register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja   1 2  
Poster Message
urmet
  
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
quote:
James Herne: Urmet, väga hea et sa selle video üles panid. Mina pole küll mingi võidusõitja, et öelda, kas sa midagi valesti tegid, aga kirjutan, mis kohad ise teistmoodi läbisin.

1. Peasirge lõpu lauge kurvi järgne järsk kurv - sõitsin veidi kauem otse kui sina ja keerasin järsult sisse, et sain kohe gaasi põhja vajutada. Sul on slikid all, nii et kiire sissekeeramine on võimalik. Kui keerata liiga vara sisse nagu sa tegid, siis ei saanud mina gaasi kohe põhja vajutada, sest siis tahtis otse välja vedada.


Selle sisse keeramise kohaga mul suuremat probleemi polnud. Eks sõltub jõust kah, mida rohkem sul seda on, seda hiljem peaksid sisse keerama.

Mul polnud tegelikult pidureid, nii et mõlemad mahapidurdamised olid väga vastikud - uued klotsid olid küll laupäevast olemas aga vahetamiseks aega polnud. Ja siis viskas roolivõim õli välja...

quote:

2. Muutuva nurgaga kurv - sa keerasid seal kohe sisse, ise sõitsin niikaua otse kui kannatas (kolmas piirajas @ca145kmh) ja siis peale äkkpidurdust keerasin järsult sisse, sest siis sai ilma gaasi tõstmata sõita kuni 90-kraadise kurvi mahapööramiseni (kiirus kella järgi 180, GPS-i järgi 172).


Vasak 0:31-0:33?

See tundus ahenev, aga tegelikult peab õiges kohas sisse keerama. Sul on õigus, et natuke hiljem on mõnusam. Minul pole pidurdada vaja, tarvis gaasi tibake tõsta. Sõltuvalt sellest kurvist väljumise kiirusest kerib mul lõpuni kuskil 155 GPS järgi.

quote:

3. Pikk paremkurv enne "bussipeatuse putkat" - keerasid minu arust enne mäkketõusu liiga vara sisse. Ise sõitsin välimise ääre peal ja sisse keerasin lõpus - seal sai kolmandaga gaasi põhja vajutada ja ime-ime, ei kandnudki välja ära, tõus oli kuidagi sellise nurga alla, et sai klots põhjas üles sõita. Kui nii tegid, siis üles jõudes viskas rooli vasakule pööramise peale auto automaatselt ninaga vasakule, mida oligi vaja, et saaks gaasi uuesti põhja vajutada. Muidu niisama sealt üles tulles tahtis mäe otsas auto otse murule välja vedada.


1:13-1:20?

See mäe nurga jutt on huvitav, tahaks proovima minna :) Ma keerasin seal krooniliselt liiga hilja sisse, tegelikult pidi vist keerama enne kui kurvi nägid. Välja tulemine on kaardi järgi suht lauge, eriti järgmise S-iga võrreldes.

quote:

4. Eelmainitud lõigule järgnes sirge ja siis tobe paremkurv. Sa keerasid seal taas minu arust vara sisse. Ise sõitsin alguses väljas ja siis tulin vähehaaval paremasse äärde, kus peale pidurdamist keerasin järsult vasakule. Taas põhjusel, et saaks kohe gaasi põhja vajutada. Kui keerasin laugelt vasakule ja andsin gaasi põhja, siis tahtis paremad rattad murule kanda ja mõned korrad nii ka juhtus.


Nõus. See vasak on suht terav, nii et seal peab eelmise kurvi paremal servas lõpetama ja tibake pidurdama.

quote:

5. Peasirge - ei näe põhjust, miks mitte sõita kogu aeg vasakus ääres. Sa sõitsid sirget keset teed.


Selleks olid tehnilised põhjused :) See oli esimese sessiooni teine täisring ja Driftbox ei tahtnud aega näidata. Pärast selgus, et mul oli Laitsest raja laius kitsaks jäänud.
24.07.2007 at 06:43 1 edit. Last edited 24.07.2007 at 09:06 by urmet
peep
 
Moderator
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
Võrdluseks siia eelmise Riga Speciali ajad:

http://www.opentrack.pri.ee/ajad/100606/OTRiga_summary.xls
24.07.2007 at 11:51
rustang
  
