Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OT XXI järelkajaagent: Sa oled ikka uskumatult koleda pildi minust teinud...
----------------
Üritus oli väga äge. Tänud veelkord korraldajatele!
Enda sõitudega võib enam-vähem rahule jääda. Nagu ka varem siis minu aeg päeva jooksul aina paranes oma viimases sõidus sõitsin välja 1.02,9XX. Oleks tahtnud Anderi ajale veelgi lähemale punnida aga kahjuks viimasest sessioonist ei saanud enam osa võtta - paremal esirehvil koorus riie välja (ehk oleks veelgi aega parandanud kuna kiire kurvi läbimise tunnetus oli õhtuks juba päris hea tekkinud).
* Michelin Pilot CUP rehvides olen küll pettunud - selle rehviga oli sõidetud kaks Opentracki Saugal ja kaks Rapla üritust. 17" Cup ei pea paremini kui 15" Toyo R888, erinevalt Toyost vajavad nad ka soojendamist ja kestavad kõvasti vähem kui Toyo. Neid ei saa ka teise nurga alla tõsta kuna erinevalt Toyost on neil vaid üks välimine äär. Nüüd siis ühte uut rehvi tellima...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
OT XXI järelkajaMina olen ka järjekordselt iganes rahul üritusega. Algselt ei pidanud see kord tulemagi, aga kuna Jesper oma autot ei saanud lõpuks ikkagi kokku, haarasin tema koha üritusel.
Ise mõtlesin, et kui 1.10.xx ära tuleb plain stock ebasport MX-5'ga, võib päeva kordaläinuks lugeda, seega kolmest sõidetud sessioonist viimases tulnud 1.08,8 oli iganes hea lõpp minu jaoks rajapäevale
See kord sai jah hiljem kohale jõutud ja varem lahkutud... tavaliselt olen hommikul üks esimesi kohal olnud ja õhtul üks viimaseid lahkumas Põhjuseks see kord siis, et Saaremaa kutsus Hetkel postitangi võpsikust
OT XXI järelkajaKorraldaja silmade läbi läks ilma šikaanita OT korda, actionit eriti ei olnud v.a. ühe auto tiigiekskursioon. Annan ringiaegadest ülevaate kohe kui ajatiimilt andmed saan - need lubati saata esimesel võimalusel.
OT XXI järelkajaMinul siis kah esimest korda käidud. Seltskond on väga sõbralik ja sain veelkord kinnitust, et Eestimaa on ikka jube väike ehk siis palju tuttavaid nägusid. Mind vedas seekord tehnika alt, ülekuumenemisprobleemid, kuid sellegi poolest sai mõned ringid tehtud ja päris palju rehvi maha jäetud. Väga tore päev oli, kindlasti tulen veel.
Ahha, ei saa mainimata jätta, et peale seda kui ma tosoolipilve saatel rajakõrvale jäin, pakkusid kohe kaameraga noormehed abi, et auto ära lükata kuhugi, väga abivalmis inimesed!
05.07.2008 at 22:16
1 edit. Last edited 06.07.2008 at 12:41 by kasparjarve
quote:deepmaan: keegi sellest sinisest sierrast ka midagi lähemalt rääkida oskab?
Twin Turbo V6 ca 350 hp ja 500Nm väänet.
Tämä on hieman jo vanhaa tietoa.. Tosin uutta ei vielä ole saatavilla penkityksen puuttuessa..(nyt on 509ps/624NM)
Suuret kiitokset järjestäjille hienosta ajopäivästä! Mukavaa oli!
Pahoittelen viron kielitaidon puutetta.
Edit: Mukava oli myös nähdä evo MB ja M3 Bmw e30!
05.07.2008 at 22:24
2 edits. Last edited 06.10.2008 at 13:00 by puuhapete
OT XXI järelkajaIgati kordläinud üritus - jälle.
Selle korra kõige kummalisem juhtum - tabasin kiires kurvis mesilassülemit mille tõttu sai minust tahtmatu massimõrvar. Ühe kurviga oli esiklaasil ca 25 laiba jälge.
Sorry ka kiire kurvi risustamise pärast. Nüüd on siis kiires ka väljas käidud, kui pidamine lõplikult kadus oli perf.poxi järgi kiirus 140 - huvitaval kombel ei võtnud isegi pulssi üles.
