Poster |
Message |
joonas |
Accusump
Kas keegi on sellise seadeldisega kokku puutunud? Kas kellegi on see kasutusel? Kas Eestis keegi neid ka müüb?
http://www.cantonracingproducts.com/accusump_purchase/accusumps.html
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
17.06.2008 at 10:05 |
|
hall |
Accusump
Mis vigur see on üldse?
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
18.06.2008 at 16:03 |
|
matukas |
Accusump
Õlireservuaar, mis hoiab mootori käivitamiseks ja hädajuhtudeks survestatud õli. Pigem sinna rinkakanti minev asi. Mina kujutan seda ette kuiva karteri süsteemis. Tõenäoliselt vaid GT/vabaklassis lubatud asi.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
18.06.2008 at 18:34 |
|
joonas |
Accusump
http://www.accusump.com/accusump.pdf/instructions.pdf
Siin kirjas tööpõhimõte ja paigaldusjuhised. Kuiva karteriga ei ole see seotud.
Üks vend kasutab USAs seda ilma kraanita/elektrilise klapita.
"Tagurpidi paisupaak".
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
18.06.2008 at 23:49 |
|
devilc
Moderator |
Accusump
Lotus kah ju osadel Exige mudelitel kasutas/kasutab. |
19.06.2008 at 00:41 |
|
Garfield |
Accusump
quote: matukas: Õlireservuaar, mis hoiab mootori käivitamiseks ja hädajuhtudeks survestatud õli. Pigem sinna rinkakanti minev asi. Mina kujutan seda ette kuiva karteri süsteemis. Tõenäoliselt vaid GT/vabaklassis lubatud asi.
Kuivkarteriga pole see seotud, kuid eks ta selline "ülituunitud" mootorite teema on. Nagu F1, kus kõik mootori mahlad enne käivitust üles soojendatakse ja tsirkuleerima pannakse.
Mina kasutasin "DIY Accusump" süsteemi, ehk kui süüde ja starter on eraldi nuppude all (noh, ringrajaautol võiks olla) siis andsin starterit mõni sekund, kuni õlirõhu punane lamp kustus ja siis lülitasin süüte sisse.
____________________________
Focus RS |
19.06.2008 at 08:53 |
|
valge välk |
Accusump
Mina olen aru saanud, et Accusump on mõeldud eelkõige kurvides pidurdades ja muudel niisugustel õlitussüsteemile rasketele aegadel mootorile vajaliku õlikoguse tagamiseks. Ehk siis selleks, et kui karteris on õli asjaolude sunnil võtmiskohast eemal (väga pikas kurvis külgkiirenduse mõjul), siis Accusmpis on survestatud õli mingil määral, mis tagab korraliku õlituse. Seda võiks võtta kui kuivkarteri asendus varianti, mis peaks olema suht polt-on ja tunduvalt odavam. |
19.06.2008 at 09:18 |
|
kivialune |
Accusump
Ultima GTR'l kasutatakse seda sageli. Igati kaval asi ja idee poolest pane mistahes riknkaautole. Polegi aru saanud, miks nad nii vähe levinud on.
Edit: 15-60 sekundit peaks suutma anda õli, kui pump kuival. Sellest peaks piisama küll.. |
22.11.2009 at 13:30 |
1 edit. Last edited 22.11.2009 at 13:48 by kivialune
|