Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OT Riga 2008Riias tagasi. Autorada oli väga mõnus sõita hea lai ja pikemate sirgetega kus möödasõidud ei olnud probleem. Endale meeldis see mäega vasak kurv. Isegi rehvid jäid terveks. Kiireimad autod olid GT3, Boxster S, Viper ja M3. Kuna oli vaba rada ilma gruppideta siis sõita sai nii et tatt ninast väljas. Ise sõitsin 250 km rada. Küttekulu oli MX-5'l 22l/100km. Väga õnnestunud päev. Tänud korraldajatele.
____________________________
MX-5, 116
21.06.2008 at 20:11
1 edit. Last edited 22.06.2008 at 15:51 by devilc (Moderator)
OT Riga 2008Emotsioonid on täitsa laes, rada oli hea kattega ja huvitav. Alguses tundus jube kiire ja kurvid suure varuga, hiljem sai juba enamvähem trajektoor leitud ja asi sujus. Suhteliselt kiire rada ning eelis siis võimsamatel masinatel. Küttekulu jah oli selline, et kuigi palju ei sõitnud siis sellega oleks saanud paar korda Riiga ja tagasi. See avatud variant, et lähed peale millal tahad samuti väga hea. Huviga jääks ootama seda Leedu rada.
OT Riga 2008Peep, kas jäid üritusega miinusesse? Kui jah, siis kutsun osalejaid üles puudujäänud summa omavahel ära jagama ja Peepu mitte hädasse jätma. Tänu tema korraldamisele on meil see rõõm. Ja kui tema peaks lisaks orgunnile ka meie naudingule peale maksma, siis see oleks vale. Ja üleüldsegi ei ole mingit tähtsust, kas rajatasu on 1000 või 2000, sest arvestades kõiki otseselt ja kaudselt rajapäevaga seotud kulutusi, siis alla 10K rajapäeva pole olemas.
OT Riga 2008Tegelikult pole hullu, kuna Pärnu ürituste arvelt on väike varu kogunenud ja sellega katab puudujäägi ilusti ära. Muidu oli ürituse kulud jagatud 40 ja osalejaid oli 27. Aga päev oli ülilahe, ilus ilm ja sai palju sõita. Riia rada on Pärnuga võrreldes ikka teine tase. Kahju vaid mu ex-Camaroga juhtunud äpardusest, õnneks olid kahjud vaid kosmeetilised. Kui vähegi võimalik, siis järgmine aasta sõidame jälle Riias.
OT Riga 2008Kurb kuulda rahalise poole pealt selliseid sõnumeid. Aga eks korraldajad saavad edaspidiseks mõningaseid strateegia loomise mõtteid sellisest asjade kulgemisest. Loodan väga, et edaspidi sellise välisürituse potentsiaalseid 'torpedeerijaid' vähem oleks (ehk siis null) ning Riia jääks ikka OT kalendrisse.
Kui ma oma masina sellisesse seisundisse saan, et Riias kannataks sõita, sooviks seda ikka OT laheda seltskonnaga teha.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
22.06.2008 at 13:32
1 edit. Last edited 22.06.2008 at 13:33 by matukas
OT Riga 2008Suured tänud fantastilise ürituse korraldamise eest. Sõita oli nauding ning kõik jäid terveks va. paar kriipsu/kraapsu.
Palju tõsisem probleem tekkis tagasi Tallinnasse sõites, kui tuli endale aru anda, et enam ei saa pedaali põhjas hoida . Kurvaks teeb ka fakt, et tuleb oodata aasta enne, kui saab uuesti Riias kimada
Olen James Hernega päri, kui jäi puudu, siis olen nõus juurde maksma.
22.06.2008 at 13:45
1 edit. Last edited 22.06.2008 at 13:46 by fkaasik
OT Riga 2008Kah Eestis tagasi. Rada oli väga kihvt, aga ühtlasi ka üsna hirmus. Minu autoga (303 hj Boxster S, kui keegi veel ei tea), tuli kolmes kohas reaalne 180+ km/h (võis isegi 190 km/h olla, aga päris viimasel hetkel ei riskinud vaadata ). Ja seinad on tõesti väga lähedal - enamikes kohtades umbes auto või pooleteise laiuse jagu. Ringi keskmine kiirus tuli tsipa üle 130 km/h. Tunnistan ausalt, et mina PSMi välja ei lülitanud.
Kokku sõitsin 165 km (=63 liitrit kütust). Tänavarehv (Bridgestone RE50A) pidas hästi vastu ja hirmsasti ei kulunud, küll aga ei raatsinud rajalt maha tulla, kui klotside kulumisest märku andev tuli süttis, vaid sõitsin veel tsipa 90 km, millest viimane 20 oli liiast. Tulemus: sügavad vaod esiketastes.
