register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85   .. 7 8 9 10 11 12 13  
Poster Message
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Tegelikult niimoodi mootoreid ju ei tuunita. Aga proovisin siiski. Arutluskäik: võik sminna päevaks Viljari juurde dünosse ja häälestada õhulugejat ja tuunida siselaskeõhu temperatuuri andurit ja lõpuks võibolla saaks segu kõrgetel pööretel paika kuid autos olev chip jääks ikkagi üheks kõige viletsamaks, mis 3,2 Carreradele eales pandud.

Seega sai tellitud veebist inglaste AccellRacingu tjuninguchip ja voila, auto on kui ümbersündinud. Pingis ei ole käinud aga istmikutunde järgi on vahe väga suur, kui enne oli kõrgpööretel mootoril hing täiesti kinni siis nüüd mootor ärkab 5k rpm juures "teisele hingamisele" ja nurrub suurima innuga 7000ni välja ja kui lubataks siis edasigi. Sellised lood siis hetkel. Ootame OT-d. :)

17.07.2014 at 22:48
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
quote:
rustang: Ootame OT-d. :)


1.40,4 seekord väga kuumades tingimustes ja parandamisruumi on, kusjuures sain Kristjanilt ka veidi tagasisidet kus ma kõige rohkem aega kaotan. Pidurid ei ole sellised mis rahuldust pakuks, pedaal on ikkagi mõnevõrra pehme ja võtab justkui liiga põhjast, peab enne Sportauto.ee päeva korra üle vaatama mis probleem seal olla võib.
28.07.2014 at 10:33
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Kisub iseenda quotemiseks ära - kehvade pidurite 1 põhjus leitud, esirattalaagrites mõlemas tugev loks sees, homme saan uued laagrid, et enne sportauto.ee päeva ära vahetada.

Üks pilt ka vahelduseks, sama ajastu ja sama värv, ka internetifoorum on sama :)

31.07.2014 at 14:42
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Sportauto.ee trackday seljataga: 1.37,2 ehk 3 sekundit parandust!
Mõned numbrid:
stardijärse tagasipöörde miinimumkiirus: 54
tagasirge maksimum enne SpinFM kurvi: 160
Enose kurvide miinimukiirus 95
Autolehe sirge lõpus: 177, enne kiiret kurvi veidi tõstsin
Viraazis: 90
Racingeksperdi kurv: 85
Tiigikurv: 62
Stardisirgele väljudes: 81
Suurim kiirus betooni ääres: 151

Esiamordid keerasin jäigaks. Piduritega on ikka veel mingi teema, pedaalil puudub konkreetsus, justkui suruks jalga sulepatja. Pidurdab samas enamvähem ühtemoodi 5 ringi järjest, s.t. ülekuumenemist ei täheldanud. Aga peab nuputama kuidas tunnetust paremaks saab, netis kiidetakse 3,2 pidureid päris hoolega, eiteagi milles mul probleem võib olla.
03.08.2014 at 11:51
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Üks pilt on parem kui tuhat sõna. Aga video?

Kaamera taga oli Kaspar Orasmäe.

http://vimeo.com/105788225
17.09.2014 at 14:30
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
quote:
Aspelund: Porsche tõmbab kuivanud lehti nagu magnetiga :)

Aga ilus film. Meie oma Petrolicious.

Alles Aspelundi kommentaari lugedes märkasin, et olen ikka hajameelne küll :)
17.09.2014 at 14:32
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
OT42 tehtud, osalesin ka ise Martin Lauri koolitusel.

Ütlen kohe, et ma ei lootnud isiklikult mitte midagi kuna minu põhifookus oli ürituse korralduse juures. Panin ennast ajatabelisse kohe esimeseks (kohe külmalt peale) ja päris viimaseks (kui ajagraafikus jamasid, siis saab minu teise sõidu ära jätta). Tahtsin lihtsalt protsessi jälgida.

Loomulikult oli külmalt peale minnes kõik ununenud, võtsin esimesed ringid rahulikult ja tegin kohe ka spinni. Et ikka õpetajal pulsi kohe hommikul üles saaks! Martin andis mõned vihjed, kus mul ilmselgelt suur varu oli. Sõitsin üksinda ühe sessiooni veel ennelõunal ja ühe pärastlõunal, lootusetu :), ei ühtki puhast ringi, eksin siin ja seal.

