register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland   1 2 3 4 5 6 7  
Poster Message

Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
RLM'is on ka paar korda juba "Nesco Group" kõrva jäänud :)
20.05.2013 at 16:52
Jesper
 
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Ilus pilt, BMW on sisekurvis ning alustamas möödasõitu Mercedesest :smokin

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
20.05.2013 at 16:52
rustang
  
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Sellel ringil boksi ei tuldud, koht 117.
20.05.2013 at 16:57
Kaido
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Tegemist on ajaloolise hetkega, kus Peep möödub suurest kollist :-) Praegu on küll väga hea koht käes, aga enam seda vist parandada ei anna - aeg saab otsa.
20.05.2013 at 17:01
rustang
  
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Viimane peatus tehtud, huh, natukene jäänud....
20.05.2013 at 17:10
ICE
  
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Mida 2-4 koha võitlus!


____________________________
Petrolheads.ee
20.05.2013 at 17:35
ICE
  
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
ÕNNITLUSED!

____________________________
Petrolheads.ee
20.05.2013 at 18:01
Kaido
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Väga lahe, retsept :-)
20.05.2013 at 18:03
rustang
  
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Super saavutus, tehtud!
20.05.2013 at 18:06
rolantsik
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Purgis :)
20.05.2013 at 18:07
Cardo
 
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Sõnulseletamatud õnnesoovid !!!
20.05.2013 at 18:07
uzzac
 
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Suured õnned. Sellel pundil on kestvussõiduga õnne. Super tulemus!

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
20.05.2013 at 18:11
-XR-
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Kui vaadata, mis autodest nad veel ees pool olid, siis ma arvan, et see läks küll üle ootuste hästi!
Suured suured õnnesoovid!
20.05.2013 at 18:21
rustang
  
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
20.05.2013 at 18:26
pampkuri
 
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Kõvad mehed need Eesti mehed!

____________________________
pamp
20.05.2013 at 18:44
Sebastien
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Valjud õnnitlused!


20.05.2013 at 18:51
raix_
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Kanged kodumaa pojad! :)
20.05.2013 at 21:57
rustang
  
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Eesti meeskond lõpetas Nürburgringi ööpäevasõidu oma klassi kolmanda kohaga

19.-20. mail peetud Nürburgringi 24 tunni sõidul osalenud Eesti võistkond Keijo Kaasik, Erki Koldits, Roul Liidemann ja Peep Pihotalo läbis ülimalt keerukaks kujunenud võistluse suuremate probleemideta ning finišeerus absoluutarvestuse 113. kohaga. Omas klassis SP4+SP5 saavutati kuue startija hulgast kolmas koht. Eesmärk – jõuda esimeste eestlastena Nürburgringi ööpäevasõidul finišisse – sai täidetud esimesel katsel. Üldse tuli võistluse starti 175 autot, finišisse jõudis 137.

Väiksemaid tehnikadefekte oli eestlastel üksjagu: kabiini valgusti kukkus laest alla, neljas käik ei püsinud sees, üks esituli kustus, klaasipuhasti läks katki. Kõik need kõrvaldati boksipeatuste ajal. Ainus tõsisem probleem oli tühjenev aku, kuid õnneks avastati see boksipeatuse käigus ning pärast aku vahetust toimis kõik perfektselt.

Kuigi Nürburgringil on sadu täiesti tavaline ja ilmaennustus lubas märga ilma, oli laupäeva õhtul mahasadanud paduvihm isegi seal erakordne. Rada jäi kohati sõna otseses mõttes vee alla, lisaks piiras nähtavust udu. Eestlastest istus sel ajal roolis meeskonna kogenuim Peep Pihotalo, kelle sõnul tuli kurvides sõita äärekivide ja sirgetel mälu järgi – lihtsalt midagi polnud näha. Kuuendal sõidutunnil kell 22.45 peatatigi võistlus punase lipuga. Jätkati alles kell kaheksa hommikul, kuid rada püsis niiske viimase sõidutunnini.

166. kohalt startinud eestlased järgisid täpselt lahinguplaani – auto peab võimalikult rohkem rajal olema ja liikuma. BMW 325 Coupé numbriga 133 kerkiski edetabelis järjest kõrgemale. Kui sõitu hommikul pärast pausi jätkati, oldi 144. kohal, finišis aga juba 113. Läbiti 64 ringi, neist kiireima tegi Roul Liidemann ajaga 11.32,175.

