Poster |
Message |
Jesper |
Kaabeldamise kõrgpilotaaž
Leidsin mööda netti pistikuid taga ajades sellise toreda lehe:
http://www.rbracing-rsr.com/wiring_ecu.html
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
26.03.2013 at 00:55 |
|
Raceboy |
Kaabeldamise kõrgpilotaaž
Ülevaatlik ja lahe sait (y)
EDIT: Nende soovitus keerupaarina tavalisi juhtmeid VR ja RS232 kaabeldusena kasutada paistab aga veidi veider. Nende jaoks kasutatakse varjestusega mitmesoonelisi kaableid enamasti.
____________________________
www.vems.ee |
26.03.2013 at 08:15 |
1 edit. Last edited 26.03.2013 at 08:30 by Raceboy
|
zeke |
Kaabeldamise kõrgpilotaaž
Päris äge aga samas lennunduse igapäev juba pikka aega.
____________________________
MX-5, 116 |
26.03.2013 at 22:21 |
|
Jesper |
Kaabeldamise kõrgpilotaaž
Obviously on, aga vot mina vähemalt huviga loeks selle lennunduse ja üldse igasuguste põnevate alade "igava igapäeva" kohta kuskilt populaarteaduslikus vormis isegi palju põhjalikumat teksti kui viidatu. Kui seda kuskil leiduks
Päris a'la "Boeing 787 service manual" tüüpi klotsivirnadest läbi närimiseks puudub jaks ja terminoloogiline taust.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
26.03.2013 at 22:36 |
|
Raceboy |
Kaabeldamise kõrgpilotaaž
Siin on päris huvitavat juttu:
http://www.verticalpower.com/docs/Top_10_Wiring_Mistakes.pdf
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=28&t=138598
http://www.casa.gov.au/airworth/awb/02/009attach3.pdf
____________________________
www.vems.ee |
27.03.2013 at 08:57 |
|