| 
  
       | Poster | Message |  
	    |  Motary 
     |  Nissan 200SX RS13 - 1989, Motary Pärast tänast sauga külastust postitan enda masina ka siis siia:
 
 Spec:
 
 1989 Nissan 200SX RS13
 
 Mootor:
 
 CA18DET
 2.5" väljalaske süsteem peale
 downpipe'i Simonsi reso ja lõpupütiga
 Apex'i power intake õhufilter
 Cometic 1.8mm plokikaanetihend
 Garret T28 turbo
 Uued saaled ja kolvirõngad
 Õliks Castrol EDGE 10W-60
 Keisei BOV
 600x300x76mm Vahejahuti V-asendis
 Nissan Almera elektriline ventilaator
 Õlipüügipaak
 Walbro 255L/H bensiinipump
 Goodridge'i 150 mikroniline kütusefilter
 
 
 Ülekanne:
 Kaaz 2-way LSD
 
 Veermik:
 
 Rota D2 veljed 17x8,5 +20
 BFGoodrich G-force 225/45/17 rehvid
 
 Sisustus:
 
 Autometer ES rõhukell
 Sparco Corsa iste
 Sabelt 6p Formula rihmad
 Sabelt RAC rool
 Driftworks kiirvahetusots
 Driftworks spin-turn käsipidurinupp
 Momo vahetükk
 Sony Xplod CD mängija
 
 Tavaline auto
  
 Pildid
 
 Rajaautoks saamisel on vaja kindlasti parandada pidurite võimekust ja paigaldada sobilik vedrustus.
 
 Tänane Sauga oli väga lahe, kõik sõbralikud ja lahked
   |  
	  | 29.04.2008 at 22:46 | 1 edit. Last edited 29.04.2008 at 23:01 by Motary |  
	    |  SiimFeldmann 
 |  Nissan 200SX RS13 - 1989, Motary 
 quote:Motary:
 
 
 
 Rajaautoks saamisel on vaja kindlasti parandada pidurite võimekust ja paigaldada sobilik vedrustus.
 
 
 
 
 and more power is needed
   |  
	  | 29.04.2008 at 22:56 |  |  |