Poster |
Message |
SiimFeldmann |
OTXXII "Hallring" järelkaja
Meeldis!
Sõita sai täpselt nii palju kui auto lubas. Piduriklotsid said korraliku põntsu. Saabki nüüd korralikult nende kallale minna
Parimaks ajaks tänavarehviga mis erilist pidamist ei andnud jäi 1.08.407. Suht rahul kui arvesse võtta sõidu trajektoori ja pidurdusi. Kaks korda sai rajalt väljas ka käidud. S-kurvist välja lennates tõmbas olemise päris jahedaks korra.
Küsimus Crac-le. Mis klotse ja kettaid kasutad oma S13-l?
Jään ootama järgmist korda
|
12.07.2008 at 19:23 |
|
ICE |
OTXXII "Hallring" järelkaja
Crac kasutab DS2500 ning arvestades, et tal need täna esimest korda all olid, siis kulusid ikka üle mõistuse kiiresti ära. Peale 3-4 sessi oli alles mingi 5-6mm...
Üritus ise oli väga mõnus, ilm pidas suht kenasti vastu. Õnnitlused võitjatele. Tore oli ka Jesperit lõpuks rajal näha, pisimuresid veel leidub. Tee siis see tagapirnide aretus ka korda, mis olude sunnil sai tehtud :P
E36 esimeses stardis oli seekord põnev see, et kas Roland suudab 30sekundilise ajatrahvi tasa sõita. Ei suutnud, mõned ringid jäid puudu. Teises stardis venisid vahed päris pikaks.
S1600 esimeses sõidus oli Andrese tõus muljetavaldav, teises tegi sarnast sõitu Eriste.
____________________________
Petrolheads.ee |
12.07.2008 at 19:48 |
1 edit. Last edited 12.07.2008 at 19:54 by ICE
|
SiimFeldmann |
OTXXII "Hallring" järelkaja
quote: DC ICE: Crac kasutab DS2500 ning arvestades, et tal need täna esimest korda all olid, siis kulusid ikka üle mõistuse kiiresti ära. Peale 3-4 sessi oli alles mingi 5-6mm...
Ferodo kulubki nii ruttu?
Võiks ühe suve ikka ära pidada. |
12.07.2008 at 20:00 |
|
priitpo |
OTXXII "Hallring" järelkaja
Minu jaoks esimene sellelaadne üritus (nii opentrack kui ka pärnu rada)- väga positiivne mulje üritusest ja selle korraldamisest. Meeldivaks üllatuseks tuli ka täiesti korralik aeg |
12.07.2008 at 20:02 |
|
python |
OTXXII "Hallring" järelkaja
Sellest klotsi kulumisest tekkis mul küsimus, kasutanud feroda 2500 2*pärnus ja ühe korra Riias, kuid silmaga pole nagu näha, et kulunud? Rohkem tundub nagu ketas läinud. |
12.07.2008 at 20:16 |
|
imre |
OTXXII "Hallring" järelkaja
DS2500 ei tohiks küll nii kiiresti kuluda. DS3000 läheb samas rajapäevaga läbi. |
12.07.2008 at 20:27 |
|
hall |
OTXXII "Hallring" järelkaja
Olles sel korral esimest korda rinkaürituse ja OT korraldaja on esimene mulje see, et tuli täitsa okeilt välja. Väga suur roll selles on Avol, kes oli peakohtuniku rollis, esimest korda ametis olnud ja minu arvates väga hästi hakkama saanud sekretäriaadil ja kõigil teistel, kes nõu ja jõuga abiks olid. Tänud ka kõigile osalejatele (nii võistlejad kui OT-lased), kes pidasid ennast väga korralikult üleval, ei tekitanud arvestatavaid avariisid ja olid muidu väga lahedad
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
12.07.2008 at 20:41 |
|
Crac |
OTXXII "Hallring" järelkaja
Suur tänu korraldajatele - sõita sai mõnusalt, bensiini ja klotse kulus mõnuga
Datsunil jah ees S14 pidurid koos uute DS2500 klotsidega, taga mingid vähe lihtsamad ferodod ja uus originaal ketas - sädemeid olevat lennanud, klotsidel umbes pool läinud ja tagumiste supportide peal olid lausa sulanud 1-3mm läbimõõduga ümmargused "junnid" - go figure it out. Igaks petteks ütlen, et eelmisel aastal olid originaal pidurid ning sama seeria klotsid ning ei kulunud kahe OT ja linnasõiduga pratkiliselt üldse.
ringiajaks siis tagasihoidlik 1.09.257 - mul on lihtsalt aeglane auto.
