register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Megane RS 250 Cup  
Poster Message
peep
 
Moderator
Megane RS 250 Cup
Sel suvel peale M3 projekti lõpetamist Saksas, omandasin samas garaazhis seisnud ja omanikule mittevajalikuks muutunud Megane, millel kurvisõidu seisukohast olulised kellad ja viled küljes, pluss kogu mugavusvarustus mida tavalisel Cup'il ei ole. Ostu motiveeris ajakirjadest loetud kiitvad hinnangud mis proovisõidul tundusid paika pidavat ja asjaolu, et mul puudus kogemus esiveolisega rajal ning Prantsuse autodega üldiselt. Ehk mitu ristikest korraga.:D

Peale 4000+ km. mägiteedel, ca. 50-60 ringi Nordschleifel ja rajapäeva Spa's tuleb kiidusõnadega ühineda - siiralt ja ilma müügijututa. See auto toimetab oma hinnaklassist selgelt kõrgemal tasemel. Kõige silmapaistvam omadus on esirataste pidamine kurvist välja kiirendades. Tänu mehaanilisele lukule saab aegsasti gaasi põhja vajutada ja ta mitte ei lähe selle peale otse, vaid kiirendab suunas kuhu rattad näitavad. Samuti puudub rooli käest kiskumise efekt. Ringiajale mõjub see muidugi positiivselt. Sel suvel oli TF parklas Megane'de uputus, koos GT3 ja M3'ga on ta hetkel default valik ja reaalses elus suurtest vendadest väga maha ei jää, märjaga vastupidi - tagaveolised ei tule järele. Vedrustus on toimiv kompromiss raja ja tänavasõidu vahel, kuid rajasõidu poole kaldu ehk ebatasasustel ikka raputab. Recaro istmed hoiavad keha paigas ja ei väsitanud isegi peale 10 tundi järjestikust sõitu. Pidurites kasutasin Endlessi rajaklotse ja Motuli race vedelikku, ning nad kestsid probleemideta pikal kuumal päeval Spa's.

Kuid mis peamine, temaga on fun sõita !

Järgmise aasta plaanidesse eriti TF ei kuulu ja seega talle pole piisavalt kasutust. Sellist autot Eestis müüa on muidugi natuke ulme ja seetõttu tegeletakse müügiga Saksas aga siiski panin kuulutuse üles ja teavitan siinseid huvilisi, sest (minu arvates :D ) on see pakkumine mõistlik.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1156672&rhash=74cb

Paar meenutust helgetest koos veedetud hetkedest Spa rajal:





29.10.2012 at 18:31 3 edits. Last edited 08.12.2013 at 21:21 by peep
jura
Megane RS 250 Cup
Ai-ai! Kui ma poleks saanud kuukene tagasi õnnelikuks Type R CW edition omanikuks, siis teeksin kaupa. Kaalusin Megane'i (ja Cliot) väga tõsiselt, aga ei tahtnud kuskilt kaugemalt ostma hakata. Ega vist eestis rohkem ostjaid pole jah... Hind on hea - edu müügiga!
07.11.2012 at 21:04
peep
 
Moderator
Megane RS 250 Cup
Eks neid on siin mõned ikka liikumas aga tegu on selgelt noore mehe autoga.:D Evo oli muidu suht sarnane masin. Igapäevakasutuse koha pealt Megane'i korvistmed on sügavamad ehk sisse-välja käimine on keerulisem. Samas turboviive on Evo'ga võrreldes väiksem (pea olematu) ehk kohaltvõtt on lihtsam. Rool on mõlemal ühtmoodi konkreetne ja vedrustus jäik kuid toimiv ehk ei põrgata kiirel sõidul ebatasasustel. Evo kaldub kurvis rohkem ja on pigem alajuhitava tunnetusega.

Ka Nürburgringi aeg (ehk rajakiirus) on neil suht sama, kuid erinevus on rajal käitumises. Kui Evo on selline kindel ja stabiilne aga samas ehk tsipa igav ja vähe mänguvõimalusi pakkuv, siis Renault on kui vitamiinilaks. Tahad tagaosa libistada aga palun, tahad järsult sisse keerata, pole probleemi ja kogu aeg on Sul täpne tagasiside mis auto teeb ? Evo'l on elektroonika filter vahel mis ise toimetab ja vajadusel päästab.

