Poster |
Message |
Ivalo |
OT XXIII järelkaja
Suured tänud korraldajatele, oli tore üritus! Ilma šikaanita rajal olin esimest korda ja kogemus oli vägev. Parimaks ringi ajaks jäi 1:05:6xx, mis on accordi kohta enam- vähem ma arvan. Proovisin erinevaid kurve erinevat moodi läbida aga lõpuks tegelikult ikka päris aru ei saanud, kuidas peaks läbima finishi eelset kurvi ja enne essi olevat järsku paremat? Driftida sai muidugi omajagu ja natuke käisin katsetamise käigus väljas ka aga see käib asja juurde. Peale kolmandat vooru olid esimesest paremast slikist kaks suurt tükki väljas, huvitav kas rõhk sai liiga kõrge (maha tulles 2,9)? Driftboxi parim ring on siin. |
20.09.2008 at 17:51 |
|
HoCi |
OT XXIII järelkaja
Korraldus oli väga hea nagu alati on minuarust olnud. Sain ise kahjuks ainult kaks sõitu teha. NEX'i esivedrustus osutus nõrgimaks lüliks nii, et ei riskinud rohkem peale minna. Kuna viimati käisin 2a. tagasi viimati OT'il sõitmas, siis rada oli vahepeal väga võõraks jäänud. Kurve ei oska enam sujuvalt võtta aga eks selles on ka süüdi auto, mis on võimsam, kui eelmised...harjutamise asi
Teises sõidus sõidetud ajaga 1.04.8xx olen ülirahul...muidugi kahju, et rohkem proovida polnud võimalik.
Raini EVO5 ja Porse GT3'e oli ülinauding vaadata kiire kurvi ääres. Avo auto tundus ka maru uskumatult liikuvat.
____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T |
20.09.2008 at 19:13 |
|
zeke |
OT XXIII järelkaja
Elusalt tervelt tagasi. Korraldus sujus nagu alati. Ei tea milles probleem oli aga see kord oli kuidagi palju rajalt väljasõite(endagi 2 piloot tegi sellise triki). Enda ajaga 1.08.1xx jään rahule kuna pidurid olid juba 2 OT ja hunniku kilomeetreid vatti saanud ning peale paari sessiooni ei julgend enam kõvasti pidurdada.
Väga lahe ürituse osa oli Lotus'e esinduse osalemine. Kahju ain't et Elise liiga varakult tehniliste probleemide tõttu katkestama pidi(ehk keegi kunagi hiljem annab teada mis probleem oli). Igatahes kiitus, et sellised apraadid rahvale näha toodi. Tänud korraldajatele ja järgmine aasta jälle. Ja kes pilte/videosid tegid andke tulla.
____________________________
MX-5, 116 |
20.09.2008 at 20:02 |
|
matukas |
OT XXIII järelkaja
MyLaps ajad leiad siit.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
20.09.2008 at 20:06 |
|
ICE |
OT XXIII järelkaja
Tarmo Porsche 911 GT3 58.055
WOW
____________________________
Petrolheads.ee |
20.09.2008 at 20:15 |
|
Ivalo |
OT XXIII järelkaja
Ajad jõudsid küll imekiirelt ja ülevaatlikult üles. Tarmo, seda sinu 58 seki driftboxi faili tahaks küll näha. See on juba sellele autole vääriline aeg! Ei saa ju olla, et evo gt3rs´ga sama aega sõidab. |
20.09.2008 at 20:21 |
|
kronja |
OT XXIII järelkaja
.. ja nüüd tarkusetera koonderdajatele: klotsid mis maksavad tuhat ja tiba peale eeku / jooks - ringrajale ei sobi
|
20.09.2008 at 20:37 |
|
rmm4 |
OT XXIII järelkaja
Aitäh korraldajatele. Üks väike täpsustus 6. sõidu kohta, minu transpondri nr. 30 taga on vale nimi, 15. ja 21. sõidus on viga parandatud.
|
20.09.2008 at 21:02 |
|
Jesper |
OT XXIII järelkaja
Huuh, tänu korraldajaile, superüritus jällegi. Ma pean veel logist järgi vaatama, aga näppudel arvutades tundub et sõita sain 50+ ringi, see on küll uus isiklik rekord.
Aegadest pole mõtet rääkida
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
20.09.2008 at 21:04 |
|
rustang Moderator |
OT XXIII järelkaja
Tänud kõigile rõõmsameelsetele rinkafännidele, kes seekord kohal olid! Supertänud Roulile, kes mulle väga edeva kingituse tõi ja special thanks ka Peebule, kes seekord kohapealset korraldust rohkem enda kanda võttis ja mul sellevõrra rohkem sõita lasi.