Kui siis 10 min enne päeva lõppu veelkord sõita oli vaja siis olin valmis andma loobumivõitu kuid Martini pealekäimisel tegime siiski mõned ringid. Arutasime, et teinekord tuleb hea aeg siis kui hullult ei punnita vaid lased autol sõita ja nii tegingi. Suutsin end kokku võtta ja vigu vältida. Parimaks jäi 1.37,6 kusjuures isiklik rekord selle autoga on mul 1.37,2. Martini hinnangul tema kõrvalistumine kahandab sooritusvõimet vähemalt pool sekundit - seega kordasin enamvähem isiklikku parimat ja sain päeva lõpuks hea emotsiooni, et suudan ka vigadeta sõita. Kui oleks veel rehvidesse sättinud ideaalrõhu, siis...
21.09.2014 at 11:54
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Automehe pidupäev on, kui saad oma sõiduvahendile ilusaid läikivaid vidinaid külge keerata! :)
Täpselt niisugune päev eile oli.

Kõigepealt unboxing.



Ja mis seal sees oli?



Uus küljepeegel!
Eelmised peeglid olid tänaval enam-vähem OK aga ringraja jaoks tahtsime siiski veidi tummisemaid.
Classicu pakend on omaette tase ja see on päris vahva, et üldse saab 1973. aasta mudeli originaalosi esindusest osta.

Paigaldus sujus suuremate viperusteta, tulemus siin:




Mõnevõrra varem sai tehtud muusikakeskuse upgrade, uus mängija on ümbrusega sobiva esipaneeli ja meeldiva heliga Becker Indianapolis:



Raadio alt paistavad sisendi RCA-d, sinna saab ühendada telefoni vms audiomängija.

03.07.2015 at 11:55
siim85
 
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Kaks pilti minu poolt juuli alguses toimunud OpenTrackilt (slaikask.com):



31.07.2015 at 22:59 1 edit. Last edited 31.07.2015 at 23:00 by siim85
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
8. augustil oli Pärnus Eesti Porsche Klubi korraldatud rahvusvaheline rajapäev ja kuigi olin ise korraldusega seotud siis õnnestus mõned ringid ka teha ja ennäe, 1.37,0 ehk selle auto kiireim ring tuli. Peale vaadates pole ju mingi ime aeg millega uhkustada ja tõsi ta on, selle autoga saab kindlasti sõita ka kiiremini, mingi sekund-poolteist peaks kergesti maha tulema. Aga absoluutaeg ei ole sellise auto puhul point. Kahele möödunud suvele tagasi vaadates on väike Porsche tõeline ökopill, piduriklotsid on samad, rehvidest pole pooltki ära kulunud....samas noateral balanseerimise tunde saab rajal ikka kätte.

Aga selleks aastaks on sõidud tehtud, difrist kostab kahtlast häält, tuleb käigukast korra lahti võtta.
17.08.2015 at 09:49
ICE
  
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Aeg ajaks aga seda viimast pilti võib vaatama jäädagi. Superilus auto!

____________________________
Petrolheads.ee
18.08.2015 at 10:43
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Käigukast sai (koos mootoriga) enne maha võetud kui ilmad külmaks läksid. Kasti osandamisel järel oli diagnoos selge - pinioni (teo) võlli laagri kauss oligi korpuses lahti nagu arvatud, tüüpviga. Lisaks sai koostatud nimekiri vahetamist vajavatest detailidest, et pärast koostamist töötaks käigukast nagu uus. Nimekiri sai pikem kui oleksin arvanud....

Aga kuskilt tuleb alustada. Korpus sai õlist-sodist puhastatud ja saadetud üle lahe R-Koneistusse, et laagripesa hülssida. Pildil on hoolega vaadates näha laagripesasse lisatud materjal (vt suurt ava esiplaanil). Päris tähtis on laagri asukoht täpselt samaks jätta, sellest sõltub teo-taldriku omavaheline hambumus.

