Poster |
Message |
joonas |
OT ringiaegade logid
Kas OT üritustel on tulevikus alati sama ajavõtusüsteem?
On paarilt ürituselt logifaile, kuid need on erinevad. Võibolla on põhjus erinevates väljaprintides.
Oleks huvi näha kasutatava süsteemi ühe sessiooni faili, kus on võimalikult palju infot (nii palju kui transpondrite süsteem kogub).
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
08.05.2008 at 16:35 |
|
rustang Moderator |
OT ringiaegade logid
Kahjuks ei saa seda eelduseks võtta, et on alati sama süsteem. EAL-l on kaks süstemi, lisaks kardimeeste süsteem. Samas, kui toorandmed on olemas on vast võimalik need teisendada n.-ö. standardkujule? |
09.05.2008 at 07:57 |
|
joonas |
OT ringiaegade logid
Kõke on võimalik teha
Eesmärk oleks teada saada konkreetsele ajavõtusüsteemile vastav väljundfail, kus on võimalikult palju infot ehk vähemalt kõik sessiooni ringiajad.
See fail võiks olla csv või txt tüüpi.
Seda faili peaks ka saama ka edaspidi samal kujul ajavõtusüsteemist väljastada.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
09.05.2008 at 08:49 |
|
rustang Moderator |
OT ringiaegade logid
Automaatne edetabeli tekitamise süsteem eeldaks ilmselt, et lisaks transpondrile on süsteemis kirjas sõitja nimi. Me oma ajaedetabelisse tahaks teoorias ka muid andmeid nt. auto, rehvid, miksmitte ka ilm.... |
09.05.2008 at 09:57 |
|
joonas |
OT ringiaegade logid
Neid asju saab hetkel ka lahus vaadata. Kui ajavõtusüsteemist on ringiajad kätte saadud ja andmebaasi salvestatud, siis saab neid hiljem siduda ka nimega. Ringiajad ja nimed on seotud transpondriga.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
09.05.2008 at 11:45 |
|
joonas |
OT ringiaegade logid
Ole olnud laisk ja lohakas, kuid midagi on nüüd valmis tehtud.
Mina EI OLE oskustööline ega ekspert antud valdkonnas, seega andke andeks.
Teen seda oma teadmiste ja oskuste parandamiseks ning ei konkureeri mitte kellegagi.
Välimusega hetkel ei tegele, pigem funktsionaalsuse ja üritaks teha nii lihtsalt kui võimalik.
Info on võetud ainult ajavõtu meeste käest saadud failidest.
Sisestatud on info OT XIX, XXI, XXII ürituste kohta.
Andmete kuvamisel võib olla puudusi või vigu. Kui midagi avastate, siis andke palun selles minule teada.
http://joonas.pri.ee/ringiajad/otsing/
http://joonas.pri.ee/ringiajad/otsing/top_10.php
http://joonas.pri.ee/ringiajad/otsing/top_50.php
Kõik arvamused ja ettepanekud on teretulnud.
Eelis antud juhul on see, et andmeid ei pea käsitsi ükshaaval sisestama ehk andmed konverditakse andmebaasi otse logifailidest.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
10.09.2008 at 13:21 |
|
Silwer |
OT ringiaegade logid
Top 50 tabelis olen ma kaks korda. Kas nii peabki?
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
10.09.2008 at 21:39 |
|
Jesper |
OT ringiaegade logid
Ma pakuks et asi on rohkem maagilises erinevuses selle vahel, kuidas ühtesid ja samasid andmeid töötleb arvuti ja inimaju
Aga muidu hea töö, võiks veel olla igasugu lingid igatpidi, aga noh tõenäoliselt oled sa seda juba ise ka mõelnud.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
10.09.2008 at 22:02 |
|
ICE |
OT ringiaegade logid
Ka Roul on 2x. Või on need erinevate Viperitega sõidetud?
____________________________
Petrolheads.ee |
10.09.2008 at 22:04 |
1 edit. Last edited 10.09.2008 at 22:05 by ICE
|
Cardo |
OT ringiaegade logid
Joonas, tubli. Väga hea ülevaate annaks see tabel kui sellega veel pisut vaeva näha. |
10.09.2008 at 22:21 |
1 edit. Last edited 10.09.2008 at 22:22 by Cardo
|
rustang Moderator |
OT ringiaegade logid
quote: Jesper: Ma pakuks et asi on rohkem maagilises erinevuses selle vahel, kuidas ühtesid ja samasid andmeid töötleb arvuti ja inimaju
Tõepoolest, nii see paistab olevat - süsteem eeldab, et autod sisestataks alati täpselt ühtmoodi ja seda EAL ajasüsteemi operaatori poolt (kes küll kasutab minult saadud andmeid).