Ringiajad tulid seekord tõesti vägevad samas vahejuhtumeid oli seekord kuidagi eriti palju, õnneks lõppkokkuvõttes läks kõik hästi ning ka kadunud transponder kaevati mätaste alt välja. |
20.09.2008 at 21:09 |
|
matukas |
OT XXIII järelkaja
Kribaks siis ka natuke selle päeva tegemistest.
Kõigepealt tänud korraldustiimile, et me ikka saaksime endid rajal proovile panna ja loomulikult ka osalejatele. Ning ilm hoidis end ka korralikult üleval.
Enda eesmärk selles autos oli kõigepealt 'uuesti' sõitma õppida. Pärast tagatrumlite vahetamist ketaste vastu puudus igasugune informatsioon sellises seades auto käitumisest ringrajal. Tänaval see ei selgu mingil juhul
BPR oli keeratud 100% läbilaskmise pealt 2 pööret 10-st kinni poole, mis esimesel rajaleminekul kohe kätte maksis Viimases kurvis viskas pidurdamisel taguotsa ära ja edasi juba mõneks hetkeks reisijana autos Tegin ringi lõpuni (boksiteest juba möödas) ja sõitsin maha, et igaks juhuks kontrollida, et midagi hullu polnud juhtunud. Õnneks oli kõik korras ja sai uuesti järjekorda võetud. Siis keerasin BPR-i veel 2 pööret kinni e kokku 4 pööret. Järgmised sõidud tuli hakata piire kompama ja mõnedel võis vägagi huvitavaid hetki minu taga sõita olla. Eriti vist Jesper-il ühes sõidus, kus jälle tahtis viimases käest minna. Hakkasin tagasi tooma libisemisest ja mõned hetked pendeldasin ühele ja teisele poole. Ega see õige teguviis polnud, aga mis sa teed, kui adrenaliin sees möllab. Eks sõidukogemusega lihvitakse need vead välja.
Siinkohal lihtsalt ääremärkusena, et ärge proovige eessõitja sellise auto päästmisürituse ajal temast mööda saada, kuni olukord pole stabiliseerunud, sest kunagi ei tea, kuhu poole võib lõplikult suuna võtta ja siis võib juhtuda, et kannatajaid on 0 asemel 2
Finisilipuga sõitude parim aeg tuli 1:10,088. Vaba raja 17:00 algusega sõidus tuli 1:09,572. Vaba raja alguses tuli paras trobikond tagant selga ja otsustasin, et lasen nad mööda. Siis sai vabalt oma sõitu sõita ja see oli hea otsus. Sõitsin 11 ringi ja viimased 3-4 ringi tulid juba küllaltki OK välja. Alguses plaanisin rohkem sõita, aga 10-ndal ringil nägin silmanurgast, et kütuseosuti oli ohtlikult alla langenud Igatahes, parandamise ruumi on nii minul kui ka autol. Kõige üllatavam oli minu jaoks, et viimaste ringiaegade kõige suurem erinevus oli 0,06xx sekundit!!!
Paraku polnud see üritus kõikidele õnnelik. Üks keps pooleks (tõenäoliselt), veepump, kompressori laager, 5-kodaraga velg 4-st kodarast katki (ütleks, et väga õnnelik õnnetus) ja muid väiksemaid jamasid. Eks asjaosalised ise kommenteerivad. Ise olen õnnelik, et autoga tervelt koju jõudsin. Lisaks andis tänane päev selguse asjades, mis auto kallal on vaja teha, et vastupidavust suurendada.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
20.09.2008 at 21:16 |
1 edit. Last edited 20.09.2008 at 21:59 by matukas
|
-XR- |
OT XXIII järelkaja
Mis juhtumeid siis oli?
Kahjuks ise ei saanud tulla isegi vaatama mitte.
Evo 5RS on tõesti jube kiire masin.