05.02.2016 at 14:39
bagiauto
 
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Oleks võinud mul lasta algasendi enne lahtivõtmist üle mõõta- siis oleks pärast saanud samasse sajandikku selle rihtida.
Samas on teovõllil peal ka number, mille järgi saab selle kauguse, mille tehas on kunagi välja mõõtnud paika sättida...
olemas ka tehase remondijuhendid





05.02.2016 at 14:59
bagiauto
 
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Ja pärast peaks hammastevahelise pöördlõtku ka üle kontrollima-reguleerima:

05.02.2016 at 15:04
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
No väga hea kui knowhow olemas on, tean edaspidi küsida. Kuna ka difri koonuslaagrid lähevad vahetusse siis backlash ja preload on igal juhul vaja üle kontrollida. Manuaalid on mul endal ka olemas, nii tehase lakooniline kui ühe erategija pikem kommenteeritud oopus; asi mida napib on praktiline kogemus.
05.02.2016 at 16:49
bagiauto
 
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Kui sul enne diffri laagrid on käinud korralikult, ja muid juppe peale laagrite ei vaheta, siis preload tegelikult ei muutu. Reg. seibid 5 sajandiku vahedega, laagri tolerantsid alla sajandiku... aga kontrollida võib ju alati.
Kui spets tööriistad olemas, siis pole töö keeruline.
05.02.2016 at 20:30
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Lõputu kastiremont on nüüd selleks korraks seljataga, tänud ka kasutaja bagiautole abi eest, sai teovõlli kaugus paika regullitud ja taldriku pöördlõtk samuti. Preload laagri vahetusega tõesti ei muutunud.
Täna sai mootorile hääled sisse (käivitus muuseas ka pool-lahtise kütusetoru liitmikuga) ja peale kuivatust tegin väikese test-draivi.
Esimene mulje on hea, kast vahetab ilusti ja differ ei ulu. Laupäeval on Pärnus margiesinduse üritus, tuleb minna!

19.05.2016 at 21:03
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Kevad on sel aastal hiline aga autoga on siiski vaja tegelda kuigi garaazis oli aprillis alles parajalt külm. Tellisin uued poolteljed ja vahetasin ära nii need kui pidurivedeliku, et margiklubi Saaremaal toimuva hooaja avaürituse jaoks oleks kõik vinks -vonks, ülevaatuselt veel kiiruga läbi ja.....

Oplaa.

Ühesõnaga ülevaataja tegi oma tööd südamega ja vajutas pidurit mõnuga nii nagu ette on nähtud, tulemuseks vooliku fail. Pirni TÜV punktis mehed teavad mida teevad, oleks selline asi mul juhtunud tänaval või hoopis rajal.... Igatahes on juuresoleval pildil näha kuidas fa-fa roostevaba armeeritud jamiskõik sport-reissing-voolik valtsi kõrvalt lihtsalt puruneb.



Ühtlasi olin probleemi ees mis edasi. Õnneks on Auto100 kohe seal kõrval, roomasin Porschega sinna ja kuigi vabu hooldusaegu eriti ei olnud saime siiski kokuleppele, et jätan auto sinna ja kui tekib paus siis võtavad ette. Lasin vahetada kõik voolikud standardi vastu. Üks pidurivoolik oli veel "mineku peal" niiet üldkokkuvõttes pääsesin kergelt. Paigaldatud said need vollad 2013 ja läbisõit oli tühine, suurusjärk 10 tuhat km.

Niiet sellised lood. Piduritega nalja ei ole.
03.05.2017 at 13:13
ICE
  
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Karm ja õnnelik lugu. Mis firma toodang see on muidu, tead?

Ps. Ivalo kas sul purunes ka sarnasest kohast?

____________________________
Petrolheads.ee
03.05.2017 at 15:11
Ivalo
 
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Mul olid/on voolikud ok (Bfgoodridge). :)
Õhutusnippel oli lahti jäänud töökojas lihtsalt.
03.05.2017 at 15:46
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
quote:
ICE: Karm ja õnnelik lugu. Mis firma toodang see on muidu, tead?


Kahjuks ei leia enam üles mis või kust, kui andmetele otsa komistan annan teada. Päris suvaline Alibaba kindlasti ei olnud.
03.05.2017 at 15:47
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85
Meie auto vahetas omanikku, jääb Eestisse. Mis edasi saab? Jälgige foorumit, mis muud ;)
21.05.2020 at 12:46
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Porsche 911 Carrera 3,2 Coupe '85   .. 7 8 9 10 11 12 13  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.