register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Võistlusbagi VW 1600 4wd   .. 5 6 7 8 9 10 11 ..  
Poster Message
jeff01
  
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Millepärast just 60mm? Kas kuidagi "toru torus" poleks pikkus reguleeritav võimalik teha?
Ma arvan, et see 6cm jääb nö peenhäälestuse juurde ja sellest tulev vahe on suht mõõtevea lähedal....2-3hp (st niipalju võivad su 2 sama seade tõmmet ka millest iganes tulenevalt erineda.) Madalalt olulise jõu saamiseks vast vaja kordades pikemat sisselaset.
Ootan huviga tulemust sest 2 autole vaja ITB-d arvutada :)
23.01.2014 at 23:07
bagiauto
 
Võistlusbagi VW 1600 4wd
60mm mahuks veel kuidagi ära. Toru -torus versioonidel on liiga palju liikuvaid osi ja keeruline teha. Selline formel 3-lt pärit lahendus oleks oma lihtsuses veel mõistlik (ei karda tolmu jne.). Ja nagu eespool kirjutatud, siis ei hakka ma midagi enne tegema, kui stendis torude pikkuse muutmine mingit reaalset tulemust annab... Eelmise kahe stendimise tulemused: kõigepealt 195 hj ja 183 Nm. seejärel sisselase 6 cm pikemaks ja väljalaske torud jämedamaks ja tulemus 215 hj ja 195 Nm. Midagi muud vahepeal ei muudetud. (tõenäoliselt tuli enamus väljalaskest).
23.01.2014 at 23:29 1 edit. Last edited 23.01.2014 at 23:30 by bagiauto
hents99
  
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Hea lahendus. Kindlasti saab graafiku ühtlasemaks. Max jõudu vast ei mõjuta eriti. Ehk saab sõidetavam, milles ongi ju point.



____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
24.01.2014 at 01:50
bagiauto
 
Võistlusbagi VW 1600 4wd
quote:
hents99: Hea lahendus. Kindlasti saab graafiku ühtlasemaks. Max jõudu vast ei mõjuta eriti. Ehk saab sõidetavam, milles ongi ju point.



Ja sellele lisaks veel lihtsalt huvitav teada (eriti, kui veel selline lahendus kogemata ette jäi)
24.01.2014 at 10:35
bagiauto
 
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Vahepeal ka midagi muud. BMW peaülekanne on vaja ühest korpusest välja võtta ja teise panna. Enne vahetust sai üle mõõdetud teovõlli kaugus ja hambalõtk, et teise korpusse üle tõstes tunneks ennast tigu ja taldrik sama hästi kui algseski (ehk siis ei kiunuks). :D Ja loomulikult pole kokkupannes tegemist enam sellise porise-ligase korpusega nagu neil piltidel näha...





28.01.2014 at 23:36
bagiauto
 
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Üks suurem ehitus veel meie kuuri all pooleli - Fabia super 1600 Rallikrossiks:







rohkem pilte: http://www.rsmotorsport.ee/gallery2/main.php?g2_itemId=8120
või: https://www.facebook.com/pages/RS-Motorsport/119235828196800?fref=ts

31.01.2014 at 12:56
bagiauto
 
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Bagiehitus seisab ühe mootoriosa taga ja seni saab tellimustöödega tegeleda. See nädalavahetus taastasin BMW kõige väiksema korpusega diffrilukku.
Otsakaan oli maha murdunud. Et seda enam ei juhtuks, sai otsakaan malmi asemel karastatud terasest tehtud (impax supreme). Tegemist suht täpse tööga, sest peaülekande taldrik peab pöörlema ilma viskumiseta (enamik detaili pindasid tuleb treida pingis ühe asetusega).