Ühesõnaga siin on veidi mõtteainet. Või siis jättagi TOP tabelisse vaid erinevad inimesed ja sama isiku erinevate autodega sõidetud ajad paremuselt teisest alates seal mitte kuvada. |
10.09.2008 at 23:50 |
|
joonas |
OT ringiaegade logid
quote: Silwer: Top 50 tabelis olen ma kaks korda. Kas nii peabki?
Praegu sorteeritakse transpondri nime järgi. Ühes logifailis on
9 - Silwer BMW 325 -
teises
1 - Silwer BMW 325i -
Ehk erinevus on olemas (i). Loomulikult tuleks sorteerida unikaalse väärtuse järgi.
Kui kõik sõitjad oleks foorumi kasutajad, siis saaks kasutada unikaalse väärtusena OT foorumi kasutajanime.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
11.09.2008 at 09:37 |
|
Jesper |
OT ringiaegade logid
Üldiselt kipuvad sellised erinevused tekkima nime lõpu poole, kui sa kasutaks grupeerimiseks transpondri nime näiteks seitset kuni üheksat esimest märki (hea arv tuleb leida katsetades), siis jäävad igasugu i-d, m-id, gti-d ja tdi-d välja, samas tulevad nimed piisavalt unikaalsed (loodetavasti ).
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
11.09.2008 at 10:06 |
1 edit. Last edited 11.09.2008 at 10:10 by Jesper
|
joonas |
OT ringiaegade logid
quote: Jesper: Üldiselt kipuvad sellised erinevused tekkima nime lõpu poole, kui sa kasutaks grupeerimiseks transpondri nime näiteks seitset kuni üheksat esimest märki (hea arv tuleb leida katsetades), siis jäävad igasugu i-d, m-id, gti-d ja tdi-d välja, samas tulevad nimed piisavalt unikaalsed (loodetavasti ).
See sõltub ajameeste andmete sisestamisest ja andmetest, mis neile antakse. Vanemates logides pole üldse nimesid.
Ma arvan, et kõige mõistlikum oleks need ringiajad siduda mingi unikaalse väärtusega. OT kasutajanimedega on see häda, et kõigil ei pruugi neid olla.
Mõtleme veel.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
11.09.2008 at 11:29 |
|
Silwer |
OT ringiaegade logid
Reeglina on igal inimesel olemas nii ees kui ka perekonnanimi. Need on ehk opentracki kontekstis piisavalt unikaalsed.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
11.09.2008 at 13:51 |
|
joonas |
OT ringiaegade logid
quote: Silwer: Reeglina on igal inimesel olemas nii ees kui ka perekonnanimi. Need on ehk opentracki kontekstis piisavalt unikaalsed.
See võib nii olla, kuid selles ei saa kindel olla. Unikaalne oleks isikukood, kuid seda ei saa ja ei tasu antud juhul kasutada.
Inimese nimi - ei ole unikaalne, täpitähed võivad segama hakata
Auto mark ja mudel - ei ole unikaalne ja sõitja võib sõita mitme autoga.
Transpondri number - samu transpondreid kasutatakse erinevatel võistlustel
Näiteks neljakohaline kood - unikaalne, kuid jälle üks number mida meeles pidada ja mis teeb näo ja nime kokkuviimise raskemaks.
OT kasutaja nimi - unikaalne, kuid igal osalejal seda ei ole. Siis peaks selle asendama mingi teise X väärtusega, mis ei kattuks kunagi OT foorumi kasutajanimedega
See viimane mulle isegi päris meeldib.
See kõik kehtib ainult top nimekirjade kohta. Iga ürituse osas leiab inimene ennast ikka üles, kas transpondri numbri või transpondri nime järgi.
Ja selleks, et asja veel "huvitavamaks" ajada, siis kas top nimekirjas peaks esinema iga sõitja kõige kiirem ring ühe korra või iga sõitja kõige kiirem ring iga auto kohta, millega see sõitja on rajal sõitnud (näiteks devilc oli Mazda nüüd Porsche) . Nii saaks kiireid autosid vahetades top 10 oma nimele
Muidugi saaks neid top nimekirju ka erinevaid teha. See lihtsalt mõtlemisaineks.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
11.09.2008 at 14:21 |
|
-XR- |
OT ringiaegade logid
quote: joonas: quote: Silwer: Reeglina on igal inimesel olemas nii ees kui ka perekonnanimi. Need on ehk opentracki kontekstis piisavalt unikaalsed.
See võib nii olla, kuid selles ei saa kindel olla. Unikaalne oleks isikukood, kuid seda ei saa ja ei tasu antud juhul kasutada.
Inimese nimi - ei ole unikaalne, täpitähed võivad segama hakata
Auto mark ja mudel - ei ole unikaalne ja sõitja võib sõita mitme autoga.
