Poster |
Message |
Jackson |
Genf 2013 mõtteid
Ma ise sel aastal ei käinud, mis ei sega mul mõtteid heietamast.
Internetis on head kajastust leidnud, mis kiftid asjad seal väljas. Üks asi torkas silma. Väljas oli rida Euroopa superautosid: LeFerrari, P1, 918, Veneno. Ehmatavapanev oli kuidas Lambo on suurest mängust välja jäänud. Soojendab oma vana suppi üles uute edevate carbonpaneelidega - ja see ongi kõik. Nii P1, LaFerrari kui ka 918 on astunud tehnoloogias sammu edasi. Lambo on 5 aastat maas. |
12.03.2013 at 16:39 |
1 edit. Last edited 12.03.2013 at 16:40 by Jackson
|
peep Moderator |
Genf 2013 mõtteid
Lambo'l pole nende teistega sama klassi autot seeriatootmises olnudki ehk ega ta ei saa väga maha jääda. Nad tekitavad selliste erimudelitega segavat müra, et konkurentidel liiga lihtne poleks. Aga superautode uputus on tõesti sel aastal ja täna selgus ootamatult, et satun sealt laupäeval mööda sõitma ning on ka mõned tunnid aega, et parimad palad üle vaadata.
Ma ise vaatan huviga Alfa 4C'd. Auto tundub lubav ja ma endine Alfa omanik. Lagunes kui kurat aga ikka oli hea. Kahjuks 4C hind ilmselt nullib konkreetsema huvi, vähemalt uuena. |
12.03.2013 at 16:54 |
2 edits. Last edited 12.03.2013 at 17:06 by peep (Moderator)
|
Aspelund |
Genf 2013 mõtteid
Lamborghini Veneno toodi sinna tõenäoliselt vaid selleks, et Ferrari pidu ära rikkuda. Seda CHarris oma repliigis ära ei tabanud. Reaalselt näeb ta niivõrd ebamaine välja, et LaFerrari tundub igav. Tehniliste lahendustega on muidugi nii nagu on.
4C oma 61 kilotugrikuga jääb siiski tõenäoliselt suureks eksootikaks.
A.
|
13.03.2013 at 18:38 |
|
cyber |
Genf 2013 mõtteid
lihtsalt infoks läbi kohaliku AlfaRomeo foorumi:
quote: Edit: Selle 60k hinna kohta, see on Launch versiooni hind, kus on väga palju asju juba peal. Kõik carbonist jupid, rajasõbralik vedrustus, suuremad veljed(ees 18", taga 19"), rajasõbralikumad rehvid, heli volüümi sõbralikum väljalaske süsteem, teine rool, bi-led esituled jne jne. Ehk see 60k ei ole kaugeltki "baashind" vaid pigem juba väga lähedal maksimaalsele varustusele auto hind.
|
14.03.2013 at 10:23 |
|
otipoiss |
Genf 2013 mõtteid
LaFerrari disain ja kerejooned on kõik funktsionaalsed, mõtestatud. Veneno on...mõttetu. |
15.03.2013 at 18:33 |
|
Kaido |
Genf 2013 mõtteid
LaFerrari oli minu jaoks samuti tõeline pomm. Kujunduse ja olemuse osas on kõik nn suured Ferrarid olnud viimasel ajal üks paras pahn, kuid LaFerrari jätkab 458 teemat ja on nii ilus kui ka äge. Ilmselt ka väga kiire, sest numbridki on rohkem kui ilusad. Kui sellised ostma hakkaks, oleks minu valik Porsche 918 Spyder, kuid kujunduse osas jääb see Ferrust maha. McLaren ei üllatanud ning Veneno on sihitu lahmimine, et konkurendi pidu rikkuda. Huvitav, miks Gallardo mantlipärija viibib - kas ennem on vaja kõik Audi kloonid maha müüa?
Õnneks tehakse argisemaid autosid ka ning nendest on Eestiski uus Cayman juba kohal - sõidurõõmu ja hinna suhtest rääkides parim valik, ehk juhi auto nr 1. Ma ei usu, et reaalses elus Alfast sellele konkurent tuleb, selleks on Porsche liialt hea tervik, millel nõrkused puuduvad. Emotsionaalses plaanis tasub sellel aastal oodata ka pisikest Jaguari. |
15.03.2013 at 21:42 |
1 edit. Last edited 15.03.2013 at 21:46 by Kaido
|
wirx |
Genf 2013 mõtteid
Minu jaoks oli päris raske siin valikut teha, eriti kui hinnasildi peaks peitu panema
http://www.6speedonline.com/articles/poll-which-is-the-baddest-super-car-of-them-all/?fb_source=pubv1
The Porsche 918 Spyder
+Advantages
78 MPG. Let me spell that out for effect: SEVENTY EIGHT MILES PER GALLON!
It’s a bargain at $845,000
More hybrid technology than anyone else.
-Disadvantages
It’s a fatty at 3,700 lbs.
Top speed is limited to 200mph.
823 horsepower means it’ll probably get left behind by these guys.