Tegelikult on ta nii hea, et vast ma leian talle kasutust veel üheks hooajaks ;), isegi kui ostjat ei teki. Näiteks üks rootslane, kelle autod meie hotelli kõrval garaazis seisavad, otsustas peale samasuguse Megane'i ostu lõpetada oma Gen 2 997 GT3 RS'ga TF'l sõitmise, Megane olevat tema jaoks piisavalt fun madalamate kulude ja riskidega.
08.11.2012 at 11:14 1 edit. Last edited 08.11.2012 at 11:38 by peep
jura
Megane RS 250 Cup
Ma praeguse mudeliga pole kahjuks sõitnud, aga omal ajal EVO 9-ga sõites mind Megane II üllatas väga positiivselt. Tore, et osatakse teha väga lõbusaid esiveolisi "säästu" ringrajaautosid.
08.11.2012 at 12:59
-XR-
Megane RS 250 Cup
Kas seda piiksumist, mida igal pool miinusena välja tuuakse kuidagi maha keerata ei saa?
11.11.2012 at 19:49
peep
 
Moderator
Megane RS 250 Cup
Pole tuvastanud mingit ülemäärast piiksumist.
11.11.2012 at 20:41
-XR-
Megane RS 250 Cup
quote:
peep: Pole tuvastanud mingit ülemäärast piiksumist.

Ühes testvideos piiksus ta pidevalt. Ja Fifth Geari videos nimetati ka miinusena seda piiksu. Mõtlen käiguvahetust meelde tuletavat piiksu.
Teine küsimus,et kas talveks saaks ka 17" velje alla kruvida?
Kuidas kütusekulu oli?
11.11.2012 at 23:05 1 edit. Last edited 11.11.2012 at 23:06 by -XR-
peep
 
Moderator
Megane RS 250 Cup
Ok, ma polnud kindel mida mõtled ? Ta piiksub ehk liiga nõudlikult kui vöö kinni pole aga käiguvahetuse piiks on kasulik asi, rajal ma ainult selle järgi käike vahetangi. Tänaval lasen harva lõpuni peeneks aga kui mootori pöörded lähenevad piirajale on kasulik silmad teel hoida. Võib-olla telekas tundus või jäeti mulje, et asi piniseb pidevalt aga tegelikult teeb ta ühe piiksu natuke enne piirajat.

Suuremate Cup versiooni piduritega ma kahtlen, et 17" sobivad. Juba 18 tundub visuaalselt väike, 17 oleks tõenäoliselt lihtsalt kole.:) Tänapäeva autod on kujundatud suuremate velgedega. Kütusekulu jääb tavaliikluses 10 kanti +/- 0,5.... ?
12.11.2012 at 11:43 1 edit. Last edited 12.11.2012 at 11:44 by peep
peep
 
Moderator
Megane RS 250 Cup
Natuke lugemist: Subaru BRZ vs Nissan 370Z, Mazda MX-5 and Renault Megane 265
25.12.2012 at 13:07
peep
 
Moderator
Megane RS 250 Cup
Eelmisel nädalal sai üle pika aja Megane'ga sõidetud, teen selle puhul ka siia väikese update'i.

Aprilli alguses juhtus see paha asi, et sai Nordschleifel juhipoolse esinurgaga libamisi vastu portet toetatud, lumi laia kaares lendamas. :( Michelin Cup ei ole ikkagi suurem asi talverehv ma ütleks selle peale. Kahjustused ei olnud suured (lansekas oli paigas, padjad terved) aga tal on ees uskumatu hunnik plastikut. Seega kokku läks see lõbu liiga palju maksma sisaldades veel radikat, vahejahutit, üht esituld ning lõpuks ka portet pidi ostma mõned meetrid või isegi natuke rohkem. :lol Auto sai küll kiirelt korda aga siis tuli 24 h. projekt ja muud asjad, ehk esimesed sõidud õnnestus alles nüüd teha.

Parklas toimus spontaanne Renault'i kogunemine, parkisin oma masina ka rivi jätkuks.



TF sai üle pika aja sõidetud, enamuses rahulikumas tempos sest ei viitsinud pressida ja muuhulgas sõidutasin oma 9 aastast poissi, kes sai sellega esimesed ringid kirja. Oli mõnus sujuvalt piki joont kulgeda ja mitmetest kiiverdatud juhtidest kel stopper jooksmas, mööda libiseda. Raja tundmine annab seal ikka päris suure osa kiirusest. Ja see auto on kui Nordschleife jaoks tehtud.

