Poster |
Message |
matrix |
Tagumine stabikas
Sai auto ehituse käigus avastatud, et tagumise stabika läbimõõt on 19 mm ja sai asja uurima hakkatud ja tuli välja, et esimesed 325 e36 tulid 19 mm stabikaga.
Nüüd siis probleem kuna tehnilistes on märgitud max läbimõõduks 18 mm.
Minu pakkumine, et muuta tehnnilistes max mõõduks 19 mm kuna on tegemist sellele autole tehase poolt paigaldatud stabikaga.
Või mis on teie Arvamus??
|
23.06.2008 at 07:52 |
1 edit. Last edited 23.06.2008 at 07:53 by matrix
|
peep Moderator |
Tagumine stabikas
Neid asju on vist mõtet pigem Lauriga otse rääkida, foorum on rohkem nagu niisama lobisemise koht.
Ma mäletan, et reegli tegemise ajal ei olnud printsiip see, et "kõik mis tehasest küljes, on lubatud", vaid "lubatud on see, millele vastab enamik autosid". Seda siis ilmselt püüdest vältida originaalosadega "tuunimist", kus mõne harva esineva jupiga oleks võimalik eelist saavutada. Kuid ega sel hetkel ju keegi ei teadnud, mis osa "kuumaks kaubaks" võib muutuda ja ega tänagi veel ei tea. Senise kogemuse põhjal ma läheks pigem väiksema läbimõõdu peale. Minu autol pole alajuhitavus mingi probleem, pigem on ta ülejuhitav. Ehk see 19 on tõenäoliselt mitte eriti hea valik, kuid ega mul mingeid võrreldavaid katsetulemusi ka pole. |
23.06.2008 at 08:59 |
|
Jesper |
Tagumine stabikas
Mine Sauele BMW lammutusse ja 400 eegu eest on see õige asi sul käes.
Ma viskasin ka 19mm lepikusse, nii et sa pole ainus, lisaks on 25,5mm esimene romulates WAY levinum kui 24mm, anoh mis seal ikka, kes seda kunagi talvel ikka veel teada sai/oskas.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
23.06.2008 at 15:47 |
|
peep Moderator |
Tagumine stabikas
USA's kasutatakse tihtipeale 15 mm tagastabikat ja standardse difri korral sõidetakse üldse ilma. Eks ta oleneb vedrust ja rehvist jms. Ma ise mingi hetk ehk proovin samuti peenemat varrast. |
24.06.2008 at 08:53 |
|
|