Tegin katusel asetseva kaameraga mingi videojupi kah aga pole veel mahti olnud üles riputada.
Igaljuhul tänud veelkord kõigile, kes päeva aitasid mõnusaks muuta.
Crac
____________________________
Audruring: 1.35.0 - S14 200SX LS2 V8
Estring: 1.04.0 - S14 200SX |
12.07.2008 at 22:19 |
|
rustang Moderator |
OTXXII "Hallring" järelkaja
Peab siinkohal veekord Serõid ja tema tiimi õnnitlema, täistabamus - mõlemas sõidus eskoht.
Nüüd on siis oldud ka päris ringrajal peakohtunikuks ja tuleb öelda, et säärase korraldusmeeskonnaga kannatab olla küll.
Mis OT-sse puutub, siis seekord oli sõitmise eri, mingit sotsialiseerumist eriti ei toimunud aga see-eest sai päris pikalt järjest sõita. Sessioone ei olnud, autod läksid vabalt rajale ja tulid sealt iseseisvalt maha v.a. paar sunnitud peatust mõne väljasõidu või tehnilise rikke tõttu.
|
12.07.2008 at 23:01 |
|
SiimFeldmann |
OTXXII "Hallring" järelkaja
Mylaps.com'i lähevad ülesse tulemused? või mingil muul kujul avaldatakse ajad? |
13.07.2008 at 13:55 |
|
rustang Moderator |
OTXXII "Hallring" järelkaja
Jah nii MyLapsi kui ka OT veebi aga ajameestel vist täna ka käed-jalad tööd tais, Superkrossi etapp Pärnus - loodetavasti homseks tulevad ajad. |
13.07.2008 at 15:27 |
|
rolantsik |
OTXXII "Hallring" järelkaja
Esimese korra kohta ok korraldus.
Tegin siis elu esimese valestardi.Auto põrand oli märg ja jala kohendamisel libises jalg pedaali pealt minema.
Valestardi eest oli siis ka "preemia"ette nähtud +30 sekki.
Nalja kah
Jõudsin arusaamisele,et rinka autole peab samasugused laserid külge panema,nagu igasugustes ulme kosmose filmides,siis saab igasugu rajal lendavaid kive ja konkurentide autodest eralduvaid 3-4 käigu hammasrattaid,mis autot tabada tahavad tulistada. |
13.07.2008 at 21:17 |
2 edits. Last edited 13.07.2008 at 21:23 by rolantsik
|
rustang Moderator |
OTXXII "Hallring" järelkaja
EAL Ajatiimi aegade lehekülg, kus ka "Halliringi" ajad:
http://autosport.mylaps.com
Päris muljetavaldavaid 1.02-sid on sõidetud!
EDIT: Aegade logid on ka kohal.
http://opentrack.pri.ee/ajad/120708/ |
14.07.2008 at 07:52 |
1 edit. Last edited 14.07.2008 at 09:05 by rustang (Moderator)
|
peep Moderator |
OTXXII "Hallring" järelkaja
Raini Evo sai enne stardisirgele minevat kurvi ka kõige suurema hoo üles, vist oli 166 kmh. |
14.07.2008 at 09:59 |
|
JustMe |
OTXXII "Hallring" järelkaja
Enda poolt ka kiidusõnad ürituse korraldajatele! Samuti ka vabandused ühele naisterahvale, kellest üks möödasõit tuli vist talle siiski ootamatult. Sõita sai täpselt nii palju kui soovi oli. Kuna isu sai alguses täis sõidetud, siis lõpus enam peale ei roninud kuigi rahvast oli siis vähem ja oleks saanud rohkem "puhtaid" ringe sõita.
Minul ka ees Ferodo DS2500 klotsid, kuid olulisi kulumismärke seal küll polnud. Crac, sul siis kas kaks asja - pidurid jäävad peale või pidurdad liiga palju? Sul ei olnud ju soonega kettad, et sööks klotsi rohkem?
Rehvideks olid tänava Michelin Pilot Sport (2 vist) ning pidasid väga hästi. Enda sõidust nii palju, et ei tekkinud kordagi kiires kurvis tunnet, et auto tahaks külge jooksma hakata või libisema minna. Muidugi sai tagumine spoiler ka kõige kangemasse asendisse keeratud. Järgmine kord peaks proovima, et kas ja palju mängib spoileri asendi muutmine. Spido järgi sai seal parimatel kordadel läbi tuldud 150-155 km/h. Eeldatavasti oli see tibake vähem , kui Peep väidab et maantee lõpuks kiiruseks 166 km/h. Millega seda seal mõõdeti?
