register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Porsche 911 Turbo (997) Techart   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
anryo
  
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Mul turgatas kohe pähe üks "edasijõudnute" variant - oma selle plekist numbri taha kleebi kohe kahepoolne teip ja kui tekib vajadus, siis surud lihtsalt tuima näoga ette ja asi vask. Isegi kruvisid pole vaja. Või hakkadki nüüd originaalnumbriga sõitma? :)
Üks variant on veel - number on ju (pehme) alumiinium, mida on lihtne kerevärvi kumeraks painutada?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
26.04.2013 at 10:50 1 edit. Last edited 26.04.2013 at 10:50 by anryo
wirx
  
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Kalded sai ka enne homset sõitu paremaks keeratud, nüüd on ees -2 kalle ning taga -1.5 kalle, toe in on ees 0 ning taga ,14.
Oleks tahtnud ette -2.5 ning taha -2, aga standard vedrustus kahjuks rohkem ei luba keerata.

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
26.04.2013 at 22:22
wirx
  
Porsche 911 Turbo (997) Techart

Opentrackil käidud ja muljed positiivsed, rada muidugi ise on võrreldes eelmisega super! Õnneks ma pole Saksamaal vms kohtades päris ringradadel käinud ning minu jaoks tundubki, et palju parem enam olla ei saakski :)
Endalegi üllatavalt sain uue autoga esimest korda rajal olles päeva kokkuvõttes II aja 1:27.5 ja seda tavalise tänavarehviga - Michelin Pilot Sport 2, mis on umber veerandi oma mustrist aastatega kaotanud. Mitsubishi Evo9ga, millel olid all uued Goodyear Eagel F1 Asymmetric 2-d tuli sügisel umbes samade ilmastiku tingimustega 1:31.3, see teeb 4 sekundilise vahe, kui neid 2 autot võrrelda ning ma ütleks, et Evot oli tiba lihtsam juhtida. Samas kui võrrelda vanema 996 turboga, millega sai minevikus korduvalt rada küntud, siis uus 997 on tunduvalt tsiviliseeritum aparaat - juhitavus on parem ning käest ära lastes on palju lihtsam autot tagasi teele sundida.


Täna sai igaksjuhuks stabiilsuskontroll sees hoitud(sport modes), kindlasti tõmbas see mitmes kurvis väljakiirendust maha, aga ei julgenud riskida, sest kui eelmise sügisene OT välja arvata, pole 2a juba rinkat sõitnud, vahepeal on ainult natuke kätt soojas saanud hoida PS3 granturismo5-ga, mis vähemalt minu arvates on igat senti väärt koos rooli ja istmega.
Pidurid pidasid väga kenasti vastu ning isegi peale 10-t ringi ei tundnud, et need väsima hakkaks(endal hakkasid hoopis sõiduvead sisse tulema). Õli temp püsis samuti 100c kandis nagu ka rõhk mootoris, mis muidugi pole Porsche puhul mingi ime.
Kuigi dünos sai VKM-is 615hj, siis maanteel 100-200km/h 4 käiguga langes peale softi uuendust 0.2sekundit, sellejärgi oleks võinud arvata ~500hj. Vahepeal olen oma 12-15x külastanud VKM-i ning nüüd on peal inglismaise tuuningfirma soft. 100-200km/h on 0.3s kiirem, kui originaalis oli, aga USA kasutajate arvates peaks see olema 1.3s kiirem, ehk siis arenguruumi on. Ringrajal leidsime vist ka vea üles, see niisama otsesõidul ei avaldunud, see peitub arvatavasti kütuse tabelis, nimelt 4800-6400rpm-ini oli datalogi järgi segu pea alati 9-10 kandis, kuigi peaks olema 12.5 juures. Seda oli isegi tagumikuga tunda, et mootor kakub ning mõne pealtvaataja andmetel oli sumpsist ka leeke nähtud(kui on pilti siis paluks seda :) ) Kui kedagi huvitab, siis datalog asub siin - http://www.wirx.ee/911/trackday.xls kommentaarid oodatud, minu jaoks suht uus maa.
Autos oli üleval tavapärane GoProHero5 aka Samsung SG3, mis on teibitud tahavaatepeegli külge ning mõni video sõidust.
Esimeseks kiireim ring, mida toetab ka www.racechrono.ee mobiilisoft ning tänu millele näeb GPS-i kiirust, G-si ja asukohta rajal.

