Poster |
Message |
HoCi |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
Tehniline kontroll võiks tõesti natuke rohkem kontrollida kapotialust. Kui ikka mõni auto sõidab rahvaspordis kuni 1600cc tänavasõiduautode klassi ja kapoti all on 1800cc ja keegi rohkem kui aasta jooksul pole seda avastanud, siis jätab küll nadi mulje.
____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T |
09.04.2008 at 17:57 |
|
Jesper |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
Kui sa oled võistleja, siis korrektne käitumine on esitada võistluste peakohtunikule protest, tasuda tagatisraha ja oodata otsust, mis on lõplik. Juhul kui protest rahuldatakse, siis rahasumma tagastatakse, kui ei siis jääd sellest ilma.
Juhul kui sa ei ole võistleja, siis on korrektne käitumine lõuad pidada. Protestida saavad ainult võistlejad.
Vohh, sai nüüd hästi kuiv ja ametlik postitus kirjutatud, nagu peab Aga tegelt ka, inglise keeles on kaks ilusat väljendit, "talk is cheap" ja "put your money where your mouth is", kogu ilm on seda udutamist täis et vot mis sellel on ja tollel on, miks seda veel juurde vaja kui ametlik protseduur on ammuilma olemas?
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
09.04.2008 at 18:28 |
|
HoCi |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
Eks lähiajal tuleb see tee ette võtta jah järelikult, kui tehniline kontroll sellest ise aru ei saa ja selle autoga sõitjatel südametunnistus piinama ei hakka.
____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T |
09.04.2008 at 19:29 |
1 edit. Last edited 09.04.2008 at 19:31 by HoCi
|
TCOFF |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
quote: HoCi: Eks lähiajal tuleb see tee ette võtta jah järelikult, kui tehniline kontroll sellest ise aru ei saa ja selle autoga sõitjatel südametunnistus piinama ei hakka.
OT-na küsiks et kellest täpsemalt jutt käib? |
10.04.2008 at 22:08 |
|
Lembit |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
Ma lihtsalt nii igaks juhuks mainiks, et näiteks Volkswagenil on ka 1,6 mootori plokile 1,8 kirjutatud.
Konkreetsest case'st ei tea midagi. |
11.04.2008 at 12:04 |
|
HoCi |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
Ei hakka siin praegu musta pesu pesema kuna see ei aita midagi...lihtsalt avaldasin rahulolematust tehnika kontrollijate suhtes.
Minu jaoks teema siin lõpetatud. Püüan parem võistlusel "korra majja lüüa".
____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T |
11.04.2008 at 13:22 |
|
Jesper |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
Kohtunik on ka inimene, keegi ei ole guru kõigi automarkide nüanssides ja mõtle kui lased kasvõi selle Lembitu poolt mainitud VW mootori pulkadeks tõmmata ja selgub et aprill, polegi midagi valesti. Suurtes klassides pole probleem, tiimidel eelarvet natuke on ja mootori väike avamine on aegajalt nagunii hea mõte, samas rahvarallurile võib see operatsioon kallima-keerulisema mootori puhul hooaja eelarve kahekordistada. On täiesti mõistetav, et ilma konkreetse protestita ei söandata sellist vastutust võtta.
Lahenduseks on toimiv võistlejate organiseerumine, võtad näiteks paar lähemat sõpra-konkurenti ühise laua taha, arutate läbi ning kui kõik nõustuvad et on probleem, siis kambapeale pole selle protestimaksu ja muude asjade kokku ajamine vast nii suur probleem kui üksi. Reaalselt on sõitjad ju igasuguse võidusõidu käimapanev jõud, katusorganisatsioonide asi on tagada turvalisus ning pakkuda erapooletut teenust kontrollide, ajavõtu jms näol.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
11.04.2008 at 13:30 |
|
HoCi |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
Jesper...kõik väga õige ja olen rääkinud ka paari teise võistlejaga sellest. Üksi ma protesti ei tahaks sisse anda. Aga konkreetse juhtumi juures pole tegemist VW'ga (võibolla VW'l tõesti raske jällile saada). Aga tehniliste tingimuste rikkumises olen ma 100% kindel.
