register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Porsche 911 Carrera (993)  
Poster Message
Jackson
Porsche 911 Carrera (993)

Porsche 911 Carrera 993 MY 1994, Grand Prix White
10.07.2012 at 20:47
Jackson
Porsche 911 Carrera (993)
Sel kevadel ja suvel toimu(s/b) päris korralik ümberehitus. Mootor läbis kapremondi Tõukuris http://www.toukur.ee/.
Lisaks viskasin välja kunagi meeltesegaduses pandud kompressori (Eaton + vahejahuti).

Minu 911 on nüüd vabalthingav ja sisselase on ITB tüüpi. Selleks ostsin eBay'st kaks Suzuki GSXR1000 throttle body. 2000 ja 2001 a GSXR1000 throttle body'd olid modulaarset tüüpi. Kuna Porsche mootor on H6, sai kummaltki visata ära ühe elemendi ja kaugused sai vahepuksidega sobima panna.

Kuna std GSXR1000 on 190hj, tähendab see kahe kärbitud ITB puhul 280hj ekvivalenti, mis on piisav, arvestades ka varu. Praktika kinnitab teooriat, sama meetodit on USA-s Porsche modimisel kasutatud.

2x Pipercross filtrid


Vaheflantsid ja filtrite tagaplaadid tootis Peep aka Raceboy, temalt ka ITB kontseptsioon ja muu teostus.
11.07.2012 at 13:00 5 edits. Last edited 11.07.2012 at 15:08 by Jackson
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera (993)
Kas pihustid jäid Suzuki omad? Mootorijuhtimine VEMS?
11.07.2012 at 13:46
Raceboy
 
Porsche 911 Carrera (993)
Pihustid jäid Siemensid, mootorijuhtimine VEMS.

44mm ITB'dest (sisenemisava 53 mm -> koonilisena lõpeb 42 mm juures) käib 6sil läbi oluliselt rohkem õhku kui 280 hj :) Aga järgmine samm oleks mingid teised nukkvõllid paigaldada, kuid 993 puhul tähendab see, et tuleb loobuda hüdrotõukuritest ja kasutada 964 klapiajamit.

____________________________
www.vems.ee
11.07.2012 at 13:53
lauri
Porsche 911 Carrera (993)
quote:
Jackson: Lisaks viskasin välja kunagi meeltesegaduses pandud kompressori (Eaton + vahejahuti).

Miks nii? Kas jõulisa polnud piisav või olid muud põhjused?

____________________________
Porsche 944 '85
11.07.2012 at 14:38
Jackson
Porsche 911 Carrera (993)
quote:
lauri:
quote:
Jackson: Lisaks viskasin välja kunagi meeltesegaduses pandud kompressori (Eaton + vahejahuti).

Miks nii? Kas jõulisa polnud piisav või olid muud põhjused?

Mulle ei meeldinud kompressormootori iseloom. See hakkab ropu jõuga vedama mingi 2500 pöörde juurest ja siis kuni 5000 pöördeni suurt miskit ei muutu, kust hakkas vääne ja võimsus ära kukkuma. Ringrajal oli raske kurvides sõita liigsuure väände tõttu, harvad polnud juhud kui hoidsin käiku kõrgemal, et vältida libisemist. Sirgjoones oli muidugi püss, uus 997 S sai dokumenteeritult lüpsta.

Vahepeal aga sain taas Tarmo Silla 997 GT3-ga sõita ja tuli kõik see Metzleri vabalthingav meelde. Lineaarne võimsuse juurdekasv, arusaadav mootori käitumine ja selge "võimsuse doseerimine" gaasiklapi ja pööretega.

Kompressori väljaviskamisega kaotas auto tagaotsast ka kaalu.

Ühesõnaga -- soovisin mitte võimsust, vaid paremat mootori iseloomu.
11.07.2012 at 14:52
Jackson
Porsche 911 Carrera (993)
Kuidas ma auto ühe modifikatsiooniga 34 kilo kergemaks sain.






Istme elektrijuhtmed kinnitasin korralikult, et ei koliseks.


Männikult ostsin Sparco alumiiniumist istmekronsteinid, nn pikendatud tüüpi. Olen 180 cm pikk ja mul olid augud tagumises asendis. Kuna auto on vaid mu enda kasutuses, ei hakanud reguleeritavat kelku panema, kuigi Sparcol on ka sellised olemas.


Uued istmed ja 5-punkti turvavööd sees (esialgu 4 punktiga). Jäid ka tavalise dturvavööd, kuna soovin hoida autot registris.


Õigete aukude leidmine oli aeganõudev, aga lõpuks oli kalle ja kaugus õige.

Üks std 911 elektriiste kaalub ca 25 kg, 2 tk 50 kg. Ostsin Taiwanist GT3 replica carbon-istmed a' 7kg, kokku 14kg, lisandusid alumiiniumist kronsteinid ca 1kg, kogusääst 50-14-2=34kg
17.07.2012 at 18:18 1 edit. Last edited 17.07.2012 at 18:19 by Jackson
BlueStang
 
Porsche 911 Carrera (993)
Ohoh, päris rasked istmed Porschel siis - millegipärast arvasin, et seal stockist kergemad asjad sees on. Huvipärast kaalusin mustangi raskuse tõttu paljukirutud juhiistme ära - täpselt 24kg...
17.07.2012 at 20:52
Raceboy
 
Porsche 911 Carrera (993)
Hakkab looma:




Kollektor vaakumisignaali ühtlustamiseks (juhtaju, kütuse rõhuregulaatori, pidurivõimendi jm tarbeks):



____________________________
www.vems.ee
18.07.2012 at 20:06
Jackson
Porsche 911 Carrera (993)


Stock kummipatjade asemel on nüüd mootor kere küljes kinni. Õigupoolest on amortisaatoriks 1 mm PVC (?) plastikut.