Kuna seekord oli päris palju autosi, siis kiireimail ringil tuli teha 3 möödasõitu.

Siin ühe pikema sessiooni video

4:45 peal läheb mul päris napilt, nimelt stardi sirgel, kus hommikupoole oli vesi on päeva peale vesi ära kuivanud ning asemele jäänud paks tolmu ja liiva kiht...igatahes läheb hästi ning kiirusel 170km/h jääb sein lõhkumata. Tuleks mainida, et terve rada oli talvest korraliku tolmukihi all ning tihtilugu oli tunne nagu sõidaks kruusateel, kuna eessõitva auto alt tuli liivapilv.
5:30 peal on üks lõbus E36 mees, kes näitab mulle suunaga märku et tuleb eest ja seejäärel satub liiga hoogu ning teeb peaaegu pirueti peale kiiret kurvi mu nina ees. Video pealt küll ei paista, aga päris korralikult tuli pidurdada.

Siin veel ühe sessiooni video



Koju sõites sai bensiin otsa, nimelt pidavat Porschel olema selline süsteem, et kui korra näitab bensiini näidik 0-i, siis jääb see 0-iks isegi peale 25L lisamist, nagu ka minuga juhtus. Lisama oleks pidanud vähemalt pool paaki, et näidik uuesti "tööle" hakkaks(pole aimugi, miks nii jabur süsteem peab olema). Igatahes kui peale II sessiiooni oli 30L rajal auto arvates jäänud alles 0L, läksin ja lisasin 25L ning sõitsin 50km rajal, eeldasin et oma 35L oli sees ja 10L peaks alles olema, üritasin Alexenani välja venitada, kuna Audru juures Pärnu maanteel olev tankla just usaldust ei äratanud kvaliteetse kütuse osas, aga 3km jäi siiski Alexelast puudu. Õnneks Krisjtan ja James leidsid aega ja tulid kankudega appi, hiljem tankides sain teada, et auto paak on 67L :)


____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
28.04.2013 at 02:12 4 edits. Last edited 28.04.2013 at 02:27 by wirx
charger
Porsche 911 Turbo (997) Techart
quote:
wirx:
5:30 peal on üks lõbus E36 mees, kes näitab mulle suunaga märku et tuleb eest ja seejäärel satub liiga hoogu ning teeb peaaegu pirueti peale kiiret kurvi mu nina ees. Video pealt küll ei paista, aga päris korralikult tuli pidurdada.

Märku andes eeldasin, et lähed enne kiiret mööda, kuid siis nägin, et siiski mitte. Hoidsin trajektoorilt väljapoole ja sihtisin natuke betoonäärekivi peale, lihtsalt see tuli mulle üllatusena, et rajaserv ja äärekivi oli muust asfaldist nii palju libedam. Piruetini asi ei läinud, sellised vinks-vonkse tuleb ikka rajal ette, ei midagi erilist :)
Sry, selle väikese ehmatuse eest!
29.04.2013 at 23:34
wirx
  
Porsche 911 Turbo (997) Techart
BMW M5-le talvekorterist rehve välja võttes selgus, et esimesed olid liialt kulunud ning tagumised kandsid nimetust Nankang. Õnneks on 911-l ja M5-l suht sama rehvimõõt, venitasime http://www.rehvidpluss.com/ abiga 911 rehvid M5-le alla ning nendelt sai ka ostetud uued 911 rehvid, milleks valisin Michelin Super Sport 235/35/19 ja 305/30/19. Hind oli nii hea, et isegi camskill.co.uk, rääkimata teistest kohalikest müüjatest ei jõudnud ligilähedalegi oma hinnaga.


