register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Põnevaid linke vol 2   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
silver
Põnevaid linke vol 2
Otsides kergeid velgi, sattusin toredatele foorumi teemadele, äkki kellelegi abiks kes ka velgi otsib. ;)
http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=20415
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=284881
http://www.wheelweights.net/
http://measurespeed.com/ag-rims-wheel-weight.php
enda lemmik
AG Forged SMK Monoblock AG3-SMK26 Forged 17x7.5 4.3kg
top veljed suuruste järgi
http://www.civinfo.com/forum/617543-post1.html
06.12.2013 at 10:38 3 edits. Last edited 14.12.2013 at 01:15 by silver
ollm3
 
Põnevaid linke vol 2
Ei tea kas on juba siit foorumist läbi käinud see video, aga siin ta on. Uus rekord Nürburgringil?!

06.12.2013 at 13:24
peep
 
Moderator
Põnevaid linke vol 2
McLaren on öelnud, et nad sõitsid alla 7 minuti aga täpset aega ei avaldata.

Viimases EVO's oli asjast pikalt juttu ja järeldus oli, et sellisel kujul "rekordite" püstitamine protsess on ammu käest läinud negatiivses mõttes. Põhjusel, et puudvad nii reeglid kui sõltumatu kontroll. Samas piloodid seavad ennast suurde ohtu, sõites aina kiiremate tänavaautodega aina rohkem piiri peal, et ikka marketingiosakond rahul oleks.
06.12.2013 at 14:41
silver
Põnevaid linke vol 2
Eks siis varsti on esimest laksu oodata, tänu marketile ;(,
kuskilt jookseb mingi kriitiline piir, aga kuskohast ta jookseb?
06.12.2013 at 16:47
peep
 
Moderator
Põnevaid linke vol 2
Lakse on juhtunud ja mitte vähe, mõni aasta tagasi kanti rekordkatsel olnud tuliuus Koenigsegg maha, profisõitja roolis. Küllap on ka vigastusi olnud aga ega neist avalikult ei räägita. Rajast väljaspool sai alles hiljuti üks väga kogenud katsetaja ja võidusõitja hukka.
06.12.2013 at 18:22
HoCi
  
Põnevaid linke vol 2
See ringrada seal andeks eksimusi ei anna. Vaatasin seda videot siin just paar tundi tagasi ja karvad tõusid vahepeal püsti:



____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
07.12.2013 at 16:54
Aspelund
Põnevaid linke vol 2
See jutt, et meie enam Nürburgringil rekordeid ei tee, kõlab sama heaste kui näiteks auto24ringil teataksid mõnel rajapäeval osalejad, et neid kiireim ring ei huvita, et nad sõidavad edaspidi lihtsalt omavahel ja kogemuste omandamiseks.

Probleem on peamiselt selles, et absoluutse tipu saavutamine järjest kulukam ja on pisut piinlik, kui Nürburgringi uus nobeauto oma troonilt kohe pikalt saadetakse või kui kõiges eelkäijast parem uudismudel tegelikult numbriliselt midagi uut ei paku.

See "hiljuti" hukkunud katsetaja oli aga Toyota chief test driver Hiromu Naruse, kes sai LFA rooli surma tavalises liiklusavariis, kui ta põrkas kokku BMW testiautoga. Seda küll juba päris palju aastaid tagasi: juunis 2010.

Nürburgring jääb aga jätkuvalt kohaks, kus poisikesed meestest eraldatakse.
08.12.2013 at 10:56
peep
 
Moderator
Põnevaid linke vol 2
No sellest pole nagu juttu olnud, et seal "rekordeid" enam ei sõideta ?

Probleem mida ajakirjanik (kes on ise kogenud võidusõitja) esile tõstis, on pilootide ohtu panemine vaid PR'i hankimise eesmärgil. Kuni pole kindlaid reegleid ja nende täitmise kontrolli, ei tähenda need ajad midagi. Seega milleks saata inimesi sinna riskima ilma ohutusvarustuseta, et tootja x või y saaks rääkida asjast mida pole tegelikult olemas (st. rekordist) ?

