Poster |
Message |
Torino |
K: D2 pidurite pädevus
Kas kellegil kogemusi, kommentaare allolevate piduritega?
http://cgi.ebay.com/8-POT-Brake-Systems-no-Brembo-AP-Racing-Wilwood-330x32_W0QQitemZ300217814972QQihZ020QQcategoryZ33563QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Hind ahvatlev kuid teeb kuidagi ettevaatlikuks.
____________________________
Ford Torino 75´ 351W 429 5?? |
21.04.2008 at 23:07 |
|
Silwer |
K: D2 pidurite pädevus
Hiinas tehtud koopiad. Kogemused puuduvad.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
21.04.2008 at 23:17 |
|
-XR- |
K: D2 pidurite pädevus
Arvan, et need on lihtsalt tuunigupededele (ilu pärast) mitte ringrajale.
Kuigi keegi võiks ju proovida. |
21.04.2008 at 23:37 |
|
zeke |
K: D2 pidurite pädevus
Kas sama raha eest mitte wilwood'i pidureid ei saa?
____________________________
MX-5, 116 |
22.04.2008 at 08:27 |
|
Antti22 |
K: D2 pidurite pädevus
http://www.d2racingsport.com/brake.htm
Ise kasutame sama firma coilovereid ja ütleks et väga rahul oleme. Ning inglise evo foorumites ei ole ka kvaliteedi üle kurdetud, pigem ollakse meeldivalt üllatunud.
Piduritega kogemus puudub aga firma nime põhjal ei tohiks eriti midagi eeldada. |
22.04.2008 at 13:55 |
|
hents99 |
K: D2 pidurite pädevus
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
22.04.2008 at 15:11 |
|
Jesper |
K: D2 pidurite pädevus
Hents99, see oli ikka naljana mõeldud, eks?
http://en.wikipedia.org/wiki/Mannesmann#D2_Mannesmann
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
22.04.2008 at 15:30 |
|
hents99 |
K: D2 pidurite pädevus
tegelt ei olnud pole süvenend
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
22.04.2008 at 15:38 |
|
xjan |
K: D2 pidurite pädevus
Alcon koopiad vist olid - kunagi sai uuritud neid. Kaaluvahe oli nii meeletu, et sai loobutud
____________________________
BMW 1M ... |
22.04.2008 at 16:35 |
|
hents99 |
K: D2 pidurite pädevus
Alconi sadula hind 4-kolvine on ca 5k. Lähedalt uurides ja katsudes on ikka päris kobedad ja kerged.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
22.04.2008 at 16:42 |
|
Antti22 |
K: D2 pidurite pädevus
samasugune teema evo foorumis: http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=199410 |
22.04.2008 at 19:48 |
|
Torino |
K: D2 pidurite pädevus
Viimane link annab nagu julgust juurde. Peab veel pisut veel web-is ringi vaatama ning siis otsuse tegema.
____________________________
Ford Torino 75´ 351W 429 5?? |
22.04.2008 at 22:12 |
|
rustang Moderator |
K: D2 pidurite pädevus
Kas need läheksid tänavaautole või rajale?
Ma ise eelistaksin tuntuma tootja vähe lihtsamaid pidureid, kolbide pindala võib valida sama niiet pidurdusjõus vahet ei ole aga teoorias on siis klotsi valik suurem, töökindlus parem ja hilisem varuosade saadavus lihtsam. Kui kahe esiratta peale kokku on 16 kolbi, siis tõenäosus, et mõni neist kinni jääb on mõnevõrra suurem kui konventsionaalsemate sadulate puhul. Eriti kui plaanid ka soolatud teele sattuda.
Mitte et mul midagi D2 vastu oleks, otsin ise ka kogu aeg kuidas oma autot odavamalt ehitada aga soovitan mõelda ka 2-3 aasta peale ette. |
23.04.2008 at 09:21 |
|
Silwer |
K: D2 pidurite pädevus
Need peaks väidetavalt olema sellised koopiad mida saab parandada originaali varuosadega.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
23.04.2008 at 09:38 |
|
bastion |
K: D2 pidurite pädevus
tere,
kellele nimi D2 ei meeldi võib proovida siis K-SPORT (http://www.ksport.co.uk/) , tooted on üks ja sama. mõlemaid võib minukäest küsida huvikorral.
K-SPORT on euroopas ja UK-s rohkem levinud ja D2 on pigem USA suunal aga tootja on üks , kaks erinevat brändi.
olavi
____________________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - tel 6701222 (Wiseco,K1,JE Pistons,ARP,Cometic,Trend,Dart,Diamond) |
24.04.2008 at 16:43 |
|
python |
K: D2 pidurite pädevus
On kellegil kogemusi MOVIT pidurite komplektiga? Kui näiteks asendada auto orginaal diam. pidurid ca 22mm suuremate ja kergema pidurikomplekti vastu? |
24.07.2008 at 14:32 |
|
hents99 |
K: D2 pidurite pädevus
Ma tean, et Rootsis mõned sõidavad Movit piduritega. Ma võin küsida neilt.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
24.07.2008 at 23:18 |
|
raimo_r |
K: D2 pidurite pädevus
Üks islandi rajafanatt pani om E30 M3 Moviti suportid+kettad. Põhiliselt sõidab autoga NS'el. Varsti olid perforeeritud kettad pragusid täis. Tehas alguses punnis vastu aga hiljem vahetas kettad tasuta ära. Suportitega probleeme ei tohiks olla.
+22mm kõlab natuke vähevõitu. Mis mõõdus ketas originaalis on?
Peale firma nime ja kolbide arvu tuleks ka kaalu vaadata. Mingit "rauast" 4-kolvilist suportit ei ole mõtet panna.
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
30.09.2008 at 13:20 |
|
python |
K: D2 pidurite pädevus
Mõte oli kasutada kaheosalist piduriketast ees, võibolla oleks tugevam. Orig. ees on 300mm+4 kolviga rauast suportiga, taga 278 ilma vent, ning kahe kolviga suport.
+22m sellepärast, et ei tahaks neid tehases pandud mõõte väga erinevusse ajada või siis tuleks ka tagumised vahetada. Kas Movit kasutab mingit spets oma
klotsi või sobivad enamus tootjate mingid mudelid? Igatahes kulukas väljaminek, ei tea kas see vahe oleks üldse tuntav. |
30.09.2008 at 14:51 |
|
peep Moderator |
K: D2 pidurite pädevus
quote: python: kas see vahe oleks üldse tuntav.
Movit on väga ok tootja, kuid eks neid pidureid ole siis mõtet vahetada, kui olemasolevad enam tööga hakkama ei saa. Aukudega kettad ringrajale ei sobi, need on vaid tänavasõiduks mõeldud. |
30.09.2008 at 15:36 |
|
raimo_r |
K: D2 pidurite pädevus
Mina selle balansi pärast niiväga ei põeks. Sõidavad paljud ainult ees suuremate ketastega. Tuleks panna võimalikult suur, mis kasutatavasse velge ära mahub. Siis on mitu aastat mureta ja aint klotse vahetada.
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
30.09.2008 at 17:22 |
|