____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T |
11.04.2008 at 20:35 |
|
anryo |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
See on nii tüüpiline ka meil dragis.
Kui sa ikka tead KINDLALT milles siis asi? See on lisaks tehnilise kohtunikele ju "teine jõud" mis hoiab reeglitest kinnipidamisel silam peal. Aga ikka on, et "ah mis nüüd mina jne".
Mina sellest aru ei saa. Kui avarii teed liikluses ja teine juht on süüdi, kas siis ütled ka, et ah mis unustame ära, ma maksan ise enda kulud?
Olen ise tehnilise kohtunik ja:
- kõike ei näe
- igale poole ei jõua
- kaasvõistleja teab konkurentide tehnikat kõige detailsemalt.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
11.04.2008 at 22:29 |
2 edits. Last edited 11.04.2008 at 22:31 by anryo
|
rolantsik |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
Kõnealuse juhtumi puhul on tegemist Honda B seeria mootoritega,millel vahet on võimalik teha ainult silindrimahu mõõtmise teel.
B16 moto Vti Civicu peal arendab 118 kw
B18 moto Integra TypeRi peal 140 kw
|
11.04.2008 at 22:43 |
|
HoCi |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
Roland...mulle pigem jäi tunne, et seal type-r'i motot päris pole. Aga täna võttis juba asja üles üks teine võistleja ja kogus veel inimesi kokku, kes selle auto vastu protestisid. Andsin oma allkirja ka juurde ja asi läks tõsisemaks kui ma arvasin. Plommiti kohapeal kapott kinni ja peab minema kuhugi kontrolli...eks näis mis asjast saab.
____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T |
12.04.2008 at 20:27 |
|
Lembit |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
quote: HoCi: Plommiti kohapeal kapott kinni ja peab minema kuhugi kontrolli...
IRW.
Pakun välja, et kui kapoti plommimise ja asja lahtivõtmise vahele jääb liiga palju aega, siis olete oma protestirahast ilma.
Kui peaks mingil põhjusel selline vajadus tekkima, siis me saaks küll võidusõiduautol mootori altpoolt ära vahetatud loetud tundide jooksul.
|
12.04.2008 at 21:06 |
|
Silwer |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
Tehases need mootorid ju alt paigaldataksegi...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
12.04.2008 at 21:15 |
|
mart154 |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
juhtmestiku jms pudipadi kokkupanemiseks peaks vast ikka korra ülevalt poolt ka ligi vaatama
a noh, mootoriremondi saab ka summuti kaudu tehtud |
12.04.2008 at 22:46 |
|
rolantsik |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
Sellest kapoti plommimisest ei saa ma ka aru.
Ise olen näinud,kui plommitakse kinni mootor pealtpoolt.
|
13.04.2008 at 09:53 |
|
imre |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
Lugesin Honda foorumist, et auto vastas siiski reeglitele. |
17.04.2008 at 14:02 |
|
Lembit |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
Et laupäeval plommiti ja kolmapäeval kontrolliti?
Kui suur tiim sõitjal taga on? |
17.04.2008 at 15:17 |
|
imre |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
Honda foorumis nüüd selline jutt tekkinud.
quote: Kle teeme nььd niimoodi, et mдngime ausate meeste mдngu..
Ma olen ise seda mootorit nдinud ja see on B18C4 mootor mitte B16C4 sest sellist mootorit pole olemaski.. Ja kuna see 8 seal kavalasti дra lihvtud ja tainapead Vehost ei oska silindrimahtu mххta siis ma arvan, et sinul pole ka siin midagi ennem plхksida, kui asi kindel.
Ma vхin pдris paljud aspektid tuua miks ei ole tegemist 1,6 l mootoriga aga praegu jдtan need enda teada ja aitan sellega teisi..
|
17.04.2008 at 17:43 |
|
urmet |
Rahulolematus kaasvõistlejaga
Jätame siin kuulujuttude edasi rääkimise, eks. HoCi on üks protsestijatest (sry, vastulause esitajatest ja ma loodan, et kui lõplik otsus käes on, siis jagab ta nii seda kui kontrollimise käiku heameelega. |
17.04.2008 at 19:04 |
|