Teine mõte oli, et kõik need hüperautod on lõpuks võidusõiduautodega võrreldes aeglased ja jäävadki sellisteks - sportlik (reeglid, rekordid, võtjad) ringrajasõit ja tänavalegaalsus on kaks eri maailma. Umbes nagu paneks jalgpalluri 100 m jooksma. Ta saab enamusest paremini hakkama aga sprinteritega võrreldes on ta ikkagi aeglane. Ja samas on tema oskused palju laiemad. See viimane on küll minu näide, mitte ajakirjaniku sulest aga vast aitab mõtet edasi anda, et ega neid rekordeid pole mingit mõtet ametlikult fikseerima hakata, sest hea tänavamasin peab saavutama palju rohkemat.

Seda, et antud rajal tänavaautode katsetamine ja arendamine teeb neid sportlikus mõttes paremaks ei vaidlusta keegi, paremat katsepolügooni on maailmas raske leida.
08.12.2013 at 11:53
Aspelund
Põnevaid linke vol 2
Ma viitasin autotootjate enda kahepalgelisusele.

Kui ma eksi, siis andis McLaren hiljuti ise Jalopnikule järgneva kommentaari:

Why? Well, Nick puts it pretty succinctly.. But you and I know that any time we release would be compared and comparisons are meaningless in the ungoverned and variable conditions of the Nordschleife. And given the risks involved, it’s not a competition we want to encourage either. A position that our customers support.

Ja seejärel pannakse veebi video, kus taotakse trummi selle üle, kuidas neil tuli ringiaeg alla seitsme minuti.

Või Ford: torgatakse Formula Fordi EcoBoost turbomootor, lastakse Nürburgringi kihutama ja taotakse trummi ringiaja ümber mis hirmus (viimati Fordi esitlusel Barcelonas oli mainitud sõiduk väljas).

Järsku aga lendab meediasse selline arvamus: Ford Global Performance Vehicle chief engineer Jamal Hameedi told SVTPerformance.com: “The times being posted by many manufacturers are in my humble opinion akin to qualifying times being set at a race with no pre/post inspection (ie it would never happen). In the racing world - inspection/verification is a key part of the sport. In order for us to set an "official" time corner weights would have to be taken, calibration checksums need to be verified, engine power verified via chassis rolls, a hoist inspection, and probably a fuel sample taken by an independent 3rd party like a governing/sanctioning body. I would love to see this since everyone seems to be infatuated with Ring times,” Hameedi said.

“I know this isn't what the internet bench racers want to hear. As soon as there is a standard for measuring lap times - our performance vehicles will be the first in line to get tested. Until then - it's just marketing and a total free for all. They are very cool to watch though. The 2013/2014 GT500 sold just fine without a published Ring time (who could have imagined!). Actually we spent a lot of time trying to figure out how to make more GT500s due to high demand. I've seen other performance cars with published Ring times being offered with incentives and cash on the hood (again - who could have imagined!). So I sleep pretty well at night. And spend my days (and nights) working on the next slayer vs. worrying about Ring times,” he added.

Kuidas saavad Saulustest Paulused?

Loomulikult oleks sõltumatu kontroll parim, aga ma arvan, et tootjad on ise ka selles osas suurimad pidurid. Alati on lihtsam teatada, et me sõidaks küll, aga konkurendid teevad sohki ja meie jääme ootama aega kui kõik on ausad. Siis on neetult piinlik, kui sõltumatu kontrollikomisjon tuvastab, et uudistoode ongi aeglane... Nagu Euro NCAP: lähed sõnades kohale maailma turvaliseima autoga ja siis selgub, et neligi tärni on päris kõrge lagi.

