register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : 215mm sidurile kõvem korv?  
Poster Message
Raceboy
 
215mm sidurile kõvem korv?
Mu iseturbotatud 924 sai liiga võimsaks juba enne dünos seadistamist ja nüüd libiseb praktiliselt uus OEM Sachs sidur 3. ja 4. käiguga lausa mõnuga läbi.
Oleks vaja siis mõnelt muult autolt asendust teada, mis oleks sama läbimõõduga vähemalt, siis vaatab muid mõõte. Pole aega oodata kuskilt USAst Speci sidurit, mis Eestisse jõuab nädalaga aga siin ootab tollis veel 2 nädalat :kill
Siduri läbimõõt 215mm, korv tavaline.
Ideid?




____________________________
www.vems.ee
26.06.2007 at 21:09
Lembit
215mm sidurile kõvem korv?
quote:
Raceboy: Ideid?
* Puuri/käia need needid lahti, mis korvi koos hoiavad, pane kaks taldrik vedru ja lase treialil uued needid teha, mis arvestaksid muutunud situatsiooniga.
* Lisaks vaata veel peale lahtivõtmist sidurile loova pilguga peale, kas ehk õnnestub veidi jõuõlga muuta.
* Kui asjad lahti on, siis lihvi mõlemad tööpinnad üle kah ja pane uued katted kettale.
* Kui igapäevane sõit ei ole oluline, siis pane kaalu ka võimalust metallkeraamilised katted panna.
* On olemas võimalus, et sinu sidurile on olemas Sachs sporting korv.
* On olemas võimalus, et sinu sidurile on olemas Sachs'il orgaaniliste parendatud katetega siduriketas.
Eks variante on rohkem, aga jutiga pähe ei karga rohkem.
Võiksid olla enam-vähem selles järjekorras, kus ülevalpool on odavamad(siis lisandunud clamping force vs hind) ja töömahukamad, ning allpool kallimad ja lihtsamad.
28.06.2007 at 14:13
Jesper
 
215mm sidurile kõvem korv?
Loll küsimus (a targem kui küsimata küsimus), kas sa viitsiksid seda uuesti neetimise protsessi veidi täpsemalt kirjeldada? Kuidas need uued needid sinna peale pannakse, kas saab kodus tehtud või on mingit spetsriista vaja?
28.06.2007 at 16:11
vvt
  
215mm sidurile kõvem korv?
Type 215 on sellisele rajule pillile ikka väga kusine variant. BMW kasutab seda sidurit ainult neljapotistel alla 2,0 mootoridega. 924 turbol on type 225, kas seda (ilmselt koos teise hoorattaga) ei saa sinna panna?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
28.06.2007 at 21:10
Raceboy
 
215mm sidurile kõvem korv?
On jah type 225 ja panengi selle, kuid uue, 2.5l 16v turbomootoriga. 225mm Porsche sidur käib teistpidi: 215 nö surub, 225 aga tõmbab. Lisaks on 225 hüdrauliline.

Ma peaks välja vahetama ka kardaani, või kasutama sama 215mm ketast, mis aga kahandaks uue korvi kasuteguri minimaalseks.
Ei ole viitsimist suvist vähest aega kulutada auto seismisele. 225mm versioon oleks olemas 2.9l Ford Rangeri sidurikorvi näol, proovin selle külge aretada mingi nädalavahetusega.

Praeguse seisuga ei jõua uued pidurikettad ka enne 7.07 kohale, peab vanadega sõitma ja kui muud võimalust pole, tuleb võimsust nats maha kruttida :kill

____________________________
www.vems.ee
28.06.2007 at 21:51
vvt
  
215mm sidurile kõvem korv?
Mul oli eile õhta Sachsi kataloog ees, sealt informeeritus:). Tegelikult kui seda natuke sirvida, siis mingil põhjusel on Porsche sidurivalik sellel mudelil...selline väike.Nagu eespool mainitud sai, nt bmw kasutab type 215 ainult vanadel neljapotistel ca 100 hj mudelite. Natuke suurematel (kuni 200 hj) on juba type 228 ja sellest suuremad 240.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
29.06.2007 at 08:15
Lembit
215mm sidurile kõvem korv?
quote:
Jesper: Loll küsimus (a targem kui küsimata küsimus), kas sa viitsiksid seda uuesti neetimise protsessi veidi täpsemalt kirjeldada? Kuidas need uued needid sinna peale pannakse, kas saab kodus tehtud või on mingit spetsriista vaja?
Ma ei saa praegu päris täpselt aru, millist osa protsessist sa tahad, et ma sulle kirjeldaks. Miskipärast olen üsna kindel, et sa ei pidanud silmas seda protsessi, kus haamri mõjutusel needi ots lapikuks muutub.
Kui sul needid on olemas, siis saad kodus hakkama. Neetide tegemiseks on treipinki vaja. Need needid, mis sidurikorvis vedru see hoiavad, on küllaltki spetsiifilise kujuga.
29.06.2007 at 12:56
Jesper
 
215mm sidurile kõvem korv?
Pidasin tegelikult küll, ma lihtsalt arvasin et see käib kuidagi keerulisemalt kui lihtsalt haamerdades, näiteks mingi vahetüki abil mis lapikuks haamerdatavale otsale ilusa kuju annab või siis pressi all vms. A kui lihtsalt haamerdades hea jääb siis väga kena, mul on ka see vedrude lisamine ilmselt mingi aeg päevakorras.
29.06.2007 at 13:20
Cardo
 
215mm sidurile kõvem korv?
Ilusam jääb jah kui sa lased treialil tega tugevast materjalist sellise nõgusa torni ja sellega ilusa peakuju needile anda, aga saab ka lihtsamalt, näha ju nagunii ei jää
29.06.2007 at 13:55
Lembit
215mm sidurile kõvem korv?
quote:
Jesper: Pidasin tegelikult küll, ma lihtsalt arvasin et see käib kuidagi keerulisemalt kui lihtsalt haamerdades, näiteks mingi vahetüki abil mis lapikuks haamerdatavale otsale ilusa kuju annab või siis pressi all vms. A kui lihtsalt haamerdades hea jääb siis väga kena, mul on ka see vedrude lisamine ilmselt mingi aeg päevakorras.
Kui uutele neetidele engineeringu (ja joonise) ise teed, siis ilmselt ei ole oluliselt kallim ka kinnitus mutritele ümber teha. Saaksid lihtsalt hooldatava sidurikorvi.
02.07.2007 at 09:05
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : 215mm sidurile kõvem korv?  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.