Poster |
Message |
rustang Moderator |
Õhufilter?
Hei,
Möödunud laupäeval uurisin tehnilises pargis Tallinna Ralli ekipaazi nr. 95 Lahtinen-Lahtinen Mk1 Escorti. Meestel oli päris kurjaks aetud 2-liitrine OHC (Pinto), mis pöörles kuni 8400 rpm, sissepritse, ITB ja ei mingit õhufiltrit.
Mõtlesin kohe oma auto peale, kui ma sõidan vaid ringrajal, on mul mõtet seda õhufiltrit seal takistuseks ees hoida? |
07.05.2007 at 15:19 |
|
Garfield |
Õhufilter?
quote: rustang: Mõtlesin kohe oma auto peale, kui ma sõidan vaid ringrajal, on mul mõtet seda õhufiltrit seal takistuseks ees hoida?
Ei. Ka meie ei kasutanud.
____________________________
Focus RS |
07.05.2007 at 15:20 |
|
rustang Moderator |
Õhufilter?
Nii ma ise ka arvasin, et kui kruusal vajalikuks ei peeta, siis asfaldil ammugi mitte..... |
07.05.2007 at 15:29 |
|
Cardo |
Õhufilter?
Kruusal kui satud kellelegi väga kannule siis on kulumine väga kiire ma arvan, kui õhk on puhas ei ole hullu, eks nad arvestavad ka kindlasti olukordadega ja ju see eelarve on ka vist selline, mis lubab ehk uue mootori koostada. |
07.05.2007 at 16:02 |
1 edit. Last edited 07.05.2007 at 16:02 by Cardo
|
kronja |
Õhufilter?
ämm, ma nagu ei ole kindel et sain õigesti aru - et lihtsalt õhuvõtu toru otse mootorisse?! 8| |
07.05.2007 at 20:17 |
|
Raceboy |
Õhufilter?
"Tavalise" õhuvõtu puhul kõigepealt gaasiklappi, siis kollektorisse ja siis mootorisse. Vahvamas süsteemis otse ITB-de trompetitesse, edasi läbi gaasiklappide ja sealt mootorisse.
____________________________
www.vems.ee |
07.05.2007 at 20:56 |
|
Lembit |
Õhufilter?
Kuna sul auto ei pea saama kätte iga viimast kui hobujõudu ja sa ei ole ka eriti piiratud mingite tehniliste reeglitega, siis mina soovitaks kolvigrupi kulumise vähendamiseks ikka filtrit ees hoida. Kui seda regulaarselt pesta, siis ta ei ole ka liiga suur takistus ja peaks ära hoidma igasugused tobedad "kruusakivike sisselaskes" stsenaariumid.
Võidusõidus kusjuures on õhufilter teinekord lausa paha - kui klapp puruneb, siis tükid kipuvad sisselaskesse tagasi ronima ja sealt juba järgmisse silindrisse. OT'l vist enamasti ei ole vajadust iga hinna eest veel kolm ringi juurde sõita |
08.05.2007 at 07:39 |
|
Hylas |
Õhufilter?
Vabalthingav võib tõesti väiksed putukad ja muu jura läbi elada, aga turbomootorit niisama paljaks ei jätaks, sääsks jahvatatakse läbi , kärbes juba tõmbab labad kõveraks ning herilane või mesimumm võtab juba jupi turbo labast kaasa, niiet mingi primitiivne metallvõrk võiks ikka olla. |
06.06.2007 at 23:27 |
|
tehnik |
Õhufilter?
quote: Lembit: ... soovitaks kolvigrupi kulumise vähendamiseks ikka filtrit ees hoida. Kui seda regulaarselt pesta, siis ta ei ole ka liiga suur takistus ...
Mida arvate, milline filter tuleks siiski osta, millisel on kõige väiksem õhutakistus (otsin paneelfiltrit) ?
Kas näiteks sellist on mõtet osta või tasub siiski rohkem raha välja käia millegi parema eest ?:
http://www.carolim.ee/pood/index.php?cPath=23_40_56
|
30.07.2008 at 12:27 |
|