Võistluse võitis Black Falconi tiimi Mercedes SLS. Bernd Schneideri, Jeroen Bleekemoleni, Sean Edwardsi ja Niki Thiimi juhituna läbis see 88 ringi.


Võistluste esialgsed tulemused www.24h-rennen.de/live/
20.05.2013 at 23:26 1 edit. Last edited 20.05.2013 at 23:27 by rustang
Duality
 
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Au ja kiitus kõigile kes olid asjaga seotud! Väga,väga tublid!
21.05.2013 at 00:21
Jackson
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Megakiitus! Paaremini ei saanud esimesel korral minna. Seeega oli ettevalmistus põhjalik ja mehed kõvad!
21.05.2013 at 13:55
m33lis
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Ülikõva!

Need mehed kirjutasid end just ajalooraamatutesse.

Maximum respect!

____________________________
VW Golf 2 Super 1600
21.05.2013 at 16:09
rustang
  
Moderator
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Eesti Nürburgringi-meeskond: „Tehnika töötas ja meil oli õnne!“

18.-19. mail peetud Nürburgringi 24 tunni lõpetas Eesti meeskond Keijo Kaasik, Erki Koldits, Roul Liidemann ja Peep Pihotalo teatavasti oma klassi kolmanda ja absoluutarvestuse 113. kohaga. Teisipäeva õhtul koju saabunud sõitjad jagasid numbrite ja faktide kõrvale ka oma emotsioone.

Võistlus kujunes oodatust raskemaks, sest vihma ja udu tõttu katkestati sõit pühapäeva õhtul kell 22.45. Jätkati alles hommikul kell 8.00, nii et 24 tunni asemel oldi rajal tegelikult alla 15. Õnneks sattus kõige hullemates oludes roolis olema tiimi kogenuim piloot Peep Pihotalo. Kuidas olukord sõitja silme läbi paistis?

Peep Pihotalo: „Auto nurgatuled olid ainsad, mis andsid tagasisidet ehk valgustasid kurvides äärekive. Sirgel oli keerulisem, sest seal pole äärekive ja valgeid jooni ka näha ei olnud, sõitsin usu peale. Muidu saime peasirgel kiiruseks umbes 210 km/h, vihmas ja udus tulin oma 50-60 km/h alla. Aga 150 on ka suur kiirus, kui muru peale sattud. See oligi kõige raskem moment. Mitte sõitmine, vaid teadmine, et on alles õhtu ja me oleme juba täiesti võimete piiril. Kuidas niimoodi hommikuni vastu pidada? Õnneks osutusid olud kõigile vastuvõtmatuteks ja sõit peatati.“

Hommikul istus eestlastest esimesena rooli Keijo Kaasik. Mis tunded teda valdasid?

Keijo Kaasik: „Kui sõit peatati, oli selge, et lähema paari tunni jooksul ei toimu midagi. Mõtlesin, et säästan energiat ja viskan pikali. Jäingi magama, ärkasin kella kolme paiku. Kuulan – vaikus, ainult raju vihm taob vastu haagiselamu katust. Keerasin teise külje ja magasin edasi. Kell oli 6.45, kui Peep mind üles ajas. 45 minutit hiljem istusin juba autos, kiiver peas ja rihmad kinni, valmis startima. Kontrast oli ikka päris tugev, sisuliselt jooksin voodist otse autosse.”

Eesti tiimi auto ehitasid mehaanikud Eiki Lill ja Jörgen Pukk, kasutades toorikuna Peep Pihotalo BMW 325 Cup-klassi masinat. Sisuliselt ehitati uus auto, ainult kere jäi vana. See õigustas end, tehnika pidas vastu.

Peep Pihotalo: „Eiki ja Jörgen ehitasid masina ühes Viimsi garaažis valmis, olemata enne lähedalt näinud ühtki ööpäevasõiduks mõeldud autot. Ehitatud sai nii hästi, kui oskused-tarkused lubasid ja tuli välja, et sellest piisas. Tehnilised probleemid olid meil tühised. Näiteks vahetasime enne sõitu aku välja, aga uus aku oli praak – see pole probleem, vaid ebaõnn.“

Roul Liidemann: „Ütlesin enne sõitu, et paneme uued kojamehed peale, aga see jäi millegipärast tegemata. Mina olin parasjagu rajal, kui kojamehed jäid teineteise külge kinni ja juhipoolne hari murdus pooleks. Väljas oli juba pime ja ma tulin ring ettenähtust varem boksi, ei saanud rohkem riskida. Õnneks oli meil varu olemas ja edaspidi muret polnud.“

Võistlusel auto jooksutamiseks kasutati saksa tiimi Ralf Wagner Motorsport abi. Kuidas koostöö sujus?

