register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland   1 2 3 4 5 6 7  
Poster Message
erkiko
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Kogu sõit on sisekaamera video peal aga seda avalikult näidata ei tohi. Pidime sõlmima lepingu, kus kinnitasime, et videot avalikult ei näita, näitamisõigused saab osta eraldi.

Youtube 250EUR
Facebook 2500EUR

Me ei pidanud seda mõistlikuks investeeringuks.
22.05.2013 at 18:11
peep
 
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Tööl kiired ajad, pole jõudnud siia omi muljeid kirjutada ja paljutki on neis pressiteadetes ka ära öeldud. Kui eredamaid hetki meenutada, siis kahtlemata oli selleks minu puhul sõit vahetult enne punast lippu. Ja mitte niivõrd sellest küljest, et sõita oli pea võimatu, vaid see kuidas mõned võistlejad näiliselt ei lasknud hoogu pea üldse alla. On ikka täiesti sürreaalne tunne, kui ise kobad käsikaudu kurvidest läbi ja siis möödub keegi pea täiskiirusel. Selliseid ei olnud palju aga rohkem kui üks. Siis hakkad mõistma, miks selle raja spetsialistiks saamisel on 10 000 (võistlus)ringi alumine piir.

Muidugi jälgida "laval" suurte poiste omavahelist lahingut oli samuti privileeg mida tihti elus ei saa kogeda. Kuid parim osa sellest võistlusest oli võimalus sõita koos Rouli, Erki ja Keijoga - meeskonnasõidul on hoopis teistsugune feeling kui soolo sõidul, kui tiimi liikmed omavad samasugust suhtumist ja arusaama miks on joonele tuldud ? Meil oli see olemas ja suur osa meie tulemusest on tänu ühtselt tegutsenud tiimile. Ülejäänud edu komponendid olid korralikult ettevalmistatud auto ja mitte väikest osa ei mängi ka sportlik õnn - mis seekord oli meie poolel.

Võib-olla viimase emotsioonina, Nordschleife on küllalt karm ideaaltingimustes, kuid pimedas ning paduvihmas on ta koletis, kes esimesel võimalusel Su vastu portet laiaks litsub. Sellegipoolest, kui valida saaks...siis ma ei sõidaks ühelgi teisel rajal...

Mingi hetk tekivad ka mõned pildid, seniks võib vaadata neid galeriisid:

http://www.speedhunters.com/2013/05/raw-relentless-cooking-up-the-n24-recipe/

http://bridgetogantry.com/

http://www.drivecult.com/blogs/cultism/live-nurburgring-24h-2013

Meie boksikaaslaste stiilinäide esimeses kvalis avaldas muljet. :D




22.05.2013 at 22:53 1 edit. Last edited 22.05.2013 at 22:53 by peep
Henri_
 
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Ja kes muidu tähele ei pand, siis meie mehed ka Speedhuntersis ;)



____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
23.05.2013 at 01:16
erkiko
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Siin üks stiilinäide, mis olukord valitses Peebu eredamal hetkel, mina sain sõita enne punast lippu ainult GP ringi ja kinnitan, et see on üsna reaalne video.


23.05.2013 at 10:47
peep
 
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Video on hea jah, eriti 7.50 juures kui Pflantzgarten 2 nimelise hüppe peal 160 kmh juures tuleb tal tugevalt vastu roolida ja siis 9.00 juures peasirgel ca. 250 kulgemine. Kahjuks mul enda sõidu videot pole kõrvale panna aga peale sõiduoskuse ja kiiruse on silmipimestav vahe veel selles, et meil olid Hiina xenonid mis eriti ei toiminud, GT3 autodel (ilmselt sellel ka) kasutati spets racing LED tulesid ja meie auto esiklaas oli ca. 50% ulatuses udune, kuna klaasi soojendusniidid millegipärast andsid järele teineteise järel. Hiljem muutus udu tihedamaks, see video tundub olevat kohe peale päikeseloojangut tehtud ehk ca. tund enne pausi.

Mis neid nimesilte puutub, siis osaleja võib endale valida varjunime, kui ta soovib madalat profiili hoida. Nimekirjas ol ka J.C. van Damme.:) Autod 103 ja 53 olid ühe tiimi GT3 Cup Porsche rendikad. 103 kanti maha esimeses kvalis (ehk ilmselt osa juhte ei saanud meetritki sõita) ja 52 lõpetas seinas seitsmendal ringil. Kui meie tegime esimest juhivahetus, siis nemad juba pakkisid asju - karm !
23.05.2013 at 15:54 1 edit. Last edited 23.05.2013 at 16:48 by peep
rustang
  
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Päris hea kokkuvõte ühe harrastustiimi 24h-sõidust ja videol ring enne punast lippu.

http://blog.axisofoversteer.com/2013/05/inside-line-2013-nurburgring-24-hour.html#more
31.05.2013 at 14:15
peep
 
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Nende öine video meenutab juba rohkem seda mida mina kogesin. Tõsi neil ei ole esiklaas udune ja tuled näitavad ka kõvasti paremini. :D 4.05 peal on hea näide ohtudest mis sellistes oludes tekivad, juht sõidab (minuarust) vastu äärekivi ja peab tööd tegema. Iga selline pisiasi võib sõidu lõpetada, kiirused on piisavalt suured ka sellistes oludes.

Kvali video on samuti päris autentne, mingid kahtlased udu või pilve tükid ujusid mööda rada, kord ei näinud midagi (näit 7.40) kord oli täiesti selge. Meie parima feelinguga ringid olid need igatahes !

Kuuldes ja lugedes kuidas ühel ja teisel pole õnnestunud mitmeid aastaid lõpuni jõuda, kipun isegi imestama meie tegemiste üle. Näiteks tagantjärgi saime aru, et sõitsime vähemalt ühe ringi täiesti surnud akuga, kui pöörded langesid hakkas mootor puterdama kuna bensupumbad koolesid. Meil oli genekal suur rihmaratas, madala pöördega ei laadinud. Oleks korra aeglases kohas veo tagant lasknud, oleks ka sõit sinna lõppenud. Sama ringi lõpus oli plaaniline boksipeatus kus vea avastasime. Juhused, juhused...
31.05.2013 at 15:56 3 edits. Last edited 31.05.2013 at 16:07 by peep
-XR-
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Peep, mul on üks veits offtopic küsimus, aga kas teil kõikidel oli 0 nägemine ehk siis te ei ole prillikandjad?
Prillikandjatel on öösiti väga raske sõita, kui tee on kottpime ja vihma tuleb ladinal.
31.05.2013 at 16:01
peep
 
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Vist Roulil olid prillid aga ta pimedas vihmaga ei sõitnud ehk pole muljeid sellelt alalt. Kuid usu mind, ka kotkale poleks märkamata jäänud, et nähtavus on natuke kehva.:lol
31.05.2013 at 16:06
-XR-
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
quote:
peep: Vist Roulil olid prillid aga ta pimedas vihmaga ei sõitnud ehk pole muljeid sellelt alalt. Kuid usu mind, ka kotkale poleks märkamata jäänud, et nähtavus on natuke kehva.:lol

Sellest ma ei ole siiamaani aru saanud, et kuidas F1 mehed (ja muud lahtiste autode piloodid) täispaduvihmas nii kiiresti sõidavad.
Aga pimedaga on loomulikult veel kordi hullem.
Igaljuhul, tundub täiesti hindamatu kogemus ja tore, et kõik ellu jäid.
31.05.2013 at 16:09 1 edit. Last edited 31.05.2013 at 16:09 by -XR-
erkiko
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Tegin ühe pildi Peebu sõidu ajal filmitud videost.



31.05.2013 at 16:38
peep
 
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
:lol :lol :lol päris nii hull see asi ka polnud, GoPro ei toimi eriti pimedas. Muide leidsin ühe pildi meie autost täis 24 h. konditsioonis.



Mingi hetk tuleb veel pilte, meil oli lausa oma akrediteeritud fotograaf aga seniks see.
31.05.2013 at 16:42
peep
 
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Siin on juttu tipptiimis sõitva profi vaatenurgast:

http://www.speedhunters.com/2013/05/edward-sandstrom-battling-the-green-hell/

erinevalt üksiküritajatest neil pole valikut hoogu liiga palju maha lasta, eks sellest ikkagi vead, ole nii hea kui tahes.
01.06.2013 at 08:52
peep
 
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Päris kiirelt on üks kunstlise kallakuga film tehtud, hea kvaliteet ja head kaadrid. Isegi meie auto vilksab läbi. Soovitatav.

CHASING THE DREAM
01.06.2013 at 22:47 1 edit. Last edited 01.06.2013 at 22:48 by peep
peep
 
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Kui siin on kellegil huvi tekkinud sealseid võistluseid oma silmaga näha, kõrvaga kuulda ja ninaga nuusutada, siis seda ei ole üldse keeruline teha. Ryanair lendab soodsalt ja kohapeal elamine ei ole kallim kui meil siin. Järgmiste võistluste kuupäevad on 22.06, 20.07 ja 24.06. Viimane on VLN sarja peasündmus, tavapärase 4 asemel 6 tundi. Võistlustel on boksiala ja pitlane avatud pealtvaatajatele ehk actionit saab päris lähedalt näha. Juulis ja Augustis on järgmisel päeval NS avatud publikule ehk saab ise sama rada sõita, kas siis kõrvalistmel või võtta kohapealt rendikas. Ma reisikorraldajaks ei hakka aga saan nõu anda majutuse osas ja kohapeal näidata ning seletada eluolu ja TF'l mõned ringid kõrvalistmel teha.
04.06.2013 at 09:09
ICE
  
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
quote:
22.06, 20.07 ja 24.06

See viimane on 24.08 pigem?

____________________________
Petrolheads.ee
04.06.2013 at 09:57
peep
 
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Jah, augustis - trükiviga.
04.06.2013 at 10:44
peep
 
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
James ja Kristjan on palju vaeva näinud ja huvitavat materjali piltidele saanud. Mitte ainult võistlusest vaid ka Porsche maailmast.

http://www.sportauto.ee/events/130516n24trip/
09.06.2013 at 00:39
peep
 
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Sel laupäeval osaleme kolme sõitjaga võistlusel 44. Adenauer ADAC Simfy Trophy, mis on VLN'i kolmas etapp. Stardinimekirjas hetkel 186 autot. Kuu aega pole sõita saanud, alguses on kindlasti käsi vähe kange aga loodetavasti rajaolud soosivad ja saab kiirelt rütmi kätte.
19.06.2013 at 23:47
Wolle
  
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Õnnitlused 3. koha puhul aga väga kahju, et see võistlus niimoodi lõppema pidi.

____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest

Ford. At least they circled the problem.
23.06.2013 at 08:52
peep
 
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Eilne päev oli jah mitmetahuline. Taevas olid vihmapilved ja õhk oli jahe aga kvali ja võistluse esimene pool oli rada kuiv, ning tegelikult esimest korda sel aastal saime korralikult slikkidega sõita. Teie hea asi oli, et enam polnud pinget peal lõpetamise suhtes, hooaja esimestel sõitudel me lihtsalt pidime lõpuni tulema.

Meil ei olnud illusioone, et suudame oma masinast sama kiiruse kätte saada mis vabaklassi parimatel, sest nende autod meenutavad välimuselt rohkem Pikes Peak'i autosid oma suurte tiibade ja difuusoritega aga standardklassiga võrreldes hakkame pildile jõudma. Parima ringiaja vahe V4 kiiretega on ca. 30 sek aga hetkel on see objektiivselt paratamatu. Lisaks kogemuste erinevusele anname tagasi tehnikas, kuna nad sõidavad E9#'ga ja me oleme peaaegu ainsad kõikide autode hulgas kes kasutavad 15" rattaid. Kõik sõidavad suure rattaga ja järgmiseks võistluseks installime samuti 17" ning laiemad rehvid. Loodame kiirust juurde nii sirgetel kui kurvides, eile oli peasirge juba selgelt piirajas.

Igatahes parandasime oma parimat ringiaega peaaegu 30 sekundit, Roul sõitis kvalis parimaks 10.45. Minu ja Erki parimad ajad olid paar sek. aeglasemad ehk see oli seekord meie tiimi oskuste, tehnika ja riskivõtmise tase, igati ühtlane. Samas ringiajad on seal petlikud, väga palju oleneb avariidest rajal ja liiklusest, võid mõnel ringil olla kiire kui tuul aga 25 kilomeetri peale jätkub alati kohti kus tuleb gaas järgi lasta, trajektoorilt välja sõita, aeglustada avariipaigas jne. Parim aeg tuleb üldjuhul võimalikult vabal ringil, mitte kiireimal ringil. Tulemuse teeb keskmine kiirus.

Rada oli eile ülikiire, Timbuli Racing'u Porsche 911 GT3 R võitis kvali ajaga 8.03,632 mis oli uus rajarekord ja lõi Manthey Racingu 2011 sõidetud 8.04,47. Võistlusel pandi veelgi paremaks, Phoenix Racing'u Audi R8 LMS Ultra saavutas 8.03,113. Siiani pole rajarekordeid tihti üle sõidetud ehk kahtlemata on tegu märkimisväärt saavutusega. Lihtsalt võrdluseks, rekord annab keskmiseks kiiruseks 181,59 kmh, mis kahtlemata on väga kiire aga Bellof'i absoluutse rekordini 202 kmh, mis sõidetud aastal 1983 on veel ruumi minna ja sinna ei jõuta ilmselt veel lähiajalgi, kui just uut põhjapanevat turvatehnikat välja ei mõelda.