OT XXI järelkajaJällegi tore päev mööda saadetud, tänud korraldajatele. See sierra valmistas väikese pettumuse muidugi, kui kapoti alla piilusin (lootsin leida r4 turbo cosworthi). Esimest korda häiris raja kate mis tundus seekord eriti krobeline ja rehve piinav. Võibolla viimane kord Riias sõidetud rajal ning ootused olid vist teised. Samuti sai selgeks kaks asja, esiteks sellise vedrustusega ei kannata enam sõita ning juhi iste tuleks vahetada millegi toekama vastu. Teiseks peaks kas ennast sokutama või kedagi kõrvale võtma rajal, kes vaataks mu sõidutehnika üle. Kuna oma trajektoor ja sõiduvõtted on igatpidi läbi proovitud ning piir nagu käes. Lisaks selle kiire kurvi kohta, polnud ullu midagi. Spido järgi lasin 160km/h alates kolmandast ringist kui rehv juba soem. Sisse pöörama hakkasin juba 50 märgi juurest.
Edit. selles spido näidust võib julgelt maha võtta 15-20km/h täpselt ei ole viga mõõtnud.
05.07.2008 at 22:30
2 edits. Last edited 05.07.2008 at 22:37 by python
OT XXI järelkajaKorraldus nagu alati 5+
Ise käisin seekord cayennega rajal, kuna 911 kanti tuttava poolt ühe puu otsa maha
Cayenne püsis üllatavalt hästi kurvides teel...
Peenem joon on 911 turbo, paksem Cayenne S...vaadake kurvi kiiruseid - 911 oli all pea tutikas Toyo R888, 1500kg, 33:66 kaalujaotus..cayennel olid all mitu aastat vanad mõne mm sügavusega pirellid, 2500kg ning 50:50 kaalujaotus...kirsiks tordi peal kõrgeim punkt miskine 1.7m
Siin üks link 911tt eelmise sauga OT parim ring vs cayenne tänase OT parim ring http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=2460&g2_serialNumber=2
Cayenne ise oli väiksel sauga rajal kohati isegi alajuhitav, ntx enne S-i olev kurv, samas peale S-i tahtis jälle tagumik minema minna, kuigi see oli väga väike minek võrreldes 911tt pideva võitlusega saba eest.
See oli ka mugav, kui ratas vahepeal murule läks ei pidanud gaasi maha võtmagi...maastur ju :P
Parim aeg jäi Cayennele 1.09.3 vististi, mis ei olegi väga paha minu arvates auto kohta, mis suutis kõrval asuva järsu mäe otsa ronida(vabandused, kui sinna minna ei tohtinud)
Vägisi viib mõtted uuele cayenne turbole, mis ei tohiks väga palju 911tt kiirendusele alla jääda, lisaks on sellel olemas kere kallet stabiliseeriv vidin, tänu millele suuresti on uusim cayenne kiirem uusimast M5-st rinkal.
Estfieldiga kõrval istumis kogemus oli ka mega...nagu tsikliga sõidaks, kui ikka üle 100 sõita, siis munakoor kiivriga tahtis pead ära viia väga ehe värk...üle pika aja oli hea hirmu tunda rajal, kui spido järgi 100..reaalsuses 150 kanti(spido rohkem ei näidanud) rappudes tuli kiire kurv järjest lähemale ning siis mõtled, et ABS-i pole...911s polnud pea 200ga liikudes pooltki nii hull see värk.
Ma ei tea, mis aja estfield lõpuks küll välja sõitis, kuid 2 seki saab sellest ajast see sama sõitja korralikude rehvidega kindlasti alla, praegused libisesisd igas kurvis korralikult.
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
OT XXI järelkajaIlma šikaanita muutus see rada üsna põnevaks. Nagu Silvergi, jäin paraku küllalt kaugele nendest kiire kurvi kiirustest, millega enamik teises jutulõngas sõna võtnutest seal oma tänavaautodega sõidavad, küll aga õnnestus seda ühel korral läbida oluliselt rohkem külg ees, kui plaanis oli.
Sõita oli päris vahva, aga taaskord tuleb tõdeda, et tänavaautodega rajal sõitmisel jääb ikka natuke puudu, et tunne päris hea oleks. Minu oma on tegelikult üsna OK, ükski osa (mootor, vedrustus, pidurid, juhitavus üleüldse) ei ole halb, aga kõiki tuleks veidi muuta, et... ja nii ta läheb. Ühe korra olen selle tantsu juba läbi teinud, näis, kas seekord on rohkem oidu, et mitte sellele teele minna. Lihtsalt väga raske on modifitseerida autot nii, et ta oleks rajal mõnusam ja igapäevasõidus kompromisse kaasa ei tooks.