Mõni pilt ka:









17.02.2014 at 23:59
bagiauto
 
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Kuna mootoriehitus veel seisab, siis tuleb leida vähemtähtsaid asju, mida lõpuni teha... Lihtsalt muud pole momendil teha.

tagumised poritiivad küljes:



peeglid said ka vahtu täis valatud ja klaasid ette pandud:





24.02.2014 at 23:34
sponge
Võistlusbagi VW 1600 4wd
fantastiline teema mida jälgida. Jõudu!
25.02.2014 at 15:23
bagiauto
 
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Tänud! jõudu tõesti vaja... :D
25.02.2014 at 23:32
bagiauto
 
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Plokikaas hakkab ka kuhugi maale jõudma:

Porditud kaan:







Kõik õlikanalid said lahti muugitud ja puhtaks roogitud. Osad õlikanali augud läksid keermestatud punnidega kinni (nii umbes 21 tk.):





Klapid sees (nüüd mitte enam lihtsalt prooviks):







10.03.2014 at 00:28
woush
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Jõuad esimese etapi starti ? Või nii nagu nende asjadega ikka on, paar päeva jääb puudu ? :D

Kui nüüd mootor koos, siis kostiverre stendi ka ?
10.03.2014 at 21:35
bagiauto
 
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Äkki jõuab- kõik asjad on olemas (ok, paar asja on veel postiga tulemas- paak on tollis ja klapi reguleerimise seibid kusagil saksa-eesti vahel). Ainus asi, mille taga valmimine on, on aeg. Kuid plaan on töölt puhkust võtta...

Jah, stendi tuleb igal juhul minna, ei ole mõtet üritada muul kahtlasel viisil õnne proovida :D
10.03.2014 at 22:18
Aspelund
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Jäi FB-st silma üks huvitav portimise foto.



Pea peaks olema Audi S2.

A.
12.03.2014 at 14:11
bagiauto
 
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Jep, tehakse sellist golfiballi mustriga ka. Pidi voolavuspingis väikse erinevuse positiivses suunas andma :D
12.03.2014 at 14:33
hents99
  
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Tõsi ta on. Päris ilus töö.

Rootsis on seda palju praktiseeritud vs peegliks ajamisega.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
12.03.2014 at 14:42
silver
Võistlusbagi VW 1600 4wd
selline "golfipallimuster" ongi voolavus(keha pinnal tekivad rõhkude erinevused mis muuudavad kehalähedased õhuvoolud turbulentsest laminaarseks), golfipall ongi sellepärast sellise mustriga et kaugemale lendaks, kui see üle kanda teistele õhuga kokku puutuvatele detailidele on tulemuseks väiksem drag näiteks auto kere puhul.

vaadake kuskil 4:40 edasi
13.03.2014 at 01:14
Lembit
Võistlusbagi VW 1600 4wd
"Golfipallimuster" toimib õhutakistust vähendavana Reynoldsi numbri vahemikes umbes 100 000 kuni 800 000.
Lisaks sellele ei ole turbulentne pinnakiht mitte igas kohas parem, kui laminaarne.
13.03.2014 at 17:31
silver
Võistlusbagi VW 1600 4wd
quote:
Lembit: "Golfipallimuster" toimib õhutakistust vähendavana Reynoldsi numbri vahemikes umbes 100 000 kuni 800 000.
Lisaks sellele ei ole turbulentne pinnakiht mitte igas kohas parem, kui laminaarne.
turbulentne on oma iseloomult keeris ja see ei ole hea, laminaarne on voolav, kui pinnalähedane vool muutub keeriselisest voolavaks, siis selles ongi kasutegur.
vastavalt aerodünaamikale ja füüsikale kui juuksekarvu poolitada, õhuvool on kontaktpinna lähedal on alati turbulentne(mikrovaod pinnakattes(kasvõi aatomites kui tähte närida)), sellest edasi tuleb mängu pinnakate. Peaaegu kõik teavad et poleeritud silinder ei ole nii hea kui nati karedama pinnaga, sest viimase puhul on takistus kolvirõngastel väiksem(nagu slikk ja tänavarehv). Sama võib üle kanda ka gaasilisele keskkonnale, natuke karedam pind (mitte lõpmatuseni ja väga kare loomulikult) on õhu voolavuselt parem, kuna turbuletne vool keha pinna lähedal muutub laminaarseks, st voolavaks siis keha läbistab gaasilist keskkonda paremini. Lennukitiibade aregu viimastest sammudest on perforeeritud ( läbivalt augustatud tiivad ) tiivad lennukitel, õhkutõusmisega on loomulikult raskusi (kiirus), aga samas need tiivad võimaldavad vähenenud õhutakistuse mõjul suuremaid kiirusi hävitajatel, noja natuke kergem on ka kõik.
Ma ei oska õelda kas ma suutsin ennast piisavalt hästi väljendada seda mida ma mõtlesin, aga lisan ühe lingi, mille mõistmisel, keerate asja tagurpidi ja saate selle toimima ka auto jaoks.