Enda aega annaks veel just kiire kurvi parema läbimisega parandada ning eks kindlalt oli ka mujal apsakaid sees.
Järgmise korrani!
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
14.07.2008 at 10:16 |
|
rustang Moderator |
OTXXII "Hallring" järelkaja
JustMe oli jah täitsa ekstaasis rajal - kõrvalt oli vahepeal natuke hirmus vaadata - aga lõppkokkuvõttes oli aeg ju vägev! |
14.07.2008 at 10:21 |
|
peep Moderator |
OTXXII "Hallring" järelkaja
quote: JustMe: maantee lõpuks kiiruseks 166 km/h. Millega seda seal mõõdeti?
Stalkeriga mõõdeti boksiteelt. Kui Sa 155'ga sisse keerad, siis eks ta sealkandis olegi, mu bemm sõidab sinna kurvi umbes sama kiiresti ja olen saanud 161 lõppkiiruseks, eks Evo jõuab natuke rohkem hoogu koguda peale väljumist. |
14.07.2008 at 11:48 |
|
pprz |
OTXXII "Hallring" järelkaja
quote: JustMe:Crac, sul siis kas kaks asja - pidurid jäävad peale või pidurdad liiga palju?
Aga ratast võtab täitsa ilusti kinni
quote: JustMe oli jah täitsa ekstaasis rajal - kõrvalt oli vahepeal natuke hirmus vaadata
Nalja ei olnud jah
____________________________
sergeizjuganov.com |
14.07.2008 at 15:10 |
1 edit. Last edited 14.07.2008 at 15:17 by pprz
|
kyla |
OTXXII "Hallring" järelkaja
Äkki klotside üli kiire kulumise põhjuseks oli see et kuumatsükkel jäänud tegemata enne tõsist kihutamist? |
14.07.2008 at 15:36 |
|
pprz |
OTXXII "Hallring" järelkaja
Teine galerii läheb siia. Valgeid autosid sai natuke palju, aga elab üle
S
____________________________
sergeizjuganov.com |
14.07.2008 at 21:48 |
|
priitpo |
OTXXII "Hallring" järelkaja
quote: pprz: Teine galerii läheb siia. Valgeid autosid sai natuke palju, aga elab üle
S
... valge ju uus popp värv.... pole siis ime - aga pildid |
15.07.2008 at 07:56 |
1 edit. Last edited 15.07.2008 at 07:59 by priitpo
|
Crac |
OTXXII "Hallring" järelkaja
OT jätkuks - rääkisin täna oma mehaanikuga ja tundub, et klotside kulumine ei olegi olnud nii hull nagu eespool olevast jutust võiks aru saada - vabandused valeinfo levitamise pärast. Ma millegipärast arvasin, et klotsid olid uuena paksemad, kuid mehaanik arvas, et klotsid olid kulunud umbes 2-3mm.
Klots ise on väga hea - olin eelmiste piduritega nendega rahul ning uutega toimib asi veel paremini.
Püüan nüüd video materjali üles uppida ja siis saab ehk mingi pildi ka ette.
____________________________
Audruring: 1.35.0 - S14 200SX LS2 V8
Estring: 1.04.0 - S14 200SX |
15.07.2008 at 22:31 |
|
wirx |
OTXXII "Hallring" järelkaja
911tt sai mul 3x rajal käia ds2500 klotsiga...silma järgi vähemalt pool on veel alles...enda arvates mingit sisstöötamis tsüklit küll ei teinud. Umbes 1000km pealt läks pidurdamine tuntavalt paremaks(mul ketastel aukude kohal pisike soon sees) arvestades originaal klotsi pidamist, kulumist ja hinda on ferodo 2500 ennast 101% õigustanud - seisma jäämine tuntavalt kiirem+kuumenemis pukt väiksem
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
15.07.2008 at 22:42 |
|
ICE |
OTXXII "Hallring" järelkaja
Crac, mul on sama klots. Ta on uuena paksem- täpselt nagu iga teine originaalklots. Sul on seal hetkel alles palju, 6-7mm?
____________________________
Petrolheads.ee |
16.07.2008 at 09:44 |
|