Margo Boxster on küllaltki tüüpiline näide muudatustest, mis peaaegu õnnestunud: 340 hj 911 mootor (mõnus), GT3 istmed (head ja kerged, aga ilma võidusõiduvöödeta ei midagi hirmus erilist), GT3 pidurid (uskumatult head) ja tundmatut marki jäik vedrustus koos ketasblokiga, millega oli midagi totaalselt valesti, et lihtsurelikul sellega võimalik kiiresti sõita oleks. Saba läks lihtsalt suvalisel hetkel keset kurvi alt ära. Õnneks mitte "kiires", aga sellegipoolest vabandused kõigile, kes sel hetkel rajal olid, kui mina vahelduva eduga asfaldilindil püsida üritasin.
Edit: agent saab endale OT ajaloo õnnelikuma väljasõidu tiitli. Kui kohale jõudsin, ei suutnud silmi uskuda, kui tiigist (vähemalt pealtnäha) täiesti korras auto leidsin. Kirikusse kroonlühtri juba viisid?
06.07.2008 at 22:50
3 edits. Last edited 06.07.2008 at 23:04 by devilc (Moderator)
OT XXI järelkajaKäisin kaameraga raja ääres ning kogusin 45 minutit musta materjali. Sellest mustast sai kokku lõigatud 3 minutiline klipp. Kuna helitöötlusega ma tuttav ei ole, siis sai taustaks lihtsalt ühte lugu kasutatud ning video selle peale üles ehitatud.
Youtube standardkvaliteet on mingil müstilisel põhjusel vale küljesuhtega aga pole hullu, tõenäoliselt läheb ümbertegemisele ning lingi panen Youtube kõrgema kvaliteediga versioonile.
Nagu ikka, siis effektsemad väljasõidud kaadrisse ei jäänud. Samuti ei jäänud väga tihti kaadrisse need sõitjad, kes liialt stabiilselt sõitsid ning kelle tõenäosus külge libistada väiksem oli.
Igasugused ettepanekud, mida muuta, teinekord paremini teha ning millist taustamuusikat kasutada on väga teretulnud.
Parema kvaliteediga (720x400 resolutsiooniga 1500Kbps Xvid) versioon on kah olemas aga momendil ei ole võimalik, seda kuskile üles riputada.
Sõltumata automargist, suur respect kõigile kiiretele ja vihastele!
OT XXI järelkajaSuur retsept operaatorile, väga lahe vaatamine! Eriti efektne kaader oli kiire kurv võetuna objektiiv sõidusuunas, umbes sama pilt mis Top Gearis aga kiirused tundusid meil suuremad :P
quote:Koppel: Käisin kaameraga raja ääres ning kogusin 45 minutit musta materjali. Sellest mustast sai kokku lõigatud 3 minutiline klipp. Kuna helitöötlusega ma tuttav ei ole, siis sai taustaks lihtsalt ühte lugu kasutatud ning video selle peale üles ehitatud.
Youtube standardkvaliteet on mingil müstilisel põhjusel vale küljesuhtega aga pole hullu, tõenäoliselt läheb ümbertegemisele ning lingi panen Youtube kõrgema kvaliteediga versioonile.
Nagu ikka, siis effektsemad väljasõidud kaadrisse ei jäänud. Samuti ei jäänud väga tihti kaadrisse need sõitjad, kes liialt stabiilselt sõitsid ning kelle tõenäosus külge libistada väiksem oli.
Igasugused ettepanekud, mida muuta, teinekord paremini teha ning millist taustamuusikat kasutada on väga teretulnud.
Parema kvaliteediga (720x400 resolutsiooniga 1500Kbps Xvid) versioon on kah olemas aga momendil ei ole võimalik, seda kuskile üles riputada.
Sõltumata automargist, suur respect kõigile kiiretele ja vihastele!
Väga lahe video. Oleks pidanud võibolla hobifotograafiks hakkamise asemel hobioperaatoriks hakkama.
Lõikumist ja filmimist on muidugi palju, aga lõpptulemus on seda väärt.
OT XXI järelkajaselle kurvi kaamera pilt oli tõesti hea ja video ise ka üks parimaid, mis OT ajal tehtud.
Kui sul pole kuhugile panna, siis võin mõnda enda serverisse üles panna, samuti võin mingiks ajaks selle musta materjali üles riputada...(äkki on cayennest veel mõni lõik..see kiire kurvi läbimine driftides oli päris lahe...olgugi, et ma autos ise arvasin, et ei libise )
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla