Poster |
Message |
rustang Moderator |
B3 Autorendi Võiduajamise järelkaja
Vaadates http://autosport.mylaps.com pealt ringiaegu, siis peab arvestama, et treeningud sõideti lausvihmas, kvalifikatsioon samuti märjal rajal, esimene sõit poolkuivanud ja teine võistlussõit päris kuival rajal.
Esimeses sõidus said Rolantsik ja Peep valestardi eest +30 sek, muidu oli sõit rahulik ja niipalju kui mina nägn mingeid ekstsesse ei olnud.
Teises sõidus juhtus stardis mingi rüselus kus said kannatada nii Peebu kui ka Indreku autod - viimase esistange lohises juba võistluse lõpuringidel vastu maad, boksikutsele Indrek ei reageerinud (ei tundnud siiski lippe?) ja nii sai ta lõpuks musta lipu.
Aegade poolest paistab, et Rolantsik on oma auto teistest veidi kiiremini liikuma saanud, "keskklassis" on tase päris ühtlane. Jesper tegi seekord sissesõitu - ehitas autot kuni viimase hetkeni, ei jüudnud ei treening- ega kvalifikatsioonsõitudesse, kuid oli siiski stardis!
Loodame, et lisandub veel 3-4 autot ja saame BMW-dele oma eraldi stardi teha! |
14.07.2008 at 08:36 |
|
peep Moderator |
B3 Autorendi Võiduajamise järelkaja
Etapp oli edukas selles mõttes, et sai jälle kuhjaga kogemust juurde. Sportliku poole pealt eriti hästi ei läinud. Kõigepealt treeningud, mis toimusid paduvihmas. Õnneks taipasime eelmisel päeval vihmarattad ette valmistada, niiet uued rehvid olid võtta, kuigi neljast leitud veljest kaks olid suht kõverad ja veljed ise päris rasked. Kahjuks ei taibanud me ühendada ahjust tulevaid õhutorusid ja esiklaas oli koheselt udune. Vaatevälja käega pühkima ka ei ulatunud, seega enamus treeningust sõitsin vaadates "raja peegeldumist pilvedelt". Uus asfalt oli väga libe niiet ega seal eriti kiirust ei saanud isegi tutika rehviga.
Kvalifikatsioon oli selline poolkõva, endale tundus, et ühtegi tervet ringi ei saanud. Ju siis teistel sama lugu, kuna tuli kolmas aeg. Õnneks saime ahju klaasi peale õhku puhuma ehk nähtavusega enam probleemi polnud.
Esimeses stardis sai kaks tüüpilist (algaja) viga tehtud, esiteks lasin ennast provotseerida enda ees startinud Rolandi valestardist ja päästsin siduri enneagselt ja siis hetk hiljem tajudes, et see on valestart tõstsin jala gaasilt just siis, kui tegelik start toimus. Seega sain hoo sisse hoopis teistest hiljem, kuid siiski õnnestus koht säilitada. Sõit oli suht sündmustevaene, teises pooles üritas Kristo mulle järgi jõuda ja seda tänu julgemale sõidujoonele päris edukalt aga sõit sai enne läbi ehk üle joone veeresin kolmandana, kuid +30 sek valestardi eest kukutasid mind tulemustes viiendaks.
Teises stardis tekitas segadust see, et ootasin enda viiendaks asetamist eelmise sõidu tulemuste alusel, kuid sain hoopis kolmanda positsiooni, kuna paika pandi eelmise sõidu parima ringiaja põhjal. Noh, ega selles miskit halba polnud aga vist keskendumine kadus tsipa ? Start seekord ok reaktsiooniga, kuid ma ei tea, kas oli 1-2 vahetus 4500 pealt viga aga igatahes Ruve sai tagantpool palju parema lähte ja kuna ma peeglit ei vaadanud sel hetkel, siis tal õnnestus minu ja siserajalt startinud Golfi vahele sõita. Seda küll jõuga, sest autojagu ruumi meie vahel polnud aga ta sai nina enne vahele ja pani mõlemaga küljed kokku ning lükkas meid laiali. Kiiruste vahe oli ka piisavalt suur, hoog tal ei langenud ja saigi mööda. Kahjuks minul võttis see pauk hoogu natuke maha ja Ruve kiiluvees sai veel Rene ka mööda. Ehk jälle 5 kohal ja sõiduga ma neile enam järgi ei saanud. Sarnaselt eelmise sõiduga istus mul seekord Indrek peeglites aga ma omaarust suht kontrollisin olukorda - kuni nägin, et ta musta lipuga maha võetakse ja sellega oli pinge maas.
