register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Z28, TA, ACR  
Poster Message
Taavi
Z28, TA, ACR
http://www.evo.co.uk/news/evonews/288829/2014_chevrolet_camaro_z28.html



Tühimass u. 1732 kg on tagaveolise hobi-rajaauto jaoks pisut palju, sama raske GTR'i puhul on abiks nutikas nelivedu.
Aga ülbe näeb välja, kiirestisõidu juppide nimekiri on asjalik ja kindlasti teeb ka väga mõnusat häält :)
ZL1 maksab 54,995 USD, seega Z28 peaks pisut soodsam tulema.

Kindlasti on kõik lugenud Viper TA artiklit:

http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/1303_2014_srt_viper_ta/

Nüüd on olemas ka juba ACR versioon, välja näeb väga edev ja on kindlasti ka väga kiire

http://www.roadandtrack.com/car-news/new-cars/new-cars-srt-viper-acr

Tore, et ameeriklased on selliste autode puhul manuaalkastide juurde jäänud. Kuigi Porsche klient on mõnevõrra erinev, siis mina arvan, et nad toovad PDK-le lisaks manuaali ka tagasi GT3/RS puhul. Sest kiirusest ja kasutusmugavusest veelgi olulisem selliste autode puhul on vahetu sõiduemotsioon. Kes 100tuh eur + rajasuunitlusega autosid soetavad minu hinnangul just sellist emotsiooni otsivadki, automaadiga autosid on neil ülejäänud garaaž niigi täis.
28.03.2013 at 14:50
peep
 
Moderator
Z28, TA, ACR
Camaro on lahe niisama ringi sõita, rajale eriti ei viitsiks ja ega vist siinpool lompi nendega keegi eriti rajale ei trügigi. Eelmisel aastal ühte 302 Mustangit nägin Belgias rajapäeval aga see oli ka kõik muskelautode kategooriast.
28.03.2013 at 16:08
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Z28, TA, ACR  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.