Mis turvalisusse ja rajaoludesse puutub, siis on vaja silmas pidada kolme aspekti. Esiteks: enamus väga kiireid võtab terve raja just rekordi püstitamiseks. Nii et seal ei töllerda neid, kelle tase tihendina sobib kiirestisõitmise pürgikasti. Nii on üks suur Nürburgringi ohuallikas kohe alguses elimineeritud.

Teiseks: sellisel juhul valitakse ajad, kus suuremal osal rajast on ideaalile lähedased tingimused. Tootjad ei ürita neid rekordeid lootusetutel aegadel. Kui vaja, renditakse rada uuesti tervikuna.

Kolmandaks: need juhid, kes rekordeid sõidavad, ei ole mingid surmale määratud gladiaatorid. Neid ei oota ebaõnne korral mõõgaga hukkajad garaažis või saatmine Siberisse. Neil on aastatesse ulatuvad kogemused rajal, erinevates oludes, erinevate sõidukitega. Nad teavad, mida nad teevad. Neil on kiivrid, kombed, kindad. Uued rehvid, uued pidurid, autod, mille tehniline seisund on kirjeldatav sõnaga "ideaalne". See on ka põhjus, miks nendega juhtub haruharva seal raskeid avariisid. Pigem kuuleb neid hukkumas Saksamaa kiirteedel, kus kõikvõimalikke kõrvalisi muutujaid on oluliselt rohkem.

See aga ei takista kuidagi Nürka rajapäevadel peetava romuralli kuvandi kandmist rekordsõitudele. Kogu see "Nürka rekordid on ohtlikud" kampaania meenutab mulle seda melu, mis puhkeb iga kord kohalike autosportlaste ümber niipea, kui mõni joodik, kes korra küla jäärajavõistlusel pisut harjutas, ennast ja kaasliiklejaid teispoolsusesse suunab ja siis klikimeedia abil endale "lootustandva rallisõitja" tiitli saab ning kõigi autosportlaste koondkuvandiks muudetakse.

Mis Nissani rekordisse puutub, siis tegelikult on ju kõik see kraam, mis selle GT-R kiireks tegi, nn race package'i kujul ka saadaval. Ole ainult meheks ja oma rahakotti. Nissan ise tunnistas, et need olid autol küljes. Nad ei ole kusagil väitnud, et rekordaja sõitnud auto oli kõige lamedama varustusega baasmudel. Konkreetne pressiteate sõnastus: Tested vehicle: Nissan GT-R Nismo with track options Specifications of the track options: Aerodynamics tuning, weight reduction, and suspension tuning

Nürka on ja jääb esialgu parimaks kiirete autode testikohaks. Aga samas on ta oma müütilise staatuse tõttu ka jätkuvalt marketingis ülioluline argument. Väidetavalt sai McLaren oma viimastest P1 eksemplaridest ka lahti seetõttu, et kõhklevatele klientidele näidati teatud rajaga seotud numbreid. Autocar kirjutas järgmist: "McLaren received a sales push for the P1 in North America on the back of its appearance at the Pebble Beach after a McLaren F1 sold for $8.47 million at an auction, raising interest in the firm. Confirmation that the P1 had lapped the Nurburgring in under seven minutes earlier this month is believed to have prompted another raft of sales."

Vanad "mul on pikem kui sul" mängud pole kuhugi kadunud...
08.12.2013 at 22:09
Raceboy
 
Põnevaid linke vol 2
Võimalik, et keegi on seda varem lugenud, aga Car and Driver'i ülevaade 1983 Countach'ist: http://www.caranddriver.com/reviews/1983-lamborghini-countach-5000s-road-test-review



