Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012Väga vaikne järelkaja osas kohe kui plekimõlkimisi ja katuseid pole.
Pange ikka linke piltidele ja videotele ja jagage emotsioone, muidu ei jää mingit jälge maha.
Punktiseis leitav siit, ehkki tundub et info jõuab sinna viitega, Kaunast näiteks veel ei ole: http://www.autosport.ee/tulemused
Rohkem pilte leiab siit: http://www.miniziedas.lt/
Detailsed tulemused siit: http://www.orion-timing.com/1035/20120602/
quote:Lend: Punktiseis leitav siit, ehkki tundub et info jõuab sinna viitega, Kaunast näiteks veel ei ole:
Pealkiri on valesti: 2011 hooaja tulemused autode ringrajasõidus
ja puudub teine Riia võistlus.
Ruben, mina seda lehte kahjuks või õnneks ei administreeri, seega pead hetkel leppima õige sisu aga vale pealkirjaga.
Tänud Raimo punktitabeli eest, nüüd siis teada, kust operatiivselt tulemusi saab jälgida.
Kribasin ka endapoolse nägemuse asjadest. Sai igasugu põnevaid asju teada taaskord (valestarti ei pea teavitama sõitjale, vaid meeskonnale, otsust ei saa vaidlustada jne).
Kuid üldiselt näitasid leedulased, et suudavad ka ajakavas püsiva normaalse võistluse korraldada. Olenemata ilmast või autode arvust (ca 80 autot ja 14 erinevat võistlusstarti on ikkagi üksjagu). Kiidan tegijaid ja loodan, et kui taas Leetu satume, siis on korraldajadki samad.
Ühtlasi mainiks ära, et kui mõnes Eesti online väljaandes tuleb meie võistlustega seonduvaid uudiseid siis klikake ikka sinnagi peale. Isegi kui olete juba kuskilt mujalt lugenud. Miks mitte jätta positiivne kommentaargi? Mida rohkem klikke, seda tihedamini kajastatakse.
Seekord siis näiteks delfis ja postimehes.
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012Raimo videos on äge see viimane shikaan enne finishit. Jube hästi võtab selle, kiirus üleval ja... lihtsalt suurepärane katmine Krinpuse poolt.
quote:ICE: Raimo videos on äge see viimane shikaan enne finishit. Jube hästi võtab selle, kiirus üleval ja... lihtsalt suurepärane katmine Krinpuse poolt.
Tegelikult oli asi pigem selles, et Kristo läks väga rahulikult ja kindlapeale, kuna möödasõit on seal praktiliselt võimatu ja Raimo tuli taga tavapärase võidusõiduhooga.
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012Nähh, rikkusid kõik ilusa ära Aga ok, ma pole antud raja eripäradega kursis ja uuesti vaadates tundub see shikaani asukoht finishi suhtes nats tobe.
quote:ICE: Nähh, rikkusid kõik ilusa ära Aga ok, ma pole antud raja eripäradega kursis ja uuesti vaadates tundub see shikaani asukoht finishi suhtes nats tobe.
Selleks korraks oli see veel tobedamaks tehtud ja lisatud ka arutul hulgal torbikuid, need, kes esimest korda rajal olid, eksisid sinna lausa ära esimestel ringidel.
Varem sai peale shikaani nii paremalt kui ka vasakult mööduda, nüüd oli see lihtsalt üks hanereas sõitmise koht, samas õnneks koristati meie sõitudeks ülejäänud rajalt 2 shikaani ära. Aga ehk Raimo lennutas torbikuid ja jooksutas kohtunikku piisavalt ja nad järgmisel korral on targemad
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012Sellel šikaanitamisel on lihtne põhjus- kasutusel on nn. motokrossi ehk väikestele kiirustele mõeldud ajavõtusüsteem.
ja see parempoolne ussitamise rada oli tehtud kohaliku Minižiedase sõidu jaoks, kus see oli nn. Jokerlapiks; aga segane paistis see rada ka kõrvalt vaadataes. Selgelt oli tunda korraldaja kogenematust kõrgemal tasemel võistluse läbiviimiseks. Igatahes olid nad tublid ja suutsid oma tegevusi muuta kui neile vastavad põhjendatud märkused tehti. Näiteks 2. sõiduvooru valestartidest teatati nobedalt läbi valjuhääldi ning seda ka inglise keeles.
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012Motovõistlustel ei kasutata seda stardisirgel olevat šikaani erinevalt autovõistlustest, kus see on alati kasutusel. Ehk siis leetlastel peab kuskil olema olemas ka suuremaid kiirusi lugev ajavõtusüsteem.
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012Seekord tundus olema kasutusel sama süsteem, mis varem Riiaski. Need kollased transponderid võimaldavad ju ka suurema kiirusega liikumist ja minuarust šikaan võinuks üldse olemata olla
quote:Henri_: Seekord tundus olema kasutusel sama süsteem, mis varem Riiaski. Need kollased transponderid võimaldavad ju ka suurema kiirusega liikumist ja minuarust šikaan võinuks üldse olemata olla
Kacergine ringraja stardi-finishi sirgel olev ajutine šikaani lahendus autoringraja võistlustel on tõesti 100 % ajavõtusüsteemi pärast! Sealne tänane motoringraja võistluste korralduse tase on paremal ja kõrgemal tasemel ja ajavõtt selleks tarbeks on imporditud mujalt.
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012Seda on tõesti juba aastaid räägitud, kuid see kord tundus olema see süsteem, mis meil tavaliselt Riias olnud on (enne praegust kevadet, kui MyLaps võeti kasutusele oma punaste transponderitega). Ja riias saab/sai peasirgel küll täiega uhada.
Või kas varem pandi ka need samad kollased transponderid lihtsalt meile teibiga klaasi külge?
quote:Henri_: Seda on tõesti juba aastaid räägitud, kuid see kord tundus olema see süsteem, mis meil tavaliselt Riias olnud on (enne praegust kevadet, kui MyLaps võeti kasutusele oma punaste transponderitega). Ja riias saab/sai peasirgel küll täiega uhada.
Või kas varem pandi ka need samad kollased transponderid lihtsalt meile teibiga klaasi külge?
Tõesti, süsteem ise võis sama olla ja ilmselt oligi, kuid inimjõud selle kõrval mitte! Kas oled ka aastaid näinud, kuidas Bikerniekil konkreetse ajavõtusüsteemiga Sinu või ülejäänute ringiajad tekivad? Isiklikult julgen kahelda antud lahenduse kvaliteedis, täpsuses ja kepikõnnist kiirematele võidusõitudele ei julgeks küll minna antud vahenditega. Need nö. teibiga klaasi külge pandud telliskivi suurused transponderid Kacergine ringraja võidusõitudel pärinevad sootuks hobuste traavivõistluste maailmast ja on vist tänaseks oma aja ära elanud. Aga asi seegi...
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012A muidu niisama, kuidas eredamad tagatuled end õigustasid?
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Kaunase EMV & BaTCC 2. etapp 2012Seda sai mitmete sõitjatega tegelikult arutatud. Ei õigustanud, sest eessõitjat polnud paremini näha. Kuna udutuled põlesid pidevalt, siis ei olnud eessõitja pidurituled ka nii hästi eristatavad ja oli pigem keerulisem.
Enamikel pole lisapidurituli ka just väga hästi jälgitav. Kui eraldi vaadata, siis on ta muidugi näha, aga sõites ei pane tähele.