register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT 34 19.06  
Poster Message
peep
 
Moderator
OT 34 19.06
Olid väga vahelduvad rajaolud, algul kuiva, siis märga kuid õnneks lõpupoole sai rada jälle kuivaks ning ilm soojenes ja kõik kes seda soovisid, said sõita enam kui piisavalt. Loodetavalt tuli osalejatel jällegi natuke sõidukindlust juurde ja kui mõni tehniline pisirike välja arvata, möödus üritus kadudeta.

Tänud osalejatele, oli tore üle pika aja kohtuda ja veeta isiklikust vaatepunktist lähtudes laupäevaga võrreldes vägagi rahulik päev. :lol
19.06.2011 at 21:53
rustang
  
Moderator
OT 34 19.06
Oli tõesti lahe ilm, kõige huvitavam oli sõita kuivavat rada, kus iga ringiga kiirus kasvas. Emotsioon oli vägev!

Tagasi hommiku juurde, plaanisin eriti varakult kohal olla aga enne väljasõitu garaaziust avades selgus, et pool paaki bensiini oli põrandale voolanud. Vähem kui tunniga sai siis paak tühjaks tehtud, uus tihendi paika pandud ja siis kibekiiresti Pärnu poole punuma. Esimene ettevaatlik sõidusessioon tõi välja paar lahtiununenud polti aga sealt edasi sain autoga üha enam sõbraks. Rehvid pidasid hästi ja tagavedrustus töötas ilusti, auto oli üllatavalt neutraalne igal pool v.a. kiire kurv. Seal oli sindrinahk ülejuhitav, märjaga sain paar korda päris teravaid elamusi kui risti keeras.

Päeva parim 1.05 jääb isiklikust rekordist kaks sekundit. Üks sekund jäi ehk kiiresse kurvi aga kuhu teine, ei teagi, äkki on auto puuri võrra raskem? Samas tundus ülemises pööretevahemikus mootori hingamine kuidagi vaevalisena, peaks ikka dünosessiooni ette võtma, et seadetes kindel olla.
19.06.2011 at 22:22
sfinx
 
OT 34 19.06
Ja tänud taas hea ürituse eest. Sõitja jaoks oli tänane üritus lähes ideaalne minumeelest. Ilm parajalt soe / külm, sai erineva rajaga sõita ja kuigi vihmaga oli suhteliselt igav siis peebu soovituse järgi kareda asfaldi peal sõitmisega sai ka niiske rajaga täitsa liigeldud. Osalejaid oli täpselt paras arv, et ei pidanud liiga kaua ootama samas oli võimalik vahepeal pilk õlivardale ja rehvirõhule peale heita.

Enda seisukohast üle pika aja 1 üritus, kus sõitsin omal jõul kohale, rajal isu täis ja siis ka omal käel koju. 0 tehnilist probleemi. Parimaks 1.07.3 eelmisel sajandil toodetud plastmassist firestõune rehviga. Väga palju kiiremini enam ei julge ilma puurita selle autoga liigelda.
Pärast üritust käisin Vineda garaažist läbi kuna neil olid kaalud seal olemas.. passis on tühimassiks kirjas 905kg algse 1.6 mootoriga, reaalsus aga oli 1078kg pea tühja paagiga. See pani natukene mõtlema, et väike dieet vist kuluks ära.

Aga igatahes väga mõnus viis pühapäeva veetmiseks.
PS Avo saada mulle 1 kiri ka siis.
19.06.2011 at 22:39 1 edit. Last edited 19.06.2011 at 22:39 by sfinx
tehnik
  
OT 34 19.06
Ilm pakkus jah päris kiiresti vahelduvat ja peaaegu äärmustesse ulatuvat treenimisvõimalust, peaaegu päris kuivast kuni päris märjani. Sama äärmuslik tundus minu auto rehvide pidamine - päris märjaga oli pidamine nii halb, et mõtlesin sõidud üldse lõpetada, siis läks aga kuivemaks ja kuivaga sai tunda taas tuttavat ringrajasõidu tunnet. Samas ei läinud rada vist nii kuivaks et isikliku rekordi ületamist püüda oleks lootust. Auto tahtis ikka rajalt välja minna ja kaks korda ta seda ka tegi kiires kurvis, suutsin siiski otse hoida ja rajale tagasi tulla. Või oleks pidanud ikka uued rehvid ostma ...