The McLaren P1
+Advantages
Insanely aerodynamic with equally insane downforce.
A twin-turbo 727hp V8 with a 176 electric motor (complete with TURBO button!)
239mph top speed with 2G’s of cornering ability.
-Disadvantages
No center seating! That was half the reason why the F1 was cool.
Not the fastest car in the world. It isn’t supposed to be, but it would be better if it were.
No V12. I’m sure the turbo V8 is capable… But come on guys. V12s rule.
The Lamborghini Veneno
+Advantages
Absolutely insane body styling. It’s like an LMP1 car designed by aliens.
A single clutch manual transmission. Glad to see someone still believes in the old ways.
AWD means that you can still get from 0 – 60 in under 3 seconds with less power.
-Disadvantages
Basically, it’s still an Aventador underneath all that crazy.
There are only three of them and they’re all accounted for.
It cost over $4 million. That’s a ridiculous amount, even for the ridiculously rich.
The Ferrari LaFerrari
+Advantages
V12 Hybrid with more power than the McLaren (963 combined horsepower to be exact).
‘Dat Rosso Corsa.
It’s the purest, fastest Ferrari ever built.
-Downsides
LaFerrari is the dumbest name ever. They should’ve just called it the Enzo.
It’ll likely weigh more than the McLaren.
It’s kinda ugly from certain angles.
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
16.03.2013 at 09:35 |
|
otipoiss |
Genf 2013 mõtteid
LaFerrari kaalust rääkides siis vähemalt projekteerimise ajal oli siht 2500lbs. |
16.03.2013 at 10:49 |
|
peep Moderator |
Genf 2013 mõtteid
Ennelounal sai uritus ule vaadatud. Ferrari on igast kuljest propotsioonis ja muljetavaldavalt kena. Lambo on tegelikult ok, tapselt nende DNA mis on alati ule volli olnud. See masin pole toenaoliselt tanaval voimeline soitma, nina on liiga madal ja pikalt ette ulatv. Minu nr. 1 emotsioon oli uuendatud Huayra, Ferrari tundub selle korval igava masstootena. Kunagi riputan moned pildid ka ules. |
16.03.2013 at 16:33 |
1 edit. Last edited 16.03.2013 at 16:39 by peep (Moderator)
|
peep Moderator |
Genf 2013 mõtteid
Tegin pilte näitusel, panen mõned siia vaatamiseks.
Kui inimeste hulga järgi ümber boksiala hinnata, siis oli kaks staari üle kõige.
LaFerrari
Veneno
Beauty and the beast ! Minu arvates pole sel Veneno'l häda midagi, sest tegu on sisuliselt ainueksemplariga mis pole mõeldud laiemale publikule. Üks õige Lamborghini peabki olema brutaalne kui sepavasar ja parajalt robustne. Ferrari muidugi on hoopis teisest rassist, neandertaallane ja homo sapiens.
McLaren on kindlasti rohkem Ferrari sarnane
Pange tähele pidurikettaid, need on süsinikust.
Samas Pagani mõjub nende kõrval kui hull geenius
Koenigsegg pole palju "normaalsem"
Nende kõrval uus Viper mõjub lausa tavalisena
Vette on visuaalselt pea sama hea, või on see tänu kobedamatele velgedele ?
Masin mille puhul visuaali tähtsus on null. Kogu ilu avaldub, kui rooli taha istuda.
Võistlusmasin tänu graafikale on tsipa kenam vaadata.
Võistlusauto hoopis teisest vallast aga selle küljes oli palju lahedaid detaile, mida oleks võinud kasvõi tund aega uurida. Igast asjast oli näha, et masin on loodud karmidesse tingimustesse.
Tarbeautodest oli minu valik see Audi perevagun. Uued ümarad tiivalaiendid on kenamad kui vanad kandilised ja ilus värv.
Tallinna tänavatele oleks ideaalne sportauto selline maasturi ja kupee hübriid.
Kurioosiumeid oli tuuningufirmade poolt väljas kümnete kaupa, kaks silmapaistvamat Hamanni boksist.
Mersul oli mitmesugust lisavarustust, näiteks 50 000 EUR maksev karboonliistude komplekt ja kullatud sumpsiotsad. Masina hind oli koos tuuninguga ca. 540 000 EUR. Tea kas ukse peal on omaniku nimi ? Igal juhul näitavad sellised eksemplarid, et vulgaarsetel inimestel on palju raha.
Mõistlikumat tuuningut.
Tavainimese jaoks ehk parim sportautouudis.
Jaguar oli päriselus kena välimusega, kuigi pildi pealt see ei kipu välja tulema. Kompaktne ja agressiivne, kui hind ja omadused õiged, müüb ta ilmselt hästi.
Kokkuvõtteks, uut ja huvitavat oli seekord palju. 90% näitusest rääkis küll põhiliselt kütusekulust ja alternatiivenergiast, see on reaalsus. Minu piltidel olev on pigem miraaz. |
28.03.2013 at 15:44 |
1 edit. Last edited 28.03.2013 at 15:54 by peep (Moderator)
|
|