19.07.2012 at 15:19
raimo_r
Porsche 911 Carrera (993)
Ja kuidas siis vibratsioon on/ei ole?

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
19.07.2012 at 19:38
rollingjack
 
Porsche 911 Carrera (993)
Muidugi on vibratsioon tuntavam kui eelnevate hüdrauliliste mootoripatjadega.
Need siin on Vevo sinised. Porschel on omal ka valikus RS mootoripadjad, kus kumm vibratsiooni summutab.
Selliste jäigemate patjade korral on käikude lülitamine täpsem, sest mootor koos kastiga liigub vähem.

Plussiks leidsin, et RS mootoripadjaga ei pea mootorit allapoole laskma, kui on vaja tagumine mootorikandur maha võtta.
Piisab poltide väljatõmbamisest ja tagumise mootorikanduri saabki maha võtta.
19.07.2012 at 20:35
Jackson
Porsche 911 Carrera (993)
Raimo, ausaltöeldes ootasin radikaalsemat muutust. Teatud hetkedel tunneb veidi tugevamat vibratsiooni, enamus ajast pea mitte. Jah, mootor liigub vähem ja käigud lülituvad täpsemalt. Sisuliselt on nüüd mootori tagumine kandetala ka keret täiendavalt jäigemaks muutev element. Ütleksin nii, et metallist kuul-liigenditega short shift kit üllatas mind rohkem oma teutoonilise tunnetusega. Aga kõigega harjud ära ja see muutub uueks standardiks.
19.07.2012 at 21:15 1 edit. Last edited 20.07.2012 at 08:33 by Jackson
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera (993)
Huvitav mis on 993 kolvi-vändagrupi realistlik pööretetaluvus? Mis tootja shifterit Sa kasutad?

Samalaadseid ITB-sid kasutasin ka oma punasel autol aga mõõt väiksemaid. Throttle response peaks päris hea saama.
20.07.2012 at 11:23
rollingjack
 
Porsche 911 Carrera (993)
Ja veel on "throttle responce" kohalt oluline tegija hooratas.
993-l on standardis kahemassiline hooratas, mis oma 12-13 kilo kaalub.
RS-i oma või Fidenza alumiinium on märgatavalt kergemad ja mootor kerib pöördeid palju rõõmsamalt.
Mis hooratast kasutad?
20.07.2012 at 13:38
Raceboy
 
Porsche 911 Carrera (993)
quote:
rustang: Huvitav mis on 993 kolvi-vändagrupi realistlik pööretetaluvus? .


Maksimaalne turvaline pööre pidevalt kestma on 6800-6900 p/min, seda korralike poltidega. Jaagul on pandud ARP poldid.

Minu teada on hooratas vahetatud ühemassilise RS-i oma vastu.

____________________________
www.vems.ee
20.07.2012 at 14:35
Jackson
Porsche 911 Carrera (993)
Short shifti tootjaks on Weltmeister



Sfäärilised metall-vastu-metalli liigendid kulunud kaproni (?) asemel. Ca 1/4 lühem käik, ca 200% loksuvabam :)

20.07.2012 at 19:26
Raceboy
 
Porsche 911 Carrera (993)
Vesilõikuses lõigatud filtrite plaadid:



Koostatud ITB'd:





____________________________
www.vems.ee
07.08.2012 at 15:04
uzzac
 
Porsche 911 Carrera (993)
Kuskohast sa need filtri kinnituseks mõeldud poldid ja poldi vastused välja võlud? Endal oleks ka 3polti+vastust tarvis.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
07.08.2012 at 15:25
Raceboy
 
Porsche 911 Carrera (993)
Need olid kaasas filtritega.

____________________________
www.vems.ee
07.08.2012 at 15:49
Jackson
Porsche 911 Carrera (993)
Nurgakaalud, ilma juhita. Juhiga 1kg täpsusega paigas :)





Töö sai tehtud Valter Teppani juures.
15.02.2013 at 11:59
Juhan Tuhk
Porsche 911 Carrera (993)
selle 1kg saad reguleerida rehvirõhuga. nagu F1 tehakse ;)
15.02.2013 at 13:55
Raceboy
 
Porsche 911 Carrera (993)
Enne reguleerimist sai rehvirõhud tehase spetsifikatsioonile vastavaks seatud. Rooli keerates liikus ka raskuskese vastavalt kuhupoole rooli keerasin ja istet reguleerides muutub ka.

Aga vähemalt on teada, mis toimub.

____________________________
www.vems.ee
15.02.2013 at 14:15
Jackson
Porsche 911 Carrera (993)
Kohustuslik dyno vid


vabalthingav 3,6l 315 hp/365 Nm

auto kaalub ca 1260kg, aitab 300+ hobust küll
05.06.2013 at 01:22
rustang
  
Moderator
Porsche 911 Carrera (993)
See paistab olema päris hea sõidufiilingu-auto!
06.06.2013 at 09:41
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Porsche 911 Carrera (993)  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.