Korraldajatele ikka tänud ! Tahaks loota et sõitjaid liiga väheks ei jääks, et üritust jätkuvalt ikka korraldada saaks. Opentrack on tundunud mulle alati küllaltki värvikireva ja meeli köitva üritusena, olgugi et tegemist vaid sõidutreeninguga.
19.06.2011 at 22:55 1 edit. Last edited 19.06.2011 at 22:58 by tehnik
klokker
 
OT 34 19.06
kõik ringiajad pdf kujul leiab siit ja mylaps.com`s siit
19.06.2011 at 23:02
puuhapete
 
OT 34 19.06
Thanks Track Days! We are very happy again.
This two incar video.




Thanks, sorry and goodbye!

Pete

____________________________
509ps/674nm Ford Sierra twinturbo
19.06.2011 at 23:27
wirx
  
OT 34 19.06
Audrust terve autoga tagasi, parimaks ajaks jäi 1:02.04
Täna oli päikest ja vihma, rada oli peale minnes kuiv, kuid õhu niiskus oli suur ja mingit super head pidamist polnud minu meelest.
Evol kurjamil lähevad käigud suht raskelt sisse ning sidur ise libiseb samal ajal, peab tudeerima kus põhjus on...graafikult ka kenasti näha see.
http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=98728
Tumesinine joon on Evo9 täna 1:02.04 3-4-5 käik
Punane joon on Evo9 eelmise nädala teisipäeval 1:03.01 4-5 käik ainult
Roheline joon on Estfieldiga sõidetud 1:00.04 aeg

Vihmaga käitus evo samuti suht oodatult, ehk siis lõbus oli sõita, ülejuhitavus ainult kummitas pidevalt ja pidi ise tagumiku libisemist esile kutsuma.
Trajektori pidi samuti valima selle järgi, kus lappimata koht oli, sest uued kohad olid maru libedad. Endal oli see üldse esimest korda märja ilmaga rinkat sõita.


Igati 5+ opentrack järjekordselt ja suured tänud korraldajatele, septembrini peab nüüd teisipäeviti rada nühkimas käima.

Selles tabelis võiks rehvid ära märgitud olla.

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
20.06.2011 at 00:08
James Herne
OT 34 19.06
Suur tänu Avole ja Peebule! Nii väikese osalejate arvuga tundub et Avo maksis üritusele peale, aga ära palun sellepärast loobu korraldamast vaid tõsta tasu vastavalt vajadusele. Rajapäevaga seonduvate
üldkulude kõrval ei mängi osalustasu suurus erilist rolli.

Kahjuks sain sõita vaid ühe sessiooni kuna teise sessiooni alguses hakkas jahutusvedelikul nii hirmus ja nii kiire, et ta lahkus hetkega terves koosseisus S-kurvi lõpus @130 km/h, otse rataste alla ja nii see hull spinn tuli. Õnneks jäin asfaldile. Taganttulijatele kindlasti päris vaatemänguline pilt kuna suures koguses mootorile pursanud jahutusvedelik lõi kõva tossupilve üles. Kuigi rajapäev oli mulle lõppenud, siis emotsioonid olid esimesest sessioonist juba väga head kuna saavutasin oluliselt parema ringiaja kui automaatkasti kohta lootsin saada (1:05,4), nii et polnud väga hullu, et enam sõita ei saanud. Mõtlesin, et kasutan siis võimalust teistel kõrval istuda. Õnneks või kahjuks alustasin Wirxi ralliautost (jah, ma sain oma küljeaknast ilusti jälgida vastutulevat teed), nii et kui välja sain siis oli süda nii paha, et ei tahtnud enam kellegi kõrvale istuda.