Huvitav oli asjaolu, et Michelini Pilot Sport 2 305/30/19" on tunduvalt kitsam, kui Michelin Super Sport 305/30/19", lisaks omab PS2 tradewear 240 ning slikilik Supersport hoopis väikesmat kulumisindeksit 300(nankangil on see üldse 200)


Muideks kui keegi tahab ~5mm sügavusega 19" ja 275 laiu Nankange, siis 2tk on täitsa üle ;)

edit:
Michelin Super Spordi eelised Pilot Sport PS2 ees

Road-holding on dry surfaces: Tests showed a 1.5-second gain on a 2,700-meter closed-circuit track.
Braking on dry surfaces: When decelerating from 100 km/h to a full stop, braking distance was shortened by 1.5 meters.
Road-holding on wet surfaces: Time was reduced by 2.5 seconds on a 4,100-meter closed-circuit track.
Braking on wet roads: When decelerating from 80 to 10 km/h, braking distance was shortened by 3 meters.
Total mileage on the track: 50% more laps.
Total mileage on the road: 10% greater distance.


Read more: http://www.motortrend.com/features/performance/1101_testing_the_michelin_pilot_super_sport/viewall.html#ixzz2SjgoTx8k


____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
30.04.2013 at 19:15 1 edit. Last edited 08.05.2013 at 23:43 by wirx
ICE
  
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Need 305 michelinid olid laost võtta? See selgitaks ka hea hinna :)

____________________________
Petrolheads.ee
30.04.2013 at 20:06
wirx
  
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Mõne päevaga jõudsid kohale, seega väga kauge ladu ei saanud olla tõesti.
Ükspäev sattusin mere äärde ja auto oli ka puhas, seega sai mõni pilt klõpsitud -





Lisaks veel üks huvitav GIF, uskumatult palju muutub auto välimus kas 24mm või 105mm pildistades



____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
01.05.2013 at 16:46
andresleever
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Seal rehvidplussis ongi uskumatud hinnad rehvidele. Olen isegi nii talvekad kui suvekad sealt ostnud.

____________________________
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad - 53439775
15.05.2013 at 11:49
wirx
  
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Mõni nädal tagasi sai käidud AG võidusõidu raames auto24ringil sõitmas, kahjuks soojendusele kohale ei jõudnud ning kohe startisin võidusõidul uute supersport rehvidega, sain mõne ringi tehtud kui salongis tundsin kärsahaisu ning isegi natuke suitsu. Jäin kiirelt boksis seisma ning hakkasin nuputama, et mis siis juhtus. Ülevaltpoolt tundus kõik korras ja altpoolt mingeid vedelike ka välja ei tilkunud. Aga ühe poole summuti oli mingit heledat valget möga täis, alguses kartsin hulleimat, et vesi+õli. Mõne aja möödudes hakkas see vedelik tahenema ning siis sain aru, et tegemist on alumiiniumiga, küsimuseks jäi aga kuidas see sinna sai. Kolbe ei tahtnud nagu uskuda. Lõpuks auto alla pugedes selgus, et ühe väljalaske klapi korpus oli täielikult ära sulanud! Nii palju, siis sellest et summuti ei lähe kuumaks ning ameeriklased teavad, mida teevad. Klapid olid sellel sõidul suletud asendis ning eks nad suure surve all ikka natuke läbi lasid, heitgaasid hakkasid ühest väikesest vahest läbi pressima ning kuna kuumus oli konstendreeritud ühe koha peale, siis alguses sulatasid väikese augu sisse, kuniks lõpp tulemus nägi välja selline -

Täpselt nii palju jäi alles korpusest, ülejäänud väljus summuti torust vedela alumiinium sulami näol

Ja ka teise poole klapp näitas väikeseid mineku märke


Tänaseks on need klapid eemaldatud ning algne summuti taastatud, õppetunni hind läks aga julgelt üle 1000€
Tänava sõiduks need klapid ehk sobikski, aga rinkal kus on kõvem andmine ei kõlba mitte kuhugile.