Moderator
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
Nägin Riias raja ääres ja ka boksialas mehi fotokaameratega, kas oleks mingi variant neid pilte kuskil kunagi näha? Pliis :)
25.07.2007 at 10:56
grisha
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
quote:
James Herne: - auto on ju suht jõuetu (211hj) ja paras raskekaallane oma 1440 kg-ga. Kõik sõidud oli ka kaassõitja peal.
kuidas siis minu rootslast (Volvot) nimetada oma 2000 kg-ga (300hj) :-) Raja teine pool, kurvides oli päris lõbus/madistamine ja seda kõike tehase standard varustusega (ka. kõige tavalisemad tänavarehvid). Vaatasin Urmeti videot ja minu trajektoor oli +/- sama.
Igatahes võimsa laksu sain kätte ja ühinen kõigi kiidu ja tänusõnadega Avo ja Peep suunas. Kui peaks veel sellel aastal midagi Riias toimuma - kindlalt tulemas.
------
Volvo S60R
25.07.2007 at 12:58
peep
 
Moderator
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
quote:
grisha:Kui peaks veel sellel aastal midagi Riias toimuma - kindlalt tulemas.
------
Volvo S60R

Toimub 18.08. Info lähiajal siin foorumis.
25.07.2007 at 13:00
xjan
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
quote:
peep:

Toimub 18.08. Info lähiajal siin foorumis.


Kuram, vinge, ainult et kodus tapetakse vist ära :)

____________________________
BMW 1M ...
25.07.2007 at 18:40
MOC
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
Kõigepealt tänud korralduse eest Peebule ja Avole. Üritus igati korda läinud ning emotsioonid võrreldes Sauga rajaga ikka laes. Eks oma osa selles ka, et esimest korda Bikenieki rajal üldse. Esimene sõit läkski puhtalt raja tundma õppimiseks ning õige trajektoori leidmiseks. Siinkohal peab ütlema, et Jamesi poolt kirjutatu minu arvates väga õige jutt, kuna päeva lõpus selliselt sõites tuli ka alla 2 min aeg ära. Tänud ka Jaanile, kes kõrvale istus ja aitas lihvida nii mõnegi kurvi läbimise tehnikat.



PS. Mis pilte puudutab, siis ega ei viitsinud mujal klõpsida kui stardisirgel. Küll aga tahaks neid kaadreid näha, mida teised metsa vahel pildistasid.

____________________________
Seat Leon 2.0 TFSI FR
25.07.2007 at 21:15 1 edit. Last edited 25.07.2007 at 21:43 by MOC
James Herne
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
quote:
grisha:kuidas siis minu rootslast (Volvot) nimetada oma 2000 kg-ga (300hj)
S60R kaalub kuskil 1500 kg. Registrimass (kaal+kandevõime) on tal ca 2000 kg.


____________________________
jamesherne.com
25.07.2007 at 23:04
ICE
  
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
Korralik autode andmebaas on see:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=28393&cache=no
25.07.2007 at 23:15
newton
 
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
Seekord minult sellised pildid:

26.07.2007 at 21:50
grisha
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
quote:
James Herne:
quote:
grisha:kuidas siis minu rootslast (Volvot) nimetada oma 2000 kg-ga (300hj)
S60R kaalub kuskil 1500 kg. Registrimass (kaal+kandevõime) on tal ca 2000 kg.

tutvusin tehpassiga ja kaalub 1689kg. registrimass 2100.
aga uus üritus riias on hea uudis.
27.07.2007 at 08:55
xjan
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
väga tibens pildid! Kahju, et mind pildile ei jäänud :(

____________________________
BMW 1M ...
27.07.2007 at 09:39
grisha
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
quote:
[b]peep:
Toimub 18.08. Info lähiajal siin foorumis.

dmn, see ei sobi kohe mitte - firma suvepäevad ja kõrvale hiilida ei saa mitte kohe.
27.07.2007 at 10:17
Jesper
 
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
Mõned pildid veel: http://www.jesper.pri.ee/OTRS2007/
01.08.2007 at 00:48
Dfh
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
Tänud Jesperile serveri ruumi eest!
01.08.2007 at 00:52
ICE
  
Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja
Seda EVO pikka poognat on slideshowna päris edev vaadata :)
01.08.2007 at 09:02
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Open Track Riga Special e. OT XVII järelkaja   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.