Põhiüritus oli Spa rajapäev. Ilm oli väga kuum, kuskil 30 kraadi kanti aga koik toimis ilma probleemideta ja temperatuurid olid kontrolli all. Eriti võtaks kiite pidureid, kasutades race vedelikku ja Endless'i klotse pidurdab kui kännu taha ja mingit kuumenemist pole märgata. Endless on küll kallis toode aga minu kogemuse põhjal ka parim, toimib hästi ja kulub aeglaselt ning hoiab ketast. Põhiline mis takistas suurema hooga ja pikemalt sõita olid Michelin Cup rehvid mis 3-4 ringil hakkasid üle kuumenema ja libisema. Seetõttu hoidsin tagasi ja parimaks ajaks näitas boks 3.14. Netis leiduvatest aegadest olen kohanud 2.59 aga pole infot mis rehv ja kas oli standard ? Igal juhul sellise kiire ja sileda raja jaoks tahaks madalamat ning jäigemat vedrustust ja nii 100 lisahobujõudu. :) Kuid sama on mitmete minu poolt proovitud autodega, vedrustus mis toimib Nordschleife'l ideaalselt, kipub F1 radade jaoks pehmeks jääma ja vastupidi.

Paar kehvapoolse kaameraga tehtud pilti:



30.07.2013 at 17:00 3 edits. Last edited 08.12.2013 at 21:23 by peep
peep
 
Moderator
Megane RS 250 Cup
Hiljuti sai RS oma elemendis hiilata, nimelt viiepäevane ring Alpides kõrvalteedel ja üle erinevate mäekurude. Kitsad ja järskude kurvidega suhteliselt ebatasased teed sobivad talle hästi, eriti kui eesmärk on lõbutseda ja sõita küll mõistuse piires aga nii hoogsalt kui võimalik. Seltskond kuhu me sattusime oli soliidne:





Ehk ülejäänud kolmel autol oli võimsust suurusjärgu võrra või isegi kordades rohkem. Mis ei väljendunud kuidagi suutlikkuses, limusiinid loomulikult ei saa samat tempot hoida puht massi ja gabariitide tõttu. GT3 jäid ülekanded serpentiinidest väljakiirendamisel pikaks. Megane'i difriluku ja madalalt tõmbava turbo kombinatsioon oli just sobiv. Parima elamuse saime Klausenpass'il (kus toimub kuulus mäkketõusuvõistlus) kihutades paduvihmas ühe kohaliku Panda 4x4 järgi. Püsisime enamvähem kannul aga see kiirus millega teed tundev kohalik oma väikese autoga liikus oli muljetavaldav.

Panen veel mõned emotsiooni pildid, sest neid on Alpides alati küllaga.

Stelvio, seekord siit üles:


ja siit alla:


Üleval oli rahvast palju aga õnneks siiski tõusu saime võtta normaalse liiklusega ja hea tempoga.


Kohalik kiirtoit - tumeda leiva hamburger, mille vahel hapukapsas, vorst ja sinep. Super !


Puhkehetk peale järjekordse kuru võtmist. Stelvio on oma populaarsuse ohver, mujal oli palju rahulikum ja selliseid kurve nagu pildil sai mõnusa hooga võtta. :D


Vanasti olid vist igal alal mehed rauast:


Laskumine ja tõus vaheldumisi, kõrvalisemad teed on pea tühjad. Seda tõusu sai kaks korda sõidetud, kõigepealt naised üles kohvikusse ja siis korralikult. :)


Ühe öö veetsime mägihotellis, otse sarnase (või oli isegi sama ?) tõusu keskel. Vahetult enne päikeseloojangut hakkas helitaust meenutama tüüpilist turistipäeva Nordschleifel. Tee oli täis sportautosid Elise'st Ferrarini ja bike'e, kes täisgaasil tõusu võtsid. Kestis see kuskil tunni jagu, siis saabus pimedus (õigemini kuuvalgus) ja vaikus.


Mägedes sõit on hea vaheldus ringrajale, entusiasm ja kontsentratsioon on sama aga asjad millega tuleb arvestada ja sõidustiil hoopis teised. Kuid päeva lõpuks on olemine vähemalt sama hea. Mõned visuaalid läbi esiklaasi, loomaks ettekujutust kuidas oleks sellistel lõikudel sõita hoogsa tempoga:







Vahel juhtub nii. Tuleb väga rahulikult võtta ja neid vaikselt autoga kõrvale suruda:


Hooaeg hakkab lõppema ja aktiviseerisin auto müügipakkumise . Suutsin leida vaid ühe pildi puhtast autost:



Alati on nii kiire rooli pääsemisega, et pilte teha lihtsalt ununeb. :lol

Pistonheads avaldas just võrdluse, BMW M135i vs Renaultsport Megane 265. BMW tundub olevat unistuste masin igapäevaseks sportlikuks kasutamiseks, asi mida Megane RS väga hästi ei oska. Kokkuvõte on selline:

quote:
Basically the BMW is fabulous up to about eight tenths while the Megane only really comes to life and shows its class in the final two. /.../ Best buy? It's got to be the BMW. But the ultimate driving machine? That'll be the Megane.


16.09.2013 at 15:51 1 edit. Last edited 16.09.2013 at 15:57 by peep
peep
 
Moderator
Megane RS 250 Cup
Peale võistlushooaja lõppu avanes võimalus veel Megane tuulutada, natuke vabamalt võttes ja uusi kohti avastades:



See uus autospordikuurort on kogu hooaja olnud nii populaarne, et kohta saada ajaliselt sobivale rajapäevale seni ei õnnestunud aga nüüd sügise poole, peale ootelistil figureerimist saime jaole, korraldajaks Saksa suurim rajapäevade tegija



Bilster Berg on analoog Ascari kompleksile Hispaanias, võistluseid seal ei korraldata, ainult üritusi ja rajapäevi. Tegu eraklubiga, enamuse ajast saavad klubiliikmed seal privaatselt asjatada, vahel lastakse peale ka kõrvalisi isikuid. Kompleks on muljetavaldav, maksumusega 35 miljonit eurot ehk kordades rohkem kui meie Audru. Finantseerisid seda põhiliselt kaks autohuvilisest ärimeest, lisaks müüdi osakuid hinnad alates 20 tuhat kuni 200 tuhat.

Vaade parklale ja garaazihoonetele. Enamus neist eraldusmärkideta boksidest on ilmselt siis privaatkasutuses. Kahjuks ei õnnestunud piiluda, mis neis peitub ?







Rajale pealesõit on lahendatud huvitavalt ja ohutult, rada tõuseb järsult stardijärgse paremkurvi taga pealesõidutee tasemeni. Paremal on restoranihoone.



Restoran seestpoolt



Tundub, et ehitamisel on kas vabatahtlikult või sunniviisiliselt järgitud üle võlli tasemel turvalisust, see püüdevõrk asetseb kohe peale aeglast kurvi



Kuid ülimugav ja kindlasti ohutust tõstev olid need LED lambid, mis katsid kogu raja ja vastavalt vajadusele vilkusid kas roheliselt, kollaselt või punaselt. Signaal jõuab juhi teadvusesse momentaalselt, ilma eraldi jõupingutuseta mis oleks vajalik lipukohtunike jälgimiseks.



Rada sobib ideaalselt väiksematele autodele, midagi Exige'st paremat on raske välja pakkuda.



kuid pole rajapäeva kus GT3 kõikvõimalikud versioonid ei osaleks, põhjus ka ilmselge, nad on lihtsalt parimad selleks otstarbeks.



Päeva ilusaim ja rajal ka kiireim auto



Corvette on selle raja jaoks ehk liiga suur ja võimas, eriti ZR1 versioonis



katuseaken



Raja kohta mainitakse uhkusega, et mitte ükski meeter ei ole horisontalis ja kõrguste vahe on hoolimata vaid 4,2 km pikkusest tervelt 72 meetrit. Kinnitan, et vastab tõele - ma täis kõhuga ei läheks mingi raha eest seal kõrvale istuma. Rada on huvitav, väga tehniline, pidevalt loobib autot ja mis peamine tempo on "voolav", kuskil ei poo nõmedalt kinni. Sama nagu Spa. Sellise väikese pinna peale teha suht lühike aga nii huvitav rada näitab seda, et kui Tilke'le vabad käed anda, siis ta on ikkagi tipptegija sellel alal, kritiseeritagu teda F1 radade pärast palju tahes. Isegi pitlane käib üles-alla





Tankida saab raja äärses kütusejaamas, ca. 0,5 eur per liiter kallimalt kui naaberkülas.:) Mugavus maksab...