Eile sai käidud ära ka kaalu peal


1720kg on koos juhi ning täis paagiga, (100kg juht ning 60L bensiini), tehase öeldud 1585kg jääb mõnikümend kilo puudu(juhul, kui see on ikka ilma juhita) aga eks lisasid ole ka autol kuhjaga küljes.
Eelmise 911 sain 1450kg peale(ilma juhita, paagis 15L kütust), seda arvatavasti nii kergeks ei hakka ajama, aga mõnikümend kilo ehk ikka alla saab.

Ahjaa, pidurid on korralikult vilisema hakanud...või siis kuuleb neid nüüd lihtsalt paremini tavaväljalskega :)

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
28.05.2013 at 15:58 1 edit. Last edited 28.05.2013 at 15:59 by wirx
-fred-
 
Porsche 911 Turbo (997) Techart
See mõnikümmend kg võib ka mõõtevea piiresse jääda.
28.05.2013 at 16:36
wirx
  
Porsche 911 Turbo (997) Techart
20kg on sellel kaalul jah, aga eks tootjad panevad alati absoluutselt kõige kergema kaalu, mida on võimalik saavutada, ehk siis 0 lisa ning võimaluse korral ka kergemad istmed, rattad, aku jne...sama asi on ka sülearvutit tootjatel. Mõni tootja on aus ja märgib juurde isegi "Kaal alates ..."

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
28.05.2013 at 17:41
Silwer
Porsche 911 Turbo (997) Techart
OT: Eesti autote tehnilises passis peaks olema tühimass märgitud järgneva liiklusseaduses sätestatud mõiste kohaselt: "tühimass on valmistaja määratud sõitjate ja veoseta, kuid juhiga täisvarustuses sõiduki mass"


____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
28.05.2013 at 18:25
raix_
Porsche 911 Turbo (997) Techart
.. ja üks soodsaim viis autot kergemaks saada on iseenda kaalu vähendamine :)
29.05.2013 at 10:01
peep
 
Moderator
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Antud juhul kui kaalu vähendamine teeb auto ebamugavamaks või ebapraktilisemaks, siis pole mõtet vaeva näha minu arvates.
29.05.2013 at 11:10
wirx
  
Porsche 911 Turbo (997) Techart
No tegelikult oli see 100kg kaal 4kg laptopi, mõne kilo laste davaari jms-ga...pigem annab rinkal tunda hoopis see, et võiks lühem olla, kuna kiiver on vastu lage :)

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
29.05.2013 at 12:08
wirx
  
Porsche 911 Turbo (997) Techart
www.db-hp.com sai paigaldatud taha klaasidele kile, et ei oleks akvaariumi tunnet ja päike parklas väga sisse ei paistaks. Samuti sai sisemised pirnid vahetatud LED-ide vastu.

Auto läbis hiljuti www.mrcap.ee juures täielikuhoolduse nii sees, kui ka väljast, nimetavad sealsed meistrid seda MasterTreatmentiks. Pikem jutt oleks selline -

MasterTreatment™ on Mr CAPi autode sise- ja välispindade täishooldus. See hooldus sobib sama hästi nii uutele kui ka juba mõned aastad sõitnud autodele. Uute autode puhul on MasterTreatment™-hooldusel ennetav mõju, mille abil saab säilitada meeldivat uue auto tunnet. Kasutatud autod võivad pärast MasterTreatment™-hooldust välja näha isegi kenamad kui uued autod. See programm põhineb kahel Mr CAPi põhihooldusel - FormulaU™, mis on autolaki pinnahooldus, ja NewMatizing™ & UG-2™ mis on autosalongi hooldus. Lisaks lakile, tekstiilile ja nahale töödeldakse mootoriruumi ja pagasiruumi ning kõiki välis- ja sisedetaile. MasterTreatment™ muudab teie auto laki vastupidavaks kulumise, kahjustavate tegurite ja läike kadumise suhtes. Auto salong saab „nähtamatu kaitserüü”, mis kaitseb ja tõrjub mustust. Tänu sellele hooldusele on lihtsam hoida autot säravalt puhta ja ilusana. Auto vahatamisele ei pea te isegi mõtlema ning auto väärtuse tõusu saate te kauba peale.