Tarmol tuli ka lõpuks mõni ring GT3 RS-i vääriliselt välja :P |
20.09.2008 at 21:30 |
|
Jesper |
OT XXIII järelkaja
Ah ei olnud mul viga midagi, töristasin mööda stardieelset ja tegin mõttes panuseid, et kas Matukas lendab nüüd sisekurvi või väliskurvi
Ma arvan et sul tasuks selle regulaatoriga natuke näiteks Raplas või Tabasalus mängida, Audrus ei saa paljudest asjadest aru kuna kõik juhtub liiga kähku. Minu hinnangul ei olnud kurja juur üldse mitte pidurites kui sellises, lihtsalt lõi stardieelse eelsel sirgel mingis konaruses tagaratta õhku, mispeale too blokeeruda otsustas. Tagaratta blokki ei ole kerge tajuda ja sisse keerates läks käest.
Juhtumeid oli seinast seina, mina näiteks käisin kiires lilli noppimas kuna kohtunik seisis miskipärast seal kurika kõrval auvalves ja instinktiivselt roolisin apexist mööda, ei taha 140-ga inimesest meetrikauguselt mööduda. Samas kuna viimase piiri peal sai sisse mindud, siis ega seal midagi enam päästa või nuputada ei olnud, rada lihtsalt sai otsa.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
20.09.2008 at 21:43 |
1 edit. Last edited 20.09.2008 at 21:46 by Jesper
|
sfinx |
OT XXIII järelkaja
Väga head ajad täna... mulle jäi silma aegadetabelist/rajalt silma tavaline honda accord, mis sõitis 1.05... minumeelest sellise auto kohta uskumatult hea aeg. Teiste aegadest ei hakka üldse rääkimagi - osalejate proffesionaalsus on aastetega selgelt kasvanud.
Olin esimest korda ilma shikaanita Saugal ja krt.. ilma shikaanita kiire kurv on ikka täielik adrenaliinisüst. Tagant uue asfaldi kurvidest alates ei olnud kordagi julgust täisgaasiga kurvi sisse künda - kuigi oleks võinud ja tahtnud aga kuidagi terve mõistus ei lubanud Palju toredaid inimesi ja tasemel korraldus as always - tänud.
Päris palju oli täna nööriotsas rajalt ära tulijaid - mul oli täna piisavalt õnne, et mitte nende hulgas olla. Tohutult positiivne ikka see, kui saad tulla valge inimese kombel ilma eelmisel ööl tehtud tuunimiseta kohale - sõita niipalju kui jaksad ja siis ilusti koju tagasi ilma, et peaks sisuliselt kapotialla vaatama / remontima / köit otsima jne.
|
20.09.2008 at 21:44 |
|
kyla |
OT XXIII järelkaja
Tänud järjekordse hea ürituse eest !! Kahjuks Corrado veepump ütles minu esimeses sõidus nägemist siis kurvastamiseks pole erilist põhjust kuna oli super võimalus proovida üht unistuste autot !!!! Tänud korraldajale ja tänud Loootuse Tallinna esinusele ....pärast Lotusega sõitmist on ikka Lootuseta tunne küll |
20.09.2008 at 21:47 |
|
Kaido |
OT XXIII järelkaja
Tänud korraldajatele - nagu ikka, parimal võimalikul tasemel. Eraldi aitäh veel Peebule ning Tarmole & loodan et Erik ja Lembit nina norgu ei lase. Avo, kas kuulus õpetlane sai koju? |
20.09.2008 at 21:50 |
|
rustang Moderator |
OT XXIII järelkaja
Õpetlane jäi minust kaubanduskeskusesse Tallinna äärelinnas. Ja Devilc saaga lõpu kohta andmed puuduvad. |
20.09.2008 at 21:57 |
|
rustang Moderator |
OT XXIII järelkaja
quote: sfinx: krt.. ilma shikaanita kiire kurv on ikka täielik adrenaliinisüst
Onon, ma ka ju sisuliselt esimest korda ilma tagasirge jõnksuta rajal. Ühe või kaks korda sõitsin tagakurvi täiega, ülejäänud kordadel võtsin veidi maha. Tagasilal rahutu elu tõttu tuli auto läbi selle kiire kurvi rooliga meelitada, korrigeerides sõidusuunda kohati 3-4 korda kurvi jooksul. |
20.09.2008 at 22:01 |
|
tehnik |
OT XXIII järelkaja
Tänu korraldajatele, ilmale ning osalejatele kes ürituse atraktiivseks sõitsid, on see päev minu jaoks täiesti korda läinud. Muidugi hea meel on ka autost mis vastu pidas ja aitas mul jälle ringiaega parandada .
Mingi videoülevaade päeva keskelt on mul ka olemas, kuid asub praegu veel kaameras. |
20.09.2008 at 22:17 |
|
JustMe |
OT XXIII järelkaja
Üritus oli tõesti viimasepeal nagu tavaliselt.