Kuid Bilster Berg polnud seekord kõik, sobivalt korraldas Goldtrack järgmisel päeval ca. 330 km (piiranguteta autobahn ;)) kaugusel hooaja lõpuürituse kontinendil ja kohas kuhu ma lähen alati hea tujuga ning enamusel kordadel lahkun veel paremaga.

Arva ära mis koht see on ?



:D



Päris palju oli seekord võistlusmasinaid, aeglaseid, kiiremaid ja siis selliseid ikka päris kiireid.:)



ja tänavamasinaid mida on raske võidusõiduautodest eraldada



Hommik, osa masinaid on veel teki all



kuid varsti töö käib



Treileritäis oli Fun Cup'i autosid, need on küll sirgel aeglased aga kurvis päris kiired tänu väikesele massile.



Tegu siluettautodega, tehnikaks VW diiselmootor. Võib-olla mõned olid bensukad ka.



Ka Spa's on bensujaam kohe bokside kõrval ja siin maksab küte pea samapalju kui tavatanklas - seekord kulus neli paagitäit -ringe kogunes 50-60 kanti ehk täis sõidupäev.



355 Challenge, ülikena auto ja see hääl...



Meie autod pitlane'l



Eau Rouge nõudis mõned tavapärased ohvrid aga midagi eriti hullu õnneks ei juhtunud



Ouch !



Lõpetuseks veel üks ilupilt, Eau Rouge taustaks.



Autost niipalju, et enne reisi sai vahetatud (garantii korras) esiamortisaatorid, õõtshoovad, pidurikettad ja paigaldatud uued race klotsid ning R888 rehvid. Katsetasin seekord Endlessi asemel teist Jaapani tootjat, Dixcel. Väga head olid, haakisid alguses pehmemalt kui Endless aga max aeglustus, tunnetus ja kestmine oli samast kõrgest klassist. Kulumine väga hea, ketast tundusid ka hoidvat aga hääl oli tänavasõiduks liiga kole - puhas race klots. Odavad nad kahjuks ei ole aga kui head asja vaja, siis võib soovitada.

Kokkuvõtteks auto teenis hooaja vältel hästi, vedrustus andis küll lõpuks järele aga see on mõistetav arvestades kasutust ja lõpuks garantii lahendas need mured. Hind langes seoses hooaja lõpuga ja panen ta peale korralise hoolduse teostamist Saksas müüki. Kui ei õnnestu uut omanikku leida, siis järgmiseks hooajaks on minimaalselt vedrustuse vahetamise plaanid aga kui ära läheb, eks siis saab uusi samme seada. :)
17.10.2013 at 16:32 2 edits. Last edited 17.10.2013 at 16:48 by peep
-XR-
Megane RS 250 Cup
Mis maja see Eau Rouge-i juures on? Näeb välja nagu tavaline elumaja.
Kui ma seal käisin, siis ka vaatasin seda ja mõtlesin, et mis jaoks see on.
Ei tundunud nagu mingi kodumajutus vms..
18.10.2013 at 11:53
peep
 
Moderator
Megane RS 250 Cup
Ei oska öelda aga veel hiljuti oli see rajalõik avalik tee ehk võib vabalt kellegi eraomand olla.
18.10.2013 at 15:43
peep
 
Moderator
Megane RS 250 Cup
Tekkis hea põhjus veel kord teemat tõsta vana aasta sees. :)



Nimelt väike plaanimuutus ja RS saabus hiljuti Eestisse. Sai paar päeva ringi sõidetud, lõbus oli vahelduseks millegi erksa ja manuaalkastiga varustatuga sõita. Vedrustus on tal meie pealinna tänavatel talutavam kui ma arvasin, raputab aga tänu 18" ratasetele kannatab sõita küll. Algas asi sellest, et mu naine soovis suveks midagi sportlikkumat kui Land Rover ja kuna ma pole meie uuel rajal just liiga palju ringe sõitnud, tekkis mingi hetk kahtlus, et ehk Megane suudaks need mõlemad esimese maailma probleemid lahendada ? Sinivereline päritolu ja "vale" veoskeem küll, kuid samas on ta murevaba ja "out of the box" rajakõlbulik. Millist iganes värske aastaarvuga, rajakõlbulikku ja umbes sama kiiret mittecabriot, mis oleks tagaveoline, ma mobile'st vaatasin - maksis see ca. 2x rohkem + kasutatud autoga kaasnevad küsimused. Ma pole kindlasti margisnoob, kuid selliste parameetritega pole valik just ülemäära suur, mõned kompaktsed BMW'd, Cayman ja ongi enamvähem kõik. :(

Seega, peale testimist kohalikes oludes otsustasime ta garaazi kevadet ootama jätta. Talverehve ei hakka ilmselt ostma, esiveolisega jäärajale millegipärast ei kisu. Kuid loodetavasti järgmisel suvel õnnestub üle pika aja OT'l käsi valgeks saada ja vahel õhtuti rajale jõuda.