Tulemus on nagu arvatagi super ja auto näeb nii seest, kui ka väljast täiesti uus välja. Väljaspoole pannakse midagi vahataolist, aga väidetavalt veelgi parem kaitsekiht. Auto värv tundub nüüd eriti sile ja ka läige on sügavam. Seest läks nahk palju pehmemaks ja peaks ajale paremini vastu panema. Mulle endale tundus, et eelmine omanik korraliku nahahooldust seest polnud teinud või kui oli siis suht ammu.
Igatahes sai tehtud korralik fotosessioon ning et huvitavam lugeda oleks siis väike jutt ka juurde :)
Auto seisab pimedas garaazhis ja täpselt selline pilt avaneb sinna sisse istudes


Süüde sisse


Pärast laelampide kustumist


Välja tagurdades võtab alati suu muigele...see muidugi ei võta, et parkimisandureid ei ole, eriti annab tunda siis, kui ühel autol on ja teisel pole


Juhikohalt avaneb valguse käes selline vaatepilt


Korraks tuleb uks avada, muideks istme mälu nupud lülitavad välja ennast sõidu ajal, keegi vanakooli mees on vist teinud selle osa softist, autokooli õpikus on juba kirjas, et enne sõitu säti iste paika. Või siis on põhjus selles, et sõiduajal läheb täpselt põlv sinna nuppudele pihta ning parimal juhul jätab mõni 300kg USA-kas oma elu istme ja rooli vahel, sest ei taipa miks küll iste järsku selga sõitis, olgugi et gaasipedaali ta ju ei vajuta :)


Ning lapsed taha istuma panna (sinna mahuvad ka suured, aga üle 10km nad seal olla väga ei taha)


Pagasnikus saab vedada kiivrit, aga alati võib ka supermarketi ees showd teha ning ostukäru tühjendada 99% inimeste arvates mootoriruumi :)


Mootor ise asub ikka veel taga, sealt sai just täna just-in-case tehtud puhtaks õhukululugejad(MAF) nende lahti saamiseks sai käidud läbi mitu suurt tööriista poodi ja lõpuks ikka pidi sõitma teiselepoole linna otsa Carmusesse. Nimelt on millegipärast Porsche otsustanud, et need käivad kinni torxidega, millel on 5 naga ja keskel auk. Isegi 6 nagaga selline torx on suht haruldane nähe, aga 5ga vist Tallinna poodides ei müüdagi. Kusjuures eelmisel 911-l oli MAF kinnitatud 6 naga ja keskmise auguga torxiga. Ma tõesti ei mõista, miks on vaja selliseid kasutada, igalpool mujal on ristpea, 8 või 10 ning siis järsku mingi üli-üli haruldane torx?


Juhi kohale naastes


Kindalaegast eelmisel 911-l mul polnudki, nüüd saab vähemalt päikseprille kusagil hoida või siis võidusõidu kindaid


Katuseluuk meeldib mulle samuti, sest konditsioneer ei meeldi, ainult et ikka tuleb ahastus peale kui ma seda üleni nahast lage silman


Samuti ei mõista ma miks porsche sellise kella keset armatuuri pani, nimeks racechrono. Näitaks ta siis aega, aga tema näitab ainult ringi aega ja sedagi ainult siis, kui rooli küljes olevat nuppu näppida. Seda tuleb teha igal ringil siis, kui finishi joone ületad ning selleks tuleb pilk pöörata otse ees olevalt teelt kõrvale armatuurile...no-no-no ütleks selle kohta ringrajal.