____________________________
jamesherne.com
20.06.2011 at 00:10
ArksColt
OT 34 19.06
Mina kartsin seda vihma tegelikult ikka päris kõvasti juba ette. Kuna ma Subaruga (loe: palju võimsama autoga, kui Colt) sõitsin teist korda, siis kartsin, et kiirendades suudan mingeid imevigureid tegema hakata. Samas olin enam kui veendunud, et kuiva korral on Colt`ga sõidetud 1:08,2.. Subaruga väga lihtsasti ülesõidetav.
Oli küll ülesõidetav, kuid lootsin ausalt öeldes kiirem olla, kui 1:06.135. Tänud Peebule, kes juhtis mu tähelepanu asjadele, miks mul kiirusest ja stabiilsusest puudu jääb. Kuna aga reede ja laupäev olid Lätis täis tihedat sportimist ja nendevaheline öö oli väga pikk, siis andis väsimus ilmselgelt märku, et tark oleks Peebu juhnööre järgmisel korral järgima hakata ja selleks korraks puhkama minna.
Vihma kohta nii palju, et ka mulle oli see esimene kogemus märjaga ja sarnaselt kasutaja tehnikuga mõtlesin asja sinnapaika jätta. Samas kasutades koosolekul saadud näpunäiteid kareda peal püsida, aitas küll. Ja üllatuseks olid ka kiiremad autod ringiaegade poolest palju lähemal, kui kuivaga. See motiveeris veel proovima.

Tänan ka omaltpoolt korraldajaid ja loodan samuti, et sõitja jaoks küll paras arv osalejaid ei tähenda asja hääbumist.
Isegi peale pikka pausi eelmisel aastal oli selle aasta mõlemal korral väga hea tuttav tunne tagasi ja sai ennast hästi tunda.

Kõige parem on aga see, et üritus möödus ilma suuremate intsidentideta ja omalt pool vabandan Mossemehe ees, kellest ma vist ühe korra möödusin nii, et mulle ainult tundus, et suund oli sees, kuid kindel küll ei ole.

Arks
20.06.2011 at 09:21
zeke
OT 34 19.06
Üritus oli väga hea. Esimest korda vihma ja kuivava rajaga sõitmas. Tehnika pidas korralikult vastu erinevalt Riiast. Sai sõidetud oma autoga parim tulemus, peale viite muutus rada kuidagi väga pidavaks ja kiireks.. Suured tänud korraldajatele.

____________________________
MX-5, 116
20.06.2011 at 11:36
compact
OT 34 19.06
Tänud korraldajatele väga elamusipakkuv üritus oli, väike vihm oli igati omal kohal! Ka mulle tundus, et pärast viite muutus pidamine paremaks kui rajapäeva alguses, isiklik rekord sündis samuti rajapäeva lõpus ja aega parandasin lausa üle sekundi. Kas ehk vihm pesi rajalt tolmu ja sodi minema ja seetõttu paranes rehvide haardumine rajakattega?
Keegi üritusest pilte ka tegi?
20.06.2011 at 15:02
Tüüp
 
OT 34 19.06
Tänaks korraldajaid ,et nad seda üritust ikka teevad ! Loodan ,et kannatus ei katke :)
Ise kahjuks eriti suurt sõita ei saanud .Juba alguses auto venis nagu tatt . Viga oli seotud oma ajameelsusega mis maksis kätte (elektroonika kala).
Järgmine kord üritan targem olla !
20.06.2011 at 18:24
joonas
OT 34 19.06
Andmebaasi lisatud ajafaile on võimalik näha ka siin http://joonas.pri.ee/ringiajad/otsing/

Ajavõtufailid on kättesaadavad järgneval lingil
http://opentrack.ee/ajad/2011_06_19_OTXXXIV/

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
20.06.2011 at 21:28
jaak.k
OT 34 19.06
Olen ikka OT üritustest osa võtnud ,aga pühapäevad kohe kuidagi ei sobi(pean igal pühapäeval 16.30 olude sunnil Viking XPRS istuma sest vaja tööle jõuda).Ei jää üle muud kui oodata puhkust juulis et siis teisipäeva rajaõhtutel kätt proovida.Esialgu ainult kahel korral ,aga kui hästi läheb siis ka rohkem.Äkki venib puhkus natuke pikemaks kui 2 nädalat.Jõudu korraldajatele ,et te ind ei raugeks ja et oleks ka piisavalt osavõtjaid.
21.06.2011 at 20:32
tehnik
  
OT 34 19.06
Panin kaks videot kodulehele "toimunud üritused" alla.
22.06.2011 at 14:58
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT 34 19.06  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.