kasvõi kõige tavalisema tagatiiva puhul ei mängi väga olulist rolli tiiva profiil(see kuju on enamasti antud mehhaanilise tugevuse lisamiseks tiivale), enam mängib rolli tõusunurk, mis tekitab hõrendust ja eel ja järeltiivad( flapperid ja eleroonid), mis õige seade korral omavad võimalikult vähe takistust ja samal ajal võimalikult palju survejõudu. Kes lennukiga on lennanud ja õhkutõusu, lennu ja maandumise ajal vaadanud tiibade asendeid, see mõistab.
14.03.2014 at 00:58
bagiauto
 
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Mootor lõpuks koos ja raamivahele ka tõstetud:






18.03.2014 at 01:55
bagiauto
 
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Sai tehtud väike amordi remont. Mõlemad tagumised amordid said uued varred ja uued hülsid (need tagavara amordid):





Bagi peaaegu koos (mõni väike vidin veel külge ja elektrisüsteem lõpuni teha, siis saab varsti esimest mootori häält kuulda):















20.03.2014 at 23:03
bagiauto
 
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Käiguvahetuse katkesti ka paigalduseks ette valmistatud:

22.03.2014 at 01:59
hents99
  
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Süütekatkestus käiguvahetuse ajaks?

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
22.03.2014 at 11:40
bagiauto
 
Võistlusbagi VW 1600 4wd
quote:
Süütekatkestus käiguvahetuse ajaks?

Jep
22.03.2014 at 12:38
bagiauto
 
Võistlusbagi VW 1600 4wd
Bagi sai lõpuks kaalutud ka. Kaal koos täis paagiga (teised vedelikud ja muud asjad loomulikult ka) 530 kg. Kaalujaotus koos juhiga ees 40%- taga 60%. Pead ette või tahapoole kallutades muutub 0,4 % :D. Kui minna alu mootori ploki peale, siis oleks võimalik veel 12 kg. kergemaks saada (eeldusel, et see alu asi kestma jääb). Paar kilo võiks saada ka vaakumi abil uue istme tegemisega (polnud aega sellega tegeleda). Suured katted saaks ka vaakumiga teha.... kui vanad puruks sõidan :D Tegelikult see tulemus juba väga hea. Min. kaal sellisele bagile 500 kg. Keskmootoriga bagi tükib tulema veidi raskem, sest gardaan on pikk ja vajalik kasti otsa eraldi ülekanne esiveo jaoks. Samasuguse ülesehitusega bagi (keskmootor, auto mootor) parimaks olen seni EM-il näinud saadavat 525 kg. Kuid sellel polnud roolivõimendust (kaal umbes 7 kg. ja nagu näha, enam ilma hästi läbi ei saa) Kui leiaks rahapuu võiks kohe osta käigukasti, mis on 20 kg kergem ja ka kergema esidiffri, kuid selle 23 kg (sest kütus kaalub umbes 7 kg ja ka tühja paagiga peab auto kaalus olema) taha ka nüüd madagi ei jää. Enda kaalu oleks vist kõige odavam 20 kg võrra alandada :D

24.03.2014 at 01:19 1 edit. Last edited 24.03.2014 at 01:22 by bagiauto
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Võistlusbagi VW 1600 4wd   .. 5 6 7 8 9 10 11 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.