Igatahes lõpuks saab käigu sisse lükata ja tuleb mainida, et erinevalt Evo9 üliraskelt sisse minevatest käikudest töötab selle auto valits suurepäraselt.


Ja roolist kinni haarata



Kodust eemal õnnestus sellised pildid tabada -





Ning fotosessiooni vahel keris ette ka maagiline 33333 mis on ju tegelikult pool kristlaste lemmik numbrist 66666 :)


____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
03.06.2013 at 23:17 7 edits. Last edited 03.06.2013 at 23:32 by wirx
Silwer
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Äge auto ja ilusad pildid!

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
04.06.2013 at 01:08
peep
 
Moderator
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Ja minule jäi oma kunagise 997 puhul kuni lõpuni segaseks, miks istmemälud vahel töötavad ja vahel mitte ? Arvasin, et ju neil mingi viga on ? :lol

Aga pildid on kenad.

Muide 22 juulil on plaan Spa rajale sõitma minna. Kui huvi on anna teada, selle auto jaoks ma paremat rada ei tea.
04.06.2013 at 08:59
Ivalo
 
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Istmemälud ju peaks kõigil autodel samamoodi töötama. :)
Aga jube raske on see auto ikka, eks vaja lihtsalt rohkem jõudu siis.:)
04.06.2013 at 20:27
wirx
  
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Eelmine nädal sai VKM-i soft vahetatud tagasi originaaliks. Ei tea kas oli viga tarkvaras mis softi peale luges või ei suutnud VKM Porsche ajuga korralikult läbi rääkida. 0.3sekundit 100-200km/h kiirendamisel võita turbo autoga on suht nutune värk. Igatahes, kui USA-s suudavad softi najal saada paremaks üle 1 sekundi, siis miks ei peaks seda saama Eestis?

http://www.performance-specialists.co.uk/mygenius-tuning-tool-133.html

Sellega lugesin originaal softi maha ning saatsin talle, vastu saatis ta mulle järgmine päev 500kb failikese, mille lugesin autosse 1 minutiga.
Esimene fail tõi ajaks 7.1 sekundit, samas VKM-i oma täpselt samas kohas, samas suunas sõidetud parim tulemus üleüldse oli 7.8 sekundit, kusjuures ilm oli vahepeal läinud üle 10c soojemaks, mis teadagi turboautodele ei meeldi. Seega peale paari õhtut saavutasin täna 7 sekundit ainult 4ndaga ning 6.9 sekundit 3 ja 4nda käiguga sõites, seda siis perfomance boxi näitude järgi, mis peaks olema suht täpsed. Originaal on sellel autol 8.6 ning enne softi modimist parimaks saavutasin 8.1 sekundit. Seega 1.7 sekundit kiirem, kui stock. Aga ikkagi jääb alla vanale 911 turbole, mis nitro najal 6.7sekundit saavutas. Põhjuseks Emre juttu järgi on Eesti kütus, mis pidavat nt Türgi ja USA omast tunduvalt halvem olema. Halvem kütus põhjustab aga kiiremini detonatsiooni ning aju läheb boosti, süüte ning segu kallale, paremaks teeb asja jahedam sisselaske temperatuur ning nii saigi täna tellitud ära GT2 RS-ile kuuluvad intercoolerid, väidetavalt pidid 15-20c jahedama hoidma IAT. Kahju muidugi, et need enne OMC-d kohale ei jõua, sest miili peal läheb neid kõige rohkem just vaja.
Kel huvi, siis siit leiab mõned 100-200km/h logid
http://www.wirx.ee/911/3thtune.xlsx (õhtul +16c)
http://www.wirx.ee/911/4thtune.xlsx (päeval +24c)


