register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : 2012 - autotööstus on pöördunud "tagasi" õigesse suunda  
Poster Message
Jackson
2012 - autotööstus on pöördunud "tagasi" õigesse suunda
Just ajal olen tähele pannud, et sportauto mõiste on oma algupärasel moel taasleitud ka suurte tootjate poolt. Vahepeal liikus "sportauto" kontseptsioon väga superautode, luksusautode ja eksklusiivautode tsooni. Näiteks Porsche, Maserati, Jaguar ja Ferrari on täna luksusautod, mitte sportautod. Sportauto on taskukohane ning hea võimsuse-kaalu suhtega auto, mis kiiresti kurve sõidab. Spartalikum, kui tava-auto.

Mulle meeldib, et tuleb tandem Subaru BRZ / Toyota GT 86. Mulle meeldib, et tänu Malaysia/Protoni rahadele on uuele elule pumbatud Lotus, kellelt tuleb Exige ja Evora. Mulle meeldib isegi BMW 1M, mis siiki pole just odavate killast auto, kuid siiski odavam kui Cayman. Ühesõnaga, mitmed suured tootjad on minuarust õigel teel.

Loodan et need segava innovatsiooni näited toovad turule taskukohasema hinnaga Boxeri/Cayenne/911 Carrera. Loodan et see areng mõjutab ka teisi klassikalisi sportautode valmistajaid, kes oma uute toodetega on lukuspilvedesse läinud.
24.01.2012 at 21:34
hall
 
2012 - autotööstus on pöördunud "tagasi" õigesse suunda
quote:
Jackson: Mulle meeldib, et tänu Malaysia/Protoni rahadele on uuele elule pumbatud Lotus, kellelt tuleb Exige ja Evora. Mulle meeldib isegi BMW 1M, mis siiki pole just odavate killast auto, kuid siiski odavam kui Cayman. Ühesõnaga, mitmed suured tootjad on minuarust õigel teel.



Mul pole küll täpseid andmeid käepärast, aga Evora on neist kolmest kõige kallim (ca 70k€) ja 1M kõige odavam (ca 52k€), Cayman asub oma hinnaga (ca 60k€) nende keskel.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
24.01.2012 at 22:13
devilc
Moderator
2012 - autotööstus on pöördunud "tagasi" õigesse suunda
Maserati ja Jaguar on tõepoolest rohkem ilusate GT autode tootjad (nagu ka Aston Martin) ja Ferraril on samuti GT mudeleid, samas pole mingit kahtlust, et nii 458 kui 911 ja Boxster on sportautod (eri kategooriates küll). IMO on väga kihvt trend, kus tänu paranenud töökindlusele ning igasugu trikkidele elektroonika, vedrustuse jm vallas on võimalik sportautoga igapäevaselt suhteliselt mugavalt ja turvaliselt sõita ning siis kõiksugu lülitid R asendisse liigutades nautida emotsionaalset minekut kurvilisel teel või rajal.

Lisaks on väga positiivne, et uued mudelid hakkavad taas kergemaks muutuma.
25.01.2012 at 18:24 2 edits. Last edited 25.01.2012 at 18:25 by devilc (Moderator)
wirx
  
2012 - autotööstus on pöördunud "tagasi" õigesse suunda
hmm..kas porsche on tõesti teinud kunagi varem 911 odavamalt kui praegu? Ma pean silmas raha väärtus vs auto hind?
Ja eks ole tänapäeval raske teha odavat sportautot, sest kui teed odavate võtetega nt vedrustuse sõidab suvaline pere auto su aja ringrajal üle.
Lotuse hinnad vanas rahas üldiselt miljoni kanti ikka...aga kui korraliku sportautot tahta, siis osta-ehita estfield, kõige kardilähedasem kogemus on garanteeritud ja seda 10-20% hinnaga Lotusest.
Kaalule rõhku panemine on tõesti hea uudis vahepeal tundus, et tootjad enam ei "viitsinud" auto massi avaldada, sest egas keegi ju sellest "hoolinud"

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
25.01.2012 at 20:58 2 edits. Last edited 25.01.2012 at 20:59 by wirx
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : 2012 - autotööstus on pöördunud "tagasi" õigesse suunda  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.