register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : 6 punkti vööde paigaldamine  
Poster Message
raimo_r
6 punkti vööde paigaldamine
Tekkis 2 küsimust jalgevahe ja puusavööde paigaldamise kohta.

1. Kas jalgevahevöö peab toetuma ka vastu istmes olevat auku (joonis 1) või võib see ka mitte vastu istet toetuda (joonis 2)?
2. Kas puusavöö kinnitused võivad olla istme kujutletavast küljejoonest eemal (joonis 3) või peavad olema istme küljejoonest seespool (joonis 4)?

Teine küsimus on ajendatud sellest, et variandi nr 3 puhul saab soovitatud 45-65 kraadist nurka paremini rakendada ja turvavöö jookseks horisontaalselt istme külje avaga.

Joonis:
http://kivi6.pri.ee/auto/paigaldus.JPG

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
19.06.2008 at 20:54
Jesper
 
6 punkti vööde paigaldamine
Niipalju kui mina olen aru saanud, on jalgevahevööde puhul parim kui nad jooksevad võimalikult vertikaalselt või natuke ettepoole (st kinnitus kerele on eespool kui lukk) ilma auku üldse puudutamata. Kui matsu paned, siis tirib ülakeha vöid sirgemaks ja minu talupojaloogika kohaselt ei ole nende istme vastu surumisest mingit kasu. Pigem vastupidi, osa jõust läheb augu suuremaks või õigemasse kohta painutamiseks-väänamiseks, millel võivad olla ettearvamatud tagajärjed.

Puusavööde puhul enamvähem sama asi, minu pakkumine oleks et väljaspool on parem, miks seda istet ikka koormata keskele kokku voltiva jõuga, see ei ole tema ülesanne. Peaasi et puusavöö ikka tahapoole tõmbaks, samas kui sa just European Truck Racing Championshipi tarbeks ettevalmistusi ei tee, siis ilmselt pole seal nagunii ruumiga priisata ja praktiline lahendus kukub selle joonise nõudeid järgides välja piisavalt hea.

See kõik on muidugi spekulatsioon, FIA reeglid otsesõnu midagi ei ütle ja muud allikad ei pea seda ka nii tähtsaks detailiks. Enda autole panin ma nad nii, nagu kirjeldasin, munavööde alumised otsad nõksu vertikaalist eespool (ma istun oma pikkuse tõttu suhteliselt palju tahapoole kaldu ka) ja puusavööde kinnitustele otsisin struktuuriliselt tugevad kohad küljekarbi ja kesktunneli vahetus läheduses.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
19.06.2008 at 23:16 2 edits. Last edited 19.06.2008 at 23:25 by Jesper
Asi
6 punkti vööde paigaldamine
Ma küsin vahele, kas 4-punkti trakside paigaldamisel on nõuded-nurgad-soovitused õla- ja puusavöödele samad?
20.06.2008 at 09:19
Jesper
 
6 punkti vööde paigaldamine
4 punkti vöid on eelkõige soovitus üldse mitte paigaldada, aga üldiselt jah.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
20.06.2008 at 09:23
Moss
 
6 punkti vööde paigaldamine
Üks küss minupoolt: Kui lai peaks olema istmepõhjas ava, et saaks kasutada 6punkti vöid? Endal vana Pro Racer, ava laius põhjas 14,5cm. Pakuti ühtesid trakse.
20.04.2009 at 17:47
hall
 
6 punkti vööde paigaldamine
quote:
Moss: Üks küss minupoolt: Kui lai peaks olema istmepõhjas ava, et saaks kasutada 6punkti vöid? Endal vana Pro Racer, ava laius põhjas 14,5cm. Pakuti ühtesid trakse.

Sellest avast on küll.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
20.04.2009 at 20:11
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : 6 punkti vööde paigaldamine  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.