Sinivereline küll aga need Recaro istmed on kõrgemast klassist ja erinevalt Clio'st pole "puki otsas" istumise efekti. Selg ei väsi peale 12+ tundi ja kurvisõidul annavad mõistlikku külgtuge.




Kevadeni ! ;)
08.12.2013 at 21:20 1 edit. Last edited 02.06.2014 at 09:10 by peep
peep
 
Moderator
Megane RS 250 Cup
Sai siis esimest korda selle autoga meie enda rada proovitud ja ausalt öeldes muljed ei ole nii head kui oodanud oleks. Põhjus on, et sõita oli libedam kui ma eales selle autoga eelnevalt kogenud olen. Ja see libedus tähendas, et pidevalt pidi tegelema alajuhitavuse haldamisega, ning mitmes kohas läks hunnik kümnendikke läheb selle nahka, et ma ei suutnud leida optimaalset viisi kuidas autot sisse keerama sundida ? Kuna ka pidurdades oli aeglustus väiksem kui ma harjunud olin, siis ilmselt 100% raja profiili ja juhi ebapiisavate sõiduvõtete arvele seda panna ei saa. Kas on meie raja kate väiksema haakimisega või mõjus madal temperatuur ? Eks suvel paista kui ilmad soojemad ja rada tolmust puhtamaks sõidetud.

Samas rehv kulus nii nagu tavaliselt, st. eest ühtlaselt aga kiiresti (50 ringi = 50% R888 mustrit), taga kuluvad välisservad tsipa rohkem aga tegelikult märkimisväärne kulumine peaaegu puudub. Silla settingud on tehase omad, eriti seal kaldu keeramise võimalust pole ja tänavaauto puhul ei taha sellega jändama hakata. Kindlasti tahaks ta madalamat vedrustust sellisele siledale rajale, nagu ma eespool juba kirjutasin.

Muidu kevadega olen ca. 3500 km kohalikel teedel maha sõitnud, kannatab igapäevaselt liigelda küll. OT'l olid all Dixceli race klotsid, tänavasõiduks läksid eile alla DS2500. Vahepeal tekkis ka üks tehniline probleem, esimese sooja ilmaga ei puhunud kliima külma õhku - rahakotile tähendas see märgatavat hävingut, kuna vahetust vajas kompressor aga nüüd peaks jälle toimima.

Olen märganud, et selle autoga koos tahavad paljud kaasliiklejad energiliselt foori alt ära kiirendada. Vahel kui oleks vaja eespool rida vahetada, siis on see nats tüütu. Mu diisel Audiga pole kunagi sellist probleemi. :)
06.05.2014 at 09:51 1 edit. Last edited 06.05.2014 at 09:57 by peep
HrHunt
Megane RS 250 Cup
Kui mälu ei peta siis sügisel oli seal vähemalt 1 suurejooneline kütuse(?)leke (ca pool rada läikis ja 1 üritus kus osalesin jäi katki). Äkki selle järelmõjud? Suve peale peaks siis paremaks minema.

____________________________

06.05.2014 at 10:49
peep
 
Moderator
Megane RS 250 Cup
No siis poleks ilmselt uut edetabeli esimest aega sõidetud. :)
06.05.2014 at 15:28
ardi
Megane RS 250 Cup
Tänud proovisõidu eest. Igati põnev auto ja minu arust hea kompromiss raja ja igapäeva auto vahel. Mulle meeldis eriti rool ja pidurid on ka hääd :)
08.05.2014 at 23:18
peep
 
Moderator
Megane RS 250 Cup
Ega tänaval tast lõpuni sotti ei saa, näiteks difriluku plussid avalduvad alles rajal.