____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
06.06.2013 at 02:04
Raceboy
 
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Eesti tanklakütus on kokkusegatud 91oktaanilisest kütusest valdavalt ja 95 ja 98 saamiseks lisatud erinevaid oktaaniarvu tõstjaid. Ehk kui muidu normaalsele 95-le saab lisada ~30% tolueeni või ksüleeni ja tõsta sellega oktaaniarvu ~103-ni (mõlemal naturaalne oktaaniarv ~108), siis meil jääb sellest puudu.
Kütusefirmad on ise öelnud ka varem, et nad lisavad oktaaniarvu tõstjaid (nende väitel "põlemisprotsessi parandajaid") ja aastake tagasi sai katsetatud erinevate kütustega (Soomest ja Rootsist ostetud 95 ja 98 vs kohalik 98, ning nende segamine ksüleeniga).

Aga soovitaks osta Raplast Ingles't ksüleeni (~2€/l, kui hästi räägid, saad suuremas anumas ka kui 1l, riik ei taha, et sa seda autokütuseks kasutad) ja segada vahemikus 3/7 (3l ksüleenile 7l bensiini) ja testida, saad kohe teada kas asi on kütuses.

____________________________
www.vems.ee
06.06.2013 at 08:53 1 edit. Last edited 06.06.2013 at 08:54 by Raceboy
uzzac
 
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Issand jumal küll :) Muidugi segavad meil suured tanklad mingit pläusti kokku ja müüvad seda avalikult üle Eesti, sest teadupärast müüakse meil vaid 200L päevas, hea lihtne väikeste kogustega jurada. Tulge nüüd mõistusele ja palun ärge mustake ilma faktideta suuri ettevõtteid. Saunanaistele nende jutud ja OT foorumisse asjalik arutelu.

edit. Kaspar on sõitnud nii Statoili kui Neste 98-ga ja surveastmega 13 lähedale. Detonatsiooni olme esile kutsunud ainult oma lollusest, mitte kütusekvaliteedist tulenevalt. Selge see, et 91 koos lisaainetega ju :)

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
06.06.2013 at 09:13 2 edits. Last edited 06.06.2013 at 09:15 by uzzac
Jesper
 
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Raceboy on lihtsalt perfektsionist ja mahebensiini entusiast, 98 peab tulema otse maapõuest ilma mingi järeltöötluse ja lisaaineteta. Tema keefir tuleb ka spets keefirilehmast :D

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
06.06.2013 at 09:40 1 edit. Last edited 06.06.2013 at 09:42 by Jesper
Raceboy
 
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Noh, võite irvitada, aga otsesed katsed on seni muud näidanud. Vabalthingavaga pole mingit vahet, me testisime BMW M30 turbomootoriga 1,8 bari juures. Vaadake oma kitsast vabalthingava maailmast veidi kaugemale ka vahel ja püüdke kohe mitte maha teha seda, mida te võibolla päris täpselt ei tea.

Tõepoolest, päris ilmaasjata ostetakse kõrge rõhuga turbomootoritele kallist racing-kütust, kui tanklaketi 98 on igas olukorras nii hea :kill

EDIT: http://www.e24.ee/614364/maksuamet-avastas-neste-tanklates-normidele-mittevastavat-kutust

Lisaks ma polegi väitnud, et nemad seda siin kohapeal segavad, vaid nad ostavad sellist.

____________________________
www.vems.ee
06.06.2013 at 09:41 2 edits. Last edited 06.06.2013 at 10:00 by Raceboy
uzzac
 
Porsche 911 Turbo (997) Techart
Eks kui foorumis hea mainega türklane nii ütleb, ju siis nii on ka :)

Racing kütus käib ikka racing mootoritesse ja need ei peagi 98-ga käima. Wirx-i Porsche on sellest veel üsna kaugel, kuigi jõunumbrid on suured. Eks turvalisuse huvides ongi ikka mõistlik kodus alkeemikut mängida ja silmajärgi täpselt igasugu aineid paaki valada.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
06.06.2013 at 09:59 1 edit. Last edited 06.06.2013 at 10:00 by uzzac
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Porsche 911 Turbo (997) Techart   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.