Kokkuvõttes on positiivne see, et võime rajal toimuvat ja enda sõitu hinnata on kasvanud. Negatiivse poole peale jääb, et ma ei suutnud ennast kokku võtta ja kiiremini sõita, kohad kus seda teha saab on teada ja Rolandi sooritus näitab, et reserve on palju. Hetkel tundub, et sarja autod on väga võrdsed, eks neid annab veel seadistada ja kõpitseda aga eelkõige tuleb enamusel kiirust sõitmise poole pealt otsida. |
14.07.2008 at 09:42 |
7 edits. Last edited 14.07.2008 at 09:57 by peep (Moderator)
|
rustang Moderator |
B3 Autorendi Võiduajamise järelkaja
quote: peep:Teises stardis tekitas segadust see, et ootasin enda viiendaks asetamist eelmise sõidu tulemuste alusel, kuid sain hoopis kolmanda positsiooni, kuna paika pandi eelmise sõidu parima ringiaja põhjal.
Kusjuures see on kivi minu kapsaaeda, koosolekul sai öeldud teistmoodi. Ja ma ei saanud asjast kohe arugi, ajavõtutiim tegi rahulikult oma tööd ja väljastas stardijärjekorrad ja ma ei osanud seda üle kontrollida. Iseenesest juhendis ei ole selle kohta sõnagi, äkki tasubki nii jätta, et esimese sõidu parim aringiaja järgi?
Üleüldse läks see esimene kord suht ülepeakaela, oma peakohtuniku ülesandest sain teada võistluse eelõhtul ja kerge värin oli ikka sees, et kas ujun välja või ei. Kui peaks veel selliseid pakkumisi tulema siis tean, millele tähelepanu kontsentreerida. OT tegemine on selle kõrval "walk in the park".
Valestardi karistus 30 sek on EAL üldjuhendis kirjas, sinna ei saa midagi parata.
|
14.07.2008 at 10:11 |
3 edits. Last edited 14.07.2008 at 10:17 by rustang (Moderator)
|
rolantsik |
B3 Autorendi Võiduajamise järelkaja
See teise stardijärjekord esimese sõidu aegade põhjal on olnud aegade algusest peale. |
14.07.2008 at 10:46 |
|
-XR- |
B3 Autorendi Võiduajamise järelkaja
Roland on mind kuulda võtnud ja auto vähe ägedamaks teinud klepsutuuninguga
http://picasaweb.google.com/marsfrog/B3VIduajamine/photo#5222782242635322914 |
14.07.2008 at 11:15 |
|
rolantsik |
B3 Autorendi Võiduajamise järelkaja
Disain pole veel lõplik,külgedelt on üks värv puudu ning esi ja tagaose veel üldse ilma disainita.
Suurim muutus järgmiseks korraks on aga "tjuuning" tiiva kadumine |
14.07.2008 at 11:40 |
|
Garfield |
B3 Autorendi Võiduajamise järelkaja
quote: rolantsik: Suurim muutus järgmiseks korraks on aga "tjuuning" tiiva kadumine
Ehk siis tagasillalt "downfarce" tiiva kaalu võrra vähemaks
____________________________
Focus RS |
14.07.2008 at 13:14 |
|
amblik |
B3 Autorendi Võiduajamise järelkaja
Nüüd siis ka esimene võidusõit sõidetud, rajale läksin kindla plaaniga, et jään viimaseks, saan esimese kogemuse, aga jätan krt pea kogu aja ja raha ära söönud auto terveks, aga läks veel paremini, ei jäänud viimaseks vaid sain hoopis musta lipu ja auto läks ikkagi katki.
Üritus iseenesest väga ok, mis nendesse lippudesse puutub, siis asi polnud selles, et ma ei teadnud, mis lipp on mis, vaid hoopiski selles, et silmad olid ruutus peas ja mul polnud aega mingeid lippe seal vaadata. Aga samas, mis siin salata, meelde jäidki must ja ruuduline lipp, ülejäänud lippudest ei teadnud midagi, neid lehvis seal igasuguseid
Ise rahul, järgmisel korral kohal ja proovin paremini ja loomulikult kiiremini. |
14.07.2008 at 14:27 |
|
peep Moderator |
B3 Autorendi Võiduajamise järelkaja
Lippudest:
http://flagspot.net/flags/xf-auto.html
FIA lehelt leiab veel rohlkem infot.
|
14.07.2008 at 14:51 |
1 edit. Last edited 14.07.2008 at 14:52 by peep (Moderator)
|
pprz |
B3 Autorendi Võiduajamise järelkaja
Galerii 1 läheb siia...
____________________________
sergeizjuganov.com |
14.07.2008 at 21:44 |
|
newton Moderator |
B3 Autorendi Võiduajamise järelkaja
Veskid jahvatavad kuidagi eriti aeglaselt praegu , aga siin veel pilte paari nädala tagusest üritusest:
(kliki pilti)
Sama galerii lõpus on mõned pildid ka võistlusele järgnenud Open Trackist. Järgmisena üritan ajas tagasi jõuda OT XXI juurde |
30.07.2008 at 22:20 |
|
|