Samas vihmase ilmaga on võimalik ennast isegi tänaval lõbustada, sõidad kurvi sisse mitte päris piiri peal aga võib hoogsalt, keerad alguses rattaid natuke liiga vähe ning siis kurvi keskel annad järsult gaasi. Esirattad hakkavad küll natuke ringi käima aga selle asemel, et otse minna ta keerab rohkem sisse. Umbes nagu peegelpilt tagaveolisega uisutamisele.
09.05.2014 at 10:06
peep
 
Moderator
Megane RS 250 Cup
Sellel autol on uus omanik, inimene kes oli RS'i heade ja veadega kursis, ning soovis endale just sellist osta. No ma ei hakanud kätt ette panema :), kuigi suvised plaanid jäid mingis osas realiseerumata. Ma ei tea kuidas teil aga mul on iga hobiauto puhul, millega seondub rida positiivseid mälestusi, natuke kahju kui üleandmise hetk tuleb ja nii ka Megane'i puhul. Pea ütleb, et tuleb raha võtta ja joosta, süda ütleb "my precious". :D

Anyway, selline hetk on hea kokkuvõtte tegemiseks, et mis konkreetsest autost meelde jäänud on ? Megane puhul ma ütleks, et see on tagasiside hulk, nii roolitunnetuse kui vedrustuse + suurepäraste istmete kaudu, loogiline reageerimine juhi sõiduvõtetele ja lisaks juhil on palju valikuid mida temaga teha, käi need välja ja auto kuuletub ning pole tunnet, et ta teeb seda vastu tahtmist. Tänapäeval levinud mugavusele orienteeritud inertsi pole. Baasmudel on küll pereauto ja ta pole kaugeltki Porsche aga käitumiselt on ta pereautost kaugel, ning oma klassiski selgelt aktiivsele juhile fokuseeritud toode. Ta ei ole tavamõistes igapäevasteks sõitudeks mugav, kuna juht elab pidevas infovoos/müras, mille rafineeritumad konkurendid välja filtreerivad ja lisaks teda tuleb pidevalt aktiivselt juhtida, sest ise ta soovitud suunas/viisil kulgeda väga ei armasta. Kes Impreza/Evo kiiremate versioonidega on sõitnud, see võib umbes ette kujutada mida ma silmas pean, ainult juhitavus on tal tänapäevasem.

Seega, kel on piisavalt entusiasmi auto juhtimise suhtes, neile peaks sobima. Kes tahab vaikust ja rahu igapäevasel kulgemisel see peaks midagi muud vaatama. Minu taluvuse piir oli "vahete-vahel tore" kategoorias aga Renault'i ees müts maha, et nad selliseid tooteid tänapäeva rafineeritud maailmas julgevad turule tuua.
02.06.2014 at 09:38
H.E
  
Megane RS 250 Cup
quote:
ainult juhitavus on tal tänapäevasem.
Mis see tähendab?

____________________________
Raketibaas
02.06.2014 at 18:14
peep
 
Moderator
Megane RS 250 Cup
Seda, et auto piir milleni ta teel püsib tundub olevat kaugemal ja piiri lähedal sõita on lihtsam. Esimeses osas kasutasin sõna "tundub", kuna objektiivselt on seda raske kindlaks teha. Aga oma võrdluses STI/Evo'ga ma pidasin silmas vanemaid mudeleid, nagu mul endal oli. Uuematega põhjalikumat kogemust pole aga küllap needki on edasi arenenud, eks uued mudelid sõidavad pea alati paremini kui vanemad.

Puht praktilise poole pealt meenus üks näide, kui ma Evoga Tallinnas tugevate pikirööbastega kaunistatud teedel sõitsin, siis telefoniga rääkides oli ühe käega roolimine küllalt suurt tähelepanu nõudev töö - sõna otseses mõttes. Megane'ga seda muret polnud. Tõsi, tal oli ka bluetooth handsfree olemas ja vahepeal keelati roolis telefoniga rääkimine ära. Rehvi laius on neil sama. Aga noh, teise põlve Viper vahetas samas kohas rida ilma rooli keeramata, kindlalt nagu rong pöörangul. Otse sõitmiseks pidi rooliga reavahetust imiteerivaid liigutusi tegema. Samas olid kõik kolm täiesti ok roolitunnetusega autod, ainult eri kümnenditest.
03.06.2014 at 09:52 1 edit. Last edited 03.06.2014 at 09:53 by peep
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Megane RS 250 Cup  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.