Ise läksin küll Tarmo viimasel Porge üritusel sõidetud aega (1.00.5xx) üle sõitma aga nagu selgus, ei tule need kiiruse viimased sekundid nii lihtsalt midagi. Esimene voor sai tavarehviga sõidetud, et saaks "käe soojaks". Edasi juba Michelini rallislickidega. Sobisid seekord rajale väga hästi, sest hakkasid tööle juba esimesest kiirest ringist. Kahjuks aga autol all väikesed "kruusapidurid" ning need asfaldile ei sobi just kõige paremini, kuna viimastel ringidel hakkavad pidurdusmaad venima.
Kuigi autol 180 km/h kiirusepiirang jaapanist peal, siis "õnneks" jõudu piisavalt vähe, et seda kiirust veel päris kätte ei saa kuigi tagumise sirge lõpus ning enne stardisirget on see vaid paari km/h küsimus, sest spidomeeter ületab 180 numbri.
Aga järgmine aasta peab ikka ühe ürituse tegema ka nii, et tuleb suured pidurid alla kruttida ning see 1.00.000 peab ka alistuma
Tarmolt aga vägev aeg, seda vist niipea ei sõida keegi nn. tänavaautoga üle! Mis aega sõidavad need ringraja viperid ja bemmid?
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
20.09.2008 at 23:39 |
1 edit. Last edited 20.09.2008 at 23:40 by JustMe
|
wirx |
OT XXIII järelkaja
Seekord jäi minu sõit lühikseks Cayennega - 1 ring...(seda ühte ainult oligi vaja...porsche cup-i jaoks )
generaator andis saba...kevadel parandasin, kuna oli muda pärast üle kuumenenud...eks tuleb ikka uus osta.
Tagasitee osutus seekord põnevamaks, jõudsin lukuoili tanklani, kui aku otsustas pildi tasku panna ja tellisin sõbra treilaga järgi Audi A8-ga...no muidugi sain politsei-onuga ka Audi roolis juttu puhuda ja kuulda, et C1 jääb ikka tsipa väheks 5+ tonnise autorongi jaoks, õnneks tutvused päästsid puhtalt
Aga kuna sõita ei saanud, siis vähemalt pilte sain teha http://wirx.ee/pildid/main.php/v/opentrack23/
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
20.09.2008 at 23:43 |
|
-XR- |
OT XXIII järelkaja
quote: wirx:http://wirx.ee/pildid/main.php/v/opentrack23/
Roul on suure tiiva pannud ja rustangi auto on ikka väga lahe.
|
21.09.2008 at 00:11 |
|
BlueStang |
OT XXIII järelkaja
kõik ilus, ainult et kohe esimesel sessioonil hakkas auto miskipärast puterdama ja maha tulles kuuldavasti olid pooled pütid mitte töötanud - igatahes jahutusteekonnalt auto iseseivalt tagasi ei jõudnud
sai katsutud igasugu variante käimapanemiseks, aga masin toru enam ei võtnud
tänud kõigile, kes mind ja minu autot transportida ja käima panna püüda aitasid
jäi asi minust raja kõrvale, kuna pereelu nõuab ka oma - eks homme vaatab, kas saab ära liigutada (ega kellelgil Pärnus treilat pole pakkuda?)
aga positiivse poole pealt ka - nende esimeste ringidega tuli juba aeg, mis on minu seni parim sauga suurt ringi läbida -
1:07.949
arvan, et see on gtmustangi jaoks juba päris hea - ainult jääb kripeldama, kas oleks saanud veel paremaks, kui käsi (ja rehv)juba soe |
21.09.2008 at 00:12 |
1 edit. Last edited 21.09.2008 at 00:27 by BlueStang
|
Antti22 |
OT XXIII järelkaja
Ülihead ajad paljude poolt. Eriti impressive on Raini (JustMe) aeg minu jaoks, annab endilegi lootust
Ise kahjuks sellel üritusel viibida ei saanud kuna olin lätis auto esitlusel millega sooviks kunagi ringirekordit rünnata
BlueStang, kuidas rehvid tundusid? |
21.09.2008 at 02:03 |
|
tehnik |
OT XXIII järelkaja
quote: zeke: ... Ja kes pilte/videosid tegid andke tulla.
quote: tehnik: ...
Mingi videoülevaade päeva keskelt on mul ka olemas, kuid asub praegu veel kaameras.
Nüüd asub minu ftp kaustas. |
21.09.2008 at 02:55 |
|