register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012  
Poster Message
Ivalo
 
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
Väga vaikne järelkaja osas kohe kui plekimõlkimisi ja katuseid pole. :)
Pange ikka linke piltidele ja videotele ja jagage emotsioone, muidu ei jää mingit jälge maha.:)
Punktiseis leitav siit, ehkki tundub et info jõuab sinna viitega, Kaunast näiteks veel ei ole:
http://www.autosport.ee/tulemused
Rohkem pilte leiab siit:
http://www.miniziedas.lt/
Detailsed tulemused siit:
http://www.orion-timing.com/1035/20120602/

1. Sõit
Raimo
Kristo
Tõnis

2. Sõit
Kristo
Raimo
Tõnis







Üldine kokkuvõttev video 2

06.06.2012 at 11:48 5 edits. Last edited 12.06.2012 at 10:56 by Ivalo
Lend
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
Punktiseis leitav siit, ehkki tundub et info jõuab sinna viitega, Kaunast näiteks veel ei ole:

Pealkiri on valesti: 2011 hooaja tulemused autode ringrajasõidus

ja puudub teine Riia võistlus.

06.06.2012 at 13:48
raimo kulli
 
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
punktitabel täitsa siin olemas :)
http://www.kulliracing.ee/kalendertulemused/
06.06.2012 at 14:29
Ivalo
 
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
quote:
Lend: Punktiseis leitav siit, ehkki tundub et info jõuab sinna viitega, Kaunast näiteks veel ei ole:
Pealkiri on valesti: 2011 hooaja tulemused autode ringrajasõidus
ja puudub teine Riia võistlus.

Ruben, mina seda lehte kahjuks või õnneks ei administreeri, seega pead hetkel leppima õige sisu aga vale pealkirjaga. :)
Tänud Raimo punktitabeli eest, nüüd siis teada, kust operatiivselt tulemusi saab jälgida. :D
06.06.2012 at 15:59
Henri_
 
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
http://petrolheads.ee/2012/06/ringraja-emv-2-voistlus-kaunases/

Kribasin ka endapoolse nägemuse asjadest. Sai igasugu põnevaid asju teada taaskord (valestarti ei pea teavitama sõitjale, vaid meeskonnale, otsust ei saa vaidlustada jne).

Kuid üldiselt näitasid leedulased, et suudavad ka ajakavas püsiva normaalse võistluse korraldada. Olenemata ilmast või autode arvust (ca 80 autot ja 14 erinevat võistlusstarti on ikkagi üksjagu). Kiidan tegijaid ja loodan, et kui taas Leetu satume, siis on korraldajadki samad.

Ühtlasi mainiks ära, et kui mõnes Eesti online väljaandes tuleb meie võistlustega seonduvaid uudiseid siis klikake ikka sinnagi peale. Isegi kui olete juba kuskilt mujalt lugenud. Miks mitte jätta positiivne kommentaargi? Mida rohkem klikke, seda tihedamini kajastatakse.
Seekord siis näiteks delfis ja postimehes.

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
06.06.2012 at 20:48 2 edits. Last edited 07.06.2012 at 02:22 by Henri_
ICE
  
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
Raimo videos on äge see viimane shikaan enne finishit. Jube hästi võtab selle, kiirus üleval ja... lihtsalt suurepärane katmine Krinpuse poolt.

____________________________
Petrolheads.ee
06.06.2012 at 21:14
amblik
 
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
quote:
ICE: Raimo videos on äge see viimane shikaan enne finishit. Jube hästi võtab selle, kiirus üleval ja... lihtsalt suurepärane katmine Krinpuse poolt.
Tegelikult oli asi pigem selles, et Kristo läks väga rahulikult ja kindlapeale, kuna möödasõit on seal praktiliselt võimatu ja Raimo tuli taga tavapärase võidusõiduhooga.
06.06.2012 at 22:58
ICE
  
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
Nähh, rikkusid kõik ilusa ära :) Aga ok, ma pole antud raja eripäradega kursis ja uuesti vaadates tundub see shikaani asukoht finishi suhtes nats tobe.

____________________________
Petrolheads.ee
07.06.2012 at 09:02
amblik
 
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
quote:
ICE: Nähh, rikkusid kõik ilusa ära :) Aga ok, ma pole antud raja eripäradega kursis ja uuesti vaadates tundub see shikaani asukoht finishi suhtes nats tobe.
Selleks korraks oli see veel tobedamaks tehtud ja lisatud ka arutul hulgal torbikuid, need, kes esimest korda rajal olid, eksisid sinna lausa ära esimestel ringidel.
Varem sai peale shikaani nii paremalt kui ka vasakult mööduda, nüüd oli see lihtsalt üks hanereas sõitmise koht, samas õnneks koristati meie sõitudeks ülejäänud rajalt 2 shikaani ära. Aga ehk Raimo lennutas torbikuid ja jooksutas kohtunikku piisavalt ja nad järgmisel korral on targemad :D
07.06.2012 at 09:15
Juhan Tuhk
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
Sellel šikaanitamisel on lihtne põhjus- kasutusel on nn. motokrossi ehk väikestele kiirustele mõeldud ajavõtusüsteem.
ja see parempoolne ussitamise rada oli tehtud kohaliku Minižiedase sõidu jaoks, kus see oli nn. Jokerlapiks; aga segane paistis see rada ka kõrvalt vaadataes. Selgelt oli tunda korraldaja kogenematust kõrgemal tasemel võistluse läbiviimiseks. Igatahes olid nad tublid ja suutsid oma tegevusi muuta kui neile vastavad põhjendatud märkused tehti. Näiteks 2. sõiduvooru valestartidest teatati nobedalt läbi valjuhääldi ning seda ka inglise keeles.
07.06.2012 at 11:33
hall
 