Transpondri number - samu transpondreid kasutatakse erinevatel võistlustel
Näiteks neljakohaline kood - unikaalne, kuid jälle üks number mida meeles pidada ja mis teeb näo ja nime kokkuviimise raskemaks.
OT kasutaja nimi - unikaalne, kuid igal osalejal seda ei ole. Siis peaks selle asendama mingi teise X väärtusega, mis ei kattuks kunagi OT foorumi kasutajanimedega
See viimane mulle isegi päris meeldib.
See kõik kehtib ainult top nimekirjade kohta. Iga ürituse osas leiab inimene ennast ikka üles, kas transpondri numbri või transpondri nime järgi.
Ja selleks, et asja veel "huvitavamaks" ajada, siis kas top nimekirjas peaks esinema iga sõitja kõige kiirem ring ühe korra või iga sõitja kõige kiirem ring iga auto kohta, millega see sõitja on rajal sõitnud (näiteks devilc oli Mazda nüüd Porsche) . Nii saaks kiireid autosid vahetades top 10 oma nimele
Muidugi saaks neid top nimekirju ka erinevaid teha. See lihtsalt mõtlemisaineks.
Auto number peaks vist olema unikaalne?
|
11.09.2008 at 14:28 |
|
peep Moderator |
OT ringiaegade logid
Auto reg. nr. on unikaalne ja enamusel on see olemas. |
11.09.2008 at 14:28 |
|
joonas |
OT ringiaegade logid
quote: peep: Auto reg. nr. on unikaalne ja enamusel on see olemas.
Hea tähelepanek ja seda on küsitud ka registreerimisel.
Aga väliskülalised? Ei oska peast öelda, kui erinevad on naaderriikide numbrimärgid.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
11.09.2008 at 14:49 |
|
Lembit |
OT ringiaegade logid
quote: rustang: Või siis jättagi TOP tabelisse vaid erinevad inimesed ja sama isiku erinevate autodega sõidetud ajad paremuselt teisest alates seal mitte kuvada.
Ma pooldaks seda varianti, et TOP oleks isikupõhine, mitte autopõhine.
|
11.09.2008 at 14:56 |
|
Silwer |
OT ringiaegade logid
Auto võib koos numbriga omanikku vahetada.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
11.09.2008 at 21:01 |
|
-XR- |
OT ringiaegade logid
nimi JA auto reg. nr. vist pole väga keeruline teostada? |
11.09.2008 at 21:09 |
|
Jesper |
OT ringiaegade logid
Küsimus ei ole minuarust selles, mis on unikaalne, küsimus on selles et afaik keegi pole sinna failidesse ju auto numbrit vms mudru sisse toksinud, seega variant 1 on teha meeletu käsitsitöö ja need asjad täpselt paika ajada (edu härra "sinine subaru" leidmisel et ta nime küsida ) või variant 2 on teha kuidagi nii, et arvuti teeb failidest ikka enamuse eeltööd ära ja inimene korrigeerib vajadusel. Mina isiklikult ei muretseks niiväga selle hetke variandi pärast, näitab ju kenasti asju, lihtsalt sinna tuleb juurde teha võimalus sisestada seoseid stiilis Silwer BMW 325IAM-techGTSTDI võrdub Silwer BMW 325 või kasvõi Silwer Mazda 323, millega need "topeltkasutajad" käsitsi välja noppida.
Eri autodega sõidetud ajad võiks toppides olla jah juhipõhised, lihtsalt topis ilmub vastav kirje juurde et mis autoga konkreetne aeg on sõidetud.
Üle komplitseerides ei saa kunagi valmis, hetkel on 99% ulatuses hea asi juba, ei pea laadima mingeid meeletuid exceli faile kuskilt foorumi sügavustest kui tahad vanu aegu vaadata.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
11.09.2008 at 23:35 |
|
joonas |
OT ringiaegade logid
Idee oleks selles, et OT üritusele võiks olla weebis registreerimisvorm, kuhu kasutaja sisestab ka oma OT foorumi kasutajanime. Kui OT foorumi kasutajanimi puudub, siis jätab välja tühjaks. Siis saab sellele sõitjale mingi koodi anda ja kui ta hiljem teeb endale OT foorumis konto, siis saab sõitjale antud koodi selle vastu vahetada.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
12.09.2008 at 08:33 |
|
matukas |
OT ringiaegade logid
Pärast väikest süvenemist tekkis selline küsimus, et mille alusel see keskmine kiirus tuleb?
Vaadates erinevate OT-de tabelit on ligilähedastel aegadel erinevad keskmised kiirused.
EDIT: Saan aru, et MyLaps andmetel on ringi pikkused erinevad, kuid võiks kusagil selle õige pikkuse fikseerida ja selle alusel arvutada.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
23.09.2008 at 13:00 |
1 edit. Last edited 23.09.2008 at 13:05 by matukas
|