Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
quote:Ivalo: Räägi nüüd uuest autost lähemalt Ats, tahad porschedele tuule alla teha?
Kas just purjetamisest ja muust mudrust palju aega jääb, aga Garfieldi kauplesin juba nõusse, et ta mulle jälle tutvustaks, mis see ringraja sõit on. Hetkel autol sissesõitmise faas.
Kuna ma Peebule/Anderile lubasin, et kui ma Exige ostan, siis nad sellega Audrus sõita saavad, siis võibolla nemad teevad tuule alla
12 aastat sama autoga sõitnud ning oli midagi uuemat vaja. Sai proovitud ka porget, aga tänapäeva Porsche on pigem audi - hea rahulik, ei mingit draamat. Easy2Drive. Nii uus 911 kui Boxster jätsid roolile reageerimises väga uimase mulje ning võrreldes S2000 käigukastiga on 911 oma väga ebamäärane. Ehk minu jaoks oleks see olnud pigem tagasiminek.
Kasutatud GT3, Boxster Spyder või Cayman R oleksid ilmselt ka variant olnud, aga neist 2 pole lahtised ning Spyderi katus ei pea väidetavalt vihma (erineb tava Boxsteri katusest)
Kui ringiaegu taga ajada, siis võib Porsche kiirem olla, aga sõidumõnu tundus mulle Lotuses suurem (gt3,spyderit ega Ri pole ma ise proovinud)
Exige see-eest (hoolimata samuti naljakast käigukastist ja V6 mootorist) jättis väga hea mulje - auto vähemalt keeras kui rooli keerasid ja tee peal püsis väga hästi
Tegelikult tahtsin ma tellida Roadster versiooni, aga seda saaks tellida alates juunist ning pole kindel kas 2014 selle ka kätte saab.
Kui Olari helistas, et üks roheline on üle jäänud, siis kulus mul lausa 3h otsustamiseks, et ma võtan selle ikka ära.
Ühe omaniku kommentaar peale esmast sissesõitu SPA rajal (SELOC foorumist):
quote:
Went to Spa today after the engine had it's 1000km. Did 3 stints, but always to much traffic to have a clean lap. Did 17 complete laps and build up speed after the first 7. Fastest laptime was a 2.53. But when checking the vid I saw 3 places where I lost time with traffic including a mistake in B2.
So I had to use the AIM datalogger to have an idea of the possibilities of this car, and yes, ladies and gentleman, I can say we have a GT3 killer for real (997 gen1 and gen2 excluding gen RS).
Virtual best for the first time on track (taken from real laps) is a 2.47.8 and yes when driving it felt like this is possible. In fact I am sure. With some adjustments to cut the very slight understeer I am 100% sure 2.47 is possible with the standard Exige V6.
With my GT3RS (Gen I) my best time on semi tyres was 2.45...... once you are under 2.50 you are faster then most GT3 at Spa.
Lotus Exige V6Engine: supercharged 3.5 litre V6, 345 bhp, 257 kW , 400 N·m
Weight: 1,080 kg.
Acceleration: 0–100 km/h in 3.7 seconds
Top speed: around 270 km/h
Lotus Exige V6Kas 30. juuni oled Audrus kätt harjutamas sellega? Vahelduseks oleks tore küll kui Lotuse nimi OT tabeli tipus ilutseks, korralik rehv alla ja vormistamise küsimus ainult.
Lotus Exige V6See rustangi antud info on Cup R oma - antud isendil on kaalu natuke rohkem ning 0-100 km/h 4.0 sekundit
30 juuni peaks plaani võtma küll. Küsimus on ainult rehvivalikus - Trofeo pidi väga kiiresti kuluma, R888t hetkel ei tundu saadavat ning Lotuse foorumis soovitatud Federal RSR 595 (väga odav rehv) ning Avon ZZR ei tea ma midagi
Peale selle et ta on väga odav on ta ka väga hea omas klassis.
Kõvemad kärbsed sõitsid Auto24 Porschega 1:30 aega nendega.
Stock 996.2 C4ja kohta peaks igati ok aeg olema.
Lotus Exige V6S2000 võis hästi juhitav olla aga ta oli ikkagi võrdlemisi aeglane rajal. Selle autoga saab küll rajal lõbu laialt olema ja lisaks on ta ka ajuvabalt kiire
Super ost!
Oli võimalus selle masinaga märjal Lotuse testirajal sõita. Tal on huvitav veojõukontrolli süsteem, mis väidetavalt pidevalt korrigeerib oma tegevust vastavalt teeoludele. Igatahes töötas asi laitmatult. Järsus kurvis palus kõrval istuv Lotuse insener mul selgelt liiga vara gaasi põhja vajutada ja selle asemel, et tuimalt otse minna keeras auto kurvi sisse täpselt selles suunas kuhu rool näitas. Rinkamasin, mis võimaldab tavakodanikul eksperdina paista. Miinuse pool oli vaid see, et seest on ta sama kui väiksemad mudelid ja sisse-välja käimine meenutab mõnd riistvõimlemise harjutust. Aga noh, Ats on spordimees ka, talle pole see ilmselt probleem. Igal juhul muretuid kilomeetreid !
Lotus Exige V6WOW, Ats, WOW! Üliäge ost. Mäletan, et kui Lotust proovisin, siis mõtlesin endamisi, et see on uus Porsche minu jaoks. Kerge kaal kaalub kõik muu üles. Igapäevasõitmiseks nii hästi ei sobi kuna uks on pisike ja sisse-väljasaamine on paras võimlemine. Isiklikust vaatepunktist ei sobi küll ka kahekohalised autod (minu arust võiks GT3 ka 5 kg raskem olla ja tagaistmeid omada). Kolmas miinus ehk oleks see, et avariisse ei tahaks sellega sattuda, tundub selline õhuke.
Aga sellist sõidunaudingut, mida Sina Ats nüüd koged, ei koge Eestis keegi. Sul on Eesti kõige kaifim auto.
Lotus Exige V6Sattusin ka üks päev foori taha sellega kõrvuti.
Õrritasin natuke, et Ats ikka gaasi vajutaks ja siis vaatasin tagatulesid.
Väga mõnus hääl ja väga väga lahe välimus autol.
Kahju, et Eesti liikluskorraldus ja teed selle auto väärilised ei ole.
Mu meelest palju coolim isegi kui Aventador.
Aventador on selle kõrval nagu linnakruiser, millega suure õllekõhuga mehed ka sõita jaksavad.
Exige on selle kruiseri kõrval nagu karbonist MNT, millele tuleb võistluste ajaks kaalu lisada.
Seda paksud ei ostaks!
quote:Aga kiirust on mänguauto kohta küll ja veel.
On-on, tundub kiire auto olema, laupäeval õhtupoole läbis Tiskre ringi ilma gaasi mahavõtmata
PS! Kõik toimus liikluseeskirjade järgi (koos "lubatud mõõteveaga"...)
PSS! Tervitused!
Lotus Exige V6Vähe offtopic. Tiskre ring on täitsa tore aga linnapoolt tulles on seal koht, kust on harjunud jalgratturid piirete vahelt läbi tulema ja tuleb eriti tähelepanelik olla. Isegi mõõteveaga lubatud kiirusega ei oska nad arvestada, kui keegi sealt otse läbi mõistab sõita.
Lihtsalt minu tähelepanek selle kohaga