lääpas ja tuled siin esisilda reguleerima. Otsin homme töö arvutist jetta originaal seaded ja näiteks syncro g3 seaded, ehk siis on millestki konkreetsemalt kinni hakata.
05.08.2013 at 18:39
Lembit
Sillaregull
Way odavama ja täpsema sillaregulli saad ise keerates (ja ei pea sealjuures kuulama regullimeeste hala, kuidas kohe kuidagi ei saa midagi teha)
15" velje peal on üks kraad 6,67 mm.
Tasase ja loodis pinna peal mõõdad loodi ja supleriga külgkalde ning kahe sirge lati ja mõõdulindiga kokkujooksu.
Kui nelja postiga tõstuk peaks endal olemas olema, siis saad eriti lihtsalt väga hea tulemuse.
05.08.2013 at 22:38
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Sillaregull  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.