____________________________
www.vems.ee
19.12.2013 at 10:03
mykoloog
Põnevaid linke vol 2
Don't drink and drive

30.12.2013 at 12:41
BlueStang
 
Põnevaid linke vol 2
quote:
mykoloog: Don't drink and drive


krt tundus rohkem nagu 2+promilli vennal olevat, mitte 0,92.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
30.12.2013 at 17:25
silver
Põnevaid linke vol 2
reaalselt kui paned mingi koguse korraga endale sisse, siis see tundubki mitu korda hullem,
samas kui moraali lugeda, siis sõnumite saatmine on isegi ohtlikum, kuna seda teeb suurem hulk inimesi roolis istudes.
31.12.2013 at 02:09
mykoloog
Põnevaid linke vol 2
Idris Elba: King of speed Osa 1 ja 2


03.01.2014 at 13:08
rosco
Põnevaid linke vol 2
Päris mõnus vaatamine. 2 tundi läks lennates.

____________________________
1.8 Eaton M62
07.01.2014 at 00:55
-XR-
Põnevaid linke vol 2
Räägivad Garmini kaamerast, mis tundub ringraja jaoks päris tore asi olevat:
25.02.2014 at 22:26
Jesper
 
Põnevaid linke vol 2
Meeletult vanu pilte, videoid jne: http://www.motorsportretro.com/

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
02.03.2014 at 16:46
uzzac
 
Põnevaid linke vol 2
Kel parajasti vaba aega käepärast, siis soovitan vaadata seda toredat projekti. Mehed ei ole absoluutselt kahe jalaga maapeal ja töövõtted, ning kultuur on midagi täiesti teisest maailmast. Lisaks väga humoorikas kõnepruuk ja hea montaaž


Hetkel olemas 4 osa, eks sobrage ülejäänud ise välja

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
04.03.2014 at 10:56
peep
 
Moderator
Põnevaid linke vol 2
Vinge plakat on tehtud, mis võrdleb hetkel kasutuses olevatest ringradadest suurimat teiste kuulsate radadega:

http://jalopnik.com/amazing-graphic-shows-how-every-great-race-track-fits-i-1556144851

Nürburgring ja LeMans mahuvad ilusti sisse ning jääb ruumi üle ka. Sigrimigri vasakul on Pikes Peak.

02.04.2014 at 14:55 2 edits. Last edited 02.04.2014 at 14:55 by peep
Jesper
 
Põnevaid linke vol 2
Mulle oli suurim üllatus hoopis see, et sõjaeelne AVUS niiiiiii pikk oli. Ma muidugi tean selle pikkust (ring oli 19km), aga lihtsalt visuaalselt, võrreldes näiteks Nürburgringiga. Töristad seal rahulikult Mercedes-Benz W25 roolis diagonaalrehvidel mööda betoonplaate 300km/h ja vaikselt-vaikselt läheneb Põhjakurv, seega peab hakkama mõtlema pidurdamisele...

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
02.04.2014 at 15:50
anryo
  
Põnevaid linke vol 2
Huvitav, kas seda vektorina ka kusagil üleval oleks, saaks omale hea seinaplakati sellest teha. Praegune jääb veitsa uduseks teksti osas, kui piisavalt suureks venitada.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
03.04.2014 at 09:47
Jesper
 
Põnevaid linke vol 2
Vaata seal artiklis on link kust sa saad valmis plakati tellida.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
03.04.2014 at 09:56
Jesper
 
Põnevaid linke vol 2
Mul ei ole sõnu selle ürituse kirjeldamiseks :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
08.04.2014 at 01:46 1 edit. Last edited 08.04.2014 at 01:48 by Jesper
rustang
  
Moderator
Põnevaid linke vol 2
quote:
Jesper: Mul ei ole sõnu selle ürituse kirjeldamiseks :)
Petroliciousi saidil on mõned väga hästi tabatud pildid samast üritusest.
08.04.2014 at 09:12
Chillbill
 
Põnevaid linke vol 2


Algallikas: http://www.reddit.com/r/cars/comments/21tjy1/nurburgring_1967/.
15.04.2014 at 11:59
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Põnevaid linke vol 2   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.