Parimaks ringiajaks jäi Tarmo 1:33.x, Pilot Sport Cup rehviga. Kas keegi oskab öelda, kui kiiresti seal kereautod võistlustel sõidavad? Kiire otsinguga ei suutnud tulemusi leida.
22.06.2008 at 15:47
1 edit. Last edited 22.06.2008 at 15:51 by devilc (Moderator)
OT Riga 2008S1600 sõidavad parimaid ringiaegu natuke alla 1.40. Selle Porsche'ga võiks vabakassis ka hakkama saada, sinna jäi veel kõvasti varu, kuna ta sai vaid 3 sessiooni sõita enne tehnilise probleemi tekkimist ja rada oli juhile võõras ehk nullist alustas.
OT Riga 2008Aitäh Peep & Co korralduse eest. Olen nõus juurde maksma et te kahjumisse ei jääks. Raja osas, eelistan seda Saugale nii kiiruse, kurvide vaheldusrikkuse kui ka rajareljeefist tulenevate "mängude" tõttu. Ohutuse puudumisega tuleb leppida seni, kuni Eestisse päris ringrada tuleb. Rehvide osas, Michelin PSC on väga hea rehv ja ei jää Pirelli täisslikkidele vähemalt sealsel rajal alla. "Tehnorikke osas," iga sepp jäägu enda liistude juurde, isegi kui selleks on rattavahetus. Olen üks väheseid elus olevaid juhte, kes teab nüüd täpselt, kuidas vibreerib alt ära tulev tagaratas enne, kui poldid lõplikult järele annavad. Vibratsioon siiski erineb vibrast mis tekib, kui rehvi külge kleepub rajapuru. Teiseks on nüüd tõestatud, et POrsche rattapoldid ja rumm kannatavad pingutamata poltidega ära vähemalt 3 Bikernieki ringi, saades ajaks 1.33.x. Vahetult pärast seda mahtus mu näpp velje ja rummu vahele, so. auto rööbe oli taga originaalist veel ća 2cm laiem. Poldid olid katsudes keermeta.
Vahetusse lähevad nii velg (ovaalse kujuga poldiaugud), rumm (keermevint osaliselt maas ja kontaktpinnal veljest löögijäljed) ja ka ex-poldid.
OT Riga 2008Ärge selle raha asja pärast nüüd üle muretsege, ma niisama mokaotsast raja ääres Jamesile mainisin, et tuli vähem osavõtjaid kui ma arvasin. Tegelikult see pole probleem, kuna just selliste juhtumite jaoks paneme Avo'ga kõrvale ülejäägid nendelt üritustelt, mis plussiga lõppevad. Ehk ma juba eelnevalt eriti ei muretsenud selle pärast, kui palju neid osalejaid tegelikult tuleb ? Kui üritus lõppeb plussiga, siis me ei hakka ülejäänud rahasid osalejatele tagasi jagama ja samamoodi ei pea keegi juurde maksma kui puudu jääb - küll me ise arvestust peame ja otsad kokku veame.
OT Riga 2008rada oli tõesi lahe ja ka boksi ala oli hoopis teist hõngu...
Kuna rada pidi juttude järgi ohtlik olema ning ma ei tahtnud viimast võtta, ei hakanud autot ettevalmistama mõneks kenamaks ajaks, ette jäid falkeni odavama otsa rehvid(millest sauga oli juba oma osa hammustanud ning Riia rada võttis veelgi suuremad ampsud) ning taha mitu aastat vanad kulunud pirellid ja kuna pole veel saanud uusi wastegate kätte, ning rõhk ei seisa nii nagu võiks, jätsin ka esiveo külge panemata. Tulemuseks oli see, et isegi sirge peal 3nda lõpus ~170km/h) vilkus pidevalt PSM, kurvidest rääkimata. Viimase sessiooni tegin ilm stabiilsuskontrollita, sirgetel sai küll hoo paremaks, kuid kurvides ei julgenud ma eriti viimast võtta, kuna isege difrilukku pole ja külg tahtis igal võimalikul hetkel ninast ette jõuda. Enda max kiirused jäid mõnel ringil 200km/h GPS-i järgi. Igatahes nüüd tean, et tagaveolisena pole 911tt-ga eriti midagi rajal teha, kui pole paremat difrit ja vedrustust, sest pidamist lihtsalt ei ole. Kas seal Lätis toimub sellel rajal kohalike opentrack üritusi muul ajal ka...st kindlasti toimub, aga kus kohast nende kohta infi leida?
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
OT Riga 2008Videole kommentaariks: on näha, kuidas juht järk-järgult julgemaks läheb (ilmselt kartis niisket rada): ringid 1:44-1:42-1:40 (tema hilisemaks parimaks jäi 1:38.2). Kes kiirusest tahab aimu saada, siis 3->4 käiguvahetus on AFAIK 160 km/h kandis. Suurim kiirus nendel ringidel paistis 190-195 km/h.