Sõidu teises pooles hakkas kohati vihma sadama ja kõik langetasid kiirust kuid vihmade installimiseni asi ei jõudnud, sest peale 2,5 tundi anti punane lipp. Eile oli ka VLN'is must päev, sõit katkestati seoses võidusõitja surmaga, põhjuseks oli terviserike. Wolf Silvester oli 55 aastane ja kogenud sõitja, aastatel 2006 ja 2010 VLN'i sarja üldvõitja. Parkis auto raja äärde ja kõik...kus toimub seal juhtub, rajal käib ühel võistlusel ikkagi ca. 500 juhti.

Seekord siis sedasi, järgmine sõit toimub 20 juulil.
23.06.2013 at 12:18 7 edits. Last edited 24.06.2013 at 09:39 by peep
Raceboy
 
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
quote:
peep: Lihtsalt võrdluseks, rekord annab keskmiseks kiiruseks 181,59 kmh, mis kahtlemata on väga kiire aga Bellof'i absoluutse rekordini 202 kmh, mis sõidetud aastal 1983 on veel ruumi minna ja sinna ei jõuta ilmselt veel lähiajalgi, kui just uut põhjapanevat turvatehnikat välja ei mõelda.



Stefan Bellof, "King of The Ring". Aeg 6.11 on siiani ületamatuks jäänud (GP rada arvestamata), aga tol korral seda 6.11 sõites olid tal hulk aeglasemaid jalus, nagu nt F1'st tagasi tõmbunud ja Group C'ga esimesi samme tegev Keke Rosberg, kes tal ees koperdas :)

Õnnitlused järjekordse hea tulemuse puhul! Stabiilsus on üks edu võtmetest ja teil paistab sellega kõik korras olevat.


____________________________
www.vems.ee
24.06.2013 at 10:16
erkiko
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Siin on üks 24h video esikohalt startinud Audist, 5:20 lendab ta meist mööda ja natuke hiljem on kohe ka suht ärev hetk.
04.07.2013 at 10:32
peep
 
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Sel nädalavahetusel toimub järjekordne VLN'i etapp: 53. ADAC Reinoldus-Langstreckenrennen.

Eesti tiim on joonel stardinumbri 235 all ja konkureerimas 4 kaasvõistlejaga klassis SP4. Kokku on stardinimekirja kantud 189 autot.
18.07.2013 at 10:25
peep
 
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Reedel oli trennipaev, iga juht tegi kolm ringi. Polnud kuu aega soitnud a seljataga oli lennureis samal hommikul, algus seetottu natuke rabe ja kuna autos oli ka korvaliste ja reisija, siis votsin rahulikumalt. Sama ka teiste juhtide puhul. Kuid ilm oli ilus, rada heas korras ja laupaeva hommikul valja puhanuna optimismi jatkus.

Suurima muudatusena paigaldasime autole suured 17 tollised rattad, rehvilaius kasvas 190 pealt 230 peale ja diameeter samuti, mis andis sirgekiirust juurde. Efekt oli, kui oleks istunud hoopis teise autosse, kurvikiirused kasvasid paris oluliselt ja sealt tulenevalt ka sirgetel sai kiiremini liikuda. Kollased lipud segasid Erkil ja Roulil aega soitmast, mina sain oma ringil suhteliselt vabalt liikuda ja ringiaeg paranes kohe pea 20 sekundit, 10.33 peale. Kvali siis iga juht 1 ring.

Koigil tuju hea ja laksime starti eesmargiga meie klassi 7 startija hulgas kolmandaks-neljandaks soita. Kahe esimese kiirus oli lihtsalt ebareaalne meie masina jaoks. Erki oli esimeses vahetuses ja koik sujus kuni viienda ringini, mil Karuselli kurvist valjudes kaotas tema taga soitnud palju kiirema auto (Ford GT) piloot oma masina ule kontrolli (voi vahemalt kaldus soidujoonelt valja) ja soitis meie autole kulje pealt sisse, meie masin sealt omakorda portesse ja oligi game over. See ei ole onneks vaga kiire koht aga siiski hoogu oli ikka vast 100 kanti, kokkuporge portega paiskas auto ohku ning ule raja teise serva. Erkiga koik ok, autoga ilmselt ei ole aga kuna masin jai raja aarde, siis tana lahme garaazi ja vaatame kahjustused ule. Eks see kokkuporke risk ongi seal uks suuremaid aga kahju kui endal pole mittemingit osa juhtunus. See sundmus on meil ka videos, Erki ehk mingi hetk laeb ules.

Seekord siis sedasi. Homme ootab meie tiimi rajapaev Spa rajal, mingi "Supercar special" uritus ehk oodata on huvitavat tehnikat. Mingil pohjusel lastakse ka lihtrahvast Renaultiga peale ehk saan ka mina seal soita. :)
21.07.2013 at 09:06 1 edit. Last edited 21.07.2013 at 09:08 by peep
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland   1 2 3 4 5 6 7  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.