Peep Pihotalo: „Kui minna sinna saksa keelt oskamata ja midagi teadmata, oleks olnud palju lisakoormust. Nemad on seal tegutsenud aastakümneid ja nende panus oli igal juhul oluline. See on väike tagasihoidlik tiim, tiimipealik teeb ise kõike alates võistlusstrateegia kokkupanekust kuni nõudepesuni. Tiimipealiku naine tegi süüa ja mees pesi pärast nõud ära!“

Plaan nägi ette riskivaba sõitu, kui üks ärev moment siiski tekkis, kui Roul Liidemann jõudis järele klassis kolmandat kohta hoidnud Mercedesele ja sellest möödus. Ehk nagu ta ise pärast boksis tiimikaaslastele ütles: „Nägin seda mersut ja mõtlesin, et no sitta, seda ma sinna ei jäta!“ Lõpus kaotas Mercedes kahe ringiga.

Roul Liidemann: „ Muidu seal lihtsalt sõidad, pole mingit võidusõitu. Aga kui ma seda Mercedest nägin, mis oli ju meie ainus vahetu konkurent, tekkis sihuke sportlik moment. Muidu ei saa seal üldse aru, kus sa liigud, aga siis lõi mul küll kohe keema.“

Kas väsimus liiga ei hakanud tegema, eriti sõidu lõpus?

Erki Koldits: „Umbes neli tundi enne finišit oli näha, et hakati järjest rohkem eksima. Keskeltläbi iga 15 minuti järel näidati TV-s, kuidas keegi lihtsalt jätab kurvi minnes pidurdamata ja sõidab välja. See tegi väga valvsaks, ise sõidad ja mõtled: “Kurv – pidurda! Kurv – pidurda! Kurv – pidurda!” Aga muidu läks viimane ots lihtsalt, ju me olime öösel korralikult maganud.“

Suur eesmärk Nürburgringi 24 tunni sõidul finišisse jõuda sai esimesel katsel täidetud. Mis saab edasi?

Peep Pihotalo: “Praegu on mõnus rahulolutunne, aga edasiseks konkreetseid plaane pole. See oli tegelikult sihtotstarbeline ühekordne projekt, nüüd saame nautida varakult lõppenud hooaega.“

Erki Koldits: „Paar VLN-i sõitu Nürburgringil on ikka plaanis. Kuna meil auto jäi kogemata terveks, peaks teda veel sihipäraselt kasutama. Selle plaani teeme millalgi suvel teoks.“

Peep Pihotalo: „Ma ütleks nii, et kõik meie sõitjad võtavad kindlasti edaspidigi autospordivõistlustest osa. Aga, millal see juhtub, millise autoga ja millisel võistlusel, on täiesti lahtine.“



Nürburgringi 24 tunni sõidu tulemused: www.24h-rennen.de/offizielle-webseite/historie/ergebnisse-2013/ergebnisse-2013/
22.05.2013 at 13:13
erkiko
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
Lõplikud tulemused, 111 koht

http://www.24h-rennen.de/uploads/media/24h_Rennen_Provisional_Result.pdf
22.05.2013 at 13:53
Raceboy
 
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
quote:
erkiko: Lõplikud tulemused, 111 koht

http://www.24h-rennen.de/uploads/media/24h_Rennen_Provisional_Result.pdf

Hea number :)

Ja õnnitlused ülieduka sõidu puhul!!! Sügav kummardus!

____________________________
www.vems.ee
22.05.2013 at 16:28
wirx
  
Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland
http://sport.delfi.ee/news/auto/eesti/eesti-meeskond-lopetas-nurburgringi-oopaevasoidu-oma-klassi-kolmanda-kohaga.d?id=66158190
Seal võiks olla sisekaamerast mõni video ja siis veel ka mõni video sellest, kui palju rahvast korraga rajal sõitis...PR ;)

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
22.05.2013 at 17:25
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Nürburgring 2013 - Mannschaft Estland   1 2 3 4 5 6 7  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.