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
Motovõistlustel ei kasutata seda stardisirgel olevat šikaani erinevalt autovõistlustest, kus see on alati kasutusel. Ehk siis leetlastel peab kuskil olema olemas ka suuremaid kiirusi lugev ajavõtusüsteem.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
07.06.2012 at 12:23
Henri_
 
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
Seekord tundus olema kasutusel sama süsteem, mis varem Riiaski. Need kollased transponderid võimaldavad ju ka suurema kiirusega liikumist ja minuarust šikaan võinuks üldse olemata olla :)

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
07.06.2012 at 12:26
klokker
 
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
quote:
Henri_: Seekord tundus olema kasutusel sama süsteem, mis varem Riiaski. Need kollased transponderid võimaldavad ju ka suurema kiirusega liikumist ja minuarust šikaan võinuks üldse olemata olla :)
Kacergine ringraja stardi-finishi sirgel olev ajutine šikaani lahendus autoringraja võistlustel on tõesti 100 % ajavõtusüsteemi pärast! Sealne tänane motoringraja võistluste korralduse tase on paremal ja kõrgemal tasemel ja ajavõtt selleks tarbeks on imporditud mujalt.
07.06.2012 at 14:01
Henri_
 
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
Seda on tõesti juba aastaid räägitud, kuid see kord tundus olema see süsteem, mis meil tavaliselt Riias olnud on (enne praegust kevadet, kui MyLaps võeti kasutusele oma punaste transponderitega). Ja riias saab/sai peasirgel küll täiega uhada.

Või kas varem pandi ka need samad kollased transponderid lihtsalt meile teibiga klaasi külge?


____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
07.06.2012 at 14:07 1 edit. Last edited 07.06.2012 at 14:09 by Henri_
klokker
 
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
quote:
Henri_: Seda on tõesti juba aastaid räägitud, kuid see kord tundus olema see süsteem, mis meil tavaliselt Riias olnud on (enne praegust kevadet, kui MyLaps võeti kasutusele oma punaste transponderitega). Ja riias saab/sai peasirgel küll täiega uhada.

Või kas varem pandi ka need samad kollased transponderid lihtsalt meile teibiga klaasi külge?

Tõesti, süsteem ise võis sama olla ja ilmselt oligi, kuid inimjõud selle kõrval mitte! Kas oled ka aastaid näinud, kuidas Bikerniekil konkreetse ajavõtusüsteemiga Sinu või ülejäänute ringiajad tekivad? Isiklikult julgen kahelda antud lahenduse kvaliteedis, täpsuses ja kepikõnnist kiirematele võidusõitudele ei julgeks küll minna antud vahenditega. Need nö. teibiga klaasi külge pandud telliskivi suurused transponderid Kacergine ringraja võidusõitudel pärinevad sootuks hobuste traavivõistluste maailmast ja on vist tänaseks oma aja ära elanud. Aga asi seegi...
07.06.2012 at 15:07
Henri_
 
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
Selge, millegipärast eeldasin, et transponderite vahetusega kaasneb ka süsteemi vahetus.

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
07.06.2012 at 15:31
Jesper
 
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
A muidu niisama, kuidas eredamad tagatuled end õigustasid?

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
07.06.2012 at 15:59
Henri_
 
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
Seda sai mitmete sõitjatega tegelikult arutatud. Ei õigustanud, sest eessõitjat polnud paremini näha. Kuna udutuled põlesid pidevalt, siis ei olnud eessõitja pidurituled ka nii hästi eristatavad ja oli pigem keerulisem.

Enamikel pole lisapidurituli ka just väga hästi jälgitav. Kui eraldi vaadata, siis on ta muidugi näha, aga sõites ei pane tähele.

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
07.06.2012 at 16:28 1 edit. Last edited 07.06.2012 at 16:29 by Henri_
Kristooooooo
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
Lühikokkuvõtted autost nr.82

Sõit 1


Sõit 2

08.06.2012 at 11:15
Henri_
 
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
Joel tegi ühe video ka minu (ja lõpus ka Kristoga juttu) võistlusest.
http://vimeo.com/43820964

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
11.06.2012 at 20:01 1 edit. Last edited 11.06.2012 at 20:01 by Henri_
Martin.S
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012
Minu sõit siis kumho rivi lõpust:
12.06.2012 at 01:22
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.